Voor mij zal het Werchter en Lowlands of Sziget worden financieelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:55 schreef jakkop het volgende:
eerst maar eens wachten op uitgebreide line-up van LL en sziget. En financieel gezien gaat het denk ik 1 van de 3 worden. Ik denk eigenlijk Werchter.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het mensen die hun zin.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sziget lijkt me heel vet, maar zal er door herkansingsweken die vrienden aan het eind van de zomervakantie hebben.
haha ik ben het hoofd net links van die felle gele lampquote:Op zondag 24 februari 2008 01:40 schreef Toad het volgende:
Het was een iets minder goed concert van de Blood Red Shoes vanavond in de Effenaar.
Maar het was zeker weer de moeite waard.
[ afbeelding ]
Wat ik bedoelde was dat JeroenV "Vorige keren ging ik met de bus, maar ik ga nu met iemand die geen ov-kaart heeft." zei, maar dat ik dat een beetje raar vond. Want als je geen OV hebt, dan kan je niet met de bus?quote:
Ah, zoquote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat JeroenV "Vorige keren ging ik met de bus, maar ik ga nu met iemand die geen ov-kaart heeft." zei, maar dat ik dat een beetje raar vond. Want als je geen OV hebt, dan kan je niet met de bus?![]()
Nee, dan wordt je geweigerd schijntquote:Op zondag 24 februari 2008 15:06 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat JeroenV "Vorige keren ging ik met de bus, maar ik ga nu met iemand die geen ov-kaart heeft." zei, maar dat ik dat een beetje raar vond. Want als je geen OV hebt, dan kan je niet met de bus?![]()
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik wilde een heel betoog afleggen over hoe ik als jong meisje verkracht kon worden als ik moest lopen maar daar was ik te moe voor.
Uiteindelijk heeft een aardige neger ons naar het station gebracht.
Oh die coñon uit die Duitse trein was echt het ergste jaquote:Op zondag 24 februari 2008 17:39 schreef lienelien het volgende:
Vrouwen zijn krengen
Die nemen je ov in omdat er een scheurtje in zit (Fraude!!!) en die zeggen dat je interrailpas voor heel europa niet geldig is in de trein waarin je zit en geven je ¤70 boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |