Ja dat ken ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
De DVD. En godver wat blijft dat irritant, bestel je online, heb je 'm later in huis dan lui de 'm zelf halen omdat ie opeens eerder beschikbaar is oid.
Ook eens gehad inderdaad, en ondertussen staat 'ie gewoon rustig een maand of 2 op "wordt verwerkt".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Het kan erger, mijn broertje bestelde bij bol.com een oude CD (10 jaar oud ofzo). Nooit aangekomen, ze hebben em gewoon niet meer kunnen krijgen, lekker dan, zet het dan niet op je site.
Lange Fransquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke nog een irritatie line.
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Das toch belachelijk? Hij stemt niet VVD sinds de tijd van Hans Wiegel. Ik eet toch ook geen aardapels sinds de tijd van de V.O.C.quote:
Liever dat iemand via een misschien erg lastige zegswijze vertelt dattie VVD stemt dan al die papi's die claimen straat te zijn. Beetje een matige post tbh.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
^^ en wanneer je de tent afbreekt, strik je eerst je veters?
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:05 schreef nelisb het volgende:
Iemand zijn bol.com bestelling al ontvangen? 7 maart besteld,net gemaild,onbekende levertijd,terwijl de site aangeeft dat hij gewoon te bestellen is.
is ook zo. maar dan denk ik plaats er geen datum bij ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |