qoute uit Babyshambles topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef TomR het volgende:
Effenaar was te raar gisteravond. Heb zelf wel een vette avond gehad maar hoorde al veel negatief commentaar.
Voor de mensen die het gemist hebben:
Hij heeft eerst een jam sessie gedaan met mick, terwijl hij het stage afloopt roept hij iets van dit was het, zie jullie volgend jaar (weet het niet precies meer). Daarna kwam de support act, dit klonk trouwens best leuk en vervolgens moesten we echt veel te lang wachten tot de band eindelijk kwam, geloof dat ze kwart voor 10 eindelijk begonnen met spelen. De fotografen kregen als beloning voor het werk eerst wat bier en ander drinken over de equipment heen gegoten en om 10.22 liep meneer met de mededeling "it seems that I can’t pleasing someone, you Dutch cunts" het podium af omdat het niet stil genoeg was (hij heeft wel gelijk, waarom kan nederland zn bek niet houden tijdens concerten?). Achter schijnen ze heel veel moeite hebben moeten doen om hem te overtuigen om terug te komen, na een hele tijd kwam hij toch weer het podium op en deed 'Fuck Forever' waarna hij weer afdroop.
Hoorde over Paradiso betere verhalen. Aan de ene kant was dit concert geweldig en kan je het andere allemaal verwachten bij pete, aan de andere kant toch ook teleurstelling over het niet spelen van de hele setlist.
Nee, de plaatjes uit de OP wegquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:24 schreef belsen het volgende:
Kunnen jullie je aan je eigen OP houden?
quote:Jullie hebben trouwens wel een heel kleine concertagenda.
Mogen we Radiohead eigenlijk sowieso nog wel indie noemen?
quote:En ook niets over de definitie van Indie, gaarne!
Daarmee hou jij je niets eens aan de opquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:24 schreef belsen het volgende:
Jullie hebben trouwens wel een heel kleine concertagenda.
Mogen we Radiohead eigenlijk sowieso nog wel indie noemen?
gij topic-dichtgooiend-en-lui-persoonquote:
Heb je al die maanden 2 geweldige nummers gemist. Bad Woman mag er ook zijn trouwensquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:38 schreef frame-saw het volgende:
(na de single van Teddy Picker want ik heb Nettles en Death Ramps alleen nog gehoord op Youtube :$ ).
Die deden ze in Paradiso dan weer niet. Heb de setlist gezien, en daar hielden ze zich niet echt aanquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:41 schreef NevermindMe het volgende:
Ik vond babyshambles gisteren best wel tegenvallen. Alle liedjes waarop ik gehoopt had, speelden ze dus niet meer..Wel what Katie did, en daar was ik dan weer wel blij mee!
Ik kende ze al hoor. Maar ik ben mn cd-collectie aan het vergroten en ik wilde deze zeker nog hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je al die maanden 2 geweldige nummers gemist. Bad Woman mag er ook zijn trouwens
ja dat had ik ook met Antics van Interpol. Ziet er leuk uit, maar de cd zit muurvast, én hij past met dat ding er omheen niet in m'n cdrekjequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef frame-saw het volgende:
En ik krijg de cd van Vampire Weekend niet uit het hoesje, die nog om de cd zitEn knippen is zonde
Waarom heb je de plaatjes er uit gesloopt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:24 schreef belsen het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef lienelien het volgende:
O en Franz Ferdinand is weer aan het touren!
Ja sorry, ik zag die 299 posts daar staan en kon het niet laten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
gij topic-dichtgooiend-en-lui-persoon![]()
Wat vond je van Babyshambles?
Ik heb nu iig dan toch écht een permanente gehoorbeschadiging opgelopen
Er was dus tóch een Babyshambles-topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
qoute uit Babyshambles topic.
Ging in Amsterdam dan gelukkig toch wel wat beter!
* Aisumasen denkt terug aan Basia Bulat in Doornroosje, en denkt aan de beteurde gezichten van de bandleden nadat het gelul in de zaal vanaf de eerste noot hun muziek overstemde.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:06 schreef -skippybal- het volgende:
Als je goed speelt is iedereen gewoon stil is mijn ervaring. En de huppelkutjes en wannabe-emo's moet je gewoon zeggen dat ze hun "bek eens dicht houden en dat ze anders maar aan de bar moeten staan". Helpt altijd
Dat is vaak wel zo. Maar ik merk steeds vaker dat een bepaald gedeelte van het publiek het helemaal geen hol kan schelen. Hoe veel ze ook hebben betaald, hoe groot de artiest is die optreed, hoe goed het optreden ook is...er zijn altijd mensen die asociaal hard met elkaar aan het ouwehoeren zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:18 schreef -skippybal- het volgende:
Daarom moeten bands eigenlijk altijd beginnen met een iets harder nummer en vervolgens een acoustisch nummer erin gooien. Houdt meestal wel de aandacht vast
Serieusquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef lienelien het volgende:
Wat heeft pete eigenlijk voor een vage tatoo in z'n nek? Een beetje het zelfde lettertype als 'Libertine' op Carls arm, maar bij pete staat er iets anders.
O en Franz Ferdinand is weer aan het touren!
Ik vind sowieso dat het publiek in Doornroosje teveel praat, ik vind het een hele gezellige zaal verder maar ik erger me er iedere keer weer aanquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
* Aisumasen denkt terug aan Basia Bulat in Doornroosje, en denkt aan de beteurde gezichten van de bandleden nadat het gelul in de zaal vanaf de eerste noot hun muziek overstemde.
En nee, dat hadden ze zeker niet verdiend.
Same here, dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:00 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat het publiek in Doornroosje teveel praat, ik vind het een hele gezellige zaal verder maar ik erger me er iedere keer weer aan
ik vond ze in het voorprogramma van AM wel tofquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind Reverend & The Makers live ook geen drol aan. Vooral die Jon McClur oid die daar een beetje arrogant staat te doen. Muziek is wel te pruimen, maar nehh twee keer live was genoeg.
Vet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef Aisumasen het volgende:
Nu Rihanna met Klaxons live op de Brit Awards. Oei.
in de vera deed ie nog akoestische toegiften buiten, dat was echt super vetquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind Reverend & The Makers live ook geen drol aan. Vooral die Jon McClur oid die daar een beetje arrogant staat te doen. Muziek is wel te pruimen, maar nehh twee keer live was genoeg.
Doet ie overal, de nepperdquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:41 schreef D.zire het volgende:
[..]
in de vera deed ie nog akoestische toegiften buiten, dat was echt super vet
Hoihoihoi!quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:05 schreef Toad het volgende:
@JeroenV: zowel naar R&TM gaan als Los Campesinos. Net als mij.
Vanavond Blood Red Shoes!
last.fm! daar staan data altijd al lang van te voren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef JeroenV het volgende:
Waar kijken jullie altijd voor concerten, waar soms datums opstaan die nog niet officieel bekend zijn bij Mojo of Ticketmaster?
geloof t wel. t begint trouwens later dan gepland, half 10 is het nu.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:02 schreef JeroenV het volgende:
Zijn er nog kaarten beschikbaar voor Campesinos?
het beste kan je parkeren in paardenveld (parkeergarage)quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:05 schreef Toad het volgende:
Weten jullie waar je handig kan parkeren bij de Ekko?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:29 schreef jakkop het volgende:
[..]
geloof t wel. t begint trouwens later dan gepland, half 10 is het nu.
Ik niet denk ik, maar wil wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
last.fm! daar staan data altijd al lang van te voren.
En wie gaat er nou naar campesinos?
+Jakkop
+Toad
+Frame-saw? toch?
Ik ga zelf waarschijnlijk (zoals gewoonlijk) weer voor Wageningenquote:Podium Wärtsilä
12.30-13.20 uur: Di-Rect
13.50-14.40 uur: Leaf
15.10-16.10 uur: Krezip
16.30-17.05 uur: Ferry Corsten
17.15-17.45 uur: Typhoon
18.15-19.00 uur: The Girls
19.30-20.30 uur: Ilse DeLange
21.00-21.55 uur: Malavita
22.30-23.30 uur: Within Temptation
Podium Hedon - Plato
12.30-13.15 uur: Alain Clark
13.45-14.30 uur: SHane Shu
15.00-15.50 uur: Nemesea
16.20-17.05 uur: Cool Genius
17.35-18.20 uur: Gem
18.50-19.40 uur: Fixkes
20.10-20.55 uur: The Tellers
21.25-22.25 uur: Arid
22.55-23.55 uur: Claw Boys Claw
Podium Free2Dance
12.30-14.30 uur: Winnaar Smirnoff Ice dj-talent contest
14.30-16.30 uur: Jeroenski
16.30-18.30 uur: Roog
18.30-20.00 uur: Cuzco
20.00-22.00 uur: Funkerman
22.00-00.00 uur: Sydney Samson
Abbott Theater
12.30-13.30 uurL Het Nederlands Fluitorkest
12.30-13.30 uur: Dirk Scheele
14.00-18.00 uur: Straattheater
18.30-19.20 uur: Swolskinn
19.50-20.40 uur: Branko Galoic & Skakavac Orkestar
21.10-22.00 uur: Lucky Fonz III
22.30-23.30 uur: Wouter Hamel
Podium De Oogst
12.30-13.00 uur: Vera Lynn
13.20-13.30 uur: Siroc
13.40-14.00 uur: Perfecd
14.20-14.50 uur: Titograd
15.15-15.45 uur: Wow factor
16.10-16.40 uur: Thozes
17.05-17.35 uur: Kudra Mata
18.00-18.30 uur: Rapunzel
18.50-19.20 uur: Buddy X
19.45-20.15 uur: Clueless
20.40-21.10 uur: Swelter
21.35-22.05 uur: The Tommycats
22.30-23.00 uur: Orange Glow
23.25-23.55 uur: Departure
Daarom haal ik ze zelf wel op, gwk is gelukkig op het station en daar kom ik meestal wel langs als ik wil. Met OV is het 15 minuten ofzo, na 1x via Inet bestellen heb ik het wel gehad met zo bestellen. Zelfs printtickets rekenen ze extra kosten voorquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Overigens ga ik me hier ook maar weer eens beklagen over het opsturen van de kaarten van Ticketmaster en vooral de wijze waarop dat gebeurt.
Het is te gek voor woorden dat ze het zo verzenden. Je vervoert coke ook niet in je rugzak met nog restanten erop geplakt ofzo. Geheid dat er (vooral dure Pinkpop) kaarten gejat zijn tijdens de post en dat is ook de reden dat ik maar vroeg opgestaan ben om ze toch vooral bij het postkantoor te halen.
We versturen de kaartjes in een neutrale envolop blablablaquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:56 schreef JeroenV het volgende:
Overigens ga ik me hier ook maar weer eens beklagen over het opsturen van de kaarten van Ticketmaster en vooral de wijze waarop dat gebeurt.
Het is te gek voor woorden dat ze het zo verzenden. Je vervoert coke ook niet in je rugzak met nog restanten erop geplakt ofzo. Geheid dat er (vooral dure Pinkpop) kaarten gejat zijn tijdens de post en dat is ook de reden dat ik maar vroeg opgestaan ben om ze toch vooral bij het postkantoor te halen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:33 schreef Toad het volgende:
Damnn.... wat speelden de Blood Red Shoes strak. Helaas wel kort, maar ja, ze hebben nog niet zoveel materiaal. Zaterdag weer.
TomR meldt!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:12 schreef jakkop het volgende:
[..]
last.fm! daar staan data altijd al lang van te voren.
En wie gaat er nou naar campesinos?
+Jakkop
+Toad
+Frame-saw? toch?
Thnx trouwens nog.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:29 schreef jakkop het volgende:
het beste kan je parkeren in paardenveld (parkeergarage)
Ben er een keer geweest, Ramroosjes. Het is wel echt klein. Maar ik vond het heel gezellig, en je hebt overal een goeie plekquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:14 schreef TomR het volgende:
[..]
TomR meldt!en Blood Red Shoes zaterdag, is de kleine zaal van de Effenaar gezelliger dan het koekblik dat ze de grote zaal noemen?
Voor mij zal het Werchter en Lowlands of Sziget worden financieelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:55 schreef jakkop het volgende:
eerst maar eens wachten op uitgebreide line-up van LL en sziget. En financieel gezien gaat het denk ik 1 van de 3 worden. Ik denk eigenlijk Werchter.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het mensen die hun zin.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sziget lijkt me heel vet, maar zal er door herkansingsweken die vrienden aan het eind van de zomervakantie hebben.
haha ik ben het hoofd net links van die felle gele lampquote:Op zondag 24 februari 2008 01:40 schreef Toad het volgende:
Het was een iets minder goed concert van de Blood Red Shoes vanavond in de Effenaar.
Maar het was zeker weer de moeite waard.
[ afbeelding ]
Wat ik bedoelde was dat JeroenV "Vorige keren ging ik met de bus, maar ik ga nu met iemand die geen ov-kaart heeft." zei, maar dat ik dat een beetje raar vond. Want als je geen OV hebt, dan kan je niet met de bus?quote:
Ah, zoquote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat JeroenV "Vorige keren ging ik met de bus, maar ik ga nu met iemand die geen ov-kaart heeft." zei, maar dat ik dat een beetje raar vond. Want als je geen OV hebt, dan kan je niet met de bus?![]()
Nee, dan wordt je geweigerd schijntquote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat JeroenV "Vorige keren ging ik met de bus, maar ik ga nu met iemand die geen ov-kaart heeft." zei, maar dat ik dat een beetje raar vond. Want als je geen OV hebt, dan kan je niet met de bus?![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde een heel betoog afleggen over hoe ik als jong meisje verkracht kon worden als ik moest lopen maar daar was ik te moe voor.
Uiteindelijk heeft een aardige neger ons naar het station gebracht.
Oh die coñon uit die Duitse trein was echt het ergste jaquote:Op zondag 24 februari 2008 17:39 schreef lienelien het volgende:
Vrouwen zijn krengen
Die nemen je ov in omdat er een scheurtje in zit (Fraude!!!) en die zeggen dat je interrailpas voor heel europa niet geldig is in de trein waarin je zit en geven je ¤70 boete
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond live de toeters, belletjes klokkenspelletjes, strijkers, pianoriddeltjes en ietwat Love Boaterige fukking irritante stem van Jens Lekman Gareth Campesinos meemaken.
quote:dEUS, de Antwerpse band onder leiding van Tom Barman, komt 21 april met hun nieuwe album ‘Vantage Point’.
Om dit nieuwe materiaal te presenteren doet de band tweemaal Nederland aan. 8 april beginnen zij hun tournee in Doornroosje in Nijnegen. Op 15 april staan ze in de Amsterdamse Melkweg.
Kaartjes kosten 25 euro en zijn nu te koop.
Het is nog niet uitverkocht maar moet nog aan de deur kopen, en anders dan laat ik mijn tieten zien en ren dan snel naar binnen.quote:
Je had toch al kaartjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef Toad het volgende:
* Toad twijfelt nog een beetje over Los Campesinos.
Dat wordt een beetje lastig. De kaartjes zijn in A'dam en ik ben nu aan de andere kant van NL zowat.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je mag er wel één aan mij verkopen.
Ja dat wordt lastig. ik ben ook aan de andere kant van Nederland nuquote:Op maandag 25 februari 2008 15:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig. De kaartjes zijn in A'dam en ik ben nu aan de andere kant van NL zowat.
Kan nooit zoveel zijn als in de Randstadquote:Op maandag 25 februari 2008 15:47 schreef frame-saw het volgende:
heel veel import hier.
Hoe komen ze daar bij dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef jakkop het volgende:
en volgens iemand anders is er nog 1 kaartje beschikbaar.
Ik ben boerquote:Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef Toad het volgende:
Iedereen die buiten de A10 woont is toch in principe een boer?
@JeroenV: nog geen concertmeeneemmaatje gevonden (nog niemand gevraagd overigens) en het is vanaf hier 2 uurtjes rijden. beetje lui ben ik vandaag...
Ik wil erheen, nu nog medegangers regelen, maar gaat lastig worden aangezien ik zeker weet dat niemand van m'n vrienden 25e uit wil geven aan zequote:Op maandag 25 februari 2008 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]![]()
Wat een toffe concertweek gaat dat worden voor mij. A Silver Mt. Zion, Portishead dEUS en The Rifles in één week
Toen The Killers in Paradiso stonden had ik al tijden een kaartje, maar diezelfde dag nog een kaartje gewonnen via 3v12. Eigen kaartje voor de deur verkocht, en loop naar het mannetje met de gastenlijst. Hij zoeken en zoeken, en kon m'n naam niet vindenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef jakkop het volgende:
Ik vind uitverkochte concerten en gastenlijsten nooit zon goeie combi. Want stel dat...
Hè?? Wat raar!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:25 schreef Aisumasen het volgende:
Bij het GWK verkochten ze namelijk geen kaarten meer, alhoewel het nog niet uitverkocht was.
quote:
Dat zijn altijd de beste avonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]!
En ik heb met Grobbel eindelijk bier kunnen drinken (en door dat moeten rennen voor m'n trein)
Cynicus, het is vaak zat voorgekomen dat ik op de dag van het optreden nog een kaart heb kunnen kopen bij het GWK. Tijd geleden ook met Modest Mouse ook. Ik kaarten kopen op de dag zelf, lees ik uurtje later dat het is uitverkocht.quote:
Dan heb ik jou gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik stond op het podium en ging maar in de kont van de zanger knijpen. Toen ineens werd ik omgetrokken en lag ik samen met een vriendin op het drumstel. Oeps. Ik ben wss dan nog in beeld geweest want ik was de laatste die van het podium af werd getrokken, joepie.
Maar het was echt vettttt!
En jakkop heb jij toevallig rode haren? Want ineens stapte een roodharige die er ook was in Nijkerk uit dus dat vond ik verdacht (A)
Zolang ik alleen maar tickets blijf kopen voor het geniaal geprogrammeerde Doornroosje hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Al 10 dit jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:39 schreef Mr.Brightside het volgende:
Weten jullie wat slim is?
Kaartjes kopen voor eels en hot chip en er daarna achter komen dat het op dezelfde dag is
Hm, dat krijg je als je op een podium duikt hè... (Ik meng me gewoon even heel irritant in het gesprek)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik kwam erachter dat Hot Chip, Operator Please en 1990s allemaal in 4 dagen is
Leuk dat jullie me hebben gezien zeg, daar kan ik dus echt niet tegen als ik niet weet wie jullie zijn
Euh, ik wil niet bijdehand doen, maar er staat een link naar je MySpace in je signature, dus met die anonimiteit kan je het wel schudden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:02 schreef frame-saw het volgende:
Haha ja ik werd meegesleurd hoor (A). Maar ik had niet zo moeten uitleggen hoe ik er uitzag want dan was ik nog anoniem.
Maar ik geloof dat jakkop mij zeker heeft gezien in de trein.
Ahjoh, anonimiteit is toch overrated.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef frame-saw het volgende:
Ohhh bijdehand. Ik dacht dat alleen mijn last.fm in mij handtekening stond, oké heel dom van me. Nouja nu ben ik toch al niet meer anoniem![]()
Ja. Maar er stapten 2 jongens met rooie haren uit in Nijkerk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik stond op het podium en ging maar in de kont van de zanger knijpen. Toen ineens werd ik omgetrokken en lag ik samen met een vriendin op het drumstel. Oeps. Ik ben wss dan nog in beeld geweest want ik was de laatste die van het podium af werd getrokken, joepie.
Maar het was echt vettttt!
En jakkop heb jij toevallig rode haren? Want ineens stapte een roodharige die er ook was in Nijkerk uit dus dat vond ik verdacht (A)
Krullenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:19 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ja. Maar er stapten 2 jongens met rooie haren uit in Nijkerk.![]()
En er waren maar 2 meisjes-die-ik-bij-los-campesinos-en-in-de-trein-naar-zwolle-heb-gezien, dus waarschijnlijk was jij 1 van de 2. Had je krullen of zwart haar?![]()
quote:Video Nasties, Blood Red Shoes, The Ting Tings, Make Model, Pete and The Pirates, Joe Lean and the Jing Jang Jong, Fryars, let's wrestle, Florence and The Machine, Exile Parade
Ik had gisteren mijn te toffe Daft Punk shirt aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef jakkop het volgende:
En trouwens JeroenV en Toad, hoe zien jullie er uit? (Zoals Lieke_K al opmerkte, anonimiteit is overrated)
ECHT? HAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn te toffe Daft Punk shirt aan![]()
Ik stond ongeveer in het midden van de zaal, iets aan de rechterkant.
Waar? In Doornroosje? Want die is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef AMDB het volgende:
Ik heb meer indie vrienden nodig hierNiemand wil naar dEUS met mij
Ja, maar anders had ik ze natuurlijk al lang gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar? In Doornroosje? Want die is al uitverkocht.
En zowel skippbal als ik hebben tickets!
Waren we dat nog niet dan? Ik dacht dat iedereen hier in dit topic vrienden voor het leven waren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb ook meer indie-vrienden nodig. Vrienden worden?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Jakkop, ik vond die ander zijn haar wel leuker (a).
Kuch, moet dat niet was zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik ze natuurlijk al lang gehad![]()
[..]
Waren we dat nog niet dan? Ik dacht dat iedereen hier in dit topic vrienden voor het leven waren.
Hoe krijg ik/jij het voor elkaar dat mijn twee kameraden wel op de foto's staan maar ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef jakkop het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, hier staan foto's. En ja, ze zijn kut. En nee, ik had geen zin om een selectie te maken. En nee, ik had geen zin om waar nodig uitsnedes te maken.
Wat hier en daar wel aardig gelukt is, zijn de bijschriften.
Als het grotere bekende bands zijn krijg ik wel mensen mee, maar zodra het wat kleiner is haken ze af. Ze vonden 25e voor dEUS teveelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:13 schreef jakkop het volgende:
Trouwens (zeg ik dat vaak, trouwens?), jullie moeten niet zeuren met je weinig indie-vrienden, want ik heb er eigenlijk geen. Tenminste niet concert-meegaan-indie-vrienden. dus.
(ik ga denk ik mezelf snijden)
Emoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:13 schreef jakkop het volgende:
Trouwens (zeg ik dat vaak, trouwens?), jullie moeten niet zeuren met je weinig indie-vrienden, want ik heb er eigenlijk geen. Tenminste niet concert-meegaan-indie-vrienden. dus.
(ik ga denk ik mezelf snijden)
ja joh, geef mij maar de schuld.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hoe krijg ik/jij het voor elkaar dat mijn twee kameraden wel op de foto's staan maar ik nietAlleen mijn mislukte haar.
Waarom moet ik me snijden als het jouw favoriete bezigheid is?quote:En ga jij jezelf maar snijden, dat is mijn favoriete bezigheid.
Ik vind 25E ook te veel voor dEUS.quote:[quote]Op dinsdag 26 februari 2008 20:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als het grotere bekende bands zijn krijg ik wel mensen mee, maar zodra het wat kleiner is haken ze af. Ze vonden 25e voor dEUS teveel
Dát snap ik echt. Dat vind ik juist kut, krijg je alleen maar gezeik.quote:Ook is het voor de meesten een must om minstens met z'n vieren te zijn![]()
Die zag ik ook nog bij de jassenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef frame-saw het volgende:
Rechtsonderin staat de man met de pornosnor (en het witte shirt).
Ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:35 schreef JeroenV het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Reverend vrijdag? Ik krijg er zowaar zin in nu ik de cd een paar dagen luister.
Ik wil nog wel gaan opzich. Maar dan moet ff iemand vinden die kaartjes voorschiet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:35 schreef JeroenV het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Reverend vrijdag? Ik krijg er zowaar zin in nu ik de cd een paar dagen luister.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:43 schreef frame-saw het volgende:
Oja walgelijk die man.
Haha, bij Oor ook:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef jakkop het volgende:
Is het geld op bij oor ofzo?Anders zet je ff een foto van London Calling bij je recensie.
quote:REVEREND & THE MAKERS
State Of Things (WALL OF SOUND/PIAS)
Ik kan er niets aan doen! Ik heb het écht geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet: dit is een ontzettend suffe kutplaat. En dat, beste lezers, is raar. Reverend & The Makers is op papier namelijk helemaal des Buwalda’s: hoofdrolspeler Jon ‘The Reverend’ McClure is een van de nieuwe Grote Beloftes uit Engeland, de allerbeste vriend van Arctic Monkeys-zanger Alex Turner en komt ook nog eens uit Sheffield. Volgens de roddelpers was hij het ook die de hits van Arctic Monkeys neerpende – en niet Turner. Als klap op de vuurpijl doet onze opper-aap ook nog een riedeltje mee op dit album.
Aldus het smsje wat ik net kreegquote:Fuuucckk!! Ik ben te laat. Is al uitverkocht. Bitches
Ik geloof The Machine, kan het nu even niet checken want mn ouders zitten een suf programma te kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:18 schreef JeroenV het volgende:
Op welk nummer doet Turner mee dan?
Heb je wikipedia op je tv dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik geloof The Machine, kan het nu even niet checken want mn ouders zitten een suf programma te kijken.
Haha, ik sta ook op die foto. Onderin naast dat meisje met camera haha (zo kijk ik normaal niet hoor)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Emo![]()
![]()
En dit ben ik:![]()
[ afbeelding ]
Gers, een heuse pornosnor in het publiek! Dan heb je het als band natuurlijk wel gemaakt, als je een dergelijk publiek weet aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Emo![]()
![]()
En dit ben ik:![]()
[ afbeelding ]
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2. (a)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb die fok-smilies niet terwijl ik er vaak behoefte aan heb
Nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:49 schreef JeroenV het volgende:
Jakkop ga jij ook naar Gogol Bordelloin 013?
ik zat stiekem op je lalast.fm![]()
Niet waar, ik probeerde reacties in de vorm van "maar echt?", "och och och" en "het is waarlijk ongelofelijk". wat jammerlijk mislukte.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef jakkop het volgende:
Neehoor, mn rode haar is geverfd. Ik ben die met t lange blonde haar en arm om mn gezicht, in het midden.
Doe eens een foto van jezelf plaatsen dan, prutser!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:26 schreef jakkop het volgende:
[..]
Niet waar, ik probeerde reacties in de vorm van "maar echt?", "och och och" en "het is waarlijk ongelofelijk". wat jammerlijk mislukte.
Ik stond pal voor jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:18 schreef Goover het volgende:
Ik ben niet zo goed in mensen herkennen
Majo en lienelien ben ik eens tegengekomen. Een andere keer scheen Majo naar mij gezwaaid te hebben, heb ik alleen niets van gemerkt. als iemand mij herkent en een reactie verwacht, dan moet je me schijnbaar aanspreken, of echt recht voor mijn neus gaan staan...
Gogol Bordello livequote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:55 schreef jakkop het volgende:
[..]
Nee.
Gogol Bordello![]()
Concerten buiten Nederland
klik dan naar oor prutser!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Doe eens een foto van jezelf plaatsen dan, prutser!
hmjaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, zolang het allemaal on-topic is
Doen ze vrijwel altijd, een 'oude' foto bij een 'nieuw' optreden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef jakkop het volgende:
Is het geld op bij oor ofzo?Anders zet je ff een foto van London Calling bij je recensie.
Ik wilde het niet zeggen, ghehehe.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat een typisch publiek trouwens op die foto
ZOMGquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef -skippybal- het volgende:
En speciaal voor MaJo; Klikkerdeklik
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik stond pal voor jeWel iets verder weg maar keek je echt recht aan
![]()
Ik ben ook heel typisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmja
Wat een typisch publiek trouwens op die foto
Niet stiekem, ik heb ook een berichtje gepost!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Stiekem op mijn last.fm pagina kijken
quote:Your musical compatibility rating with Leonos88 is:
Very High
verklaar u nader, ik snap TOTAAL niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:06 schreef frame-saw het volgende:
Jakkop, ik wist dat jij het niet was hoor.![]()
Ben je ook.quote:En die (A) gebruik ik aldoor voor, maar ik vergeet de symbolen daarvoor aldoor en ik ben te lui om geen fast-reply te doen.
Nu voel ik me echt een msn-breezer
Ik ben er als de kíppen bij...quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef jakkop het volgende:
laatste nieuws:
nieuwe album Pigeon Detectives heet Emergency (Aisumasen, gelieve niet reageren)
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Lightspeed Champion is kut schrijft wel leuke nummers
Haha, dat is geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Oef, wat gaat het hier hard de laatste dagen!
En ik had vanochtend toegang om het muziekje te veranderen bij m'n werk als je in de wachtrij staat van de helpdesk. Leek me wel tof om even Pixies er op te zetten. Konden ze niet echt waarderen...
"TAME!!! TAMMEEEEE!! TAAAMEEEE!!"
quote:Op woensdag 27 februari geeft hij in Amsterdam en middagoptreden in At Herman's Grave (Amsteldijk 273), hierna in café Le Pot au Feu (Damrak) en 's avonds een regulier optreden in de Melkweg.
Donderdag 28 feburari in Nijmegen een middagoptreden in het Valkhof Museum (Kelfkensbos 59), hierna in Café de Plak en 's avonds in Doornroosje.
Op vrijdag 29 februari gaat hij naar Zwolle. Hier begint het met een middagoptreden in Standbeeld van Herman Brood, vervolgens in een café (op dit moment nog niet bekend) en uiteindelijk een regulier optreden 's avonds in Hedon.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef frame-saw het volgende:
Het topic is nu 'van' hen en ze worden gedegradeerd tot vaste gasten omdat ze niet meer het topic overheersen (denk ik).
Duhhh!
Zat ik over na te denken. Maarrrr, het is echt fuckin' duur, als ik de verhalen zo lees en hoor schijnt 'ie nogal vaak een prutser te zijn live, vind ik z'n solowerk totaal niet bijzonder en speelt 'ie geen Pixies-nummers.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, dat is geweldig. Over The Pixies gesproken: Ik ga morgenmiddag echt wel even naar Nijmegen om Frank Black live te zien!
[..]
Om al die redenen ben ik vorig jaar (ergens in de zomer) ook niet naar zijn optreden in Doornroosje gegaan, en ga ik nu weer niet. Maar het gaat mij dus inderdaad om die middagoptredensquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zat ik over na te denken. Maarrrr, het is echt fuckin' duur, als ik de verhalen zo lees en hoor schijnt 'ie nogal vaak een prutser te zijn live, vind ik z'n solowerk totaal niet bijzonder en speelt 'ie geen Pixies-nummers.
Maw, ik ga dus niet
quote:Donderdag 28 februari
Het Valkhof Museum (buitenoptreden)/ Doornroosje (optreden)/ Cafe de Plak (hang-out), Nijmegen
17.00/ 20.30/ onbekend
gratis/ ¤ 18,-/ gratis
Zie mijn editquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
GratisReken er maar niet op...
Ik las net op het forum van Graz dat een optredentje in een kleine kroeg in Zwollen één dezer dagen ook al 17.50 kost.
Echt matig dat gewoon nergens info is over de gig in het Valkhof museum.
Cheapskatequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
Oh toch gratis!
Nou, aanwezig dus
Over the Kooks gesproken, zijn er echt geen kaarten meer te krijgen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:47 schreef Love Mae King het volgende:
Maandag ook Blood Red Shoes gezien. Fak, wat een band, ben subiet fan geworden van dit tweetal!
Maar gelukkig konden ze The Kooks bij lnage na niet overtreffen, maar dat had niemand verwacht
Pete & The Pirates maar 2 nummertjes van gezien, klonk wel aardig, moet ik ff de plaat gaan luisteren.
One Night Only vond ik maar kut, sorry... veel te nep, glam en overdreven...
Wie niet?quote:
Zou dezelfde overweging makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar een Pixies-member gratis zien bij optreden in de buitenlucht![]()
Zou helemaal tof zijn als ze het in het park gaan doen, maar ik denk dat het op het plein is.
Dat. En een pak zout. Laat trouwens maar, dan moet ik dat straks ook weer uitleggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef frame-saw het volgende:
Het topic is nu 'van' hen en ze worden gedegradeerd tot vaste gasten omdat ze niet meer het topic overheersen (denk ik).
Duhhh!
Wat is er met een pak zout?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat. En een pak zout. Laat trouwens maar, dan moet ik dat straks ook weer uitleggen.
Huh? Wie? Wie ben jij eigenlijk? En wat doe je hier?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:05 schreef Lieke_K het volgende:
Erm, ik weet niet hoe het met MaJo en lienelien zit, maar ik denk dat in de eerstvolgende OP drastische veranderingen moeten plaatsvinden, ik vrees dat we zijn gedegradeerd tot vaste gasten.Het is de reinste muiterij!
![]()
Nee, uitverkocht betekent over het algemeen dat er geen kaarten via officiele uitgiftepunten verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over the Kooks gesproken, zijn er echt geen kaarten meer te krijgen?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Huh? Wie? Wie ben jij eigenlijk? En wat doe je hier?
Je tijden aanpassen voor voetbalquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef jakkop het volgende:
De eerste acts van de 28e editie van Parkpop zijn bekend: Sheryl Crow, Orishas Moke, Kula Shaker en Mala Vita maken op zondag 29 juni 2008 hun opwachting in het Haagse Zuiderpark.
Parkpop eindigt in 2008 op een vroeger tijdstip dan gebruikelijk. Waar het festival in voorgaande jaren om 21.30 stopte, eindigt het dit jaar stipt om 20.30 uur. Deze uitzondering wordt gemaakt vanwege de voetbalfinale van het Europees Kampioenschap die diezelfde avond plaatsvindt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OgefVJI9fDM
Allemaal even luisteren
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:20 schreef jakkop het volgende:
Voor in de volgende OP. een klein compromis met de heren XVII (ook wel bekend als moderators)
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb jij helemaal geen recht van spreken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef AMDB het volgende:
Oh, en haal MaJo, lienelien en Lieke gelijk weg als eigenaressen![]()
Ik ben nog niet eens een vaste gastquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij helemaal geen recht van spreken.![]()
N00BB!!!111!!!![]()
!!111!!EINZ!!LOLLERCOPTERZZZ11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |