uhuquote:
kep swagger moeje hebbe?quote:
Graag gedaan! veel plezier ermee!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:44 schreef arneaux het volgende:
You're my personal jezus christ.
Ik stem toe!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:27 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Kan dit topic misschien beter omgedoopt worden in Top Notch topic. Of Nederhop topic. Want dit gaat niet echt over Opgezwolle of wat.
ik ook. Voor een top notch topic dan. Want als het een nederhop topic word krijgen we lange mensen, bazen van de club en lieve marokkanen in het topicquote:
weer er tegen in..quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef Chrishop het volgende:
Waarom een topic veranderen, open dan een nieuwe als je comment de lading van het topic niet dekt.
Kerel die gasten kunnen echt niet rappen. Het is net Duvel. Beetje rukkers als features gebruiken. Ik snap het niet hoor. met alle respect, maar Drenthe klinkt verdomme echt beroerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij heeft U-NIQ de beats van Rotterdam gewoon weer overgezet naar Kapitalisme... Op de een of andere manier klinken de albums mij precies hetzelfde. Vind de flow in Politiek met Opgezwolle wel weer heerlijk
En ik kan die Drnethe en Babel track wel waarderen eigenlijkIs weer eens wat anders
Partysquad zit ook onder Topnotch, Salah Edin, Raymzter en Cilvaringz ook. Voortaan beter je huiswerk doenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ook. Voor een top notch topic dan. Want als het een nederhop topic word krijgen we lange mensen, bazen van de club en lieve marokkanen in het topic
Z'n Solo-album is hier in Nederland door/onder TopNotch uitgebracht...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Cilvaringz? Is ie weg bij WU dan?
Jeugd van Tegenwoordig zit ook bij Topnotch.
En in dit essentiele ding ben ik het wel met hem eens. Wil je over andere muziek lullen, open een nieuw topic. Dit topic blijft gewoon zoalsie is. Klaar.quote:
Maar het gaat al over meer dan alleen Zwolle.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
En in dit essentiele ding ben ik het wel met hem eens. Wil je over andere muziek lullen, open een nieuw topic. Dit topic blijft gewoon zoalsie is. Klaar.
Ik heb Mental Chambers ook (instrumentaal) en die vind ik heel erg vet. Zijn album (was dat niet I ?) heb ik ook. Heb eigenlijk alleen de eerste 6 nummers ofso goed geluisterd en die vind ik wel vet. Heb eigenlijk geen idee waarom ik nooit verder ben gekomen (misschien vond ik ze niks). Vriend van me is laatst naar optreden van hem geweest in Groningen, erg dope show zei die, er waren alleen maar iets van 30 man dacht ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, ik dacht echt dat die solo-cd onder WU uit ging komen. Heb em trouwens gemist. Is het wat?
Ik vind de volgnde cd's van hem:
Deja Wu,
Mental Chambers,
I (one)
Ken alleen die instrumentale.
Ik vind het echt heerlijk, Dudely Perkins, Madlib, MF Doom, heerlijk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik trek instrumentale hip hop cd's niet echt.
Weer gezeik van jou kant, "Hoe lelijk zou het zijn als iedereen zou flowen over dezelfde beats en iedereen zou fietsen op dezelfde fiets en iedere zou rieten op dezelfde griet" wees blij dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Dus wat loop je nou te huilen dan, als je je beperkt voelt door het onderwerp van het topic open je een ander topic waar je je ei wel kwijt kunt. Zo makkelijk is het toch gewoon? Snap je probleem niet zo.quote:
ga huilenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:55 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Weer gezeik van jou kant, "Hoe lelijk zou het zijn als iedereen zou flowen over dezelfde beats en iedereen zou fietsen op dezelfde fiets en iedere zou rieten op dezelfde griet" wees blij dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Dus wat loop je nou te huilen dan, als je je beperkt voelt door het onderwerp van het topic open je een ander topic waar je je ei wel kwijt kunt. Zo makkelijk is het toch gewoon? Snap je probleem niet zo.
Ohw wacht, jij huilt omdat ik het niet met je eens ben en ik leg je uit en nou ben ik aan het huilenquote:
Ik denk dat die cd toch al wel een jaartje uit is...ik vind dr niet zo heel veel aan eigelijk. Wel dikke beats..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, ik dacht echt dat die solo-cd onder WU uit ging komen. Heb em trouwens gemist. Is het wat?
Ik vind de volgnde cd's van hem:
Deja Wu,
Mental Chambers,
I (one)
Ken alleen die instrumentale.
Als je het over CIlvaringz hebt, die gast heeft vorig jaar een album met raps gedropt, genaamd I.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die gast is toch rapper? Waarom dan twee instrumentale albums droppen?
Tjah, ik heb het niet echt gevolgd. Maar volgens mij zou hij al een normaal album droppen in 2000 ofso, maar dat werd toen steeds uitgesteld. Uiteindelijk vond hij de nummers niet meer goed en is toen helemaal opnieuw begonnen. (in ieder geval iets in die strekking). Misschien dat hij daarom toen een paar instrumentale heeft gedropt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja weet ik (sinds kort) Maar zijn eerste twee cd's zijn instrumentaal. Raar.
Das een best dope album!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als je het over CIlvaringz hebt, die gast heeft vorig jaar een album met raps gedropt, genaamd I.
Check hier
Ik beoordeel Kempi op zijn kwaliteit als artiest... en die 'kwaliteit' is naar mijn maatstaven nogal aan de lage kant!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef no1uknow het volgende:
Mensen beoordelen artiesten vaak ook op gedrag, voorkomen etc.
Wat in het geval van Kempi dus veel voorkomt
Ik moet peuken hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
kep swagger moeje hebbe?
Swagger, komt uit het engels.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De kemps heeft alleen swagger, moeje hebben?
Ik weet bij god niet wat het is, maar soit.
Mis ik iets...? Linkje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:58 schreef Dzy het volgende:
Misschien zaterdag naar Beestenboel. Al een tijdje geleden dat ik Opgezwolle gezien heb
www.hedon-zwolle.nlquote:
Rustig knul, denk aan je hartquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Effe nog iets anders. Op mijn werk draait men wel eens Hartendief van Brace. Op zich al rampzalig, maar dan rapt die kneus ook nog eens een keer:
"Ik noem mezelf een player, maar ik kan je verleiden"
Dat is toch verdomme het idee achter een player? Josti.
nog niet, wel besteld bij bol.com alleen daar staat een release datum van 10 maart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand buitenwesten gekocht ?
Istie al te koop in de winkel dan? Ik dacht 15 maart pas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand buitenwesten gekocht ?
op nlhiphop.nl schijnen mensen hem vandaag te hebben gekocht bij free record shop. officiele release volgens www.ikwasbuitenwesten.nl is 7 maart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Istie al te koop in de winkel dan? Ik dacht 15 maart pas.
Heb em binnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
op nlhiphop.nl schijnen mensen hem vandaag te hebben gekocht bij free record shop. officiele release volgens www.ikwasbuitenwesten.nl is 7 maart.
vanavond is ie op nieuwsgroepen te downloaden.
Dan moet je 'm kópen, net als ik. En oe wat heb ik zin om m vanavond te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:19 schreef nelisb het volgende:
ik heb die bovenstaande gedownload,dat is alleen de film.
ik wil het concert haha
heb hem besteld bij bol.com, dus nu afwachten wanneer ie komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet je 'm kópen, net als ik. En oe wat heb ik zin om m vanavond te zien.
Ja dat ken ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
De DVD. En godver wat blijft dat irritant, bestel je online, heb je 'm later in huis dan lui de 'm zelf halen omdat ie opeens eerder beschikbaar is oid.
Ook eens gehad inderdaad, en ondertussen staat 'ie gewoon rustig een maand of 2 op "wordt verwerkt".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Het kan erger, mijn broertje bestelde bij bol.com een oude CD (10 jaar oud ofzo). Nooit aangekomen, ze hebben em gewoon niet meer kunnen krijgen, lekker dan, zet het dan niet op je site.
Lange Fransquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke nog een irritatie line.
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Das toch belachelijk? Hij stemt niet VVD sinds de tijd van Hans Wiegel. Ik eet toch ook geen aardapels sinds de tijd van de V.O.C.quote:
Liever dat iemand via een misschien erg lastige zegswijze vertelt dattie VVD stemt dan al die papi's die claimen straat te zijn. Beetje een matige post tbh.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
^^ en wanneer je de tent afbreekt, strik je eerst je veters?
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:05 schreef nelisb het volgende:
Iemand zijn bol.com bestelling al ontvangen? 7 maart besteld,net gemaild,onbekende levertijd,terwijl de site aangeeft dat hij gewoon te bestellen is.
is ook zo. maar dan denk ik plaats er geen datum bij ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |