Dan heb ik jou gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik stond op het podium en ging maar in de kont van de zanger knijpen. Toen ineens werd ik omgetrokken en lag ik samen met een vriendin op het drumstel. Oeps. Ik ben wss dan nog in beeld geweest want ik was de laatste die van het podium af werd getrokken, joepie.
Maar het was echt vettttt!
En jakkop heb jij toevallig rode haren? Want ineens stapte een roodharige die er ook was in Nijkerk uit dus dat vond ik verdacht (A)
Zolang ik alleen maar tickets blijf kopen voor het geniaal geprogrammeerde Doornroosje hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Al 10 dit jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:39 schreef Mr.Brightside het volgende:
Weten jullie wat slim is?
Kaartjes kopen voor eels en hot chip en er daarna achter komen dat het op dezelfde dag is
Hm, dat krijg je als je op een podium duikt hè... (Ik meng me gewoon even heel irritant in het gesprek)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik kwam erachter dat Hot Chip, Operator Please en 1990s allemaal in 4 dagen is
Leuk dat jullie me hebben gezien zeg, daar kan ik dus echt niet tegen als ik niet weet wie jullie zijn
Euh, ik wil niet bijdehand doen, maar er staat een link naar je MySpace in je signature, dus met die anonimiteit kan je het wel schudden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:02 schreef frame-saw het volgende:
Haha ja ik werd meegesleurd hoor (A). Maar ik had niet zo moeten uitleggen hoe ik er uitzag want dan was ik nog anoniem.
Maar ik geloof dat jakkop mij zeker heeft gezien in de trein.
Ahjoh, anonimiteit is toch overrated.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:33 schreef frame-saw het volgende:
Ohhh bijdehand. Ik dacht dat alleen mijn last.fm in mij handtekening stond, oké heel dom van me. Nouja nu ben ik toch al niet meer anoniem![]()
Ja. Maar er stapten 2 jongens met rooie haren uit in Nijkerk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik stond op het podium en ging maar in de kont van de zanger knijpen. Toen ineens werd ik omgetrokken en lag ik samen met een vriendin op het drumstel. Oeps. Ik ben wss dan nog in beeld geweest want ik was de laatste die van het podium af werd getrokken, joepie.
Maar het was echt vettttt!
En jakkop heb jij toevallig rode haren? Want ineens stapte een roodharige die er ook was in Nijkerk uit dus dat vond ik verdacht (A)
Krullenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:19 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ja. Maar er stapten 2 jongens met rooie haren uit in Nijkerk.![]()
En er waren maar 2 meisjes-die-ik-bij-los-campesinos-en-in-de-trein-naar-zwolle-heb-gezien, dus waarschijnlijk was jij 1 van de 2. Had je krullen of zwart haar?![]()
quote:Video Nasties, Blood Red Shoes, The Ting Tings, Make Model, Pete and The Pirates, Joe Lean and the Jing Jang Jong, Fryars, let's wrestle, Florence and The Machine, Exile Parade
Ik had gisteren mijn te toffe Daft Punk shirt aanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef jakkop het volgende:
En trouwens JeroenV en Toad, hoe zien jullie er uit? (Zoals Lieke_K al opmerkte, anonimiteit is overrated)
ECHT? HAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had gisteren mijn te toffe Daft Punk shirt aan![]()
Ik stond ongeveer in het midden van de zaal, iets aan de rechterkant.
Waar? In Doornroosje? Want die is al uitverkocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:22 schreef AMDB het volgende:
Ik heb meer indie vrienden nodig hierNiemand wil naar dEUS met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |