Hoe komen ze daar bij dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef jakkop het volgende:
en volgens iemand anders is er nog 1 kaartje beschikbaar.
Ik ben boerquote:Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef Toad het volgende:
Iedereen die buiten de A10 woont is toch in principe een boer?
@JeroenV: nog geen concertmeeneemmaatje gevonden (nog niemand gevraagd overigens) en het is vanaf hier 2 uurtjes rijden. beetje lui ben ik vandaag...
Ik wil erheen, nu nog medegangers regelen, maar gaat lastig worden aangezien ik zeker weet dat niemand van m'n vrienden 25e uit wil geven aan zequote:Op maandag 25 februari 2008 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]![]()
Wat een toffe concertweek gaat dat worden voor mij. A Silver Mt. Zion, Portishead dEUS en The Rifles in één week
Toen The Killers in Paradiso stonden had ik al tijden een kaartje, maar diezelfde dag nog een kaartje gewonnen via 3v12. Eigen kaartje voor de deur verkocht, en loop naar het mannetje met de gastenlijst. Hij zoeken en zoeken, en kon m'n naam niet vindenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:34 schreef jakkop het volgende:
Ik vind uitverkochte concerten en gastenlijsten nooit zon goeie combi. Want stel dat...
Hè?? Wat raar!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:25 schreef Aisumasen het volgende:
Bij het GWK verkochten ze namelijk geen kaarten meer, alhoewel het nog niet uitverkocht was.
quote:
Dat zijn altijd de beste avonden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]!
En ik heb met Grobbel eindelijk bier kunnen drinken (en door dat moeten rennen voor m'n trein)
Cynicus, het is vaak zat voorgekomen dat ik op de dag van het optreden nog een kaart heb kunnen kopen bij het GWK. Tijd geleden ook met Modest Mouse ook. Ik kaarten kopen op de dag zelf, lees ik uurtje later dat het is uitverkocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |