Zie mijn editquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
GratisReken er maar niet op...
Ik las net op het forum van Graz dat een optredentje in een kleine kroeg in Zwollen één dezer dagen ook al 17.50 kost.
Echt matig dat gewoon nergens info is over de gig in het Valkhof museum.
Cheapskatequote:Op woensdag 27 februari 2008 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
Oh toch gratis!
Nou, aanwezig dus
Over the Kooks gesproken, zijn er echt geen kaarten meer te krijgen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:47 schreef Love Mae King het volgende:
Maandag ook Blood Red Shoes gezien. Fak, wat een band, ben subiet fan geworden van dit tweetal!
Maar gelukkig konden ze The Kooks bij lnage na niet overtreffen, maar dat had niemand verwacht
Pete & The Pirates maar 2 nummertjes van gezien, klonk wel aardig, moet ik ff de plaat gaan luisteren.
One Night Only vond ik maar kut, sorry... veel te nep, glam en overdreven...
Wie niet?quote:
Zou dezelfde overweging makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar een Pixies-member gratis zien bij optreden in de buitenlucht![]()
Zou helemaal tof zijn als ze het in het park gaan doen, maar ik denk dat het op het plein is.
Dat. En een pak zout. Laat trouwens maar, dan moet ik dat straks ook weer uitleggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef frame-saw het volgende:
Het topic is nu 'van' hen en ze worden gedegradeerd tot vaste gasten omdat ze niet meer het topic overheersen (denk ik).
Duhhh!
Wat is er met een pak zout?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat. En een pak zout. Laat trouwens maar, dan moet ik dat straks ook weer uitleggen.
Huh? Wie? Wie ben jij eigenlijk? En wat doe je hier?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:05 schreef Lieke_K het volgende:
Erm, ik weet niet hoe het met MaJo en lienelien zit, maar ik denk dat in de eerstvolgende OP drastische veranderingen moeten plaatsvinden, ik vrees dat we zijn gedegradeerd tot vaste gasten.Het is de reinste muiterij!
![]()
Nee, uitverkocht betekent over het algemeen dat er geen kaarten via officiele uitgiftepunten verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over the Kooks gesproken, zijn er echt geen kaarten meer te krijgen?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Huh? Wie? Wie ben jij eigenlijk? En wat doe je hier?
Je tijden aanpassen voor voetbalquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef jakkop het volgende:
De eerste acts van de 28e editie van Parkpop zijn bekend: Sheryl Crow, Orishas Moke, Kula Shaker en Mala Vita maken op zondag 29 juni 2008 hun opwachting in het Haagse Zuiderpark.
Parkpop eindigt in 2008 op een vroeger tijdstip dan gebruikelijk. Waar het festival in voorgaande jaren om 21.30 stopte, eindigt het dit jaar stipt om 20.30 uur. Deze uitzondering wordt gemaakt vanwege de voetbalfinale van het Europees Kampioenschap die diezelfde avond plaatsvindt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:00 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OgefVJI9fDM
Allemaal even luisteren
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:20 schreef jakkop het volgende:
Voor in de volgende OP. een klein compromis met de heren XVII (ook wel bekend als moderators)
[ afbeelding ]
Eigenlijk heb jij helemaal geen recht van spreken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:26 schreef AMDB het volgende:
Oh, en haal MaJo, lienelien en Lieke gelijk weg als eigenaressen![]()
Ik ben nog niet eens een vaste gastquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:31 schreef jakkop het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij helemaal geen recht van spreken.![]()
N00BB!!!111!!!![]()
!!111!!EINZ!!LOLLERCOPTERZZZ11!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |