waar anders ??quote:Op zondag 17 februari 2008 18:33 schreef Muck het volgende:
ah hier zijn jullie!
ja, het vorige topic was vol, dus ik kon jullie niet zo 123 vindenquote:
lekker ...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoi.
Zit weer aan een senseo te lurken
Had dat eerder gezegd, nu heb ik de mijne zelf al gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
Aan de afwas maar.
in de tuin zetten : hogedrukreiniger erop en klaar is Sjowhan....quote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
Aan de afwas maar.
Dat doe ik welquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef Tmaatje het volgende:
Pheno,voel je niet bezwaard.
echt welquote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe goed gesprek is hier gaande.
Jij klinkt ook dat je erg enthousiast bent op deze zondagavond.quote:
kan ik goed doen alsof hequote:Op zondag 17 februari 2008 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij klinkt ook dat je erg enthousiast bent op deze zondagavond.
leuk!quote:
Uhu!quote:
Ik ben een serieuze e-mail aan het schrijven ja?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
You're the moderator.quote:
Jah inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naar het/de ziekenhuis/huisarts?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een serieuze e-mail aan het schrijven ja?
Op zondagavondquote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Alleen de aanwezigheid van D_A is vaak al van inspirerende waardequote:Op zondag 17 februari 2008 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Jah inderdaad.
Jou bijdrage is ook enorm aan het gesprek trouwens
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van D_A is vaak al van inspirerende waarde
En hoe voelt dat?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
psych, morgen persoonlijk naar het ziekenhuis voor dat maagonderzoekquote:
Sig, sig, sig, sig, sigquote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van D_A is vaak al van inspirerende waarde
quote:
Dat gekloot steeds. Ik hoop echt dat ze nu eens iets vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
psych, morgen persoonlijk naar het ziekenhuis voor dat maagonderzoek
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat gekloot steeds. Ik hoop echt dat ze nu eens iets vinden.
wat hullie zeggenquote:
Awwwwquote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik word gek van mezelf, dus hopelijk kan een psych me eens wat verlichten. Hij woont hier in de buurt, _A_ kent hem. Ik ben de laatste tijd gewoon bang, inclusief huilbuien. Het duurt allemaal maar en er wordt steeds niet gevonden. Ik laat me hoofd maar eens doornemen.
Toch nog een mooie zondagavondquote:
Krijg je ook een slangetje door je strot?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja idd, die weet waarschijnlijk wel een manier om er op een juiste manier mee om te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik word gek van mezelf, dus hopelijk kan een psych me eens wat verlichten. Hij woont hier in de buurt, _A_ kent hem. Ik ben de laatste tijd gewoon bang, inclusief huilbuien. Het duurt allemaal maar en er wordt steeds niet gevonden. Ik laat me hoofd maar eens doornemen.
Whehequote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toch nog een mooie zondagavond
het is toch ook helemaal niet zo vreemd dat je er hartstikke gek van wordt?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
geef nou maar toe dat je het best lekker vondquote:
jup, na mijn anal ervaring wilde ik ook nog een deep throat.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je ook een slangetje door je strot?![]()
Hoop nie dat je dan verkouden ben
Wat spook jij uit met tmaatje?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het best lekker vond
quote:
Daar ook?quote:
omgquote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
jup, na mijn anal ervaring wilde ik ook nog een deep throat.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oei, dat is meestal erg langdurig bij oude mensen. Oma van _A_ had dat vorig jaar, per toeval vond haar zus haar in het pad, ze was uitgegleden. Ze loopt nu nog niet helemaal als de oude (begrijpelijk).quote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme oma ligt in ziekenhuis, heup gebroken
niksquote:
awwwwwwquote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Das niet zo bestquote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ze loopt juist wél als een oude!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oei, dat is meestal erg langdurig bij oude mensen. Oma van _A_ had dat vorig jaar, per toeval vond haar zus haar in het pad, ze was uitgegleden. Ze loopt nu nog niet helemaal als de oude (begrijpelijk).
Ik had weinig ziekenhuiservaringen, op longonderzoeken na. Maar daar hadden ze de oorzaak wel. UMC, toch een stuk beter. Of iig vinden ze je met vage klachten interessanterquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
omg
ik heb weinig ziekenhuiservaringen, maar deze wel... wat een ramp was dat![]()
Sterkte dan
Ja, dat doen ze tegenwoordig snel, dat ontslaan uit ziekenhuizen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze is inmiddels al geopereerd. pin in heup en weer bij en moet morgen al beginnen met revalideren
En ondanks dit alles nog zoveel humorquote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, eerder een boer met kiespijnquote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ondanks dit alles nog zoveel humor
dat is snelquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze is inmiddels al geopereerd. pin in heup en weer bij en moet morgen al beginnen met revalideren
ziekenhuizen ontslaan mensen het liefst dezelfde dag nog, dat heb ik wel gemerkt bij mijn ziekenhuisligweekje. Sommige mensen zou ik niet naar huis hebben gestuurd,quote:
Dat dusquote:
De fysieke ongemakken zijn duidelijk aanwezig, dus het lijkt me sterk dat het tussen je oren zit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Precies. Toen ik uit het ziekenhuis werd ontslagen was mn moeder nog niet daar om me op te halen, of er lag al een ander op "mijn"plekquote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ziekenhuizen ontslaan mensen het liefst dezelfde dag nog, dat heb ik wel gemerkt bij mijn ziekenhuisligweekje. Sommige mensen zou ik niet naar huis hebben gestuurd,
but it's all about the money....
Ja, dat was in mijn kamer ook het geval, oude man is er nog niet uit of hop, nieuwe patient. En die snurkte [13.gif]quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Toen ik uit het ziekenhuis werd ontslagen was mn moeder nog niet daar om me op te halen, of er lag al een ander op "mijn"plek
n vriendin lag er net 3 dagen in met een gebroken heup. Toen was het kerst en moest ze naar huis. Na oud en nieuw mocht ze terugkomen...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ziekenhuizen ontslaan mensen het liefst dezelfde dag nog, dat heb ik wel gemerkt bij mijn ziekenhuisligweekje. Sommige mensen zou ik niet naar huis hebben gestuurd,
dan helemaal!quote:
ja, I know....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
lijkt mij ook heel sterkquote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
De fysieke ongemakken zijn duidelijk aanwezig, dus het lijkt me sterk dat het tussen je oren zit.
Je weet niet wat je hersenen in staat zijn. Stress: spanningshoofdpijn->nekpijn->schouderpijn is wel het duidelijkste voorbeeld. Over mijn hoofdpijn maak ik me ook geen zorgen, ik weet precies waar die vandaan komtquote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
De fysieke ongemakken zijn duidelijk aanwezig, dus het lijkt me sterk dat het tussen je oren zit.
Hehequote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, eerder een boer met kiespijn
Alhoewel, kiespijn heb ik dan weer niet.
nu mijn hoofdpijn nog.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet wat je hersenen in staat zijn. Stress: spanningshoofdpijn->nekpijn->schouderpijn is wel het duidelijkste voorbeeld. Over mijn hoofdpijn maak ik me ook geen zorgen, ik weet precies waar die vandaan komt
MRI etc al gehad?quote:
Ik zal je mijn details besparen... dat zal het bezoek morgen niet bevorderenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had weinig ziekenhuiservaringen, op longonderzoeken na. Maar daar hadden ze de oorzaak wel. UMC, toch een stuk beter. Of iig vinden ze je met vage klachten interessanter
En tig jaar geleden, na op de fiets als brugpieper door een auto te zijn overreden met 100km per uur, maar dat was een dagje ziekenhuis, onder narcoseDaarna rolstoel ftw. Op zich was die periode erg leerzaam, als ik er naar terug kijk.
Deze ervaringen van de afhelopen maanden is een stuk minder positief, gevoelsmatig ook al met zo'n webcam in je hol.
Mja, ik vroeg nog of ik er live bij mocht zijn, lekker in me snijden en dat dan ook voelenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:25 schreef Tmaatje het volgende:
Pheno : sterkte morgen...
Vraagje: jij hebt een volledige narcose gehad ?
Wat ik zelf ervaren heb is dat ik wekenlang depressief ben geweest door de narcose, en eigenlijk voelde ik me pas na 3 maanden weer de oude.
MM : als je oma al mag revalideren is wrsl het ergste voorbij; veel oudere mensen hebben problemen met de narcose, niet de operatie op zich.
nee, afgelopen donderdag pas voor het eerst bij de neuroloog geweestquote:
Mijn vader heeft het ook gehad. En na die anale ervaringmaakt het me niet meer uit. Met roes voelde ik elke bocht die ze maakten in mijn darmenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal je mijn details besparen... dat zal het bezoek morgen niet bevorderen![]()
Maar dat doe ik echt nooit weer
Nog steeds hoofdpijnquote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, afgelopen donderdag pas voor het eerst bij de neuroloog geweest
ik krijg binnenkort een brief thuis wanneer ik voor een MRI mag
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Houniet het volgende:
Chill in bed, baileys met ijsmuziekje op chillend
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het ook gehad. En na die anale ervaringmaakt het me niet meer uit. Met roes voelde ik elke bocht die ze maakten in mijn darmen
nee, maakt waarschijnlijk weinig uit...quote:Dus deze zonder roes, het boeit toch niet.
jupquote:
Tja bij de kijkoperatie kon ik kiezen ruggeprik of volledige narcose. Ik zal (als het niet nodig is) nooit meer voor een volledige narcose keizen; ik ben 3 maanden psychisch een wrak geweest..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vroeg nog of ik er live bij mocht zijn, lekker in me snijden en dat dan ook voelen
Ik ben 19 oktober geopereerd, met een zware antibioticakuur aan het infuus er achteraan: you do the math.
Ik mocht niet kiezenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:32 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja bij de kijkoperatie kon ik kiezen ruggeprik of volledige narcose. Ik zal (als het niet nodig is) nooit meer voor een volledige narcose keizen; ik ben 3 maanden psychisch een wrak geweest..
Aww... liefje tochquote:
Menig nicht was jaloers op me geweestquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Menig nicht was jaloers op me geweest
Op dat moment wel ja. Maar toen ik wakker werd vond ik het toch minder, lucht bij mijn schouder (buik was natuurlijk opgepompt), dus twee dagen met een verlamd gevoel. Onder de morfine, omdat ik tyfusveel pijn had. Logisch, bleek later, gekneusde rib op de operatietafel opgelopen (met dank aan de assistent). 5 dagen niet slapen is trouwens ook niet tof, ik on het gewoon niet in het ziekenhuis, ik lag op cardio, dus al die piepapparaten en snurkende oudjes. Wel lekkere zusters overigens. De droge humor kwam van pasquote:Op zondag 17 februari 2008 21:38 schreef MPG het volgende:
Ik vond de algehele narcose juist wel tof
Heerlijk geslapen
Neem dat nou in godsvredesnaam met een grote korrel zoutquote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat ik me telefoon maar wegflikker![]()
lees net dat je d'r slaapproblemen en hoofdpijn door krijgt als ie op je nachtkastje ligt
nu kan ik daar nog mee leven, maar tis ook al slecht voor je sperma
Geen kinderen, tof.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
ik denk dat ik me telefoon maar wegflikker![]()
lees net dat je d'r slaapproblemen en hoofdpijn door krijgt als ie op je nachtkastje ligt
nu kan ik daar nog mee leven, maar tis ook al slecht voor je sperma
uhuquote:
Die nasleep is wel minderquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dat moment wel ja. Maar toen ik wakker werd vond ik het toch minder, lucht bij mijn schouder (buik was natuurlijk opgepompt), dus twee dagen met een verlamd gevoel. Onder de morfine, omdat ik tyfusveel pijn had. Logisch, bleek later, gekneusde rib op de operatietafel opgelopen (met dank aan de assistent). 5 dagen niet slapen is trouwens ook niet tof, ik on het gewoon niet in het ziekenhuis, ik lag op cardio, dus al die piepapparaten en snurkende oudjes. Wel lekkere zusters overigens. De droge humor kwam van pas
daarom post ik het ook op fokquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Neem dat nou in godsvredesnaam met een grote korrel zout
Bangmakerij van de bovenste plank. Zolang je niet 14 uur per dag ant bellen bent, valt t allemala reuze mee. Meer psychologisch dan wat anders
Lekker chill in bedquote:
Maar die zusters...quote:
Alsof je daar wat mee mocht uitspoken van _A_quote:
dan is ONZ het zoutvaatje...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daarom post ik het ook op fok
das één grote korrel zout aan het worden
Wij zijn multimedia aan het doen, Pa, Ma & Broertje allemaal achter hun notebook.quote:
jatochquote:
Hehe, klote van het niet slapen. Maar die lekkere zusters zijn wel ftw! Wil ik ook nog wel eens tegenkomen, mocht ik er terecht komen dan hèquote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dat moment wel ja. Maar toen ik wakker werd vond ik het toch minder, lucht bij mijn schouder (buik was natuurlijk opgepompt), dus twee dagen met een verlamd gevoel. Onder de morfine, omdat ik tyfusveel pijn had. Logisch, bleek later, gekneusde rib op de operatietafel opgelopen (met dank aan de assistent). 5 dagen niet slapen is trouwens ook niet tof, ik on het gewoon niet in het ziekenhuis, ik lag op cardio, dus al die piepapparaten en snurkende oudjes. Wel lekkere zusters overigens. De droge humor kwam van pas
ze zaten wel aan mijn piemel....met een kathederquote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je daar wat mee mocht uitspoken van _A_
Als jullie nou allemaal Apples hebben, maak dan ff een fotoquote:Op zondag 17 februari 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij zijn multimedia aan het doen, Pa, Ma & Broertje allemaal achter hun notebook.
En ik ook
wil je iemand een fruitmand sturen ??quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal Apples hebben, maak dan ff een foto
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze zaten wel aan mijn piemel....met een katheder
Ik zie het wel bij mijn vriendin. Haar werk was een tijdje onzeker, daar dacht ze veel over na, dus veel stress, spierpijn, etc...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet wat je hersenen in staat zijn. Stress: spanningshoofdpijn->nekpijn->schouderpijn is wel het duidelijkste voorbeeld. Over mijn hoofdpijn maak ik me ook geen zorgen, ik weet precies waar die vandaan komt
Neuh, twee samengestelde systemen hier. Verder Asus & Acer.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal Apples hebben, maak dan ff een foto
TIjd om er achter te komen. Misschien is het een combi, door de pijnstiller een maagzweer en wat andere klachten door die rotkop van me.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie het wel bij mijn vriendin. Haar werk was een tijdje onzeker, daar dacht ze veel over na, dus veel stress, spierpijn, etc...Is nu wel voorbij gelukkig.
Maar ja, zou dat zelfs je maag(zuur) etc kunnen beïnvloeden?
ja dat kanquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie het wel bij mijn vriendin. Haar werk was een tijdje onzeker, daar dacht ze veel over na, dus veel stress, spierpijn, etc...Is nu wel voorbij gelukkig.
Maar ja, zou dat zelfs je maag(zuur) etc kunnen beïnvloeden?
Npquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, twee samengestelde systemen hier. Verder Asus & Acer.
Dus sorry
Apple's MacBookquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
wil je iemand een fruitmand sturen ??![]()
Als het echt allemaal tussen je oren zit, moet er met behulp van een psych toch wel enige verbetering te behalen zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
TIjd om er achter te komen. Misschien is het een combi, door de pijnstiller een maagzweer en wat andere klachten door die rotkop van me.
quote:
Toppertjequote:
reken maar met name ontstekingremmende pijnstillers zijn vaak funest voor de maag; Ibuprofen, Voltaren, Diclofenac enz, vaak wordt er een maagwandbeschermer voorgeschreven samen met de pijnstiller.quote:
Wees daar blij om, normaal heb ik ook niets, maar nu....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ben ik ff blij dat ik nooit iets mankeer...
Ja, dat is helemaal tof. Last van buikpijn: dyclofenac + omeprazol. Bijwerkingen omeprazol: hoofdpijnquote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
reken maar met name ontstekingremmende pijnstillers zijn vaak funest voor de maag; Ibuprofen, Voltaren, Diclofenac enz, vaak wordt er een maagwandbeschermer voorgeschreven samen met de pijnstiller.
Hoe bizar het ook klinkt soms kun je reageren met.... hoofdpijn.
nou, als ik een beetje een fatsoenlijke baan vind, wordt ie ingeruildquote:
dat is de reden dat ik geen paracetamol meer mag tegen mijn hoofdpijn; ik krijg er hoofdpijn vanquote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
reken maar met name ontstekingremmende pijnstillers zijn vaak funest voor de maag; Ibuprofen, Voltaren, Diclofenac enz, vaak wordt er een maagwandbeschermer voorgeschreven samen met de pijnstiller.
Hoe bizar het ook klinkt soms kun je reageren met.... hoofdpijn.
Diclofenac is troepquote:Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal tof. Last van buikpijn: dyclofenac + omeprazol. Bijwerkingen omeprazol: hoofdpijnBijwerking dyclofenac, buikpijn
Echt tof, die medicijnen, ik ben nu aan het afbouwen, ik slik die dyclofenac niet meer. Kutspul, het helpt niet eens en door die shit alsnog maagproblemen
Kun je alleen maar beter van worden... ik heb dankzij Voltaren een medicijnvergiftiging opgelopen dus vandaar dat ik zo fel ben op die troep...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal tof. Last van buikpijn: dyclofenac + omeprazol. Bijwerkingen omeprazol: hoofdpijnBijwerking dyclofenac, buikpijn
Echt tof, die medicijnen, ik ben nu aan het afbouwen, ik slik die dyclofenac niet meer. Kutspul, het helpt niet eens en door die shit alsnog maagproblemen
Slaap lekkerquote:
Je moet der wel goed verzorgen hequote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, als ik een beetje een fatsoenlijke baan vind, wordt ie ingeruild
Morgenochtend weer!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Warme melk
Ik mag na 0:00 niets meer eten of drinken, ik zuip me nu nog maar even te pletterquote:
Doet Muck vast wel..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet der wel goed verzorgen he!
doe ik ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet der wel goed verzorgen he!
Aha. Dan moet je je nu idd volproppen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag na 0:00 niets meer eten of drinken, ik zuip me nu nog maar even te pletter
Truste O.quote:
Slaap lekkerquote:
Heel goed plan!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo glaasje Black Label en ik ben slapen
Als die black label nou eens vervangen wordt door een famous grouse, sluit ik me erbij aan.quote:
Eerst hoi zeggen, daarna liggen en slikken kreng.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
PH wat gaat er morgen gebeuren met je?
meldt zich...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die black label nou eens vervangen wordt door een famous grouse, sluit ik me erbij aan.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst hoi zeggen, daarna liggen en slikken kreng.
Ik geloof dat die buis een vinger dik is, die moet ik inslikken en dan gaat de arts er lucht in blazen. Een beetje rondkijken in de slokdarm, maag en 12 vingerige darm.
Dus ik ga kokhalzen, gal opboeren, en nog meer leuke dingen.
Dat wens ik die arts ook. Ben ik nog vergeten knoflook te eten, rats!quote:
Je hebt nog een uur en en kwartier de tijd, go for itquote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wens ik die arts ook. Ben ik nog vergeten knoflook te eten, rats!
Laatste drie teentjes erin flikkertquote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog een uur en en kwartier de tijd, go for it
het is ook ontzettend lastig allemaalquote:Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik kan moeilijk janken. Oh wacht, dat heb ik al gedaan vandaag. Ik ben het zooooo zat allemaal. Gewoon verder gaan met alles is blijkbaar te lastig.
Burgersquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar Burgers Zoo geweest.Kapot thuisgekomen, gewoon bekaf. Wtf? En dan zit je in die oceaan en dan mis ik het duiken zo.
Hé, daar was mijn vriendin ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar Burgers Zoo geweest.Kapot thuisgekomen, gewoon bekaf. Wtf? En dan zit je in die oceaan en dan mis ik het duiken zo.
Ja, gaan we ook nog eens heen he?quote:
Jaarabo ftwquote:
Truste, hopelijkk kun je een beetje slapenquote:
trustequote:
ik woonde er eerst vlakbijquote:Op zondag 17 februari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik wel vaker. Het is dichtbij, dus nog aardig te rijden. kan ik alsnog wat vissen zien.
wanneer gaan we?quote:
trustequote:
Als mijn bankrekening het weer tof vindtquote:
en de mijnequote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als mijn bankrekening het weer tof vindt
quote:
quote:
Nee dus!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
joo
Weer in Utereg?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
joo
quote:
Was een flinke oorwassing inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer in Utereg?
De stad waar de plaatselijke FC een pak slaag heeft gehad van VVV?
Effe kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dus!
Dirk!
SMS gehad? Ik vergeet steeds of ik 'm verstuurd heb
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was een flinke oorwassing inderdaad
Goo Goo Dolls zijn echt topquote:
Hehe, oke. Dan weet ik dat ik in ieder geval nog ff langer moet kijken of 'ie verzonden isquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Ja gehad
Antwoord: batterij leeg, ben net thuis, kreeg 'm binnen na aan oplader hangen
heeeeeel lang als ringtone gehadquote:
Moet je een Best of hebben?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken alleen Iris van ze.
Goed nr idd.
*zet op
Ik vind "Name" hun beste nummer.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken alleen Iris van ze.
Goed nr idd.
*zet op
Top hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je een Best of hebben?
Gaarne.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je een Best of hebben?
Puur genieten. Vorige week zat ik op het perron op de trein te wachten, op een bankje in de zon met die cd aanquote:
Hehe, is goed. Remind me of it!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaarne.
Maar niet nu, want ik heb te weinig schijfruimte.
Koop van de week effe een externe HD, dan is dat ook weer opgelost
Bankje in zon met chille muziek ftw.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Puur genieten. Vorige week zat ik op het perron op de trein te wachten, op een bankje in de zon met die cd aan
Nou, nu effe nietquote:Op zondag 17 februari 2008 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Remind me of it!
Dirk heeft weer geld
Jardin du Luxembourgquote:Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bankje in zon met chille muziek ftw.
Perron weer wat minder
Kan je beter hier zitten:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op zondag 17 februari 2008 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, nu effe niet
Heb e.e.a. aan schulden opgelopen in mijn werkeloze tijd, en heb dat nu terugbetaald.
Daarbij nog wat mensen geld geleend, waardoor ik nu zelf niks meer heb
Hendigquote:Op zondag 17 februari 2008 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, nu effe niet
Heb e.e.a. aan schulden opgelopen in mijn werkeloze tijd, en heb dat nu terugbetaald.
Daarbij nog wat mensen geld geleend, waardoor ik nu zelf niks meer heb
Vandaar dat álle bushokjes die ik tegen kwam, kapot waren geslagenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer in Utereg?
De stad waar de plaatselijke FC een pak slaag heeft gehad van VVV?
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar dat álle bushokjes die ik tegen kwam, kapot waren geslagen
Hehe, heel goed!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ccl, ik heb morgen geen kosten en dinsdag weer loon
Ja echt?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar dat álle bushokjes die ik tegen kwam, kapot waren geslagen
Ook zonder de cola prima te doenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb er maar ff een glaasje Whiskey-cola bijgepakt
+ glaasje cognac?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, wij gaan later met z'n tweeën naar Parijs om daar op een zonnige zondag een krant en boek te lezen onder het genot van een heerlijk muziekje en een sigaar in Jardin du Luxembourg
jaquote:
OMGquote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Ik moest hele tijd door glas fietsen.
Gelukkig maken die bushokjesruiten je banden niet lek
trustequote:
Oh jonge. Ik zou zo gaan weet je dat. Weg van dit kloteland en daar lekker genieten. Cognac incluis lmd.quote:
ja hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook chef. Ook lekker cdtje trouwens
Tering. Klapjosti'squote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Ik moest hele tijd door glas fietsen.
Gelukkig maken die bushokjesruiten je banden niet lek
Ik drink wel vaker cognac hoor, maar niet met regelmaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh jonge. Ik zou zo gaan weet je dat. Weg van dit kloteland en daar lekker genieten. Cognac incluis lmd.
Sinds wanneer drink jij cognac? Of ga je mij dat jou laten leren daar?
Ja, dat zagen Muck en ik ook, toen we over de A2 toerdenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Tim, heb jij wel eens in het donker een paars gebouw gezien, vlak voor Utrecht met de trein?
Ik zag vanmiddag op de weg een of ander raar gebouw, wat dus met paarse lichtjes verlicht was...
Goed spulquote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik drink wel vaker cognac hoor, maar niet met regelmaat.
Denk zo max 1 keer in de maand een glaasie
Als je aankomt, staat die dan rechts voor je? Dan is dat volgens mij een of ander bank gebouw ofzo. Heb het wel eens gezien ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Tim, heb jij wel eens in het donker een paars gebouw gezien, vlak voor Utrecht met de trein?
Ik zag vanmiddag op de weg een of ander raar gebouw, wat dus met paarse lichtjes verlicht was...
ok, weet je toevallig wat dat is?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef MPG het volgende:
Truste Tmaatje
[..]
Ja, dat zagen Muck en ik ook, toen we over de A2 toerden
Richting Utrecht staat ie links...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je aankomt, staat die dan rechts voor je? Dan is dat volgens mij een of ander bank gebouw ofzo. Heb het wel eens gezien ja.
quote:
Oppe A2, vanaf amsterdam naar utrechtquote:[..]
Richting Utrecht staat ie links...
Wiens kut ga jij straks krabbenquote:Op maandag 18 februari 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
Krabben straks. Kut.
quote:Op maandag 18 februari 2008 06:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wiens kut ga jij straks krabben
Ik zag het net jaquote:Op maandag 18 februari 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
Krabben straks. Kut.
quote:Op maandag 18 februari 2008 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
zodadelijk maar weer eens de deur uit op zoek naar een nieuwe scharrel voor de avond naar het postkantoor e.d.
Ga ik zo ook doen.quote:
Ik dacht dat jij ook een vaste vriendin had...quote:Op maandag 18 februari 2008 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
zodadelijk maar weer eens de deur uit op zoek naar een nieuwe scharrel voor de avond naar het postkantoor e.d.
indah!quote:Op maandag 18 februari 2008 07:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ga ik zo ook doen.![]()
[..]
Ik dacht dat jij ook een vaste vriendin had...
Of sluit eea elkaar niet uit?
Lijkt mij ook wel wat hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, wij gaan later met z'n tweeën naar Parijs om daar op een zonnige zondag een krant en boek te lezen onder het genot van een heerlijk muziekje en een sigaar in Jardin du Luxembourg
Haha, iik moet er zelf ook aan wennenquote:Op maandag 18 februari 2008 07:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dirk
Ik ben gewoon nog steeds niet gewend dat ik jou hier om deze tijd tref
Fritsquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 07:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, iik moet er zelf ook aan wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |