waar anders ??quote:Op zondag 17 februari 2008 18:33 schreef Muck het volgende:
ah hier zijn jullie!
ja, het vorige topic was vol, dus ik kon jullie niet zo 123 vindenquote:
lekker ...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoi.
Zit weer aan een senseo te lurken
Had dat eerder gezegd, nu heb ik de mijne zelf al gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
Aan de afwas maar.
in de tuin zetten : hogedrukreiniger erop en klaar is Sjowhan....quote:Op zondag 17 februari 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
Aan de afwas maar.
Dat doe ik welquote:Op zondag 17 februari 2008 19:31 schreef Tmaatje het volgende:
Pheno,voel je niet bezwaard.
echt welquote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe goed gesprek is hier gaande.
Jij klinkt ook dat je erg enthousiast bent op deze zondagavond.quote:
kan ik goed doen alsof hequote:Op zondag 17 februari 2008 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij klinkt ook dat je erg enthousiast bent op deze zondagavond.
leuk!quote:
Uhu!quote:
Ik ben een serieuze e-mail aan het schrijven ja?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
You're the moderator.quote:
Jah inderdaad.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naar het/de ziekenhuis/huisarts?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een serieuze e-mail aan het schrijven ja?
Op zondagavondquote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Alleen de aanwezigheid van D_A is vaak al van inspirerende waardequote:Op zondag 17 februari 2008 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Jah inderdaad.
Jou bijdrage is ook enorm aan het gesprek trouwens
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van D_A is vaak al van inspirerende waarde
En hoe voelt dat?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
psych, morgen persoonlijk naar het ziekenhuis voor dat maagonderzoekquote:
Sig, sig, sig, sig, sigquote:Op zondag 17 februari 2008 20:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Alleen de aanwezigheid van D_A is vaak al van inspirerende waarde
quote:
Dat gekloot steeds. Ik hoop echt dat ze nu eens iets vinden.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
psych, morgen persoonlijk naar het ziekenhuis voor dat maagonderzoek
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat gekloot steeds. Ik hoop echt dat ze nu eens iets vinden.
wat hullie zeggenquote:
Awwwwquote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik word gek van mezelf, dus hopelijk kan een psych me eens wat verlichten. Hij woont hier in de buurt, _A_ kent hem. Ik ben de laatste tijd gewoon bang, inclusief huilbuien. Het duurt allemaal maar en er wordt steeds niet gevonden. Ik laat me hoofd maar eens doornemen.
Toch nog een mooie zondagavondquote:
Krijg je ook een slangetje door je strot?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja idd, die weet waarschijnlijk wel een manier om er op een juiste manier mee om te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik word gek van mezelf, dus hopelijk kan een psych me eens wat verlichten. Hij woont hier in de buurt, _A_ kent hem. Ik ben de laatste tijd gewoon bang, inclusief huilbuien. Het duurt allemaal maar en er wordt steeds niet gevonden. Ik laat me hoofd maar eens doornemen.
Whehequote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toch nog een mooie zondagavond
het is toch ook helemaal niet zo vreemd dat je er hartstikke gek van wordt?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
geef nou maar toe dat je het best lekker vondquote:
jup, na mijn anal ervaring wilde ik ook nog een deep throat.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg je ook een slangetje door je strot?![]()
Hoop nie dat je dan verkouden ben
Wat spook jij uit met tmaatje?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Muck het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je het best lekker vond
quote:
Daar ook?quote:
omgquote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
jup, na mijn anal ervaring wilde ik ook nog een deep throat.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oei, dat is meestal erg langdurig bij oude mensen. Oma van _A_ had dat vorig jaar, per toeval vond haar zus haar in het pad, ze was uitgegleden. Ze loopt nu nog niet helemaal als de oude (begrijpelijk).quote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme oma ligt in ziekenhuis, heup gebroken
niksquote:
awwwwwwquote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Das niet zo bestquote:Op zondag 17 februari 2008 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ze loopt juist wél als een oude!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oei, dat is meestal erg langdurig bij oude mensen. Oma van _A_ had dat vorig jaar, per toeval vond haar zus haar in het pad, ze was uitgegleden. Ze loopt nu nog niet helemaal als de oude (begrijpelijk).
Ik had weinig ziekenhuiservaringen, op longonderzoeken na. Maar daar hadden ze de oorzaak wel. UMC, toch een stuk beter. Of iig vinden ze je met vage klachten interessanterquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
omg
ik heb weinig ziekenhuiservaringen, maar deze wel... wat een ramp was dat![]()
Sterkte dan
Ja, dat doen ze tegenwoordig snel, dat ontslaan uit ziekenhuizen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze is inmiddels al geopereerd. pin in heup en weer bij en moet morgen al beginnen met revalideren
En ondanks dit alles nog zoveel humorquote:Op zondag 17 februari 2008 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, eerder een boer met kiespijnquote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ondanks dit alles nog zoveel humor
dat is snelquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze is inmiddels al geopereerd. pin in heup en weer bij en moet morgen al beginnen met revalideren
ziekenhuizen ontslaan mensen het liefst dezelfde dag nog, dat heb ik wel gemerkt bij mijn ziekenhuisligweekje. Sommige mensen zou ik niet naar huis hebben gestuurd,quote:
Dat dusquote:
De fysieke ongemakken zijn duidelijk aanwezig, dus het lijkt me sterk dat het tussen je oren zit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
Precies. Toen ik uit het ziekenhuis werd ontslagen was mn moeder nog niet daar om me op te halen, of er lag al een ander op "mijn"plekquote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ziekenhuizen ontslaan mensen het liefst dezelfde dag nog, dat heb ik wel gemerkt bij mijn ziekenhuisligweekje. Sommige mensen zou ik niet naar huis hebben gestuurd,
but it's all about the money....
Ja, dat was in mijn kamer ook het geval, oude man is er nog niet uit of hop, nieuwe patient. En die snurkte [13.gif]quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Toen ik uit het ziekenhuis werd ontslagen was mn moeder nog niet daar om me op te halen, of er lag al een ander op "mijn"plek
n vriendin lag er net 3 dagen in met een gebroken heup. Toen was het kerst en moest ze naar huis. Na oud en nieuw mocht ze terugkomen...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
ziekenhuizen ontslaan mensen het liefst dezelfde dag nog, dat heb ik wel gemerkt bij mijn ziekenhuisligweekje. Sommige mensen zou ik niet naar huis hebben gestuurd,
dan helemaal!quote:
ja, I know....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
lijkt mij ook heel sterkquote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
De fysieke ongemakken zijn duidelijk aanwezig, dus het lijkt me sterk dat het tussen je oren zit.
Je weet niet wat je hersenen in staat zijn. Stress: spanningshoofdpijn->nekpijn->schouderpijn is wel het duidelijkste voorbeeld. Over mijn hoofdpijn maak ik me ook geen zorgen, ik weet precies waar die vandaan komtquote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef OA het volgende:
[..]
De fysieke ongemakken zijn duidelijk aanwezig, dus het lijkt me sterk dat het tussen je oren zit.
Hehequote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, eerder een boer met kiespijn
Alhoewel, kiespijn heb ik dan weer niet.
nu mijn hoofdpijn nog.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet wat je hersenen in staat zijn. Stress: spanningshoofdpijn->nekpijn->schouderpijn is wel het duidelijkste voorbeeld. Over mijn hoofdpijn maak ik me ook geen zorgen, ik weet precies waar die vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |