Ik beoordeel Kempi op zijn kwaliteit als artiest... en die 'kwaliteit' is naar mijn maatstaven nogal aan de lage kant!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef no1uknow het volgende:
Mensen beoordelen artiesten vaak ook op gedrag, voorkomen etc.
Wat in het geval van Kempi dus veel voorkomt
Ik moet peuken hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
kep swagger moeje hebbe?
Swagger, komt uit het engels.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De kemps heeft alleen swagger, moeje hebben?
Ik weet bij god niet wat het is, maar soit.
Mis ik iets...? Linkje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:58 schreef Dzy het volgende:
Misschien zaterdag naar Beestenboel. Al een tijdje geleden dat ik Opgezwolle gezien heb
www.hedon-zwolle.nlquote:
Rustig knul, denk aan je hartquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Effe nog iets anders. Op mijn werk draait men wel eens Hartendief van Brace. Op zich al rampzalig, maar dan rapt die kneus ook nog eens een keer:
"Ik noem mezelf een player, maar ik kan je verleiden"
Dat is toch verdomme het idee achter een player? Josti.
nog niet, wel besteld bij bol.com alleen daar staat een release datum van 10 maart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand buitenwesten gekocht ?
Istie al te koop in de winkel dan? Ik dacht 15 maart pas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand buitenwesten gekocht ?
op nlhiphop.nl schijnen mensen hem vandaag te hebben gekocht bij free record shop. officiele release volgens www.ikwasbuitenwesten.nl is 7 maart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Istie al te koop in de winkel dan? Ik dacht 15 maart pas.
Heb em binnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
op nlhiphop.nl schijnen mensen hem vandaag te hebben gekocht bij free record shop. officiele release volgens www.ikwasbuitenwesten.nl is 7 maart.
vanavond is ie op nieuwsgroepen te downloaden.
Dan moet je 'm kópen, net als ik. En oe wat heb ik zin om m vanavond te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:19 schreef nelisb het volgende:
ik heb die bovenstaande gedownload,dat is alleen de film.
ik wil het concert haha
heb hem besteld bij bol.com, dus nu afwachten wanneer ie komt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet je 'm kópen, net als ik. En oe wat heb ik zin om m vanavond te zien.
Ja dat ken ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
De DVD. En godver wat blijft dat irritant, bestel je online, heb je 'm later in huis dan lui de 'm zelf halen omdat ie opeens eerder beschikbaar is oid.
Ook eens gehad inderdaad, en ondertussen staat 'ie gewoon rustig een maand of 2 op "wordt verwerkt".quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dat ken ik.
Het kan erger, mijn broertje bestelde bij bol.com een oude CD (10 jaar oud ofzo). Nooit aangekomen, ze hebben em gewoon niet meer kunnen krijgen, lekker dan, zet het dan niet op je site.
Lange Fransquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke nog een irritatie line.
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Bij wijze van sprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lange Frans op de CD van extince zeft dat hij al VVD stemt sinds de tijd van Hans Wieggel. Volgens mij had meneer toen helemaal nog niet het recht om te stemmen. Waarom zeg je dat dan?
Das toch belachelijk? Hij stemt niet VVD sinds de tijd van Hans Wiegel. Ik eet toch ook geen aardapels sinds de tijd van de V.O.C.quote:
Liever dat iemand via een misschien erg lastige zegswijze vertelt dattie VVD stemt dan al die papi's die claimen straat te zijn. Beetje een matige post tbh.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
^^ en wanneer je de tent afbreekt, strik je eerst je veters?
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:05 schreef nelisb het volgende:
Iemand zijn bol.com bestelling al ontvangen? 7 maart besteld,net gemaild,onbekende levertijd,terwijl de site aangeeft dat hij gewoon te bestellen is.
is ook zo. maar dan denk ik plaats er geen datum bij ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ach, je hebt al zo lang gewacht, maken die paar extra dagen ook niet meer uit..
Bol.com heeft best veel spullen op de site staan natuurlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:59 schreef nelisb het volgende:
[..]
is ook zo. maar dan denk ik plaats er geen datum bij ofzo.
Vind het ook wel een aardig album jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef Catch22- het volgende:
Chronozbaal maar ff aan het pompen, klinkt wel fijn
Wie treed er op?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:49 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat er ook iemand 4 april naar Sneek ? @ Bolwerk?
ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef WalterSobchak het volgende:
Sticks, blijkbaar is de Fakkelteit tour nog bezig. Maar dan zonder Delic neem ik aan. ART misschien?
dat was wel duidelijk toch? Stond in het persberichtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:27 schreef WalterSobchak het volgende:
Sticks, blijkbaar is de Fakkelteit tour nog bezig. Maar dan zonder Delic neem ik aan. ART misschien?
Jay & Cartes kwamen verassend goed. Best veel energie en toffe lyrics.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Brownietje het volgende:
Iemand hier die al naar Extince, Jay & Cartes geweest is en mij kan vertellen hoe dat was?
Ga er morgen heen, ook met Winne erbij, ben benieuwd.
Er is wel een stukje waar hij echt tering stoned is, dat stukje waar hij zegt dat hij ze allemaal heeft leren rappen. Maar voor de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:10 schreef S-Two het volgende:.
Had trouwens het idee dat tijdens die hele film Duvel fuckin stoned was, of is hij gewoon altijd zo rustig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |