Toppertjequote:
reken maar met name ontstekingremmende pijnstillers zijn vaak funest voor de maag; Ibuprofen, Voltaren, Diclofenac enz, vaak wordt er een maagwandbeschermer voorgeschreven samen met de pijnstiller.quote:
Wees daar blij om, normaal heb ik ook niets, maar nu....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ben ik ff blij dat ik nooit iets mankeer...
Ja, dat is helemaal tof. Last van buikpijn: dyclofenac + omeprazol. Bijwerkingen omeprazol: hoofdpijnquote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
reken maar met name ontstekingremmende pijnstillers zijn vaak funest voor de maag; Ibuprofen, Voltaren, Diclofenac enz, vaak wordt er een maagwandbeschermer voorgeschreven samen met de pijnstiller.
Hoe bizar het ook klinkt soms kun je reageren met.... hoofdpijn.
nou, als ik een beetje een fatsoenlijke baan vind, wordt ie ingeruildquote:
dat is de reden dat ik geen paracetamol meer mag tegen mijn hoofdpijn; ik krijg er hoofdpijn vanquote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
reken maar met name ontstekingremmende pijnstillers zijn vaak funest voor de maag; Ibuprofen, Voltaren, Diclofenac enz, vaak wordt er een maagwandbeschermer voorgeschreven samen met de pijnstiller.
Hoe bizar het ook klinkt soms kun je reageren met.... hoofdpijn.
Diclofenac is troepquote:Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal tof. Last van buikpijn: dyclofenac + omeprazol. Bijwerkingen omeprazol: hoofdpijnBijwerking dyclofenac, buikpijn
Echt tof, die medicijnen, ik ben nu aan het afbouwen, ik slik die dyclofenac niet meer. Kutspul, het helpt niet eens en door die shit alsnog maagproblemen
Kun je alleen maar beter van worden... ik heb dankzij Voltaren een medicijnvergiftiging opgelopen dus vandaar dat ik zo fel ben op die troep...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal tof. Last van buikpijn: dyclofenac + omeprazol. Bijwerkingen omeprazol: hoofdpijnBijwerking dyclofenac, buikpijn
Echt tof, die medicijnen, ik ben nu aan het afbouwen, ik slik die dyclofenac niet meer. Kutspul, het helpt niet eens en door die shit alsnog maagproblemen
Slaap lekkerquote:
Je moet der wel goed verzorgen hequote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, als ik een beetje een fatsoenlijke baan vind, wordt ie ingeruild
Morgenochtend weer!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Warme melk
Ik mag na 0:00 niets meer eten of drinken, ik zuip me nu nog maar even te pletterquote:
Doet Muck vast wel..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet der wel goed verzorgen he!
doe ik ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet der wel goed verzorgen he!
Aha. Dan moet je je nu idd volproppen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag na 0:00 niets meer eten of drinken, ik zuip me nu nog maar even te pletter
Truste O.quote:
Slaap lekkerquote:
Heel goed plan!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo glaasje Black Label en ik ben slapen
Als die black label nou eens vervangen wordt door een famous grouse, sluit ik me erbij aan.quote:
Eerst hoi zeggen, daarna liggen en slikken kreng.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef Houniet het volgende:
PH wat gaat er morgen gebeuren met je?
meldt zich...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Als die black label nou eens vervangen wordt door een famous grouse, sluit ik me erbij aan.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerst hoi zeggen, daarna liggen en slikken kreng.
Ik geloof dat die buis een vinger dik is, die moet ik inslikken en dan gaat de arts er lucht in blazen. Een beetje rondkijken in de slokdarm, maag en 12 vingerige darm.
Dus ik ga kokhalzen, gal opboeren, en nog meer leuke dingen.
Dat wens ik die arts ook. Ben ik nog vergeten knoflook te eten, rats!quote:
Je hebt nog een uur en en kwartier de tijd, go for itquote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wens ik die arts ook. Ben ik nog vergeten knoflook te eten, rats!
Laatste drie teentjes erin flikkertquote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog een uur en en kwartier de tijd, go for it
het is ook ontzettend lastig allemaalquote:Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik kan moeilijk janken. Oh wacht, dat heb ik al gedaan vandaag. Ik ben het zooooo zat allemaal. Gewoon verder gaan met alles is blijkbaar te lastig.
Burgersquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar Burgers Zoo geweest.Kapot thuisgekomen, gewoon bekaf. Wtf? En dan zit je in die oceaan en dan mis ik het duiken zo.
Hé, daar was mijn vriendin ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Vandaag naar Burgers Zoo geweest.Kapot thuisgekomen, gewoon bekaf. Wtf? En dan zit je in die oceaan en dan mis ik het duiken zo.
Ja, gaan we ook nog eens heen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |