abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56700462
vorig deeltje: Fok! Dieetclub deel 227

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_56700499
en de laatste post:
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:43 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook naar de kruidvat gegaan en ik werd afgescheept met: "ja maar kaartje geldt alleen voor de 9maandenbeurs".
Heb thuis nog eens goed het reclamefoldertje gelezen en daar stond in dat het wel degelijk ook voor de huishoudbeurs geldig was. Dus ik de volgende dag terug met bonnetje, manager erbij...toch nog het kaartje gehad

En nu heeft Stefan hier bij de bakker vouchers gekregen voor 2e kassakaartje gratis voor de beurs
Komt wel mooi uit want ik ga nu overdag ipv 's avonds.
pi_56700570
tvp...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:53:19 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56700602
Op controle geweest vandaag. En ze kunnen er gewoon nog niet veel over zeggen. Zit nog net in de periode dat het ook nog van de operatie zelf kan zijn mijn probleem met het eten.

Maar normaal zeggen ze dan dat het wel beter wordt maar tegen mij zei ze eerlijk dat het heel goed kan dat het niet zo is. Ik voel me wel begrepen in ieder geval. En niet aan mijn lot overgelaten. Want ik moet over 2 maanden terug komen en als de klachten niet minder worden dan wordt er die dag een slikfoto gemaakt. Ook de vermoeidheid kan er van komen maar ook van de ijzer enzo.

Ik moet wel weer ijzer gaan nemen zelfs 3x per dag met 2x kon ik al niet meer naar de wc . Maar we zullen zien . En ook weer aan de calcium + vitamine D. Over 2 maanden bloed prikken.
pi_56700627
Ah, nieuw topic!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:56:31 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_56700647
Hmm, misschien moet ik dan ook nog even teruggaan, ik had maandag boodschappen gedaan en ik had ook nog twee Idolsjingles moeten krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56701094
Zo
Nieuw topic dus
Ik heb een matig saaie dag vandaag. Op zich genoeg te doen, maar allemaal BLA dingen. Wat huishouden (dat valt nog wel mee) en een hele bult administratie. Februari is administratietechnisch echt vervelend!
pi_56701555
zooow even een terugvindpostje

zit weer lekker op de uni, even wat dictaten zoeken

net college gehad, en 't is echt geweldig ik ga gewoon alle 5 de vakken halen vind ik
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 februari 2008 @ 13:19:00 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56702190
Heb jullie weer gevonden Nog steeds geen internet thuis, inmiddels wel telefoon. We gaan vooruit

En net een lekkere lunch gehad tijdens een vergadering, met allemaal luxe broodjes Broodje paté en broodje rosbief gegeten en een banaan en een kiwi ontvoerd voor straks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56702836
tvp

vanmiddag ga ik "slecht" eten: pannenkoeken met bitterkoekjespudding toe iemand nog tips voor lekkers op/in de pannenkoek?
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:30:11 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_56703885
Spek, kaas, ui en paprika

of appel en kaneel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56703910
hmm pannekoeken ik vind erg veel dingen lekker op/ in een pannenkoek.
Appeltjes, kaas, spek, banaan etc etc krijg ook acuut zin in een pannenkoek!

gelukkig heb ik zo late dienst en heb ik dus helemaal geen tijd om er eentje te bakken en daar gaat het ook niet lukken
voor mij vanavond krentebollen en fruit. en yoghurt ofzo. Ligt er even aan wat er allemaal op mijn werk in de koelkast ligt.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56703990
Pannenkoek met aardbeienkwark.
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:51:30 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56704278
Ik ben vandaag maar alvast begonnen, maar ga zo over een half uurtje richting dietist. Maar vanmiddag (toen werd ik pas wakker) 2 bruine boterhammen gegeten, cola light erbij. Toen gaan fitnessen, 20 min. loopband, en nog gewichten een tijdje gedaan. Toen ik terug kwam een krentenbol met cola light.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_56704336
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben vandaag maar alvast begonnen, maar ga zo over een half uurtje richting dietist. Maar vanmiddag (toen werd ik pas wakker) 2 bruine boterhammen gegeten, cola light erbij. Toen gaan fitnessen, 20 min. loopband, en nog gewichten een tijdje gedaan. Toen ik terug kwam een krentenbol met cola light.
Waarom cola bij brood? Vind ik een rare combi. (ik vind cola sowieso niet echt lekker)

Succes bij de dietist
pi_56704386
Heel goed Juicyhil!

even over die cola light: Kunstmatige zoetstoffen blijken dikmakers
Als je dan toch je eetpatroon gaat aanpassen dan is het misschien handig om jezelf aan te leren om iets anders te nemen dan light frisdrank
pi_56704395
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef Troel het volgende:
Spek, kaas, ui en paprika
of appel en kaneel
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm pannekoeken ik vind erg veel dingen lekker op/ in een pannenkoek.
Appeltjes, kaas, spek, banaan etc etc
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Levitation het volgende:
Pannenkoek met aardbeienkwark.
* omearos vult boodschappenlijstje aan met appel, kaas en kwark
ben vooral benieuwd naar pannenkoek met kwark, aparte combi.
pi_56704421
Poeh, ik had de afgelopen dagen zoveel meer trek.. En net in de supermarkt zat ik me te bedenken wat ik anders doe tov eerder..
En ik kwam op de melk uit... Dus ik heb maar weer even een pak melk meegenomen, schijnbaar vult dat toch ook wel redelijk..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:02:32 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_56704503
Pannenkoek met appelmoes is ook erg lekker

En ik neem aan dat je gewoon stroop in huis hebt he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:03:32 #20
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56704523
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:57 schreef octopussy het volgende:
Heel goed Juicyhil!

even over die cola light: Kunstmatige zoetstoffen blijken dikmakers
Als je dan toch je eetpatroon gaat aanpassen dan is het misschien handig om jezelf aan te leren om iets anders te nemen dan light frisdrank
Hmm, ik vind water niet echt lekker. En verder kan ik ook voor fruitdrank (light) kiezen, maar dat blijkt ook niet echt helemaal goed. Ik drink meestal op kantoor koffie met 1 zakje suiker (anders vind ik het helemaal niet lekker) en dan in de middag thee (zonder suiker) en aan het einde van de dag een cup a soup.
pi_56704557
Thee kan bij brood Of melk!
Allebei gezondere keuzes dan frisdrank.

Met vruchtensap moet je ook een beetje uitkijken. Erg gezond natuurlijk, maar ook erg veel calorieën!
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:09:18 #22
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56704612
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:06 schreef freecell het volgende:
Thee kan bij brood Of melk!
Allebei gezondere keuzes dan frisdrank.

Met vruchtensap moet je ook een beetje uitkijken. Erg gezond natuurlijk, maar ook erg veel calorieën!
Ja, melk drink ik inderdaad ook vaak, meestal `s ochtends.
pi_56704703
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef Troel het volgende:
Pannenkoek met appelmoes is ook erg lekker

En ik neem aan dat je gewoon stroop in huis hebt he?
Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keer

en ik heb idd stroop in huis, daar heeft wel voor gezorgd (suikerstroop bedoel ik, appelstroop heb ik ook altijd wel voor op brood, maar dat schijnt weer niet lekker te zijn op pannenkoeken of zo)
pi_56704754
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, melk drink ik inderdaad ook vaak, meestal `s ochtends.

Gewoontes aanpassen is de hele truc, zoals je al wel merkt hier denk ik.
Ik ben daar langzaam in, omdat ik niet goed tegen grote veranderingen kan, maar ook dan is het erg effectief.
pi_56705145
zit nu ff buiten. hij heeft onstekingen in het hartzakje en achter zijn longen. zijn nieren werken ook niet goed maar weten we weinig over. er zijn drains geplaatst bij longen en hart. hij vecht ervoor maar is erg bang en slaapt bijna niet. allemaal afwachten dus. erg onzeker allemaal. ga nu weer naar mijn vriend en zijn vader.
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:35:16 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_56705162
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:13 schreef omearos het volgende:

[..]

Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keer

en ik heb idd stroop in huis, daar heeft wel voor gezorgd (suikerstroop bedoel ik, appelstroop heb ik ook altijd wel voor op brood, maar dat schijnt weer niet lekker te zijn op pannenkoeken of zo)
Echte Westerstroop van CSM is de lekkerste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56705172
Dat klinkt heftig en ernstig ymme, sterkte ermee de komende dagen joh..
pi_56705447
ymme, dat klinkt heftig. Sterkte!

Ik ga zometeen naar Tarzan in het circustheater, voor maar ¤35 (1e rang!). Een van de voordelen van een zwager hebben die bij Fortis werkt
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 16:01:21 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56705695
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Echte Westerstroop van CSM is de lekkerste
Nee... appelstroop!

Ik heb ook weer iets hoor, afgelopen donderdag een bal op mijn pink tijdens de training. Issie gebroken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56706173
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[Verraad modus]
SQ heeft (zelf gebakken) chocoladetaart! poffertjes
[/Verraad modus]
Ik krijg honger van SQ
***Levi was here***
pi_56706532
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ook weer iets hoor, afgelopen donderdag een bal op mijn pink tijdens de training. Issie gebroken
Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?

Ik hoorde net dat Pete Murray op Pinkpop komt. Dus ik ga naar Pinkpop. Met allemaal voetballende collega's.
Tof man!
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:52:04 #32
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56706767
Zo, net naar de dieetist geweest. Ging op zich prima, hij heeft aangeraden een dieet te nemen zoals Weightwatchers e.d.. Hij noemde dus ook Biamed, dus dat ga ik volgen. Dat is dus 1 of 2 keer per dag een maaltijdvervanger (shake) en 1 keer in de 2 weken een meting/coachingsgesprek. Best of all, ik mag zo nu en dan nog cola light blijven drinken, ik kan koffie nemen, maar uiteraard wel met mate.

Ik heb maandag om 16 uur de eerste meting en start dan meteen. Hopelijk gaat het nu wel eens een keer lukken!
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 17:01:35 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56706966
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?

Ik hoorde net dat Pete Murray op Pinkpop komt. Dus ik ga naar Pinkpop. Met allemaal voetballende collega's.
Tof man!
Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.

Ik heb nu gips, moet morgen terug naar ziekenhuis. Dan nieuw gips of een spalkje...
pi_56706974
Ik heb net (omdat ik met een financieel gat zit van 3 maanden) geprobeerd bijstand aan te vragen.
Van 13:00 tot 16:30 online formuliertjes ingevuld

Ik moet opeens denken aan de uitspraak:
"Als u er in geslaagd bent om een uitkering te bemachtigen, bent u helemaal niet onbemiddelbaar!"

Wat een werk zeg! En ik wilde het even snel tussendoor doen in een uurtje ofzo
pi_56706982
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.

Ik heb nu gips, moet morgen terug naar ziekenhuis. Dan nieuw gips of een spalkje...
Auwe
Wat is er stuk? Echt de pink zelf?
pi_56707017
Een dieetist die je aanraadt om shakes te nemen?? Daar leer je toch geen goede eetgewoontes van?
pi_56707075
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Een dieetist die je aanraadt om shakes te nemen?? Daar leer je toch geen goede eetgewoontes van?
Gezien leeftijd en gewicht van Juicyhill is het misschien niet eens zo'n gek plan hoor
Even een kickstart met meer mensen om je heen die het ook doen en met persoonlijke coaching.
En al leer je niet direct een gezond eetpatroon aan, je hebt wel meteen regelmaat in je voeding!
pi_56707083
Sowieso, een dieetist die een 'kant en klaar' dieet aanbeveelt

Je gaat toch naar een dieetist om een persoonlijk voedingsplan op te stellen
pi_56707189
Wat vond de dietist dan van jouw huidige eetpatroon Juicyhil? Ik vind het inderdaad ook een beetje raar dat hij daar niet eerst eens in gaat aanpassen, maar gelijk een shake dieet aanbeveelt..
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:25:30 #40
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56707427
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:13 schreef teigan het volgende:
Wat vond de dietist dan van jouw huidige eetpatroon Juicyhil? Ik vind het inderdaad ook een beetje raar dat hij daar niet eerst eens in gaat aanpassen, maar gelijk een shake dieet aanbeveelt..
Eigenlijk (had ik er niet bij verteld :S ) is het meer om het probleem zelf aan te pakken. En met dat probleem bedoel ik dan, waarom ik telkens faal zodra ik begin met een diet. De kern daarvan is dat ik vaak een gebrek heb aan motivatie, hiermee krijg ik die motivatie. Hij raadde mij dus aan om te beginnen met biamed en vervolgens na 20 kilo o.i.d. te beginnen met Sonja Bakkerren ofzo. Over een half jaartje spreek ik weer met de dieetist om te peilen hoe het is gegaan.
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:30:51 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_56707525
Een dietist die je aanraadt Sonja Bakker te gaan doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 17:47:15 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56707822
Wat zij ^^ zegt...
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Auwe
Wat is er stuk? Echt de pink zelf?
Er is onderaan het middelste kootje een stukje afgebroken. Gelukkig niet helemaal door midden dus
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:52:17 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_56707926
Juicyhill, is het echt een dietist (als op HBO-niveau) of is het een Sonja (als op LOI-niveau)?
Want het klinkt een beetje als het laatste, en dan geloof ik dat ik met een halve cursus je beter kan helpen

(Dit klinkt trouwens lulliger als het bedoeld is, als jij er de volste vertrouwen in hebt, is het natuurlijk goed, maar de meesten hier zijn door schade en schande wijs geworden van Sonjadieten en shakedieten)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:59:26 #44
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56708046
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef Troel het volgende:
Juicyhill, is het echt een dietist (als op HBO-niveau) of is het een Sonja (als op LOI-niveau)?
Want het klinkt een beetje als het laatste, en dan geloof ik dat ik met een halve cursus je beter kan helpen

(Dit klinkt trouwens lulliger als het bedoeld is, als jij er de volste vertrouwen in hebt, is het natuurlijk goed, maar de meesten hier zijn door schade en schande wijs geworden van Sonjadieten en shakedieten)
Hmmzz, het is m`n huisarts, in dit geval ook dietist. En het was ook echt hier in het gezondheidscentrum.
pi_56708143
oh... das dan wel lullig als je om een verwijzing naar een dieetist vraagt.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:14:35 #46
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56708332
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:03 schreef octopussy het volgende:
oh... das dan wel lullig als je om een verwijzing naar een dieetist vraagt.
Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaan zolang dat niet het geval is probeer ik het maar. Maar ik ken die begeleider/coach, dus dat moet denk ik wel goed komen. Ik wacht maandag gewoon even af, ze zeggen dat het dan wel snel gaat op deze manier zonder verdere gevolgen dat het terug komt. En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.

Verder ga ik elke ochtend als ontbijt 1 kop meusli met yoghurt nemen met melk, en dan waarschijnlijk met de lunch die maaltijdvervanger en dan `s avonds groente en vlees, ik mag gewoon mee eten, stamppot e.d. zou ook geen probleem moeten opleveren. En wat betreft tussendoortjes, iets van een appel o.i.d.. Verder koffie of thee drinken of water, maar mag ook max. een liter frisdrink drinken, bv. cola light/fanta light etc. ze benadrukte nog, geen fruitdranken.
pi_56710016
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:

En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.
Dat bestaat niet met een dieet en al helemáál niet met een shakedieet of Sonja Bakker.

En heeft die huisarts een opleiding tot dietist gedaan? Anders heb ik er weinig vertrouwen in dat er genoeg kennis van zaken is, ik weet hoeveel artsen en huisartsen over voeding leren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56710268
ik stond daarnet bij 'Isabeau" aan de kassa bij de AH...

ze was alleen niet zo snugger als 'deze'

hardlopen was weer heerlijk Les 17 alweer, en weer uitgelopen
morgen zwemmen, en dan zaterdag Evy 18, want vrijdag moeten we naar Zwolle, naar m'n schoonzus en haar vriend..
Ja doei.
pi_56710962
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaan zolang dat niet het geval is probeer ik het maar. Maar ik ken die begeleider/coach, dus dat moet denk ik wel goed komen. Ik wacht maandag gewoon even af, ze zeggen dat het dan wel snel gaat op deze manier zonder verdere gevolgen dat het terug komt. En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.

Verder ga ik elke ochtend als ontbijt 1 kop meusli met yoghurt nemen met melk, en dan waarschijnlijk met de lunch die maaltijdvervanger en dan `s avonds groente en vlees, ik mag gewoon mee eten, stamppot e.d. zou ook geen probleem moeten opleveren. En wat betreft tussendoortjes, iets van een appel o.i.d.. Verder koffie of thee drinken of water, maar mag ook max. een liter frisdrink drinken, bv. cola light/fanta light etc. ze benadrukte nog, geen fruitdranken.
Ik vind het nogal vaag klinken. Maar afijn, er zitten hier voldoende succesvolle dieeters, dus die kunnen je ook wel wat tips geven.

Om te beginnen; waar is het mis gegaan. Je hebt flink overgewicht op je 17e, dat heb je er niet in 2 weken tijd aan gegeten en daar zit vast een heel verhaal achter.
Vertel maar. Waarom eet je te veel?

Vervolgens: wat eet je nu op een dag? Eerlijk zijn hoor. Ook de dingen vertellen waarvan je weet dat het eigenlijk niet goed voor je is.

En wat vind je erg lekker om te eten, en waar hou je niet van?

Beweging, je fitnesst zag ik? Hoe vaak doe je dat? Hoe lang doe je dat al? Vind je het leuk? Doe je nog meer aan beweging?

Dit lijken me toch wel de basis ingredienten om voor iemand een fatsoenlijk eetpatroon te kunnen samenstellen. En dat kan echt een stuk leuker en lekkerder dan iets met shakes of Sonja Bakker.

Owja, en Isabeau heeft helemaal gelijk als het gaat om artsen en voeding.
pi_56711158
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
pi_56711181
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Hij is 17 geen 7
Je bent terug!
***Levi was here***
pi_56711233
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je bent terug!
missed me?
pi_56711458
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Hij is 17 geen 7
Hoi! Fijn je hier weer te zien.
Maar afijn, overgewicht krijg je niet door een appel te veel te eten op een dag. Dat weten we allemaal. Maar het is best confronterend om op te schrijven wat je nu precies naar binnen stopt. Kan me ontzettend goed voorstellen dat je dat gaat afzwakken.
We zijn natuurlijk niet allemaal zo eerlijk als jij Miss_S.
pi_56711489
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

missed me?
Ontzettend
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:48:19 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56712151
Nou ok, ik heb inderdaad nooit zo gelet op wat ik echt precies eet, ik bereken ook niet voor elk broodkruimeltje hoeveel calorieen dat zijn. Dus misschien dat het daardoor is gekomen, maar m`n moeder heeft een maagbandje, dus misschien zit het ook in mijn genen.

Maar wat ik gemiddeld eet op een dag...
2 crackers met pindakaas/hagelslag en een beker melk om de dag in te luiden.
Vervolgens, afhankelijk van de situatie, drink ik een paar (rond de 3-4) koppen koffie met daarin 1 zakje suiker en 1 cupje melk of in het weekend slaap ik tot laat uit dus dan niks. Als lunch, als ik werk is de lunch telkens weer iets anders de ene keer een geroosterd brood met zalm en sla of de andere keer weer een kop soep. Maar het is nooit echt iets ongezonds en dan daarna eet ik meestal 4 boterhammen met kaas of salade of filet american of vleeswaren. En meestal als ik thuis lunch zijn dat 2 boterhammen met kaas of in elk geval wat er in huis is en dan nog een beker melk erbij. Verder `s middags drink ik koffie, frisdrank, thee, water of cup a soup, dat is echt afhankelijk van de situatie. Maar het is nou niet echt dat ik elke 10 minuten weer opnieuw iets pak, als ik bijvoorbeeld geconcentreerd ben kan ik wel eens 3 uur achter elkaar niks gedronken hebben. Verder in de avond is het meestal aardappelen, groenten en vlees. Op vrijdag meestal patat, zaterdag soep. En in de avond altijd frisdrank, maar vaak geen chips o.i.d., soms wel op zaterdagavond iets te snoepen, maar das dan met kleine beetjes.

Tot zover wat ik grotendeels voorheen at.
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:24:26 #56
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56713158
Sorry, maar dat vind ik niet echt realistisch klinken. Als je alleen hiermee zo dik bent geworden op zo'n jonge leeftijd dan is er iets mis met je stofwisseling.
pi_56713197
Samengevat:
Ontbijt: 2 crackers met pindakaas of hagelslag + beker melk.
Tussendoor: koffie met suiker en melk
Lunch: Werklunch + 4 boterhammen met kaas, salade oid. Thuislunch: 2 boterhammen met kaas oid + beker melk.
Tussendoor: koffie, frisdrank, thee, water of cup a soup
Diner: Aardappels, groente, vlees. Soms patat of soep.
Tussendoor: frisdrank.

Hier kan ik nog steeds helemaal niets mee. Hoeveel frisdrank drink je op een dag? Wat voor soort vlees eet je? Hoeveel kaas doe je op je brood? Als je patat eet, hoeveel eet je dan? Wat voor melk drink je? Eet je wel eens fruit? Hoeveel eet je eigenlijk 's avonds als je AGV eet?
Als je dit in normale hoeveelheden eet, dan word je echt geen 130 kilo.

En er is wel degelijk een verband tussen overgewicht en erfelijkheid, maar omgevingsfactoren zijn veel belangrijker hierin. Als jouw moeder als slechte/verkeerde eetgewoontes heeft, dan neem jij die vanzelf over.

Gratis tip: Download de eetmeter eens (google is je vriendje) ga een paar weken echt heel goed bijhouden en wegen wat je nu eigenlijk eet en ga dat voor jezelf eens analyseren.
pi_56713294
Liejannuh is streng vandaag!

Maar eerlijk is eerlijk, Juicyhil, Lianne is wel een succes-story. Ze weet waar ze het over heeft.
***Levi was here***
pi_56713894
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef Levitation het volgende:
Liejannuh is streng vandaag!

Maar eerlijk is eerlijk, Juicyhil, Lianne is wel een succes-story. Ze weet waar ze het over heeft.
Sorry. Ik word altijd een beetje geirriteerd als een "dieetiste" shakes gaat aanraden. Of Sonja Bakker.
Als je 130 kilo weegt, dan heb je een eetprobleem en daar moet je aan gaan werken. En dat los je niet op door een paar maaltijden te vervangen door shakes of door te gaan Sonja Bakkeren.
Je kunt best afvallen terwijl je geweldig lekker eet. Je moet alleen "even" leren de juiste keuzes te maken.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:13:28 #60
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56714575
Nou moe, we leven in een omgekeerde wereld. Vanavond in de trein zit ik heel braaf een bak sla
op te eten. Komt er een jongen tegenover me zitten en die kijkt me echt aan alsof ik een bak kots
aan het verorberen ben. Hij pakt een Lion uit zijn tas, eet die vervolgens op en kijkt nogmaals met
een verwrongen gezicht naar mijn sla en naar mij

Toen de Lion op was grabbelde hij weer in zijn tas en begon aan een KitKat Chunky en nogmaals
die echt van afschuw vervulde blik naar mij toe. Ik bleef rustig dooreten trouwens en probeerde een
gevatte opmerking te verzinnen. Helaas kwam er niet echt iets leuks in me op, maar toen hij na die
KitKat weer in zijn tas begon te grabbelen en er een bakje cashewnoten uitkwam sloeg ik helemaal
blanco. Naar mijn idee klopt er iets niet in dit verhaal
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56714647
Whaha Faat
Ik zou er spontaan honger van krijgen als iemand tegenover mij dat deed
pi_56714663
Ik ben nu thuis. Ff wat was doen en dergelijke. Mijn vriend is in het ziekenhuis gebleven. En wanneer of hoelaat hij thuis komt hoor ik wel.

Ben helemaal op. Allemaal trouwens hoor.
pi_56718090
Faat, lekker lullig van dat joch zeg! Misschien had je wat van zijn cashewnoten moeten vragen voor door je sla

Ymme, niet zo verwonderlijk dat je op bent. Sterkte met je schoonvader en wees ook lief voor jezelf!
pi_56719969
goedemorgen

sterkte met alles ymme

Vandaag werkcollege Wiskunde... snap er geen reet van, maar dat gaat misschien nog komen
Zodadelijk maar eens op de motor springen, en dan hopen dat ik vanmiddag optijd op 't werk ben..!

fijne dag allemaal!
Ja doei.
pi_56719973
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:15 schreef octopussy het volgende:
Faat, lekker lullig van dat joch zeg!
Wat is daar lullig aan?
pi_56720361
Miss_S, hoe zit het eigenlijk met je goede voornemens?
***Levi was here***
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:37:27 #67
4177 Jojogirl
pi_56720444
Mogge

* Jojogirl gaat zo lekker met Finn naar Blijdorp.
Supersaai weer hier, maar de vissen zijn overdekt en altijd leuk.
pi_56720631
Welkom Juicyhil. En idd: Liejannuh is een succesgeval hier, ik denk ook dat het advies van shakes en Sonja Bakker niet het meest ideale is. Hoeveel sport je nu? Zijn er sporten die je leuk vindt om te doen of die vrienden doen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 februari 2008 @ 08:59:01 #69
13151 crew  Rewimo
pi_56720677
ymme, wat naar allemaal voor jullie. Zoiets is echt slopend, ik hoop dat je een beetje hebt geslapen

juicyhil, welkom Tips genoeg hier, pik eruit waar je je goed bij voelt! En wees eerlijk tegenover jezelf, vul bijvoorbeeld de genoemde eetmeter in, of meld je aan bij valtaf.nl, die hebben ook een dagmenu dat je kunt invullen. Je kunt dan zien wat je binnenkrijgt aan vitamines en mineralen, en uiteraard ook dingen als eiwitten, vetten, koolhydraten en calorieën.

Probeer gezonde(re) keuzes te maken in wat je eet. En doe het niet te snel, je houdt het beter vol als je elke keer iets simpels aanpast, dan wanneer je rigoureus je hele eetpatroon omgooit. Veel succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56720695
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat is daar lullig aan?
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
pi_56720850
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:

[..]

Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond toch
moet iedereen maar tegen kunnen lijkt me
pi_56721003
Goedemorgen
Vandaag raar en druk heen en weer vlieg dagje hier. Maar nu eerst een kop thee
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:31:29 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_56721170
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nouja, als het gewoon etenstijd is en dat is zijn eten, had hij dan ergens anders moeten gaan zitten? Daarnaast, als je tegenover iemand gaat zitten eten, is het dan direct opzichtig? Je kan in de trein toch al makkelijk zien wat de persoon tegenover je doet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56721225
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond toch
moet iedereen maar tegen kunnen lijkt me
oh..ik interpreteerde het verhaal van Faat anders, maar het zou kunnen.

Ben net terug van de dokter voor mijn 3-daagse shotje B12, hij brandt dit keer flink
Nu even ontbijten en dan ga ik richting A'dam Rai
pi_56721254
veel plezier daar octopussy!!
pi_56721621
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, als het gewoon etenstijd is en dat is zijn eten, had hij dan ergens anders moeten gaan zitten? Daarnaast, als je tegenover iemand gaat zitten eten, is het dan direct opzichtig? Je kan in de trein toch al makkelijk zien wat de persoon tegenover je doet.
Volgens mij had Faat vooral problemen met de walgende blikken die werden geworpen op haar bak sla. En daar zou ik ook problemen mee hebben.
Vooral ook vanwege de afkeurende blikken die je krijgt als je te zwaar bent en je gaat zelf wel die mars of kitkat of whatever zitten eten.
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:20:59 #77
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56721983
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:55 schreef YPPY het volgende:
Welkom Juicyhil. En idd: Liejannuh is een succesgeval hier, ik denk ook dat het advies van shakes en Sonja Bakker niet het meest ideale is. Hoeveel sport je nu? Zijn er sporten die je leuk vindt om te doen of die vrienden doen?
Ik ben in elk geval lid van een fitnessclub hier in Almere, daar doe ik dan vaak 15-20 min op de loopband, verder nog krachttraining en aan het einde 2 min. op de trilplaat. Dit doe ik ongeveer 2-4 keer per week.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Samengevat:
Ontbijt: 2 crackers met pindakaas of hagelslag + beker melk.
Tussendoor: koffie met suiker en melk
Lunch: Werklunch + 4 boterhammen met kaas, salade oid. Thuislunch: 2 boterhammen met kaas oid + beker melk.
Tussendoor: koffie, frisdrank, thee, water of cup a soup
Diner: Aardappels, groente, vlees. Soms patat of soep.
Tussendoor: frisdrank.

Hier kan ik nog steeds helemaal niets mee.
Hoeveel frisdrank drink je op een dag?
Gemiddeld 3 glazen van 0,25l
Wat voor soort vlees eet je?
Varierend van gehaktbal tot biefstuk, bijvoorbeeld gisteren at ik een cordon blue met ham en kaas erin.
Hoeveel kaas doe je op je brood?
Meestal 2 lagen (van een blok) en dat is dan jong belegen
Als je patat eet, hoeveel eet je dan?
Ongeveer 250-300 gram en 2 snacks erbij, zoals frikandel of kroket.
Wat voor melk drink je?
Halfvolle.
Eet je wel eens fruit?
Probeer vaak 2 stukken te eten op een dag.
Hoeveel eet je eigenlijk 's avonds als je AGV eet?
Ongeveer 6-7 stukken aardappel (de helft van een aardappel) en dan 4 scheppen groenten en een stuk vlees en dan nog vla daarna.
Als je dit in normale hoeveelheden eet, dan word je echt geen 130 kilo.

En er is wel degelijk een verband tussen overgewicht en erfelijkheid, maar omgevingsfactoren zijn veel belangrijker hierin. Als jouw moeder als slechte/verkeerde eetgewoontes heeft, dan neem jij die vanzelf over.

Gratis tip: Download de eetmeter eens (google is je vriendje) ga een paar weken echt heel goed bijhouden en wegen wat je nu eigenlijk eet en ga dat voor jezelf eens analyseren.
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:51:32 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_56722506
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:57 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Volgens mij had Faat vooral problemen met de walgende blikken die werden geworpen op haar bak sla. En daar zou ik ook problemen mee hebben.
Vooral ook vanwege de afkeurende blikken die je krijgt als je te zwaar bent en je gaat zelf wel die mars of kitkat of whatever zitten eten.
Ja, dat snap ik wel, maar ik zie niet in hoe je het als pesterij moet zijn zoals octo zegt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56724153
Goed dat je zoveel sport Juicyhil. Behalve het 'echte' sporten, kun je ook regelmatig stukken fietsen of wandelen. Of een bushalte eerder uitstappen als je naar school/werk moet. Dat maakt ook verschil. Die kleine beetjes helpen veel. Krijg je bij de sportschool goede begeleiding?

Met het eten kunt je ook wat aanpassen. Bijvoorbeeld magerder vlees nemen, zoals kip, kalkoen of tartaar. Kook je zelf of woon je thuis? Als je thuis woont, vraag dan of je 1 of 2 keer per week zelf mag koken. Voor je ouders fijn en jij kunt laten zien dat gezond ook lekker kan zijn.
Je kunt de fris minderen door om-en-om te drinken. Steeds een glas water ertussen. Dan hoef je niet te stoppen, maar het scheelt wel iets. Vervang vla door yoghurt of fruit, dat is magerder. Als je friet (friet! geen patat ) eet, neem dan geen of maar 1 snack en geen mayo. Ketchup is alweer beter. Of maak een salade. En eet lekkere friet. Ik eet veel liever zelfgebakken verse frietjes zonder iets erbij dan kleffe afhaalfriet met 3 snacks.

Ik geloof best dat je met dit eetpatroon veel aangekomen bent. Het helemaal omgooien en totaal anders doen, lijkt me erg veel ineens. Met kleine stappen kun je ook veel verbeteren. Kies stappen waarvan [i]jij[/b] vindt dat je ze kunt nemen. Het is er echt niet in een paar maanden af, maar elke kilo die je verliest is er 1 en bij mannen gaat het altijd sneller.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_56724956
hoi allemaal ben ik weer

@ Ymme, wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.Het vergt inderdaad ongelofelijk veel energie zo'n situatie en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Probeer wel je rust te nemen, want als je (schoon)vader wel weer een beetje beter wordt heeft hij jullie nog heel erg hard nodig... *uh ja ik zie dit ook dagelijks op mijn werk, dus vandaar..*

ik zie trouwens bovengenoemde ook niet als pesten. Andere mensen moeten gewoon kunnen blijven eten wat ze zelf willen, ook als ik op dieet ben. en het overkomt mij ook vaak genoeg dat er iemand iets heerlijks zit te eten waar ik bij zit. Maar ik probeer dan sterk te blijven, te genieten van mijn gezonde hap en vooral erg veel lol te hebben over al die calorieen die diegene WEL opeet en ik NIET

ow ja vanmorgen even gewogen, ik ben nu een maandje weer aan het gezonderen en inmiddels 3,5 kg kwijt. gaat best goed dus.
Mooi zo doorgaan ...
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:32:32 #81
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56727415
het gaat goed!!

nog niks afgevallen maar ik eet gezonder!
pff.. vanavond ga ik voor het eerst praten met zo'n therapeut/psyholoog om te kijken wat precies de oorzaak is ( ook al weet ik het wel ) en hoe ik daar mee moet leren omgaan..

dat word morgen opstaan met dikke ogen van het huilen
The girl that lost her mind
pi_56727544
Succes vanavond Zeeltje, en je kan het!
pi_56727654
succes Zeeltje... en eens flink janken kan ook heeeeeeeeeeeeeel erg opluchten
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:15:43 #84
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56728365
Dankje! Zal morgen wel vertellen hoe het ging!
Ja klopt maar die ogen de dag erna! Krijg ook altijd hoofdpijn als ik ga slapen!

Juicyhill, eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om te begrijpen dat je met dit eetpatroon zo zwaar bent geworden.
Is het in ene keer snel gegaan of ben je alitjd "stevig "geweest?
pi_56729914
tvp
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:37:31 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_56737630

Een oven hebben heerst

SQ heeft voor het eerst in haar leven een oven en heeft haar roeping gevonden
disclaimer
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:52:23 #87
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56737958
Ik ben nu terug van mijn gesprek, Ik voel me herboren in mijn gedachten.

Afvallen: Ik wil het en ik kan het. En niet: ik ga het proberen.
Ik moet mijn kennis erbij halen. Hoe reageer ik als ik mensen zie die heel veel eten.
Hoe kijk ik naar mensen met een overgewicht. Ik moet niet meer zeggen dat ik het probeer maar gewoon zeggen. Ach ik wil dit en ik kan het ook. Positief denken.

Idd ik eet omdat ik me niet goed voel, ongelukkig of situatie kut is.
Thuis gaat het slecht. Moeder gaat scheiden. Partner boos en reageerd op mij af om dat ik haar dochter ben ect. Ik moet leren om het te laten. Zeggen dat ik dit niet wil en sterk staan. Dan zal afvallen veel beter gaan.

Oke het is misschien wel makkelijk gezegt maar dat zal mij lukken. Heeft tijd nodig maar als ik dadelijk mijn doel heb bereikt dan kan ik tenmiste wel zeggen dat het gelukt is!

Mede afvallers ik ga ervoor!

En daarbij heb ik toch wel stiekem steun bij nodig .. maar dat vind ik hier wel
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:56:43 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_56738053
Dan moet ik zeker geen taartverhalen meer posten?
disclaimer
pi_56738324
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ben in elk geval lid van een fitnessclub hier in Almere, daar doe ik dan vaak 15-20 min op de loopband, verder nog krachttraining en aan het einde 2 min. op de trilplaat. Dit doe ik ongeveer 2-4 keer per week.
[..]
Het klinkt allemaal niet zo heel erg extreem, maar Yppy's tips zijn wel heel goed hoor! Klein beginnen en dan steeds meer een andere gewoontes aanleren.
En hou voor de lol gewoon eens 2 weken bij wat je nu echt eet en hoeveel het is. Gewoon alles afwegen. En dat dan invoeren in een calorietabel zodat je echt ziet wat je binnenkrijgt.
Maar ga alsjeblieft voor een gezond eetpatroon en geen gekke dingen doen als pilletjes en shakes. Daar leer je helemaal niets van en het is niet eens lekker.
pi_56739485
Vandaag een leuke dag gehad

en nu lekker naar bedje want ben best wel afgepeigerd nu
pi_56741223
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Een oven hebben heerst

géts wat zoetsappig
Ik had achter jou geen Valentijnsliefhebber gezocht

máár, ondanks dat het een roze hartje is, ziet hij er wel mooi uit
Ja doei.
pi_56742393
80,6 vanochtend

weegschaal

gaat écht fijn hier
Doei.
pi_56742446
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 00:06 schreef octopussy het volgende:
Vandaag een leuke dag gehad

en nu lekker naar bedje want ben best wel afgepeigerd nu
Tof! En welke nieuwtjes op huishoudelijk gebied kunnen we de komende maanden in de winkels verwachten?
pi_56742608
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Liejannuh het volgende:

Tof! En welke nieuwtjes op huishoudelijk gebied kunnen we de komende maanden in de winkels verwachten?
Een menstruatiepleister! Héél handig! Alleen een pleister dus, zonder werkzame stoffen. De speciale structuur zorgt voor prikkeling van de huid waardoor je baarmoeder ontspant. En het ding is zo'n 15 cm, in de vorm van een kruis en moet je op je buik plakken

Ik ga zo weer Doei, tot later (veel teveel gesnoept op de HHB, maar ook gesport, octo heeft wel een filmpje )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56742652
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een menstruatiepleister! Héél handig! Alleen een pleister dus, zonder werkzame stoffen. De speciale structuur zorgt voor prikkeling van de huid waardoor je baarmoeder ontspant. En het ding is zo'n 15 cm, in de vorm van een kruis en moet je op je buik plakken

Zit is soms een lief plaatje op van een clowntje? Die pleisters hielpen altijd heel goed tegen de pijn toen ik kleuter was!
***Levi was here***
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:35:25 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_56742658
Ja, vertel eens, wat moet ik vanavond per se gaan kijken en wat kan ik beter overslaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56742771
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Een oven hebben heerst

Oeh, wat een lieve taart en ontzettend roze

Afvallen gaat hier langzaam maar gestaag, al zit ik nu een paar weken tegen de 86kg aan te hikken. Maar ik heb al tegen gezegd dat ik ook bij hem gezonder ga eten 's avonds. Eens kijken of dat helpt.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2008 @ 10:42:22 #98
43556 miss_dynastie
pi_56744113
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Troel het volgende:
Ja, vertel eens, wat moet ik vanavond per se gaan kijken en wat kan ik beter overslaan.
De hele beurs
Bij de jonge gezinnenbeurs zijn het over het algemeen aso's die je met de kinderwagen omver rijden. Nu trekken die aso's ook nog zo'n omakarretje achter zich aan. Happy happy joy joy
pi_56744525
Dat wordt lachen dus.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2008 @ 11:07:09 #100
43556 miss_dynastie
pi_56744748
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:58 schreef YPPY het volgende:
Dat wordt lachen dus.
Ja, wij hebben ons kostelijk vermaakt
pi_56745540
Ik vond juist de 9maanden beurs een verademing. Lekker rustig en allemaal vrolijke leuke spulletjes Oh en je hoeft er je buik niet in te houden

Oh en we hebben wel lekker gewii'd op de HHB en Sas heeft happen naar Peijnenburg gedaan (filmpje zet ik zo op dieetweb) en er waren veel lekkere hapjes en ook soms best vieze drankjes (optimel control ) en het lekkerste drankje is te halen bij de Fresh Factory op de 9maanden beurs

Bij de therme stand krijg je een leuk roze elastiek met neproos en lekker geurtje
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:56:30 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_56746083
Dus we moeten de kinderwagen meenemen
Leuk, gaan we racen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56750715
Octo, kijk maar uit met Therme als je een gevoelige huid hebt

Hehe, conceptverslag is ingeleverd
Pfff. Nu nog een artikel schrijven en nog een artikel schrijven en een tentamen leren. Jay. Weekend
pi_56754290
we zitten aan 't sterf bed. opgeven. nu morfine en afwachten
pi_56754563
Ymme, wat naar Kunnen jullie nog fatsoenlijk afscheid nemen? Heel veel sterkte voor jou en je vriend
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:38:20 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_56755063
Sterkte ymme!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:50:16 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56755342
Veel sterkte ymme en vriend.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:04:24 #108
4177 Jojogirl
pi_56757196
Sterkte ymme
pi_56758429
Sterkte ymme, heftig hoor!
pi_56758463
ymme, sterkte ermee.
pi_56758831
sterkte ymme
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zaterdag 16 februari 2008 @ 08:55:01 #112
4177 Jojogirl
pi_56765949
Zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen ymme?

Mogge allemaal trouwens.

Nou de eerste halve kilo is erbij. Midden in de week leek het al meer maar toen had ik ook wat last van verstopping (fijn zwangerschapskwaaltje, waar ik toch al gevoelig voor ben). Op naar de 100 dus.
pi_56766048
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 08:55 schreef Jojogirl het volgende: Op naar de 100 dus.
Mijn zus zou gebak krijgen van de verloskundige als ze boven de 100 kwam bij de derde, aangezien ze bij de andere twee 25-30 kilo was aangekomen. Ze dacht dat dat een eitje zou zijn... maar bij de derde kwam ze maar 9 kilo aan. Je weet dus maar nooit
  zaterdag 16 februari 2008 @ 09:13:26 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_56766056
YPPY en ik hebben gisteren heel veel lol gehad

WE wilden bij de Arena parkeren en dan de metro pakken, maar Ajax speelde, dus de Arena was dicht. Dan konden we of bij Duivendrecht parkeren of bij het Olympisch Stadion (ammehoela!), dus toch maar naar Duivendrecht gereden en daar bij de Makro gestopt Eerst langs een groothandeltoko met allemaal lekkere dingen (ik heb gelukskoekjes gekocht, spekkoek, en pangsitvelletjes!) en daarna dus de Makro in. Veeeeel leuker dan de huishoudbeurs!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 februari 2008 @ 09:14:43 #115
13151 crew  Rewimo
pi_56766064
Ymme, heel veel sterkte
pi_56766120
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 08:55 schreef Jojogirl het volgende:
Nou de eerste halve kilo is erbij. Midden in de week leek het al meer maar toen had ik ook wat last van verstopping (fijn zwangerschapskwaaltje, waar ik toch al gevoelig voor ben). Op naar de 100 dus.
Neejoh! Dat hoeft toch helemaal niet?
Gewoon voldoende blijven bewegen en "normaal" blijven eten.
zegt zij die nog nooit zwanger is geweest en dus ook geen idee heeft of dat ook maar iets uitmaakt!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 09:35:11 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_56766182
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Neejoh! Dat hoeft toch helemaal niet?
Gewoon voldoende blijven bewegen en "normaal" blijven eten.
zegt zij die nog nooit zwanger is geweest en dus ook geen idee heeft of dat ook maar iets uitmaakt!
Ja,of de hele dag in bed liggen en alles vreten wat los en vast zit en dan afvallen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56766192
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit, Liejannuh...

Mijn zus heeft bij de derde echt niet zoveel anders gedaan dan bij de eerste, maar het scheelde wel 21 kg...
pi_56766326
Jajajajajaja, ik zei toch al dat ik er geen verstand van had?
pi_56766844
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef ymme het volgende:
we zitten aan 't sterf bed. opgeven. nu morfine en afwachten
sterkte
Ja doei.
pi_56766860
even niet in dezelfde post als een sterktewensing...:

80,1 gaf de weegschaal aan 80,1!!!!!! Ik ga zó onder de 80 komen dit weekend ik weet 't zeker

insert heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel smilies --> etc.

alleen balen dat ik een beetje een ontstoken grote teen heb dus ik hoop dat 't hardlopen vandaag toch nog goed gaat..

oh ja, en balen dat m'n motorjas na 2 weken nog steeds niet binnen is (ze hadden de verkeerde besteld )
Ja doei.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:02:39 #122
4177 Jojogirl
pi_56768018
Hoeft niet nee, maar de vorige keer hield ik, toen het een periode vrij warm was, gewoon heel veel vocht vast en daar doe je weinig aan. Maargoed die 7 kilo's die overbleven waren er echt gewoon bijgegeten.

Net in elk geval weer lekker bewogen: heerlijk gewandeld in de duinen. Het is echt superweer, lekker zonnetje.
pi_56768025
sterkte Ymme hoop dat het allemaal een beetje rustig verloopt en hij uiteindelijk rustig wegzakt....
pi_56768085
ow ja mijn weegschaal was ook lief vanmorgen ben nu in een maandje alweer 4 kg kwijt ben nu ook echt gemotiveerd om het tweede deel van mijn overgewicht compleet kwijt te raken....
1e deel is ook gelukt, dus heb er wel vertrouwen in dat het me deze keer ook kan gaan lukken

MoBlo knap van je zeg! hoe lang ben je? en heerlijk om morgen of overmorgen die zeven te zien! zal voor je duimen

ik ga zo lekker volleyballen enige nadeel met dit mooie weer, is dat het een binnensport is... (en ja in de winter en met alle regen is dat ook heeeeeeeeeeeeeel vaak een voordeel..)
pi_56768188
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:35 schreef octopussy het volgende:
Ik vond juist de 9maanden beurs een verademing. Lekker rustig en allemaal vrolijke leuke spulletjes Oh en je hoeft er je buik niet in te houden

Oh en we hebben wel lekker gewii'd op de HHB en Sas heeft happen naar Peijnenburg gedaan (filmpje zet ik zo op dieetweb) en er waren veel lekkere hapjes en ook soms best vieze drankjes (optimel control ) en het lekkerste drankje is te halen bij de Fresh Factory op de 9maanden beurs

Bij de therme stand krijg je een leuk roze elastiek met neproos en lekker geurtje
Ik ben gister geweest erg leuk ik vond het drankje met de tomaat erin wat minder
pi_56768781
@Beessie-Jen: ik ben 1,75m

hoop zo een 7 te zien... en blijven zien
Ja doei.
pi_56768972
nou dan ga je zeker de goede kant op MO-Blo netjes hoor

ik ben op weg naar de 8, nog 3 kg (ben ook iets langer... 185 cm)

owwww ja, luister net mijn voicemail af en onze wedstrijd van vanmiddag is afgelast ivm ziekte/ blessures van de tegenstander....erg jammer...

had zoveel zin in een wedstrijd en nu is het maar weer afwachten wanneer we deze wedstrijd mogen gaan inhalen.. (en aangezien ik ook veel weekenden werk, si het maar weer afwachten of ik dan ook daadwerkelijk kan....).
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 februari 2008 @ 15:23:11 #128
13151 crew  Rewimo
pi_56771302
Ik ben nu officieel voorzien van een computerbril. Ik word oud
pi_56772143
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu officieel voorzien van een computerbril. Ik word oud
haha ik heb ook al een tijd een bril alleen ik heb hem voor ver af al is mijn sterkte zo erg dat ik dichtbij ook wazig zie
pi_56772723
Hij is overleden. Gisteravond om 19.40.
Hij is rustig ingeslapen, maar hij wilde nog zo graag. Hij heeft zo hard gevochten de afgelopen dagen.
Het is moeilijk. Van alles regelen en het verdriet is zo groot..

We hebben om 14.00 uur afscheid genomen, na het laatste gesprek met de artsen.

Zijn laatste woorden waren: ' Ik moet doodgaan, maar ik wil nog niet'.

Hij is 59 jaar geworden. Veels te jong.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 16:56:06 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56772814
Gecondoleerd ymme, dat is nog vrij snel gegaan.
59 is gewoon zo jong en gemeen.

heel veel sterkte de komende tijd
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56773080
gecondoleerd
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 februari 2008 @ 17:25:21 #133
13151 crew  Rewimo
pi_56773303
ymme, wat snel zeg Gecondoleerd... Ik hoop dat jullie hem een mooi afscheid kunnen geven. Sterkte!
pi_56774060
gecondoleerd ymme, voor jou en de andere familie en vrienden, hoop dat hij toch een mooi afscheid heeft gehad.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:08:48 #135
4177 Jojogirl
pi_56774168
Gecondoleerd ymme.
pi_56774249
gecondoleerd Ymme en heel veel sterkte de komende tijd....
pi_56774259
net Evy 18 gelopen was bèst lekker
Ja doei.
pi_56774493
Gecondoleerd ymme en heel veel sterkte de komende tijd.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:25:34 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56775719
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
net Evy 18 gelopen was bèst lekker
pfff, kom ik aan met les 6
Vanochtend woog ik 80.5 maar daar ga ik maar niet vn uit, had gisteren best wel wat gedronken en lang geslapen dus ik had geen vocht meer in mijn lijf.
Morgen een lekkere wandeling maken, heerlijk in het zonnetje samen met
pi_56776354
Gecondoleerd ymme
pi_56777752
* Isabeau doet de douche aan. Stapt er half onder, pakt nieuwe haarconditioner uit verpakking, leest gebruiksaanwijzing "laat 20 minuten intrekken op droog, ongewassen haar", doet douche weer uit, pakt handdoek, zucht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 februari 2008 @ 20:48:06 #142
13151 crew  Rewimo
pi_56777805
Straks lekker douchen, Isa
pi_56778184
Gecondoleerd ymme en veel sterkte.
*OUD heilige*
pi_56779178
Ik heb iets in mijn haar gedaan wat werd aangeraden door een kapper van Oprah en ik ben benieuwd. Verslag volgt
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:00:04 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56779902
Whehe Isa, vervelend maar als het hier niet zijdezacht v2n wordt ???
pi_56786557
ymme, gecondoleerd, en sterkte de komende tijd. Dit is wel snel gegaan ja.
pi_56786761
ymme gecondoleerd en heel erg veel sterkte
pi_56787699
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb iets in mijn haar gedaan wat werd aangeraden door een kapper van Oprah en ik ben benieuwd. Verslag volgt
Ik denk dat je het er nu wel weer mag uitspoelen......
pi_56788035
ook mijn condoleances....
  zondag 17 februari 2008 @ 12:02:14 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56788045
ymme gecondoleerd en heel veel sterkte
pi_56788055
Deze week met veel leed en moeite 700 gr afgevallen, de laatste tijd gaat het zo langzaam en ook met veel schommelen heb ik het idee, dan weer 200gr erbij dan weer er af dan weer erbij enz.... gek word ik er van.
Kost me moeite om gemotiveerd te blijven maar ik wil, ik moet en ik zal aan de 70 komen en als het even kan ook dr onder.
ZO!
  zondag 17 februari 2008 @ 12:15:17 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56788270
goedemorgen/middag allemaal

ik voel me schuldig gister uit eten geweest , en veeeeel te veel lekkere dingen gehad. Waaronder patat, brownies en slagroom. En nu voel ik me dik en opgeblazen..en vooral lelijk...
naja hoop dat dat gevoel vandaag nog wat beter wordt... zit aan mijn 3e kop thee.. ff flink doorspoelen

daarnaast ook nog koppijn en zere oren... niet leuk dus.

maaruh nu genoeg met klagen, want het kan ALTIJD veeeeeeel erger.
pi_56788291
700 gram per week is al richting een kilo! Dat is best een mooi tempo toch?
En schommelen is heel normaal Dat doet iedereen, moet je je niet druk over maken
pi_56788302
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:03 schreef morgaine21 het volgende:
Deze week met veel leed en moeite 700 gr afgevallen, de laatste tijd gaat het zo langzaam en ook met veel schommelen heb ik het idee, dan weer 200gr erbij dan weer er af dan weer erbij enz.... gek word ik er van.
Kost me moeite om gemotiveerd te blijven maar ik wil, ik moet en ik zal aan de 70 komen en als het even kan ook dr onder.
ZO!
Tip: als je snel gedemotiveerd raakt, ga dan niet iedere dag op de weegschaal staan. Je gewicht kan gemakkelijk een pond schelen tussen 2 dagen... dat is heel normaal. Om meer de grote lijn er in te zien is 1 keer per week wegen voldoende.

7 ons in een week is trouwens niet weinig! Dat is heel netjes zelfs! Ik zou een rondedansje doen als ik zo hard zou afvallen. Neem de tijd om af te vallen. Kost het een jaar, dan is het zo... leef gezond, beweeg voldoende en laat je lichaam verder zelf haar tempo bepalen.
***Levi was here***
  zondag 17 februari 2008 @ 12:28:58 #155
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56788533
gisteren weining gegete ivm drukte voor toelatingsexamen!!
Kijk vanavond op de weegschaal!

oh ik ben zo zenuwachtig voor morgen!

ymmie sterkte!
pi_56789286
Ik weet dat ik beter maar 1x per week kan wegen maar het is echt een soort obsessie; ik MOET gewoon ff kijken of dr alweer wat af is
pi_56789406
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Isabeau het volgende:
M'n haar glanst helemaal , valt heel mooi en soepel en pluist niet Ik ga het alleen maar af en toe gebruiken, voor een feeste of iets dergelijks. Het is ten eerste best prijzig en ten tweede stopt bij mij 'de geweldige werking' altijd na een tijd gebruiken Het is trouwens Glaze van John Frieda.

En nu probeer ik zo maar weer te slapen. Ben héél moe en kan niet meer slapen Heb nog maar 4 uurtjes geslapen en zo trek ik de komende nacht niet.
pi_56790375
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik weet dat ik beter maar 1x per week kan wegen maar het is echt een soort obsessie; ik MOET gewoon ff kijken of dr alweer wat af is
Maar het is echt niet goed als je er gedemotiveerd van raakt. Ik weeg me ook iedere dag, wil gewoon iedere dag weten wat ik weeg en ik hou 't ook allemaal bij. Maar ik besef wel dondersgoed dat ik dat gewicht gewoon niet te serieus moet nemen, zolang er een dalende lijn in zit, is het goed. Je gewicht fluctueerd nu eenmaal... Til er niet te zwaar aan ( ), het is maar een getalletje op de weegschaal. Veel belangrijker is het dat je goed en gezond bezig bent.
***Levi was here***
pi_56791133
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:28 schreef Zeeltje het volgende:
gisteren weining gegete ivm drukte voor toelatingsexamen!!
Kijk vanavond op de weegschaal!

oh ik ben zo zenuwachtig voor morgen!

ymmie sterkte!
toelatingsexamen voor wat?
Ja doei.
pi_56791227
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar het is echt niet goed als je er gedemotiveerd van raakt. Ik weeg me ook iedere dag, wil gewoon iedere dag weten wat ik weeg en ik hou 't ook allemaal bij. Maar ik besef wel dondersgoed dat ik dat gewicht gewoon niet te serieus moet nemen, zolang er een dalende lijn in zit, is het goed. Je gewicht fluctueerd nu eenmaal... Til er niet te zwaar aan ( ), het is maar een getalletje op de weegschaal. Veel belangrijker is het dat je goed en gezond bezig bent.
ook als er bij mij weer 3 ons bij is ofzo, dan raak ik juist éxtra gemotiveerd om dat er weer af te sporten dagelijks wegen zet mij aan tot net wat harder rennen, of niet dat extra schepje lekkere avondeten te nemen, etc.
Ja doei.
pi_56799978
Ymme gecondoleerd
  zondag 17 februari 2008 @ 21:07:06 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56800322
Ymme, gecondoleerd, wat vreselijk zeg.

Ik kwam hier even binnensluipen om een vraag te stellen.
Mijn ergste snoep en snaaitrek ontstaat vaak net na het eten. Nou heb ik ooit begrepen dat dat te maken kan hebben met een suikerdip (of piek??).
Herkent iemand dit? Heeft iemand mss tips om het te voorkomen?
pi_56800987
BE, ik heb dat eens aan een dietiste gevraagd en die vertelde mij dat je dan nog niet verzadigd bent van het avondeten omdat je waarschijnlijk te snel eet. Het devies is langzaam (!) eten.

persoonlijk los ik het trouwens op met koffie en een stukje extra pure chocola. Dan ben ik helemaal klaar met de zoetigheid voor de dag
  zondag 17 februari 2008 @ 21:56:07 #164
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56801871
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

toelatingsexamen voor wat?
voor school. Willem de Kooning in rotterdam. ( kunstacademie en ik wil richting interieurarchitect )
en donderdag heb ik van St Joost in Breda ( zelfde )
En 5 maart op het HKU in utrecht.. echt spannend!
  zondag 17 februari 2008 @ 21:56:55 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56801901
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ymme, gecondoleerd, wat vreselijk zeg.

Ik kwam hier even binnensluipen om een vraag te stellen.
Mijn ergste snoep en snaaitrek ontstaat vaak net na het eten. Nou heb ik ooit begrepen dat dat te maken kan hebben met een suikerdip (of piek??).
Herkent iemand dit? Heeft iemand mss tips om het te voorkomen?
Dat heb ik ook zo erg...
Net een heerlijke shoarma pizza op, heb er zo van genoten, elke hap gewoon bewust van gekauwd.
Maar nu heb ik zin in iets lekkers?? Wordt er niet goed van hoor.

Dat moet ik sowieso afleren, zoveel avondeten, ik eet echt als een bouwvakker.
pi_56802513
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

voor school. Willem de Kooning in rotterdam. ( kunstacademie en ik wil richting interieurarchitect )
en donderdag heb ik van St Joost in Breda ( zelfde )
En 5 maart op het HKU in utrecht.. echt spannend!
ik zal voor je duimen

heb zelf ook net een toelatingstraject(je) achter de rug (en overleefd ) dus weet een beetje hoe het voelt

succes
Ja doei.
pi_56804073
Brighteyes, zoet fruit helpt bij mij ook goed. Frambozen, granaatappel, druiven, dat soort dingen. Zitten ook wel wat calorietjes in, maar allez, het is minder zondig dan snoep
  zondag 17 februari 2008 @ 23:33:06 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56804826
Bedankt voor de tips al.
Ik heb vanavond maar een kauwgompje genomen, maar langzaam eten is wellicht ook wel een goeie, net als het fruit etc.
Koffie lust ik niet, dus die sla ik even over.
pi_56807448
BE, misschien heb je hier ook iets aan: http://www.dietandfitnesstoday.com/satiety-index.php
pi_56808243
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:56 schreef Isabeau het volgende:
BE, misschien heb je hier ook iets aan: http://www.dietandfitnesstoday.com/satiety-index.php
"All foods in the SI are compared to white bread which has an SI of "100". "

Wat een rare rekenmethode, als je van iets niet gevuld raakt dan is het wel wit brood (vol met snelle koolhydraten)
pi_56808588
Als je verder kijkt zie je ook dat de dingen die verzadigen op 200 of 300% zitten.. En dat niet vullende dingen als croissantjes en snoep ruim onder die 100 zitten...

Maar ik ben het wel met je eens, het blijft wel een vage methode..
  maandag 18 februari 2008 @ 09:25:30 #172
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56808858
Goedemorgen mensen

Een onsje afgevallen deze week, alles is weer gewoon bij het oude dus. Een week lijnen voor 1 of
2 onsjes. Ik voel me weer normaal

Die anderhalve kilo van vorige week eraf beschouw ik als cadeautje, omdat ik jarig ben deze week

Paar korte reacties nog op wat er de afgelopen dagen is geschreven:

- ik vond niet zo heel veel van die jongen in de trein hoor, ik wist gewoon alleen weinig te zeggen
terwijl ik heel graag iets grappigs had willen zeggen
- mensen die klagen dat ze "maar" 700 gram per week afvallen

- en tot slot Ymme, lieverd sterkte met het verlies van je schoonvader, heel erg naar dat zulke dingen
gebeuren en 59 is inderdaad ook nog veel te jong. Dikke kus en hou je taai
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_56808923
Goedemorgen,
HIer in huis zijn we nog steeds ziekig en aan de thee met honing...
Wat wel weer lekker is trouwens rooibosthee met citroen en honing.
pi_56808956
Klinkt goed freecell, thee met honing is lekker!

Ik heb de ergste verkoudheid nu gehad gelukkig, mijn neus zit niet meer helemaal vol, en mijn hoofd ook niet..
Gisteren merkte op dat ik toch wel op een historisch laag gewicht zat, en ik besefte het zelf niet eens meer zo, je went zo snel aan het getalletje voor de komma!
pi_56809042
Hier ook ziekenboeg. Ik zit wel op mijn werk, maar ben met de auto gegaan... fietsen zag ik niet zitten. Auto was overigens ook vreselijk.. moest krabben en heb vervolgens een groot deel van de rit stapvoets gereden. Al met al was ik minstens 10 minuten eerder op mijn werk geweest als ik gefietst had.

Anyway, heb hoofdpijn en heb er de halve nacht wakker van gelegen. Geloof niet dat naar mijn werk gaan een heel goed idee was, maar ziekjes thuis zitten vind ik ook niets aan... Hier heb ik iig nog aanspraak.
***Levi was here***
pi_56809208
Ik heb het vooral koud.
Het was koud op de fiets en mijn voeten waren er bijna afgevroren tegen de tijd dat ik op mn werk was.
En toen wilde ik heel veel thee en koffie halen en toen waren beide koffie automaten op de verdieping kapot.
En toen ik wilde douchen had ik ook nog eens geen warm water.
Ik heb bij deze het recht om de hele dag te zeuren dat ik het koud heb.
pi_56809253
de 80,1 was een schommelaartje máár, ik ben teruggeschommeld naar 80,6 en niet naar boven de 81

doel bijgesteld naar eind van de week onder de 80 (definitief, en niet met een schommelaartje )

nu lekker ontbijten met een kom yoghurt met muesli en stukjes banaan

Goedemorgen allemaal
Ja doei.
pi_56809291
MoBlo ben je nu echt zo vrolijk?
Of probeer je jezelf zo te laten voelen?
pi_56809333
waarom zou ik mezelf zo laten voelen? túúrlijk ben ik écht vrolijk
zou niet weten waarom niet.. als 5 ons SCHOMMELEN (wat heel normaal is) me depressief zou moeten maken, dan heb ik geen leven
Ja doei.
pi_56809370
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou ik mezelf zo laten voelen? túúrlijk ben ik écht vrolijk
zou niet weten waarom niet.. als 5 ons me depressief zou moeten maken, dan heb ik geen leven
Nee bedoelde het in het algemeen
Maar misschien komt het door het smiley gebruik dat het bij mij gemaakt overkomt
pi_56809417
nee, ik ben gewoon sowieso een smiley-addict

als ik NIET vrolijk ben, dan zit het bezaaid met en
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 februari 2008 @ 11:05:57 #182
13151 crew  Rewimo
pi_56810454
Mag je tegenwoordig ook al niet meer gewoon vrolijk zijn? Ik zou ook blij worden van dat gewicht als je verwacht dat je hoger schommelt.
pi_56810633
Ik woog vanmorgen 85,8kg, de 85 komt steeds dichterbij Ik ga ongeveer hetzelfde doen als MoBlo: deze week hopelijk nog onder de 85kg, maar als dat alleen een keer geschommel is ben ik ook al blij Als ik onder de 85 blijf ga ik lekker uitgebreid naar de schoonheidsspecialist

Morgen is mijn weegdag, maar dan ben ik bij , dus ik weeg woensdag weer en dan het gemiddelde of zo
pi_56810682

Wij hebben zo'n goedkope digitale weegschaal hè. Dat kreng geeft dus rustig de volgende dag een gewicht van 6 (!!) kilo meer aan... Nou heb ik wel lekker gegeten, gisteren, maar ook wel weer niet zoveel...

Wat is jullie ervaring met weegschalen, welke is enigszins constant/ consequent?

Moet je je indenken dat je je een keer per week weegt! Dat zou behoorlijk deprimerend zijn
pi_56810725
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

Wij hebben zo'n goedkope digitale weegschaal hè. Dat kreng geeft dus rustig de volgende dag een gewicht van 6 (!!) kilo meer aan... Nou heb ik wel lekker gegeten, gisteren, maar ook wel weer niet zoveel...

Wat is jullie ervaring met weegschalen, welke is enigszins constant/ consequent?

Moet je je indenken dat je je een keer per week weegt! Dat zou behoorlijk deprimerend zijn
6 kilo is wel een groot verschil
ik heb ook een digitale en die schommelt ook wel maar toch niet meer dan een paar kilo
Daarom weeg ik me dus ook elke dag
pi_56810744
Coldfeet, ik heb een digitale weegschaal van Tefal(zo uit mijn hoofd), en die bevalt mij heel goed. Hij doet geen bizarre dingen qua schommeling, en het is verder een simpel ding..

Ik hoop een dezer dagen de 75 als eerste getalletje te zien, ik schommel ook nog steeds wel, maar er lijkt een dalende lijn in te zitten, dus ik wacht met spanning af!
pi_56810822
Weegschalen zijn erg gevoelig voor de ondergrond waar ze op staan. Op de zachte vloer in de slaapkamer ben ik ook een kg of 6 lichter dan in de badkamer (waar ik me standaard weeg). Ook ongelijke, wiebelende vloer kan afwijkingen geven. Beste is het om elke dag, op exact de zelfde plek te wegen, liefst naakt, nuchtere maag en na het plassen. Zo is de weging het meest constant.
***Levi was here***
pi_56810833
Goed joh, Teigan!
Tegen de tijd dat ik 75 kilo weeg, ga ik uit eten, denk ik
pi_56810897
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:03 schreef Miss_S het volgende:

Nee bedoelde het in het algemeen
Maar misschien komt het door het smiley gebruik dat het bij mij gemaakt overkomt
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ook dat moblo al snel zegt iets helemaal geweldig te vinden, maar daar ook heel inconsequent van terug kan komen. Ik kan me een topic van een tijdje terug herinneren waarin moblo de universiteit beschrijft (ik weet het niet letterlijk meer) als saai, veel te theoretisch en niet voor haar. Nu zijn haar post over de uni enorm positief en vol smileys. Het HBO verging ongeveer hetzelfde, maar dan in omgekeerde volgorde.

Is dat nou cognitieve dissonantie?
Het mooi kotsende meisje.
pi_56810915
Coldfeet, ik heb ff gegoogled, en ik heb die van mij gevonden.. Alleen weet ik niet of hij nog verkocht wordt..
http://www.ciao-shopping.nl/Reviews/Tefal_79223__519624
pi_56810927
Levi, dat wist ik wel, maar niet dat het verschil zo groot kan zijn 6 kilo!!? Ik heb m altijd op de vloerbedekking staan.

* ColdFeet rent in paniek rondjes door het huis met de weegschaal onder haar arm....

Gelukkig, het scheelt maar een pond.
pi_56811061
Ik schommel van de een op de andere dag ook gerust met 1 kilo. Schrik er niet meer van want uiteindelijk zit er toch wel een dalende lijn in. Ik heb dus een Tefal bodymaster paar jaar geleden gekocht, was wel duur maar hij doet het erg goed

Ik wil graag een mooie leren combi kopen voor op de motor als ik 75 kilo ben
Heb al een hele toffe jas gezien
  maandag 18 februari 2008 @ 11:40:27 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56811208
Ik schommel al een paar dagen niet dat is ook een vreemde gewaarwording , normaal doet die schaal het altijd wel maar ik ga er altijd een aantal keer opstaan .

Dat zou betekenen dat er deze week 1,4 kilo af zou zijn .
pi_56811877
mooie jas octo

ik heb dat zelfde streven! Als ik 75 weeg (hopelijk rond mijn verjaardag in april) koop ik ook een mooie combi voor mezelf.

Misschien leuk om te weten, dat in Dusseldorf een Hein Gericke Outletstore zit, waar je voor 50 euro een NIEUWE combi kunt kopen

ik geloof dat ik tegen die tijd even daarheen reis
Ja doei.
pi_56812018
@ de mij zo goed-zonder-mij-in-het-echt-te-kennen-analyserende-dames

analyseer wat je wilt, denk van me wat je wilt noem me nep, noem me écht, noem me dik of noem me vadzig, noem me onaardig of kei-lief leer me eerst maar eens kennen voordat je begint over mijn 'moodswings' en meningen over het onderwijs wat ik volg en volgde.
In het kort: toen ik Universiteit begon, toen ik net 19 was, was het saai, droog en dodelijk Daarom leek, ook na 3 jaar fulltime werkervaring, HBO mij beter. Het onderwijs op het HBO an sich vind ik niet slecht/kut/onder de maat, maar, ik merkte dat ik ouder was geworden, en daarmee ook wijzer, en meer behoefte had aan VOLWASSEN onderwijs, in plaats van gezellig spelletjes spelen met de jongetjes van 16 in mijn klas, tijdens de les

Ik heb álle opties open gehouden, en ben gaan meedraaien een dagje, en dit beviel en bleek lang niet zo droog te zijn als ik dacht dat het was. (Kunstgeschiedenis is droger en saaier blijkbaar dan Informatiekunde) Als ik de toelating NIET had gehaald, had ik mijn HBO bachelor braaf gehaald en was ik daar gebleven, máár nu ik het gehaald heb, ben ik én 2 jaar eerder klaar met mijn master, en heb ik per periode 5 vakken, waarvan ik er 3 érg leuk vind, 1 leuk maar moeilijk vind en 1 die ik zowel niet leuk als moeilijk vind. Waarom komt dit? Omdat ik dácht dat ik de opleiding WO nooit zou kunnen doen omdat ik niet aan de middelbareschool/vooropleidingseisen voldeed.. maar dat bleek opgelost te kunnen worden met een toelatingsexamen. Ik heb mijn mening over het WO bijgesteld (niet droog of saai) ja, maar dat komt zowel door mijn leeftijd/werkervaring als de aard van de studie, die niet inhoudt dat ik een beetje naar schilderijtjes zit te turen

tevreden?
Ja doei.
pi_56812040
Ik schommel met ongeveer een kilo maximaal, mijn weegschaal staat op een harde rechte ondergrond
Ik ga er voor de zekerheid altijd 2x op staan, maar hij geeft dan eigenlijk altijd 2x hetzelfde gewicht.
pi_56812083
moblo: ik bedoelde er verder niets mee hoor, het zou juist best wel eens een nuttig psychologisch mechanisme kunnen zijn. Het viel me wel op en je hoeft je er ook niet voor te verantwoorden w.m.b.
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:23:31 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56818145
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
Ik schommel met ongeveer een kilo maximaal, mijn weegschaal staat op een harde rechte ondergrond
Ik ga er voor de zekerheid altijd 2x op staan, maar hij geeft dan eigenlijk altijd 2x hetzelfde gewicht.
ik eigenlijk net zo, hij staat hier ook op een harde tegelvloer en ik heb ook weining schommelingen en als ik er 2x op ga staan heb ik ook 2x hetzelfde gewicht.
wel zo handig, want ik weet precies waar ik aan toe ben

vanmorgen toch maar ff gewogen en gelukkig niet aangekomen van zaterdag (de brownies etc etc). Ook niet afgevallen, maar dat komt deze week wel weer.

vanavond lekker weer trainen...
ow ja deze week zelfs 3x volleyballen:
vanavond eigen volleybalteam
morgen volleyballen met het werk (trainen voor een toernooi)
en donderdag een wedstrijd (competitie).

lekker vooruitzicht en lekker gezond
  maandag 18 februari 2008 @ 18:15:10 #199
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56819059
Mijn riem moest een gaatje strakker
Ow, dat zegt zoveel meer dan kilo's. Supergevoel.
En les 7 ging ook goed, ik had mijn ademhaling onder controle voor het eerst, dat loopt een stuk makkelijk

[ Bericht 36% gewijzigd door uniekhoorn op 18-02-2008 18:23:02 ]
  maandag 18 februari 2008 @ 18:24:55 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_56819252
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

géts wat zoetsappig
Ik had achter jou geen Valentijnsliefhebber gezocht

máár, ondanks dat het een roze hartje is, ziet hij er wel mooi uit
[late reactie]

het was ook een ongelooflijk cynisch kado Ding was niet te vreten van zoetigheid

valentijn

[/late reactie]
disclaimer
pi_56819264
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn riem moest een gaatje strakker
Ow, dat zegt zoveel meer dan kilo's. Supergevoel.
En les 7 ging ook goed, ik had mijn ademhaling onder controle voor het eerst, dat loopt een stuk makkelijk
lekker is dat hè? Je riem een gaatje strakker
Ik moest op een gegeven moment gaatjes bij laten maken, was ook een heerlijk gevoel

En je ademhaling: in de tweede serie zegt Evy dat je ademhaling zo moet zijn dat je altijd kan praten onder het hardlopen. Als dat niet lukt ga je te hard. Die tip hielp voor mij heel erg goed
  maandag 18 februari 2008 @ 18:26:17 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_56819289
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb er een van Soehnle, en die doet het altijd feilloos, kost wel iets meer, maar dan is het in ieder geval wel betrouwbaar
disclaimer
pi_56820170
heeeeeeeeeeerlijk gelopen net en het ging zelfs soepel
Ja doei.
  maandag 18 februari 2008 @ 19:49:05 #204
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56821369
oh ik weet niet hoe het vandaag ging met de toelatingsexamen!
Ben echt zo benieuwd! Over 2 tot 3 weken krijg ik het te horen..

Met mijn afvallen, ik ben de laatste tijd niet op de weegschaal geweest.. ga morgen vroeg maar weer eens!
  maandag 18 februari 2008 @ 20:27:14 #205
4177 Jojogirl
pi_56822414
Pff wat lang wachten nog op die uitslag Zeeltje. Lijkt me zenuwslopend.

Fijn dat het lopen zo lekker ging MoBlo.

Ik snoep echt voor 2 de laatste dagen, niet goed. En dit gecombineerd met te weinig bewegen.
Het is echt een wonder dat de weegschaal (ook een Soehnle trouwens, die staat op de vloerbedekking in de slaapkamer) nog niet omhoog geschoten is. Ik moet echt weer naar de sportschool en proberen of ik nog wat kan hardlopen (die naam zal het wel niet meer verdienen).
  maandag 18 februari 2008 @ 22:33:44 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56826125
zoo ik ben ook weer thuis heb echt weer lekker getraind ging goenoed ..

nu straks werken, heb ik nog niet zoveel zin in, maar meestal als ik dr ben is dat gevoel wel weer over.

mag morgenavond lekker weer volleyballen
pi_56826362
De google-ads bij dit topic proberen me al tijden een Russische vrouw te verkopen.
Ik begrijp niet zo goed wat je daarmee moet als dieetcluppende dame. Iemand van jullie een idee?
pi_56827652
Ahum,

Dit kreeg ik als add hieronder:

"Bedweegschaal
weegvermogen tot 600kg heel gemakkelijk verplaatsbaar
www.BosSystemen.nl
"

Dat gaat wat ver
  maandag 18 februari 2008 @ 23:24:15 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56827688
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef freecell het volgende:

[..]

lekker is dat hè? Je riem een gaatje strakker
Ik moest op een gegeven moment gaatjes bij laten maken, was ook een heerlijk gevoel

En je ademhaling: in de tweede serie zegt Evy dat je ademhaling zo moet zijn dat je altijd kan praten onder het hardlopen. Als dat niet lukt ga je te hard. Die tip hielp voor mij heel erg goed

Huh, had een heel verhaal staan maar tis weg...

Iig nog langzamer lopen is bijna achteruit lopen, zo langzaam loop ik al maar ik denk nu wel de ritrme te pakken te hebben

En extra gaatjes... ja heb ik ook in mijn kies In mijn riem ? Nou dat gaat hem voorlopig niet worden.
pi_56827708
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef conleche het volgende:
Ahum,

Dit kreeg ik als add hieronder:

"Bedweegschaal
weegvermogen tot 600kg heel gemakkelijk verplaatsbaar
www.BosSystemen.nl
"

Dat gaat wat ver
Fatty
pi_56828363
Oprah nu weer over mensen di héél veel zijn afgevallen zonder operatie, RTL 8
pi_56829134
Ik doe nu het Cambridge Dieet en ben in 5 weken nou 12 kilo afgevallen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_56829495
Volgens mij had ik ook eerst een soehne, echt een hele goedkope van 15 euro ofzo. Dat ding presteerde het ook om me steeds zwaarder te maken dus toen heb ik hem uit frustratie een corrigerende tikken verkocht en toen wilde hij helemaal niet meer (snappen jullie dat nou? )

Nu heb ik een tefal van ongeveer 35 euro en die is wel vrij nauwkeurig. Zit ook zo'n (eigenlijk compleet nutteloze) functie op dat er een rood lampje gaat branden als je bent aangekomen, een oranje als je stabiel bent en een groene voor als je afgevallen bent.

Ik had voor mn dieet een nieuwe riem gekocht die op het laatste gaatje kon, nu heb ik al drie gaatjes extra moeten maken (ongeveer 12 a 13 cm) echt geweldig gevoel geeft dat.

@moneytalks: 12kg in 5 weken is wel erg veel, dat moet haast wel een wonderdieet zijn dat Cambridge gebeuren. Ga me dr eens in inlezen.
pi_56829533
dubbel
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:49:51 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56829961
zoo ik ben aan het werk, volle bak, maar erg overzichtelijk.
En doordat het vol is krijgen we gelukkig geen opnames
ben alleen nu al lui en de nacht is nog niet eens halverwege, kan nog leuk worden

naja verder weinig schokkends, heb optimelkwark en een eierkoek (sonjaproof )
en een lekkere rozijnenbol en 2 appeltjes mee...
dus dat moet wel weer goedkomen.

nou slaap lekker allemaal en voor de mensen die al slapen en dit morgenvroeg pas lezen:
goedemorgen
pi_56830272
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:55 schreef morgaine21 het volgende:

@moneytalks: 12kg in 5 weken is wel erg veel, dat moet haast wel een wonderdieet zijn dat Cambridge gebeuren. Ga me dr eens in inlezen.
wonderdieten bestaan niet vooral niet als het behaalde resultaat niet is behaald met oa. sporten/meer bewegen...

goedemorgen

net lekker ontbeten, zo op de motor naar Nijmegen, want moet werken vanmiddag en vanavond overleg
gelukkig morgen uitslapen tot half 9

80,0, gaf het witte ding vanmorgen aan.. ! dat vond ik wel fijn.. nog maar 1 ons verwijderd van de 7x,x
Ja doei.
pi_56831163
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik doe nu het Cambridge Dieet en ben in 5 weken nou 12 kilo afgevallen.
Wat is het voor een dieet

is wel heeeel erg veel

ik wil trouwens nu naar een dietiste gaan geen in het ziekenhuis want vaak vind ik die niks. Maar zo eentje een dorp verderop een kennis van me is er erg tevreden over. Niet zo zeer om nu superveel af te vallen. Zoals ik nu ben mag ik niet klagen. Maar meer om het gewicht zo te houden en langzaam proberen nog wat kilo's af te vallen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:25:08 #218
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56831178
goede morgen allemaal..

damn ik kan met niet wegen omdat als ik opsta dan eet ik eerst en dan douch ik meteen, kleed me aan..
Want als ik opsta moet ik eerst plassen, en ik hoorde laatst dat je dan even moet wachten omdat je lichaamsvocht zich verspreid,

wanneer wegen jullie?
pi_56831195
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef Riann het volgende:

[..]

Wat is het voor een dieet

is wel heeeel erg veel

ik wil trouwens nu naar een dietiste gaan geen in het ziekenhuis want vaak vind ik die niks. Maar zo eentje een dorp verderop een kennis van me is er erg tevreden over. Niet zo zeer om nu superveel af te vallen. Zoals ik nu ben mag ik niet klagen. Maar meer om het gewicht zo te houden en langzaam proberen nog wat kilo's af te vallen.
Ben je niet meer bezig met je dieet?
pi_56831219
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ben je niet meer bezig met je dieet?
Ik ben het aan het afbouwen nog een weekje en dan zit ik helemaal weer op normaal voedsel.

Het werkte niet meer echt dus ja dan moet ik toch iets anders weer gaan proberen. En het was ook hoofdzakelijk bedoeld voor de ergste kilo's. En dat ik dan toch op iets anders weer zou overstappen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:32:28 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_56831268
Cambridge is zo'n dieet waarbij je alleen maar 3 keer per dag een shake mag en verder mag je nog geen plak komkommer eten, niet echt een aanrader lijkt me tenzij je echt mega veel overgewicht hebt, dan is het wel een lekkere kickstart wellicht.
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:33:57 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_56831292
Het is trouwens D-Day, vandaag word ik gebeld of ik een baan heb, heel goed gevoel gehad bij de sollicitatie vorige week, het salaris is geil en de secundaire voorwaarden nog geiler (overheid, ftw), dus als jullie nog een duim over hebben zou ik het supertof vinden als je die in wil zetten voor me
disclaimer
pi_56831301
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:25 schreef Zeeltje het volgende:
goede morgen allemaal..

damn ik kan met niet wegen omdat als ik opsta dan eet ik eerst en dan douch ik meteen, kleed me aan..
Want als ik opsta moet ik eerst plassen, en ik hoorde laatst dat je dan even moet wachten omdat je lichaamsvocht zich verspreid,

wanneer wegen jullie?
Wat? Klink niet zo heel wetenschappelijk. Volgens mij maakt het sowieso geen donder uit wáár je vocht zit, zolang het in je lijf zit, zal je weegschaal het gewoon netjes wegen.

Anyway, ik weeg me na het opstaan, direct na het plegen van een plasje, zonder kleren aan, altijd op de zelfde plek. Zoals ik al eerder zei, gewoon zorgen dat je wegingen constant zijn, uit eindelijk gaat het om het verlies aan gewicht... de exacte waarden maken niet zo veel uit.
***Levi was here***
pi_56831317
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens D-Day, vandaag word ik gebeld of ik een baan heb, heel goed gevoel gehad bij de sollicitatie vorige week, het salaris is geil en de secundaire voorwaarden nog geiler (overheid, ftw), dus als jullie nog een duim over hebben zou ik het supertof vinden als je die in wil zetten voor me
Zoeken ze er nog semi-it-ers? Ik wil ook zulke arbeidsvoorwaarden!
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:36:30 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_56831324
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Wat? Klink niet zo heel wetenschappelijk. Volgens mij maakt het sowieso geen donder uit wáár je vocht zit, zolang het in je lijf zit, zal je weegschaal het gewoon netjes wegen.

Anyway, ik weeg me na het opstaan, direct na het plegen van een plasje, zonder kleren aan, altijd op de zelfde plek. Zoals ik al eerder zei, gewoon zorgen dat je wegingen constant zijn, uit eindelijk gaat het om het verlies aan gewicht... de exacte waarden maken niet zo veel uit.
Mijn idee
Ik weeg me het liefst nadat er zoveel mogelijk afvalstoffen mijn lichaam hebben verlaten
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:36:59 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_56831331
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zoeken ze er nog semi-it-ers? Ik wil ook zulke arbeidsvoorwaarden!
www.werkenbijhetrijk.nl
disclaimer
pi_56831389
Google ads:
quote:
In 3 dagen -2kg afvallen
Snel afslanken, zonder moeite
Snel resultaat in 3 dagen
www.naturalbody.nl
Nu ben ik geen wiskundige... maar volgens mij staat -2 kg afvallen gelijk aan 2 kg aankomen. En dát moet lukken in 3 dagen! Mensen zijn zo slordig met taal...
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:44:32 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_56831408
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:42 schreef Levitation het volgende:
Google ads:
[..]

Nu ben ik geen wiskundige... maar volgens mij staat -2 kg afvallen gelijk aan 2 kg aankomen. En dát moet lukken in 3 dagen! Mensen zijn zo slordig met taal...
2 kilo afvallen ook wel met een goede laxeerpil
disclaimer
pi_56831867
Ik zal nog eens weer beginnen over google-ads

SQ: veel succes vandaag! Spannend dagje toch!
pi_56832005
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:13 schreef freecell het volgende:
Ik zal nog eens weer beginnen over google-ads
Ik quote ze in andere topics ook vaak. Blijft geinig.
***Levi was here***
pi_56832102
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Cambridge is zo'n dieet waarbij je alleen maar 3 keer per dag een shake mag en verder mag je nog geen plak komkommer eten, niet echt een aanrader lijkt me tenzij je echt mega veel overgewicht hebt, dan is het wel een lekkere kickstart wellicht.
Klopt! Bij Cambridge krijg je echt bizar weinig calorieen binnen gedurende een bepaalde periode. Volgens mij iets van 300 calorieen per dag ofzo.
Dus dan val je idd heel veel af. Overigens is dit wel onder begeleiding en "leer" je daarna weer "normaal" eten.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend! Ik ga voor je duimen!
Ik ga vandaag ook weer eens een brief schrijven voor een hele toffe functie in Scheveningen Haven. Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:32:34 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_56832183
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Liejannuh het volgende:

Spannend! Ik ga voor je duimen!
Ik ga vandaag ook weer eens een brief schrijven voor een hele toffe functie in Scheveningen Haven. Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
!! Beter dan dagelijks de stoptrein naar Tilburg West in ieder geval
Jij ook succes!

wachten
disclaimer
pi_56832192
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Liejannuh het volgende:

Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
Lianne gebukt tegen de wind in zwoegend door de regen en de hagel! Ik zie het inderdaad al helemaal voor me.
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:51:21 #234
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56832476
Heerlijk weer eens een dagje vrij, maar helaas ook nogal wat lege kasten in huis. Mijn ontbijt deze
morgen bestond uit 10 paaseitjes en een flesje Slimfast. Het een compenseert het ander hopelijk

Ik spring maar eens even mijn autootje in om een rondje markt, stad en Appie te doen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:53:06 #235
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56832514
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
.....wachten
Anders maak je even van de gelegenheid gebruik om een stuk of 10 goede wekkers te kopen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:59:04 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_56832619
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Faat het volgende:

[..]

Anders maak je even van de gelegenheid gebruik om een stuk of 10 goede wekkers te kopen
Nou, ik denk niet dat ik twee keer in dezelfde val loop.
disclaimer
pi_56832624
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lianne gebukt tegen de wind in zwoegend door de regen en de hagel! Ik zie het inderdaad al helemaal voor me.
Het is wel dichter bij dan Voorburg.
En heerlijk, dat gezwoeg op de fiets.

Owja, ik zou nog met de sportschool gaan bellen, ik moet maar eens wat meer gaan bewegen. anders bewegen dan vooral, kijken of ik de boel nog een beetje strakker kan trekken
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:00:21 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_56832647
heb je je poes een maand geleden laten steriliseren, gedraagt ze zich weer krols
disclaimer
pi_56832683
Geen sport voor mij deze week, iig niet de groepslessen Vanmiddag verplicht college tegelijk met steps en donderdag krijg ik om 6 uur bezoek terwijl de groepsles tot half 6 is, dat red ik niet. Deze week maar een paar lekkere fietstochten maken oid als vervanging en dan volgende week weer gewoon sporten
pi_56832693
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het is wel dichter bij dan Voorburg.
En heerlijk, dat gezwoeg op de fiets.

Owja, ik zou nog met de sportschool gaan bellen, ik moet maar eens wat meer gaan bewegen. anders bewegen dan vooral, kijken of ik de boel nog een beetje strakker kan trekken
Nóg meer bewegen? Heb je nog uren in je dag over?
***Levi was here***
pi_56833204
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nóg meer bewegen? Heb je nog uren in je dag over?
Ja, na het werk enzo.
En dan maar hopen dat er net zo'n lekker ding ronloopt op die sportschool als bij Isa, dan ga ik het nog leuk vinden ook.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:30:01 #242
4177 Jojogirl
pi_56833228
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:42:16 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_56833454
Ik kan niet eens meer roken om de stress te verdrijven, heb het net geprobeerd maar vind het ineens zooo goor
disclaimer
pi_56833600
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet eens meer roken om de stress te verdrijven, heb het net geprobeerd maar vind het ineens zooo goor
mooi zo
pi_56833760
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Go girl!

Ga anders straks even mee wandelen, rond half 2 ga ik met een collegaatje een rondje wandelen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:59:42 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_56833846
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Go girl!

Ga anders straks even mee wandelen, rond half 2 ga ik met een collegaatje een rondje wandelen.
Nee.... stel dat ze net dan bellen
sorry
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:04:43 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_56833931
Hoewel, het blijft overheid he, die hebben nu toch pauze tot 14:00
disclaimer
pi_56833969
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel, het blijft overheid he, die hebben nu toch pauze tot 14:00
In China hadden ze op het politiebureau in Beijing lunchpauze van 11.30 tot 14.00 uur. Best handig als je om kwart voor 12 aangifte komt doen en je nog een nachttrein moet halen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:13:27 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_56834053
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

In China hadden ze op het politiebureau in Beijing lunchpauze van 11.30 tot 14.00 uur. Best handig als je om kwart voor 12 aangifte komt doen en je nog een nachttrein moet halen.
Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houden
disclaimer
pi_56834077
Van mij mogen ze het invoeren Zolang winkels er maar niet aan meedoen

Hier spierpijn in mn buik van het hoesten en nog steeds aan het hoesten. Naar gevoel
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:16:56 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_56834095
Wij waren op Gran Canaria en mijn moeder en ik wilden op zaterdagmiddag gaan winkelen in La Palma. Vergeet het maar, alles was al dicht om 12:00, en op zaterdag gaan ze dan ook niet meer open. En dat was de fucking hoofdstad

Op doordeweekse dagen gaan ze soms wel om 16:00 weer open trouwens
disclaimer
pi_56834129
Ik heb in Zuid Frankrijk gewoond en gewerkt en daar had je idd altijd van 12 tot 14 lunchpauze. En ze aten daar dan ook warm tuusen de middag. ('s avonds ook trouwens ) Wel was het gewoon 8 uur werken per dag, dus of je begon al om 8 uur en dan was je klaar om 18 uur. Of je begon om 9 uur en dan was je klaar om 19 uur. Dus per saldo zou ik dan liever de Nederlandse tijden aanhouden........
pi_56834165
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houden
Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien. En ik maar denken dat die mensen hard werken. Enge is wel dat ze extreem inefficient zijn en tóch een economische groei van 10% per jaar hebben, god verhoedde dat ze ooit efficiëntie ontdekken...
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:22:19 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_56834182
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien. En ik maar denken dat die mensen hard werken. Enge is wel dat ze extreem inefficient zijn en tóch een economische groei van 10% per jaar hebben, god verhoedde dat ze ooit efficiëntie ontdekken...
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Levi
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:27:04 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_56834265
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb in Zuid Frankrijk gewoond en gewerkt en daar had je idd altijd van 12 tot 14 lunchpauze. En ze aten daar dan ook warm tuusen de middag. ('s avonds ook trouwens ) Wel was het gewoon 8 uur werken per dag, dus of je begon al om 8 uur en dan was je klaar om 18 uur. Of je begon om 9 uur en dan was je klaar om 19 uur. Dus per saldo zou ik dan liever de Nederlandse tijden aanhouden........
wijn in de lunchpauze
disclaimer
pi_56834288
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Levi
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:31:59 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_56834371
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.
En die doen allemaal niks?
Maar goed, zelfs al doet maar 1% van de bevolking veel, dan nog zijn ze een economische macht van wereldformaat
disclaimer
pi_56834517
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En die doen allemaal niks?
Maar goed, zelfs al doet maar 1% van de bevolking veel, dan nog zijn ze een economische macht van wereldformaat
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:43:40 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_56834590
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.
Gelukkig zijn er zat
disclaimer
pi_56835515
* Faithy duimt ook even voor SQ

hello! vanaf 't werk!

Overleg gaat niet door, dus ben tóch lekker vroeg vrij!

ÉN!!!! Ik heb mijn eerste taak gehaald! Voor "Opslaan en Terugvinden" wat betekent dat ik tot nu toe bij het tentamen 0,1 erbij krjig.. en voor elke taak (elke week één) kun je dus of -1 (niet ingeleverd of lager dan een 4) of 0 (ingeleverd maar niet of net voldoende (tussen de 5 en 7) en +1 is 8 of hoger! Dus 15 weken lang.. kun je er dus in totaal +1,5 bijsprokkelen!

En de eerste 0,1 is dus binnen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Faithy op 19-02-2008 13:31:43 ]
Doei.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:30:41 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_56835659
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef Faithy het volgende:
* Faithy duimt ook even voor SQ

hello! vanaf 't werk!

Overleg gaat niet door, dus ben tóch lekker vroeg vrij!

ÉN!!!! Ik heb mijn eerste taak gehaald! Voor "Opslaan en Terugvinden" wat betekent dat ik tot nu toe bij het tentamen 0,1 erbij krjig.. en voor elke taak (elke week één) kun je dus of -1 (niet ingeleverd) of 0 (ingeleverd maar niet voldoende (tot aan de 5) en +1 is 8 of hoger! Dus 15 weken lang.. kun je er dus in totaal +1,5 bijsprokkelen!

En de eerste 0,1 is dus binnen!
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"
disclaimer
pi_56835712
ja, érg hè gelukkig is het wat intelligenter

ze hadden het beter 'Storage and Retrieval' kunnen noemen.. klinkt al íets beter
Doei.
pi_56835731
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"
GMTA!
Maar dan vast op universitair niveau.
En ik maar denken dat Bedrijfskunde een vage studie is.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:37:08 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_56835837
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:32 schreef Faithy het volgende:
ja, érg hè gelukkig is het wat intelligenter

ze hadden het beter 'Storage and Retrieval' kunnen noemen.. klinkt al íets beter
dat klinkt als een basiscursus magazijnhulp
disclaimer
pi_56835874
liever dát dan een '''...voor Dummies" boek
Doei.
pi_56835925
Ik ben fan van de "voor dummies" serie!
Ze hebben echt goede en goed leesbare boeken als je ergens echt weinig vanaf weet

En ik speel al heel lang gitaar, maar vond gitaar voor dummies toch wel een geniaal boek
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:02:05 #267
4177 Jojogirl
pi_56836421
Ik vind ze ook helemaal leuk. Ik heb er 3, allemaal over zwanger, babies en ouderschap enzo.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:04:54 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_56836478
ik heb er helemaal nul
disclaimer
pi_56836656
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er helemaal nul
ik ook
***Levi was here***
pi_56837657
ik heb er eentje, van fok napoleon voor dummies
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:06:34 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_56837666

Bedankt voor alle duimpjes!

disclaimer
pi_56837675
JAAAAAA!!!!
pi_56837681
Ik bedoel, vertel ons meer
pi_56837703
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef Stormqueen het volgende:

Bedankt voor alle duimpjes!

tof

gefeliciteerd
Doei.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:09:07 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_56837728
Nou ja, ik word morgen nog een keer gebeld ( ) door de HRM manager om een afspraak te maken voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar ze gaan me een jaarcontract aanbieden als junior communicatiemedewerker bij de Dienst Landelijk Gebied
disclaimer
pi_56837759
tof, dus voortaan heb jij ook tot 14.00uur pauze
Doei.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:11:54 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_56837796
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
tof, dus voortaan heb jij ook tot 14.00uur pauze
jep, en 147 vakantiedagen enzo
disclaimer
pi_56837910
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tof! Gefeliciteerd!
Die vakantieverlofdagen zijn zo relaxed. Ik heb ook nog ruim 47 dagen staan voor dit jaar.
pi_56837912
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En een Porsche van de zaak!

Hartstikke goed, man!!
pi_56837968
Gefeliciteerd
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:20:04 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_56838000
en nu bier
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:37:38 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_56838408
hm, er zijn dus 2 banen, een vaste en een tijdelijke, en ik krijg natuurlijk de tijdelijke. Dit drukt de blijheid wel weer een beetje
disclaimer
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:56:25 #283
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56838737
Dan werk je in het zelfde pand als mijn mannetje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 16:10:33 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_56838966
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan werk je in het zelfde pand als mijn mannetje
Knus
disclaimer
pi_56838968
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, ik word morgen nog een keer gebeld ( ) door de HRM manager om een afspraak te maken voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar ze gaan me een jaarcontract aanbieden als junior communicatiemedewerker bij de Dienst Landelijk Gebied
Morgen taart bij het zwemmen!
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 16:11:50 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_56838984
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Morgen taart bij het zwemmen!
Soppig
disclaimer
pi_56839098
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Soppig
Boschewaterbollen
***Levi was here***
pi_56839104
dubbel
***Levi was here***
pi_56839119
Hoppa SQ! Einde thuiszitten!
pi_56839134
Gefeliciteerd Stormqueen

Ik ben vandaag even op mijn nieuwe (oude) werk wezen kijken, en dat was leuk, ik heb er weer zin in!!!!
Omdat ik weinig werk daar krijg ik ws. ook nog wel wat extra uren aangeboden, en dat tikt ook wel leuk aan!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 16:58:49 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_56839821
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
hm, er zijn dus 2 banen, een vaste en een tijdelijke, en ik krijg natuurlijk de tijdelijke. Dit drukt de blijheid wel weer een beetje
Maar je hoeft niet meer thuis te zitten en kan in alle rust op zoek naar iets leukers voor als ze niet alsnog besluiten jou de vaste baan te geven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:33:43 #292
4177 Jojogirl
pi_56844394
Feli Stormqueen. En tijdelijk is wel een beetje jammer, maar wie weet waar het toe leidt.
pi_56844585
Wat Jojo zegt Misschien willen ze je wel helemaal niet meer kwijt
pi_56846377
Stormqueen, wat goed dat je aangenomen bent Tijdelijk staat beter op de cv dan niets
pi_56848486
Feli SQ
pi_56852557
@ Stormqueen; Gefeliciteerd en de kans is vast best groot,. dat als het van beide kanten goed bevalt, ze je na dit jaarcontract een vast contract aanbieden.
(schijnt ook dat er tegenwoordig nog maar erg weinig werkgevers direct een vast contract geven).

@ Ymme, hoe gaat het nu met je? redden jullie het een beetje samen? en wanneer is de begrafenis/ crematie? in elk geval nogmaals heel veel sterkte toegewenst

@ iedereen

ik ben weer aan het werk . Eerste 2 uurtjes continu bezig geweest. Nu de rust weder gekeerd.
Heb vanavond wederom gevolleybald; 2 uur, was weer heeeeeeerlijk en gezond natuurlijk

pi_56853612
Goeiemorgen allemaal.
Mijn lijf of weegschaal houdt van mijn gewicht. In ieder geval blijf ik rond het zelfde gewicht bungelen... Toch maar weer mijn eetgewoontes onder de loep nemen. Bewegen doe ik zeker wel genoeg, daar zal het niet aan liggen.
Gisteren met gemak Evy les 21 uitgelopen, heb nu al zin in les 22.
***Levi was here***
pi_56853703
Levitation, ik zou ook je lijf in de gaten houden ipv alleen de weegschaal... waarschijnlijk ben je met al je gesport ook flink spieren aan het kweken joh..
pi_56853900
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:40 schreef teigan het volgende:
Levitation, ik zou ook je lijf in de gaten houden ipv alleen de weegschaal... waarschijnlijk ben je met al je gesport ook flink spieren aan het kweken joh..
Dat wel, maar ik heb er de laatste tijd flink tegenop gesnoept. Afgelopen week 3 stukken appeltaart gegeten, en verder zijn er nog best wat koekjes doorheen gegaan. Probeer dus nu weer een beetje te ontsuikeren.
***Levi was here***
pi_56854286
ik moet niet meer zo zeuren en chago doen.... 79,6 daarnet.. onder de 80...

goedemorgen lieve dames fijne dag allemaal enzo!
Ja doei.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:42:34 #301
4177 Jojogirl
pi_56855525
feli MoBlo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')