quote:Op maandag 25 februari 2008 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond live de toeters, belletjes klokkenspelletjes, strijkers, pianoriddeltjes en ietwat Love Boaterige fukking irritante stem van Jens Lekman Gareth Campesinos meemaken.
quote:dEUS, de Antwerpse band onder leiding van Tom Barman, komt 21 april met hun nieuwe album ‘Vantage Point’.
Om dit nieuwe materiaal te presenteren doet de band tweemaal Nederland aan. 8 april beginnen zij hun tournee in Doornroosje in Nijnegen. Op 15 april staan ze in de Amsterdamse Melkweg.
Kaartjes kosten 25 euro en zijn nu te koop.
Het is nog niet uitverkocht maar moet nog aan de deur kopen, en anders dan laat ik mijn tieten zien en ren dan snel naar binnen.quote:
Je had toch al kaartjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef Toad het volgende:
* Toad twijfelt nog een beetje over Los Campesinos.
Dat wordt een beetje lastig. De kaartjes zijn in A'dam en ik ben nu aan de andere kant van NL zowat.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je mag er wel één aan mij verkopen.
Ja dat wordt lastig. ik ben ook aan de andere kant van Nederland nuquote:Op maandag 25 februari 2008 15:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig. De kaartjes zijn in A'dam en ik ben nu aan de andere kant van NL zowat.
Kan nooit zoveel zijn als in de Randstadquote:Op maandag 25 februari 2008 15:47 schreef frame-saw het volgende:
heel veel import hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |