Voortaan gewoon doen dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ik dacht ik post het een keertje niet.... wordt ik er weer op aangekeken
Nope, niet echt mijn muziek denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie van hier gaat er trouwens naar Pinkpop? Ik heb eergisteren bij Buro Pinkpop m'n kaartje gekocht.Net op tijd!
da's waar! ik heb er wel wat voorbij zien komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren heb ik aardig wat lolcats gepost, was je er niet
ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie van hier gaat er trouwens naar Pinkpop? Ik heb eergisteren bij Buro Pinkpop m'n kaartje gekocht.Net op tijd!
Ow jah! Opera op de Wiiquote:
ik niet! al wil ik nog steeds graag naar een festival dit jaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Heb een hele verzameling Lolcats op mijn laptopquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar! ik heb er wel wat voorbij zien komen
ga je toch met lotte mee?!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet![]()
![]()
mn vrienden willen niet
![]()
Welke systemen bedoel je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
ik snap niks van die systemen hoor, moet je vast of geintresseerd in zijn of jullie werk doen
Helaasch... ik ben er dit keer niet bijquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik had vrij joh. Lekker door Maastricht slenteren. Dinner and a movie. U kent 't wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren heb ik aardig wat lolcats gepost, was je er niet
Heb je geen last van haren tussen je toetsen danquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb een hele verzameling Lolcats op mijn laptop
WL heeft nog niet gereageerd..... niet te snel oordelen......quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Jullie zijn saai. Moet ik zonder jullie naar Pinkpop, bahbah.
Dat klinkt niet verkeerd! Naar welke film ben je geweest als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja ik had vrij joh. Lekker door Maastricht slenteren. Dinner and a movie. U kent 't wel.
Is het gelukt met die drivers? Had je de link nog gezien gister?quote:
Jawel man, en als ik soms mijn cd lade open doe dan schiet er een haarbal uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je geen last van haren tussen je toetsen dan
Niet echt mijn muziekquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Jullie zijn saai. Moet ik zonder jullie naar Pinkpop, bahbah.
*proest*quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel man, en als ik soms mijn cd lade open doe dan schiet er een haarbal uit
Sweeney Todd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Naar welke film ben je geweest als ik vragen mag?
Same herequote:
Geweldige film!!quote:
Of zo'n blazend geluid en een krabbend pootje eruitquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
ik zie het voor me.. open je de dvd drive.. hoor je zo'n roggelend geluid
Er zijn geen of te weinig tickets beschikbaar in de door u gekozen categorie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga je toch met lotte mee?!
Dat valt mij niet eens op, maar mocht je wat willen weten of wat afvragen, ik sta er altijd voor openquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alleen al de namen die hier over de toonbank vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |