1. Hij gaat nu verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef arneaux het volgende:
1. Waarom zo fokkin kort?
2. Waarom is Kubus bang van BangBang. Of John.
Het was niet zo bedoeld zei Bang Bang later. Het was gewoon een 'welkom in mijn London'-ding. Niet serieus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef arneaux het volgende:
Nou ik heb de 2 aflevering dus zo goed als gemist.
Maar wat ik bedoel te zeggen met bang zijn; t zijn toch matties, i presume? Dan hoef je toch niet op zon manier met elkaar om tegaan.
Toffe actie dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het was niet zo bedoeld zei Bang Bang later. Het was gewoon een 'welkom in mijn London'-ding. Niet serieus.
Op Wat Anders van lijn5.com interview met Kubus en BangBang hebben ze het ook over die actie. Weet niet hoor vind het maar een gare actie. Kubus maakt toch al goeie beats? Waarom moet hij zich dan voelen als BangBang? Waarom zou je willen dat een maat van je die het altijd goed voor elkaar heeft gehad het zo kut heeft als jij het had? Je wenst toch juist het beste voor degene waar je omgeeft? Gaat ie z'n kind ook zo behandelen?quote:
Jiggy Dje? Spacekees?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, maar ook Jiggy Dje, Spacekees, Uniq, Raymzter, DuvelDuvel, Extince and many more. Uiteindelijk zal het merendeel hier het niet over Lange Frans hebben, maar over goede nederhop.
Tja ik dig Spacekees nou eenmaal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jiggy Dje? Spacekees?Ja, is goede nederhop man.
Dan kan je toch wel wat.quote:Jiggy veroverde bij de Grote Prijs Van Nederland de Publieksprijs. Daar werden tracks gedropt zoals 'Eerste Dag', 'Ken je dat', en 'De Kleren van de Keyser'. Jiggy Djé staat bekend om de vindingrijkheid en originaliteit.
Kubus & Bang Bang - Camera (ft. Sticks)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo nog ff checken.
En wtf met die TT?
Erm, dat zou kunnen.. Ik zal ook eens luisteren. (Ik wil meestal wat anders horen..quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef fathank het volgende:
Volgens mij zegt ie gewoon "Ga je boek niet te buiten" maar ik kan me vergissen. Straks thuis even terug luisteren.
Dat zei die in de Spits inderdaad..quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:52 schreef Brownietje het volgende:
Hij zegt volgens mij ook boek.
Verder is Jiggy tof en de persoon BangBang een kneus.
Stond dat van BangBang over Pete Philly niet in de Spits oid?
Noemde hij hem nou ook niet Pete Silly? Wat een kneus is het toch, en dat met dat vechten ook meteen![]()
En ook dat zijn muziek voor de middenklasse is, terwijl BB wel goed is want hij maakt muziek voor de arbeiders. IIk weet niet of BB het weet, maar bij de optredens waar ik ben geweest van K&BB zag ik toch vooral blanke jongens uit de middenklasse.
BOEK te buiten. Denk je écht serieus dat hij zegt :"Ga je poep te buiten!". Jezus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Kubus & Bang Bang - Camera (ft. Sticks)
Spacekees? Raymzter?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, maar ook Jiggy Dje, Spacekees, Uniq, Raymzter, DuvelDuvel, Extince and many more. Uiteindelijk zal het merendeel hier het niet over Lange Frans hebben, maar over goede nederhop.
Ik noem ook maar een paar namen.....quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Spacekees? Raymzter?
Wat dacht je van Winne, Steen, Spinal (of de combo van de laatste 2), Appa, Nul7Negen, Feis etc. etc.
Dat hij niet helemaal spoort.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dat betekend?
Ik gr BTW 25 april naar Extince in Doornroosje en zit te twijfelen om 7 maart naar Duvel te gaan.Iemand Duvel live gezien? Is het een aanrader?
Ie heb un kraai in de kop zo groot als een reiger:quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
BangBang heeft een kraai in z'n hoofd.
Ga je die uitspraak nog uitleggen?
Daar hadden we het al over gehad..quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
BOEK te buiten. Denk je écht serieus dat hij zegt :"Ga je poep niet te buiten!". Jezus.
Sukkel? Ik ga er niet klakkeloos vanuit dat Sticks zulke lines dropt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daar hadden we het al over gehad..Sukkel. Oude koeien kraaien? uit de sloot halen.
Zeker dikke beatsquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Partysquad heeft ook dikke beats.....
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben trainer van de E2, was zaterdag in de auto Blaxtar aan het luisteren. Toen vroeg zo'n kind: "Zijn zij bekend?"
Ik zeg: "Nou ken je Opgezwolle?"
"Nee, maar The Opposites wel. Die zijn goed he?"
Ik heb nog getracht hem uit teleggen wat liefde voor muziek en liefde voor geld in houdt, maar het kwam niet over
Hm, verhelderend stukje wel. Valt me ook aardig tegen van Habbekrats eigenlijk, had ze wel hoog zitten altijd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:59 schreef DubzOne het volgende:
Buiten Westen familie baalt van dvd
[lap tekst]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39282472
zeker, ze hebben die beat!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef Ordinair het volgende:
Ik vind the Opposites ook wel lekker..
Hahaha dit is dus precies wat ik bedoel, wat ben je toch snel op je pik getrapt. Ga je voor één keer niet aantrekken wat ik wel of niet tof vind.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:28 schreef arneaux het volgende:
Word je er nou niet moe van Chrishop om je cooooonstant oooovveral maar tegen af te moeten zetten.
vind het zelf ook een beetje jammer inmiddels. Dat je je eigen shit cool vindt e.d. moet je zelf weten, maar hou je bek over anderen. Je hoort Sticks toch ook niet zeiken over van alles en nogwat omdat hij zijn muziek het tofste vindt?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Rapper hekelt konijnenlied Willy Wartaal (BangBang)! Ik weet niet wat die gast z'n probleem is, maaral dat gezeik is geen goede reclame voor hemzelf.
Ik luister ze alledrie, ben ik nu raar?quote:Op maandag 25 februari 2008 00:02 schreef Catch22- het volgende:
mensen die naar pete philly of willie wartaal luisteren zullen toch niet zo 1-2-3 een cd van bangbang opzetten
HEEL RAAR GO KILL YOURSELFquote:Op maandag 25 februari 2008 03:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik luister ze alledrie, ben ik nu raar?
Mwah, dat denk ik wel hoor! Het zijn alledrie ook wel behoorlijke '3voor12-acts'.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vind het zelf ook een beetje jammer inmiddels. Dat je je eigen shit cool vindt e.d. moet je zelf weten, maar hou je bek over anderen. Je hoort Sticks toch ook niet zeiken over van alles en nogwat omdat hij zijn muziek het tofste vindt?
Gewoon lekker je ding doen en de mensen die het leuk vinden luisteren wel, mensen die naar pete philly of willie wartaal luisteren zullen toch niet zo 1-2-3 een cd van bangbang opzetten
Ik ook, ik luister met veel plezier naar de albums van Typhoon en Blax. Ik kan niet wachten op de 2e CD van Ty, ik hoorde dat hij met Sticks in de studio staat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind alleen die eindeloze betogen over Ozmoses en Chronozbaäl vervelend. Dinopha valt op zich wel mee. Een gezongen refreintje is wel oke vind ik en tja, als je de stem van Typhoon niks vindt is het logisch dat je Blax ook niks vind. Ik hou er wel van.
Desalnietmin als je een cd al behoorlijk goed vindt terwijl je zijn stem niks vindt is het wel kwaliteit lijkt mij.
Das wel een beetje een inkoppertje hequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ook, ik luister met veel plezier naar de albums van Typhoon en Blax. Ik kan niet wachten op de 2e CD van Ty, ik hoorde dat hij met Sticks in de studio staat?
Hoezo?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Das wel een beetje een inkoppertje he. Zullen ongetwijfeld een paar collabo's op komen..
Tussen Licht en Lucht & Fakkelteit clubtour gemistquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hoezo?
Enneh, is Pie & Mash ook ergens terug te zien? Ik heb het dinsdag gemist.
Ben wel benieuwd naar die track eigenlijk. Waar kan ik die mixtape vinden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:40 schreef Brownietje het volgende:
De eerste Typhoon & Sticks collabo staat op de Patta Mixtape: In rook opgegaan.
voor diegene die het gemist hadden.
thanks!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:21 schreef arneaux het volgende:
thx man
voor de rest : http://www.speedyshare.com/313323656.html
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:31 schreef arneaux het volgende:
Regel s een download link dan!
uhuquote:
kep swagger moeje hebbe?quote:
Graag gedaan! veel plezier ermee!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:44 schreef arneaux het volgende:
You're my personal jezus christ.
Ik stem toe!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:27 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Kan dit topic misschien beter omgedoopt worden in Top Notch topic. Of Nederhop topic. Want dit gaat niet echt over Opgezwolle of wat.
ik ook. Voor een top notch topic dan. Want als het een nederhop topic word krijgen we lange mensen, bazen van de club en lieve marokkanen in het topicquote:
weer er tegen in..quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef Chrishop het volgende:
Waarom een topic veranderen, open dan een nieuwe als je comment de lading van het topic niet dekt.
Kerel die gasten kunnen echt niet rappen. Het is net Duvel. Beetje rukkers als features gebruiken. Ik snap het niet hoor. met alle respect, maar Drenthe klinkt verdomme echt beroerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij heeft U-NIQ de beats van Rotterdam gewoon weer overgezet naar Kapitalisme... Op de een of andere manier klinken de albums mij precies hetzelfde. Vind de flow in Politiek met Opgezwolle wel weer heerlijk
En ik kan die Drnethe en Babel track wel waarderen eigenlijkIs weer eens wat anders
Partysquad zit ook onder Topnotch, Salah Edin, Raymzter en Cilvaringz ook. Voortaan beter je huiswerk doenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ook. Voor een top notch topic dan. Want als het een nederhop topic word krijgen we lange mensen, bazen van de club en lieve marokkanen in het topic
Z'n Solo-album is hier in Nederland door/onder TopNotch uitgebracht...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Cilvaringz? Is ie weg bij WU dan?
Jeugd van Tegenwoordig zit ook bij Topnotch.
En in dit essentiele ding ben ik het wel met hem eens. Wil je over andere muziek lullen, open een nieuw topic. Dit topic blijft gewoon zoalsie is. Klaar.quote:
Maar het gaat al over meer dan alleen Zwolle.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
En in dit essentiele ding ben ik het wel met hem eens. Wil je over andere muziek lullen, open een nieuw topic. Dit topic blijft gewoon zoalsie is. Klaar.
Ik heb Mental Chambers ook (instrumentaal) en die vind ik heel erg vet. Zijn album (was dat niet I ?) heb ik ook. Heb eigenlijk alleen de eerste 6 nummers ofso goed geluisterd en die vind ik wel vet. Heb eigenlijk geen idee waarom ik nooit verder ben gekomen (misschien vond ik ze niks). Vriend van me is laatst naar optreden van hem geweest in Groningen, erg dope show zei die, er waren alleen maar iets van 30 man dacht ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, ik dacht echt dat die solo-cd onder WU uit ging komen. Heb em trouwens gemist. Is het wat?
Ik vind de volgnde cd's van hem:
Deja Wu,
Mental Chambers,
I (one)
Ken alleen die instrumentale.
Ik vind het echt heerlijk, Dudely Perkins, Madlib, MF Doom, heerlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik trek instrumentale hip hop cd's niet echt.
Weer gezeik van jou kant, "Hoe lelijk zou het zijn als iedereen zou flowen over dezelfde beats en iedereen zou fietsen op dezelfde fiets en iedere zou rieten op dezelfde griet" wees blij dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Dus wat loop je nou te huilen dan, als je je beperkt voelt door het onderwerp van het topic open je een ander topic waar je je ei wel kwijt kunt. Zo makkelijk is het toch gewoon? Snap je probleem niet zo.quote:
ga huilenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:55 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Weer gezeik van jou kant, "Hoe lelijk zou het zijn als iedereen zou flowen over dezelfde beats en iedereen zou fietsen op dezelfde fiets en iedere zou rieten op dezelfde griet" wees blij dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Dus wat loop je nou te huilen dan, als je je beperkt voelt door het onderwerp van het topic open je een ander topic waar je je ei wel kwijt kunt. Zo makkelijk is het toch gewoon? Snap je probleem niet zo.
Ohw wacht, jij huilt omdat ik het niet met je eens ben en ik leg je uit en nou ben ik aan het huilenquote:
Ik denk dat die cd toch al wel een jaartje uit is...ik vind dr niet zo heel veel aan eigelijk. Wel dikke beats..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, ik dacht echt dat die solo-cd onder WU uit ging komen. Heb em trouwens gemist. Is het wat?
Ik vind de volgnde cd's van hem:
Deja Wu,
Mental Chambers,
I (one)
Ken alleen die instrumentale.
Als je het over CIlvaringz hebt, die gast heeft vorig jaar een album met raps gedropt, genaamd I.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die gast is toch rapper? Waarom dan twee instrumentale albums droppen?
Tjah, ik heb het niet echt gevolgd. Maar volgens mij zou hij al een normaal album droppen in 2000 ofso, maar dat werd toen steeds uitgesteld. Uiteindelijk vond hij de nummers niet meer goed en is toen helemaal opnieuw begonnen. (in ieder geval iets in die strekking). Misschien dat hij daarom toen een paar instrumentale heeft gedropt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja weet ik (sinds kort) Maar zijn eerste twee cd's zijn instrumentaal. Raar.
Das een best dope album!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je het over CIlvaringz hebt, die gast heeft vorig jaar een album met raps gedropt, genaamd I.
Check hier
Ik beoordeel Kempi op zijn kwaliteit als artiest... en die 'kwaliteit' is naar mijn maatstaven nogal aan de lage kant!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef no1uknow het volgende:
Mensen beoordelen artiesten vaak ook op gedrag, voorkomen etc.
Wat in het geval van Kempi dus veel voorkomt
Ik moet peuken hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
kep swagger moeje hebbe?
Swagger, komt uit het engels.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De kemps heeft alleen swagger, moeje hebben?
Ik weet bij god niet wat het is, maar soit.
Mis ik iets...? Linkje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:58 schreef Dzy het volgende:
Misschien zaterdag naar Beestenboel. Al een tijdje geleden dat ik Opgezwolle gezien heb
www.hedon-zwolle.nlquote:
Rustig knul, denk aan je hartquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Effe nog iets anders. Op mijn werk draait men wel eens Hartendief van Brace. Op zich al rampzalig, maar dan rapt die kneus ook nog eens een keer:
"Ik noem mezelf een player, maar ik kan je verleiden"
Dat is toch verdomme het idee achter een player? Josti.
nog niet, wel besteld bij bol.com alleen daar staat een release datum van 10 maart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand buitenwesten gekocht ?
Istie al te koop in de winkel dan? Ik dacht 15 maart pas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand buitenwesten gekocht ?
op nlhiphop.nl schijnen mensen hem vandaag te hebben gekocht bij free record shop. officiele release volgens www.ikwasbuitenwesten.nl is 7 maart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Istie al te koop in de winkel dan? Ik dacht 15 maart pas.
Heb em binnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
op nlhiphop.nl schijnen mensen hem vandaag te hebben gekocht bij free record shop. officiele release volgens www.ikwasbuitenwesten.nl is 7 maart.
vanavond is ie op nieuwsgroepen te downloaden.
Dan moet je 'm kópen, net als ik. En oe wat heb ik zin om m vanavond te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:19 schreef nelisb het volgende:
ik heb die bovenstaande gedownload,dat is alleen de film.
ik wil het concert haha
heb hem besteld bij bol.com, dus nu afwachten wanneer ie komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet je 'm kópen, net als ik. En oe wat heb ik zin om m vanavond te zien.
Ja dat ken ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
De DVD. En godver wat blijft dat irritant, bestel je online, heb je 'm later in huis dan lui de 'm zelf halen omdat ie opeens eerder beschikbaar is oid.
Ook eens gehad inderdaad, en ondertussen staat 'ie gewoon rustig een maand of 2 op "wordt verwerkt".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Het kan erger, mijn broertje bestelde bij bol.com een oude CD (10 jaar oud ofzo). Nooit aangekomen, ze hebben em gewoon niet meer kunnen krijgen, lekker dan, zet het dan niet op je site.
Lange Fransquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke nog een irritatie line.
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Das toch belachelijk? Hij stemt niet VVD sinds de tijd van Hans Wiegel. Ik eet toch ook geen aardapels sinds de tijd van de V.O.C.quote:
Liever dat iemand via een misschien erg lastige zegswijze vertelt dattie VVD stemt dan al die papi's die claimen straat te zijn. Beetje een matige post tbh.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
^^ en wanneer je de tent afbreekt, strik je eerst je veters?
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:05 schreef nelisb het volgende:
Iemand zijn bol.com bestelling al ontvangen? 7 maart besteld,net gemaild,onbekende levertijd,terwijl de site aangeeft dat hij gewoon te bestellen is.
is ook zo. maar dan denk ik plaats er geen datum bij ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..
Bol.com heeft best veel spullen op de site staan natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef nelisb het volgende:
[..]
is ook zo. maar dan denk ik plaats er geen datum bij ofzo.
Vind het ook wel een aardig album jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef Catch22- het volgende:
Chronozbaal maar ff aan het pompen, klinkt wel fijn
Wie treed er op?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat er ook iemand 4 april naar Sneek ? @ Bolwerk?
ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef WalterSobchak het volgende:
Sticks, blijkbaar is de Fakkelteit tour nog bezig. Maar dan zonder Delic neem ik aan. ART misschien?
dat was wel duidelijk toch? Stond in het persberichtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef WalterSobchak het volgende:
Sticks, blijkbaar is de Fakkelteit tour nog bezig. Maar dan zonder Delic neem ik aan. ART misschien?
Jay & Cartes kwamen verassend goed. Best veel energie en toffe lyrics.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Brownietje het volgende:
Iemand hier die al naar Extince, Jay & Cartes geweest is en mij kan vertellen hoe dat was?
Ga er morgen heen, ook met Winne erbij, ben benieuwd.
Er is wel een stukje waar hij echt tering stoned is, dat stukje waar hij zegt dat hij ze allemaal heeft leren rappen. Maar voor de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:10 schreef S-Two het volgende:.
Had trouwens het idee dat tijdens die hele film Duvel fuckin stoned was, of is hij gewoon altijd zo rustig?
Geheel mee eens, heb 'm ook ff gecheckt van 't weekend.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:10 schreef S-Two het volgende:
Vanmiddag ff de film gekeken; op zich wel vet om te zien, maar ook weer niet extreem bijzonder ofso. Ook wel jammer dat het al 2 jaar oud is. Vond het trouwens wel interessant op het laatst toen ze het over Opgeduveld 2 hadden, toen zag je al dat er wat onenigheid was. Binnenkort maar ff de show kijken
De hele film rode ogenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er is wel een stukje waar hij echt tering stoned is, dat stukje waar hij zegt dat hij ze allemaal heeft leren rappen. Maar voor de rest weet ik het niet.
nou volgens mij is ie gewoon rustig en bedachtzaam... check die dvd Dutch Touch over hem, brainpoer & Jay Colin. Daar praat ie ook zo rustig. vind het wel mooi btwquote:Had trouwens het idee dat tijdens die hele film Duvel fuckin stoned was, of is hij gewoon altijd zo rustig?
Ja, ik heb ook ooit iets gehoord over die dvd, is het het waard om die te kopen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:24 schreef gggmizzle_ het volgende:
[..]
nou volgens mij is ie gewoon rustig en bedachtzaam... check die dvd Dutch Touch over hem, brainpoer & Jay Colin. Daar praat ie ook zo rustig. vind het wel mooi btw
Volgens mij staat die film ergens online hoor. Het is een VPRO-docu, maar welke serie ben ik even kwijt... Ik heb de film iig kort geleden ergens online gekeken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook ooit iets gehoord over die dvd, is het het waard om die te kopen?
Mja, ach, het is geen slecht album, maar echt boeiend is ie ook niet nee. Het is in ieder geval geen klassieker die ik vaak op zal gaan zetten...quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even een vraagje nu Fakkelteit al weer een tijdje uit is. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het eigenlijk een beetje teleurstellen. Ik merk dat ik em eigenlijk bijna nooit meer draai.
Achteraf gezien vind ik Fakkelteit ook niet zo'n sterk album. Misschien komt dat gewoon omdat ik Sticks lyrics vaak niet echt goed vind. De flow is ongekend, maar het ontbreekt vaak een beetje aan inhoud... heltzelfde geldt eigenlijk voor Microfoon Collossusquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even een vraagje nu Fakkelteit al weer een tijdje uit is. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het eigenlijk een beetje teleurstellen. Ik merk dat ik em eigenlijk bijna nooit meer draai.
ja vond hem opzich wel dope om te zien... met duvel wel het interessants je krijgt beetje info over die breuk met rein de vos en duvel is gewoon rustigheid zelve!! brainpower wel grappig ga je mee naar usa en je ziet hem track opnemen met jean grea en jay colin is wel funny, zelfs rotjoch die nog een soort van verse spitt op straat...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook ooit iets gehoord over die dvd, is het het waard om die te kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een hele zooi aan nederhop op, gooi bij je favo's om af en toe te kijken![]()
Ja?quote:
Denk het toch niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef arneaux het volgende:
Top Notch verkocht aan Universal hoor ik net bij De Wereld Draait Door. Giel Beelen welliswaar, maar zou er waarheid in zitten?
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:02 schreef fathank het volgende:
Opgezwolle gaat blijkbaar toch nog optreden, en wel tijdens het afscheid van Jaap Stam.
http://www.destentor.nl/r(...)ij-afscheid-Stam.ece
Dat nummer dat op YouTube staat van DJVT is echt slecht.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:14 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, eerstekomende album topnotch wordt dus De machine?
Hiermee concluderend dat winne's album dus weer wordt uitgesteld?
was dat die gast met dat wijf in string?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef Mistaken het volgende:
Wat een bosmongool die Steen. Verschrikkelijk
Jup.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
was dat die gast met dat wijf in string?
heb me kapot gelachen
Hoezo? Gabber geworden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand behoefte aan Tussen Licht en Lucht (special edition) en/of Fakkelteit (normaal)?
STEEN!!!! Wat een heldquote:Op woensdag 2 april 2008 16:03 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_rapper_steen.html
Ik ga echt kapot bij dat stukkie over die vermiste kattenposters sparen
Dat van Steen? Dat is voor URBNN, urban en lifestyle programma van BNN.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef Brownietje het volgende:
Voor welk programma is dit eigenlijk?
Dat vroeg Steen..quote:Op woensdag 2 april 2008 20:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat van Steen? Dat is voor URBNN, urban en lifestyle programma van BNN.
???????????? wie helpt mijquote:Op woensdag 2 april 2008 15:11 schreef TjappiesenMammies het volgende:
Hallo, weet iemand of de 1e plaat van Opgezwolle, Spuugdingen op de Mic., nog (ergens) te koop is?
Alvast bedankt.
Ik PM je even.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Koekje moet je nog van je cd's af?
Ik zou iig even langs een Plato rennen, of iig een fatsoenlijke muziekwinkel (géén freerecordshop dus).quote:Op donderdag 3 april 2008 12:06 schreef TjappiesenMammies het volgende:
[..]
???????????? wie helpt mij
Ja daar is kubus écht het type voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Brownietje het volgende:
Dag Kubus![]()
Lekker blijven meelopen met je stoere vriendje
quote:Kubus & BangBang vertrekken bij Top-Notch
Britse rapper start eigen label Dog’s Bullocks
Atze de Vrieze woensdag 9 april 2008 08:59
Kubus & BangBang gaan weg bij Top-Notch. De Britse rapper richt zijn eigen label Dog’s Bullocks op en neemt zijn producerende maat mee. Op het label zullen albums uitkomen van Kubus & BangBang zelf, maar ook van andere artiesten, zoals vrouwelijke mc Lips. Het besluit valt niet toevallig amper een week nadat bekend werd dat Top-Notch zijn sales, distibutie en kantoor verhuist van PIAS naar major label Universal. “Het is een grote verandering”, zegt Bart van der Werken alias Kubus. "Top-Notch is een major label company geworden." De publishing van Kubus was al ondergebracht bij Universal. “Ik vind het geen goede zaak als mijn publishing en label onder een dak zitten”, zegt hij. “Nu ben ik helemaal vrij.”Volgens John Reilly alias BangBang is de stap naar onafhankelijkheid logisch. Hij stond nooit onder contract bij Top-Notch, vertelt hij. Hij zag de recente ontwikkelingen bij het label met lede ogen aan. “Toen ik net met Top-Notch in aanraking kwam, was het label fris, inmiddels is het mainstream geworden”, zegt hij. “Ik wil niet op hetzelfde label als popact The Opposites.” BangBang is niet bang de goede naam en het uitstekende netwerk van Top-Notch achter zich te laten. “Alle publiciteit die we de laatste maanden hebben gehad, hebben we zelf gegenereerd”, zegt hij. “Dus kunnen we het net zo goed zelf doen.”
“Heb je ooit wel eens een hond aan zijn eigen ballen zien likken”, zegt hij over de naam van zijn label. “Het ziet eruit alsof dat het lekkerste ter wereld is. Zo moet je de artiesten op het label ook zien.” BangBang heeft een onafhankelijk en creatief label in gedachten, in de geest van bijvoorbeeld Factory (Joy Division, Happy Mondays) of Stones Throw (Madlib, Peanut Butter Wolf). Hij is in gesprek met PIAS – het label dat Top-Notch juist achter zich heeft gelaten – voor de distributie van zijn platen. Op zijn label hoopt hij artiesten uit te brengen die mensen aan het denken zetten. Op de korte termijn staan een solo-album van hem zelf en een instrumentale plaat van Kubus op de agenda.
Ondanks dat Kubus er vier albums uitbracht laat Kubus Top-Notch niet met een rotgevoel achter, zegt hij. Hij heeft ook niet het gevoel een bijzondere band te verbreken. “Ik heb in al die jaren maar een paar keer contact met Kees de Koning gehad, dus ik heb niet heel erg het gevoel dat ik loyaal moet zijn aan zijn label. Met Pie & Mash heeft hij zich nauwelijks bemoeid. Misschien hoeft dat ook niet, maar ik had het persoonlijk wel prettig gevonden. John (BangBang, red.) is een vriend van me, ik vind het prettig om met hem te werken. Er komen allemaal nieuwe kansen.”
Ook BangBang ziet het als een nieuw avontuur. “Of ik een goede zakenman ben? Dat is een goede vraag. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Kubus niets verdiende toen ik met hem begon te werken, nu verdient hij veel geld.” De kern van zijn onderneming is volgens hem kwaliteit. “Ik hoorde Don Diablo laatst zeggen: van credibility kun je de rekeningen niet betalen. Ik ben dat niet met hem eens. Als het product goed genoeg is, komt het geld vanzelf. En weet je, als het lukt, lukt het. Als het niet lukt is het ook niet erg.”
Dat dan weer wel. Wel van 't niveau Alice dan, en niet ala Pie & Mash.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:14 schreef Brownietje het volgende:
Als er een instrumentaal album van alleen Kubus aan komt vind ik het eigenlijk wel best.
Ik denk wel dat het een handige move is. Al helemaal als hij op korte termijn nog een instrumentaal album wil uitbrengen. Top-Notch is inmiddels een behoorlijke 'major' geworden. Dat heeft ook consequenties voor de artiesten die erop staan. Positief is het enorme netwerk van zo'n label. Negatief is dat het allemaal een stuk onpersoonlijker en zakelijker wordt. Het is op Top-Notch ook echt niet mogelijk om een album uit te brengen wanneer jij dat zou willen... wanneer je op een onafhankelijk label zit kan je muzikaal gezien doen en laten wat je wilt!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:06 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij word Kuub zo wel heel erg met BangBang meegesleept. Ik vind het geen handige move iig van hem.
Zeker, maar niet wanneer en zoals jij dat eventueel zou willen...quote:Op donderdag 10 april 2008 13:35 schreef arneaux het volgende:
Mwa ik ben het niet helemaal met je eens. Ik denk dat als je iets goeds dropt, ongeacht bij welke label je zit, het wordt uitgebracht.
Doe maar een plaat vol met nummers a la registersquote:Op donderdag 10 april 2008 01:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Wel van 't niveau Alice dan, en niet ala Pie & Mash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |