Ik ben er als de kíppen bij...quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef jakkop het volgende:
laatste nieuws:
nieuwe album Pigeon Detectives heet Emergency (Aisumasen, gelieve niet reageren)
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:57 schreef frame-saw het volgende:
Lightspeed Champion is kut schrijft wel leuke nummers
Haha, dat is geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Oef, wat gaat het hier hard de laatste dagen!
En ik had vanochtend toegang om het muziekje te veranderen bij m'n werk als je in de wachtrij staat van de helpdesk. Leek me wel tof om even Pixies er op te zetten. Konden ze niet echt waarderen...
"TAME!!! TAMMEEEEE!! TAAAMEEEE!!"
quote:Op woensdag 27 februari geeft hij in Amsterdam en middagoptreden in At Herman's Grave (Amsteldijk 273), hierna in café Le Pot au Feu (Damrak) en 's avonds een regulier optreden in de Melkweg.
Donderdag 28 feburari in Nijmegen een middagoptreden in het Valkhof Museum (Kelfkensbos 59), hierna in Café de Plak en 's avonds in Doornroosje.
Op vrijdag 29 februari gaat hij naar Zwolle. Hier begint het met een middagoptreden in Standbeeld van Herman Brood, vervolgens in een café (op dit moment nog niet bekend) en uiteindelijk een regulier optreden 's avonds in Hedon.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:17 schreef frame-saw het volgende:
Het topic is nu 'van' hen en ze worden gedegradeerd tot vaste gasten omdat ze niet meer het topic overheersen (denk ik).
Duhhh!
Zat ik over na te denken. Maarrrr, het is echt fuckin' duur, als ik de verhalen zo lees en hoor schijnt 'ie nogal vaak een prutser te zijn live, vind ik z'n solowerk totaal niet bijzonder en speelt 'ie geen Pixies-nummers.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, dat is geweldig. Over The Pixies gesproken: Ik ga morgenmiddag echt wel even naar Nijmegen om Frank Black live te zien!
[..]
Om al die redenen ben ik vorig jaar (ergens in de zomer) ook niet naar zijn optreden in Doornroosje gegaan, en ga ik nu weer niet. Maar het gaat mij dus inderdaad om die middagoptredensquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zat ik over na te denken. Maarrrr, het is echt fuckin' duur, als ik de verhalen zo lees en hoor schijnt 'ie nogal vaak een prutser te zijn live, vind ik z'n solowerk totaal niet bijzonder en speelt 'ie geen Pixies-nummers.
Maw, ik ga dus niet
quote:Donderdag 28 februari
Het Valkhof Museum (buitenoptreden)/ Doornroosje (optreden)/ Cafe de Plak (hang-out), Nijmegen
17.00/ 20.30/ onbekend
gratis/ ¤ 18,-/ gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |