Jaarabo ftwquote:
Truste, hopelijkk kun je een beetje slapenquote:
trustequote:
ik woonde er eerst vlakbijquote:Op zondag 17 februari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik wel vaker. Het is dichtbij, dus nog aardig te rijden. kan ik alsnog wat vissen zien.
wanneer gaan we?quote:
trustequote:
Als mijn bankrekening het weer tof vindtquote:
en de mijnequote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als mijn bankrekening het weer tof vindt
quote:
quote:
Nee dus!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
joo
Weer in Utereg?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef eer-ik het volgende:
joo
quote:
Was een flinke oorwassing inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer in Utereg?
De stad waar de plaatselijke FC een pak slaag heeft gehad van VVV?
Effe kijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dus!
Dirk!
SMS gehad? Ik vergeet steeds of ik 'm verstuurd heb
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Was een flinke oorwassing inderdaad
Goo Goo Dolls zijn echt topquote:
Hehe, oke. Dan weet ik dat ik in ieder geval nog ff langer moet kijken of 'ie verzonden isquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Ja gehad
Antwoord: batterij leeg, ben net thuis, kreeg 'm binnen na aan oplader hangen
heeeeeel lang als ringtone gehadquote:
Moet je een Best of hebben?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken alleen Iris van ze.
Goed nr idd.
*zet op
Ik vind "Name" hun beste nummer.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken alleen Iris van ze.
Goed nr idd.
*zet op
Top hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je een Best of hebben?
Gaarne.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je een Best of hebben?
Puur genieten. Vorige week zat ik op het perron op de trein te wachten, op een bankje in de zon met die cd aanquote:
Hehe, is goed. Remind me of it!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaarne.
Maar niet nu, want ik heb te weinig schijfruimte.
Koop van de week effe een externe HD, dan is dat ook weer opgelost
Bankje in zon met chille muziek ftw.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Puur genieten. Vorige week zat ik op het perron op de trein te wachten, op een bankje in de zon met die cd aan
Nou, nu effe nietquote:Op zondag 17 februari 2008 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Remind me of it!
Dirk heeft weer geld
Jardin du Luxembourgquote:Op zondag 17 februari 2008 23:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bankje in zon met chille muziek ftw.
Perron weer wat minder
Kan je beter hier zitten:
[ afbeelding ]
Dudequote:Op zondag 17 februari 2008 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, nu effe niet
Heb e.e.a. aan schulden opgelopen in mijn werkeloze tijd, en heb dat nu terugbetaald.
Daarbij nog wat mensen geld geleend, waardoor ik nu zelf niks meer heb
Hendigquote:Op zondag 17 februari 2008 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, nu effe niet
Heb e.e.a. aan schulden opgelopen in mijn werkeloze tijd, en heb dat nu terugbetaald.
Daarbij nog wat mensen geld geleend, waardoor ik nu zelf niks meer heb
Vandaar dat álle bushokjes die ik tegen kwam, kapot waren geslagenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Weer in Utereg?
De stad waar de plaatselijke FC een pak slaag heeft gehad van VVV?
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar dat álle bushokjes die ik tegen kwam, kapot waren geslagen
Hehe, heel goed!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ccl, ik heb morgen geen kosten en dinsdag weer loon
Ja echt?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vandaar dat álle bushokjes die ik tegen kwam, kapot waren geslagen
Ook zonder de cola prima te doenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb er maar ff een glaasje Whiskey-cola bijgepakt
+ glaasje cognac?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, wij gaan later met z'n tweeën naar Parijs om daar op een zonnige zondag een krant en boek te lezen onder het genot van een heerlijk muziekje en een sigaar in Jardin du Luxembourg
jaquote:
OMGquote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Ik moest hele tijd door glas fietsen.
Gelukkig maken die bushokjesruiten je banden niet lek
trustequote:
Oh jonge. Ik zou zo gaan weet je dat. Weg van dit kloteland en daar lekker genieten. Cognac incluis lmd.quote:
ja hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ook chef. Ook lekker cdtje trouwens
Tering. Klapjosti'squote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Ik moest hele tijd door glas fietsen.
Gelukkig maken die bushokjesruiten je banden niet lek
Ik drink wel vaker cognac hoor, maar niet met regelmaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh jonge. Ik zou zo gaan weet je dat. Weg van dit kloteland en daar lekker genieten. Cognac incluis lmd.
Sinds wanneer drink jij cognac? Of ga je mij dat jou laten leren daar?
Ja, dat zagen Muck en ik ook, toen we over de A2 toerdenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Tim, heb jij wel eens in het donker een paars gebouw gezien, vlak voor Utrecht met de trein?
Ik zag vanmiddag op de weg een of ander raar gebouw, wat dus met paarse lichtjes verlicht was...
Goed spulquote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik drink wel vaker cognac hoor, maar niet met regelmaat.
Denk zo max 1 keer in de maand een glaasie
Als je aankomt, staat die dan rechts voor je? Dan is dat volgens mij een of ander bank gebouw ofzo. Heb het wel eens gezien ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef eer-ik het volgende:
Tim, heb jij wel eens in het donker een paars gebouw gezien, vlak voor Utrecht met de trein?
Ik zag vanmiddag op de weg een of ander raar gebouw, wat dus met paarse lichtjes verlicht was...
ok, weet je toevallig wat dat is?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:44 schreef MPG het volgende:
Truste Tmaatje
[..]
Ja, dat zagen Muck en ik ook, toen we over de A2 toerden
Richting Utrecht staat ie links...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je aankomt, staat die dan rechts voor je? Dan is dat volgens mij een of ander bank gebouw ofzo. Heb het wel eens gezien ja.
quote:
Oppe A2, vanaf amsterdam naar utrechtquote:[..]
Richting Utrecht staat ie links...
Wiens kut ga jij straks krabbenquote:Op maandag 18 februari 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
Krabben straks. Kut.
quote:Op maandag 18 februari 2008 06:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wiens kut ga jij straks krabben
Ik zag het net jaquote:Op maandag 18 februari 2008 06:33 schreef Sjowhan het volgende:
Krabben straks. Kut.
quote:Op maandag 18 februari 2008 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
zodadelijk maar weer eens de deur uit op zoek naar een nieuwe scharrel voor de avond naar het postkantoor e.d.
Ga ik zo ook doen.quote:
Ik dacht dat jij ook een vaste vriendin had...quote:Op maandag 18 februari 2008 06:58 schreef indahnesia.com het volgende:
zodadelijk maar weer eens de deur uit op zoek naar een nieuwe scharrel voor de avond naar het postkantoor e.d.
indah!quote:Op maandag 18 februari 2008 07:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ga ik zo ook doen.![]()
[..]
Ik dacht dat jij ook een vaste vriendin had...
Of sluit eea elkaar niet uit?
Lijkt mij ook wel wat hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dirk, wij gaan later met z'n tweeën naar Parijs om daar op een zonnige zondag een krant en boek te lezen onder het genot van een heerlijk muziekje en een sigaar in Jardin du Luxembourg
Haha, iik moet er zelf ook aan wennenquote:Op maandag 18 februari 2008 07:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dirk
Ik ben gewoon nog steeds niet gewend dat ik jou hier om deze tijd tref
Fritsquote:
Begrijpelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 07:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, iik moet er zelf ook aan wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |