quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:43 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook naar de kruidvat gegaan en ik werd afgescheept met: "ja maar kaartje geldt alleen voor de 9maandenbeurs".![]()
Heb thuis nog eens goed het reclamefoldertje gelezen en daar stond in dat het wel degelijk ook voor de huishoudbeurs geldig was. Dus ik de volgende dag terug met bonnetje, manager erbij...toch nog het kaartje gehad![]()
En nu heeft Stefan hier bij de bakker vouchers gekregen voor 2e kassakaartje gratis voor de beurs![]()
Komt wel mooi uit want ik ga nu overdag ipv 's avonds.
Waarom cola bij brood? Vind ik een rare combi. (ik vind cola sowieso niet echt lekker)quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben vandaag maar alvast begonnen, maar ga zo over een half uurtje richting dietist. Maar vanmiddag (toen werd ik pas wakker) 2 bruine boterhammen gegeten, cola light erbij. Toen gaan fitnessen, 20 min. loopband, en nog gewichten een tijdje gedaan. Toen ik terug kwam een krentenbol met cola light.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef Troel het volgende:
Spek, kaas, ui en paprika
of appel en kaneel
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm pannekoekenik vind erg veel dingen lekker op/ in een pannenkoek.
Appeltjes, kaas, spek, banaan etc etc![]()
* omearos vult boodschappenlijstje aan met appel, kaas en kwarkquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Levitation het volgende:
Pannenkoek met aardbeienkwark.
Hmm, ik vind water niet echt lekker. En verder kan ik ook voor fruitdrank (light) kiezen, maar dat blijkt ook niet echt helemaal goed. Ik drink meestal op kantoor koffie met 1 zakje suiker (anders vind ik het helemaal niet lekker) en dan in de middag thee (zonder suiker) en aan het einde van de dag een cup a soup.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:57 schreef octopussy het volgende:
Heel goed Juicyhil!
even over die cola light: Kunstmatige zoetstoffen blijken dikmakers
Als je dan toch je eetpatroon gaat aanpassen dan is het misschien handig om jezelf aan te leren om iets anders te nemen dan light frisdrank
Ja, melk drink ik inderdaad ook vaak, meestal `s ochtends.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:06 schreef freecell het volgende:
Thee kan bij broodOf melk!
Allebei gezondere keuzes dan frisdrank.
Met vruchtensap moet je ook een beetje uitkijken. Erg gezond natuurlijk, maar ook erg veel calorieën!
Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keerquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef Troel het volgende:
Pannenkoek met appelmoes is ook erg lekker
En ik neem aan dat je gewoon stroop in huis hebt he?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, melk drink ik inderdaad ook vaak, meestal `s ochtends.
Echte Westerstroop van CSM is de lekkerstequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keer
en ik heb idd stroop in huis, daar heeftwel voor gezorgd
(suikerstroop bedoel ik, appelstroop heb ik ook altijd wel voor op brood, maar dat schijnt weer niet lekker te zijn op pannenkoeken of zo)
Nee... appelstroop!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Echte Westerstroop van CSM is de lekkerste
Ik krijg honger van SQquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[Verraad modus]
SQ heeft (zelf gebakken) chocoladetaart! poffertjes
[/Verraad modus]
Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ook weer iets hoor, afgelopen donderdag een bal op mijn pink tijdens de training. Issie gebroken
Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?
Ik hoorde net dat Pete Murray op Pinkpop komt.Dus ik ga naar Pinkpop.
Met allemaal voetballende collega's.
Tof man!
Auwequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.
Ik heb nu gips, moet morgen terug naar ziekenhuis. Dan nieuw gips of een spalkje...
Gezien leeftijd en gewicht van Juicyhill is het misschien niet eens zo'n gek plan hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Een dieetist die je aanraadt om shakes te nemen?? Daar leer je toch geen goede eetgewoontes van?
Eigenlijk (had ik er niet bij verteld :S ) is het meer om het probleem zelf aan te pakken. En met dat probleem bedoel ik dan, waarom ik telkens faal zodra ik begin met een diet. De kern daarvan is dat ik vaak een gebrek heb aan motivatie, hiermee krijg ik die motivatie. Hij raadde mij dus aan om te beginnen met biamed en vervolgens na 20 kilo o.i.d. te beginnen met Sonja Bakkerren ofzo. Over een half jaartje spreek ik weer met de dieetist om te peilen hoe het is gegaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:13 schreef teigan het volgende:
Wat vond de dietist dan van jouw huidige eetpatroon Juicyhil? Ik vind het inderdaad ook een beetje raar dat hij daar niet eerst eens in gaat aanpassen, maar gelijk een shake dieet aanbeveelt..
Er is onderaan het middelste kootje een stukje afgebroken. Gelukkig niet helemaal door midden dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Auwe
Wat is er stuk? Echt de pink zelf?
Hmmzz, het is m`n huisarts, in dit geval ook dietist. En het was ook echt hier in het gezondheidscentrum.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef Troel het volgende:
Juicyhill, is het echt een dietist (als op HBO-niveau) of is het een Sonja (als op LOI-niveau)?
Want het klinkt een beetje als het laatste, en dan geloof ik dat ik met een halve cursus je beter kan helpen
(Dit klinkt trouwens lulliger als het bedoeld is, als jij er de volste vertrouwen in hebt, is het natuurlijk goed, maar de meesten hier zijn door schade en schande wijs geworden van Sonjadieten en shakedieten)
Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:03 schreef octopussy het volgende:
oh... das dan wel lullig als je om een verwijzing naar een dieetist vraagt.
Dat bestaat niet met een dieet en al helemáál niet met een shakedieet of Sonja Bakker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.
Ik vind het nogal vaag klinken. Maar afijn, er zitten hier voldoende succesvolle dieeters, dus die kunnen je ook wel wat tips geven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaanzolang dat niet het geval is probeer ik het maar. Maar ik ken die begeleider/coach, dus dat moet denk ik wel goed komen. Ik wacht maandag gewoon even af, ze zeggen dat het dan wel snel gaat op deze manier zonder verdere gevolgen dat het terug komt. En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.
Verder ga ik elke ochtend als ontbijt 1 kop meusli met yoghurt nemen met melk, en dan waarschijnlijk met de lunch die maaltijdvervanger en dan `s avonds groente en vlees, ik mag gewoon mee eten, stamppot e.d. zou ook geen probleem moeten opleveren. En wat betreft tussendoortjes, iets van een appel o.i.d.. Verder koffie of thee drinken of water, maar mag ook max. een liter frisdrink drinken, bv. cola light/fanta light etc. ze benadrukte nog, geen fruitdranken.
Je bent terug!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
Hoi!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
Sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef Levitation het volgende:Liejannuh is streng vandaag!
![]()
Maar eerlijk is eerlijk, Juicyhil, Lianne is wel een succes-story.Ze weet waar ze het over heeft.
Wat is daar lullig aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:15 schreef octopussy het volgende:
Faat, lekker lullig van dat joch zeg!
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.quote:
volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond tochquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
Nouja, als het gewoon etenstijd is en dat is zijn eten, had hij dan ergens anders moeten gaan zitten? Daarnaast, als je tegenover iemand gaat zitten eten, is het dan direct opzichtig? Je kan in de trein toch al makkelijk zien wat de persoon tegenover je doet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
oh..ik interpreteerde het verhaal van Faat anders, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond toch
moet iedereen maar tegen kunnen lijkt me
Volgens mij had Faat vooral problemen met de walgende blikken die werden geworpen op haar bak sla.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, als het gewoon etenstijd is en dat is zijn eten, had hij dan ergens anders moeten gaan zitten? Daarnaast, als je tegenover iemand gaat zitten eten, is het dan direct opzichtig? Je kan in de trein toch al makkelijk zien wat de persoon tegenover je doet.
Ik ben in elk geval lid van een fitnessclub hier in Almere, daar doe ik dan vaak 15-20 min op de loopband, verder nog krachttraining en aan het einde 2 min. op de trilplaat. Dit doe ik ongeveer 2-4 keer per week.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:55 schreef YPPY het volgende:
Welkom Juicyhil.En idd: Liejannuh is een succesgeval hier, ik denk ook dat het advies van shakes en Sonja Bakker niet het meest ideale is. Hoeveel sport je nu? Zijn er sporten die je leuk vindt om te doen of die vrienden doen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
Samengevat:
Ontbijt: 2 crackers met pindakaas of hagelslag + beker melk.
Tussendoor: koffie met suiker en melk
Lunch: Werklunch + 4 boterhammen met kaas, salade oid. Thuislunch: 2 boterhammen met kaas oid + beker melk.
Tussendoor: koffie, frisdrank, thee, water of cup a soup
Diner: Aardappels, groente, vlees. Soms patat of soep.
Tussendoor: frisdrank.
Hier kan ik nog steeds helemaal niets mee.
Hoeveel frisdrank drink je op een dag?
Gemiddeld 3 glazen van 0,25l
Wat voor soort vlees eet je?
Varierend van gehaktbal tot biefstuk, bijvoorbeeld gisteren at ik een cordon blue met ham en kaas erin.
Hoeveel kaas doe je op je brood?
Meestal 2 lagen (van een blok) en dat is dan jong belegen
Als je patat eet, hoeveel eet je dan?
Ongeveer 250-300 gram en 2 snacks erbij, zoals frikandel of kroket.
Wat voor melk drink je?
Halfvolle.
Eet je wel eens fruit?
Probeer vaak 2 stukken te eten op een dag.
Hoeveel eet je eigenlijk 's avonds als je AGV eet?
Ongeveer 6-7 stukken aardappel (de helft van een aardappel) en dan 4 scheppen groenten en een stuk vlees en dan nog vla daarna.
Als je dit in normale hoeveelheden eet, dan word je echt geen 130 kilo.
En er is wel degelijk een verband tussen overgewicht en erfelijkheid, maar omgevingsfactoren zijn veel belangrijker hierin. Als jouw moeder als slechte/verkeerde eetgewoontes heeft, dan neem jij die vanzelf over.
Gratis tip: Download de eetmeter eens (google is je vriendje) ga een paar weken echt heel goed bijhouden en wegen wat je nu eigenlijk eet en ga dat voor jezelf eens analyseren.
Ja, dat snap ik wel, maar ik zie niet in hoe je het als pesterij moet zijn zoals octo zegtquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij had Faat vooral problemen met de walgende blikken die werden geworpen op haar bak sla.En daar zou ik ook problemen mee hebben.
![]()
Vooral ook vanwege de afkeurende blikken die je krijgt als je te zwaar bent en je gaat zelf wel die mars of kitkat of whatever zitten eten.
Het klinkt allemaal niet zo heel erg extreem, maar Yppy's tips zijn wel heel goed hoor! Klein beginnen en dan steeds meer een andere gewoontes aanleren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval lid van een fitnessclub hier in Almere, daar doe ik dan vaak 15-20 min op de loopband, verder nog krachttraining en aan het einde 2 min. op de trilplaat. Dit doe ik ongeveer 2-4 keer per week.
[..]
géts wat zoetsappigquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een oven hebben heerst
SQ heeft voor het eerst in haar leven een oven en heeft haar roeping gevonden
Tof! En welke nieuwtjes op huishoudelijk gebied kunnen we de komende maanden in de winkels verwachten?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:06 schreef octopussy het volgende:
Vandaag een leuke dag gehad![]()
en nu lekker naar bedje want ben best wel afgepeigerd nu
Een menstruatiepleister! Héél handig! Alleen een pleister dus, zonder werkzame stoffen. De speciale structuur zorgt voor prikkeling van de huid waardoor je baarmoeder ontspant. En het ding is zo'n 15 cm, in de vorm van een kruis en moet je op je buik plakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef Liejannuh het volgende:
Tof! En welke nieuwtjes op huishoudelijk gebied kunnen we de komende maanden in de winkels verwachten?
Zit is soms een lief plaatje op van een clowntje? Die pleisters hielpen altijd heel goed tegen de pijn toen ik kleuter was!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een menstruatiepleister! Héél handig! Alleen een pleister dus, zonder werkzame stoffen. De speciale structuur zorgt voor prikkeling van de huid waardoor je baarmoeder ontspant. En het ding is zo'n 15 cm, in de vorm van een kruis en moet je op je buik plakken
Oeh, wat een lieve taart en ontzettend rozequote:Op donderdag 14 februari 2008 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Een oven hebben heerst
SQ heeft voor het eerst in haar leven een oven en heeft haar roeping gevonden
De hele beursquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Troel het volgende:
Ja, vertel eens, wat moet ik vanavond per se gaan kijken en wat kan ik beter overslaan.
Mijn zus zou gebak krijgen van de verloskundige als ze boven de 100 kwam bij de derde, aangezien ze bij de andere twee 25-30 kilo was aangekomen. Ze dacht dat dat een eitje zou zijn... maar bij de derde kwam ze maar 9 kilo aan. Je weet dus maar nooitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:55 schreef Jojogirl het volgende: Op naar de 100 dus.
Neejoh! Dat hoeft toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:55 schreef Jojogirl het volgende:
Nou de eerste halve kilo is erbij.Midden in de week leek het al meer maar toen had ik ook wat last van verstopping (fijn zwangerschapskwaaltje, waar ik toch al gevoelig voor ben). Op naar de 100 dus.
Ja,of de hele dag in bed liggen en alles vreten wat los en vast zit en dan afvallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Dat hoeft toch helemaal niet?
Gewoon voldoende blijven bewegen en "normaal" blijven eten.
zegt zij die nog nooit zwanger is geweest en dus ook geen idee heeft of dat ook maar iets uitmaakt!
sterktequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef ymme het volgende:
we zitten aan 't sterf bed. opgeven. nu morfine en afwachten
Ik ben gister geweest erg leuk ik vond het drankje met de tomaat erin wat minderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:35 schreef octopussy het volgende:
Ik vond juist de 9maanden beurs een verademing. Lekker rustig en allemaal vrolijke leuke spulletjesOh en je hoeft er je buik niet in te houden
![]()
Oh en we hebben wel lekker gewii'd op de HHBen Sas heeft happen naar Peijnenburg gedaan (filmpje zet ik zo op dieetweb)
en er waren veel lekkere hapjes en ook soms best vieze drankjes (optimel control
) en het lekkerste drankje is te halen bij de Fresh Factory op de 9maanden beurs
![]()
Bij de therme stand krijg je een leuk roze elastiek met neproos en lekker geurtje
hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu officieel voorzien van een computerbril. Ik word oud
pfff, kom ik aan met les 6quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
net Evy 18 gelopenwas bèst lekker
Ik denk dat je het er nu wel weer mag uitspoelen......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb iets in mijn haar gedaan wat werd aangeraden door een kapper van Oprah en ik ben benieuwd. Verslag volgt
Tip: als je snel gedemotiveerd raakt, ga dan niet iedere dag op de weegschaal staan. Je gewicht kan gemakkelijk een pond schelen tussen 2 dagen... dat is heel normaal. Om meer de grote lijn er in te zien is 1 keer per week wegen voldoende.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:03 schreef morgaine21 het volgende:
Deze week met veel leed en moeite 700 gr afgevallen, de laatste tijd gaat het zo langzaam en ook met veel schommelen heb ik het idee, dan weer 200gr erbij dan weer er af dan weer erbij enz.... gek word ik er van.
Kost me moeite om gemotiveerd te blijven maar ik wil, ik moet en ik zal aan de 70 komen en als het even kan ook dr onder.
ZO!
M'n haar glanst helemaal , valt heel mooi en soepel en pluist nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb iets in mijn haar gedaan wat werd aangeraden door een kapper van Oprah en ik ben benieuwd. Verslag volgt
Maar het is echt niet goed als je er gedemotiveerd van raakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik weet dat ik beter maar 1x per week kan wegen maar het is echt een soort obsessie; ik MOET gewoon ff kijken of dr alweer wat af is
toelatingsexamen voor wat?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:28 schreef Zeeltje het volgende:
gisteren weining gegete ivm drukte voor toelatingsexamen!!
Kijk vanavond op de weegschaal!
oh ik ben zo zenuwachtig voor morgen!
ymmie sterkte!
ook als er bij mij weer 3 ons bij is ofzo, dan raak ik juist éxtra gemotiveerd om dat er weer af te sportenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar het is echt niet goed als je er gedemotiveerd van raakt.Ik weeg me ook iedere dag, wil gewoon iedere dag weten wat ik weeg en ik hou 't ook allemaal bij.
Maar ik besef wel dondersgoed dat ik dat gewicht gewoon niet te serieus moet nemen, zolang er een dalende lijn in zit, is het goed. Je gewicht fluctueerd nu eenmaal... Til er niet te zwaar aan (
), het is maar een getalletje op de weegschaal. Veel belangrijker is het dat je goed en gezond bezig bent.
voor school. Willem de Kooning in rotterdam. ( kunstacademie en ik wil richting interieurarchitect )quote:
Dat heb ik ook zo erg...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ymme, gecondoleerd, wat vreselijk zeg.
Ik kwam hier even binnensluipen om een vraag te stellen.
Mijn ergste snoep en snaaitrek ontstaat vaak net na het eten. Nou heb ik ooit begrepen dat dat te maken kan hebben met een suikerdip (of piek??).
Herkent iemand dit? Heeft iemand mss tips om het te voorkomen?
ik zal voor je duimenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
voor school. Willem de Kooning in rotterdam. ( kunstacademie en ik wil richting interieurarchitect )
en donderdag heb ik van St Joost in Breda ( zelfde )
En 5 maart op het HKU in utrecht.. echt spannend!
"All foods in the SI are compared to white bread which has an SI of "100". "quote:Op maandag 18 februari 2008 02:56 schreef Isabeau het volgende:
BE, misschien heb je hier ook iets aan: http://www.dietandfitnesstoday.com/satiety-index.php
Nee bedoelde het in het algemeenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou ik mezelf zo laten voelen?túúrlijk ben ik écht vrolijk
![]()
zou niet weten waarom niet.. als 5 ons me depressief zou moeten maken, dan heb ik geen leven
6 kilo is wel een groot verschilquote:Op maandag 18 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben zo'n goedkope digitale weegschaal hè. Dat kreng geeft dus rustig de volgende dag een gewicht van 6 (!!) kilo meer aan... Nou heb ik wel lekker gegeten, gisteren, maar ook wel weer niet zoveel...
Wat is jullie ervaring met weegschalen, welke is enigszins constant/ consequent?
Moet je je indenken dat je je een keer per week weegt! Dat zou behoorlijk deprimerend zijn![]()
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ook dat moblo al snel zegt iets helemaal geweldig te vinden, maar daar ook heel inconsequent van terug kan komen. Ik kan me een topic van een tijdje terug herinneren waarin moblo de universiteit beschrijft (ik weet het niet letterlijk meer) als saai, veel te theoretisch en niet voor haar. Nu zijn haar post over de uni enorm positief en vol smileys. Het HBO verging ongeveer hetzelfde, maar dan in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:03 schreef Miss_S het volgende:
Nee bedoelde het in het algemeen
Maar misschien komt het door het smiley gebruik dat het bij mij gemaakt overkomt
ik eigenlijk net zo, hij staat hier ook op een harde tegelvloer en ik heb ook weining schommelingen en als ik er 2x op ga staan heb ik ook 2x hetzelfde gewicht.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
Ik schommel met ongeveer een kilo maximaal, mijn weegschaal staat op een harde rechte ondergrond
Ik ga er voor de zekerheid altijd 2x op staan, maar hij geeft dan eigenlijk altijd 2x hetzelfde gewicht.
[late reactie]quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
géts wat zoetsappig![]()
Ik had achter jou geen Valentijnsliefhebber gezocht![]()
máár, ondanks dat het een roze hartje is, ziet hij er wel mooi uit![]()
lekker is dat hè?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn riem moest een gaatje strakker
Ow, dat zegt zoveel meer dan kilo's. Supergevoel.
En les 7 ging ook goed, ik had mijn ademhaling onder controle voor het eerst, dat loopt een stuk makkelijk
Ik heb er een van Soehnle, en die doet het altijd feilloos, kost wel iets meer, maar dan is het in ieder geval wel betrouwbaarquote:Op maandag 18 februari 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben zo'n goedkope digitale weegschaal hè. Dat kreng geeft dus rustig de volgende dag een gewicht van 6 (!!) kilo meer aan... Nou heb ik wel lekker gegeten, gisteren, maar ook wel weer niet zoveel...
Wat is jullie ervaring met weegschalen, welke is enigszins constant/ consequent?
Moet je je indenken dat je je een keer per week weegt! Dat zou behoorlijk deprimerend zijn![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef freecell het volgende:
[..]
lekker is dat hè?Je riem een gaatje strakker
Ik moest op een gegeven moment gaatjes bij laten maken, was ook een heerlijk gevoel
En je ademhaling: in de tweede serie zegt Evy dat je ademhaling zo moet zijn dat je altijd kan praten onder het hardlopen. Als dat niet lukt ga je te hard. Die tip hielp voor mij heel erg goed
Fattyquote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef conleche het volgende:
Ahum,
Dit kreeg ik als add hieronder:
"Bedweegschaal
weegvermogen tot 600kg heel gemakkelijk verplaatsbaar
www.BosSystemen.nl"
Dat gaat wat ver
wonderdieten bestaan nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:55 schreef morgaine21 het volgende:
@moneytalks: 12kg in 5 weken is wel erg veel, dat moet haast wel een wonderdieet zijn dat Cambridge gebeuren. Ga me dr eens in inlezen.
Wat is het voor een dieetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik doe nu het Cambridge Dieet en ben in 5 weken nou 12 kilo afgevallen.
Ben je niet meer bezig met je dieet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef Riann het volgende:
[..]
Wat is het voor een dieet
is wel heeeel erg veel
ik wil trouwens nu naar een dietiste gaan geen in het ziekenhuis want vaak vind ik die niks. Maar zo eentje een dorp verderop een kennis van me is er erg tevreden over. Niet zo zeer om nu superveel af te vallen. Zoals ik nu ben mag ik niet klagen. Maar meer om het gewicht zo te houden en langzaam proberen nog wat kilo's af te vallen.
Ik ben het aan het afbouwen nog een weekje en dan zit ik helemaal weer op normaal voedsel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben je niet meer bezig met je dieet?
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:25 schreef Zeeltje het volgende:
goede morgen allemaal..
damn ik kan met niet wegen omdat als ik opsta dan eet ik eerst en dan douch ik meteen, kleed me aan..
Want als ik opsta moet ik eerst plassen, en ik hoorde laatst dat je dan even moet wachten omdat je lichaamsvocht zich verspreid,
wanneer wegen jullie?
Zoeken ze er nog semi-it-ers?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens D-Day, vandaag word ik gebeld of ik een baan heb, heel goed gevoel gehad bij de sollicitatie vorige week, het salaris is geil en de secundaire voorwaarden nog geiler (overheid, ftw), dus als jullie nog een duim over hebben zou ik het supertof vinden als je die in wil zetten voor me
Mijn ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat?Klink niet zo heel wetenschappelijk.
Volgens mij maakt het sowieso geen donder uit wáár je vocht zit, zolang het in je lijf zit, zal je weegschaal het gewoon netjes wegen.
![]()
Anyway, ik weeg me na het opstaan, direct na het plegen van een plasje, zonder kleren aan, altijd op de zelfde plek. Zoals ik al eerder zei, gewoon zorgen dat je wegingen constant zijn, uit eindelijk gaat het om het verlies aan gewicht... de exacte waarden maken niet zo veel uit.
www.werkenbijhetrijk.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zoeken ze er nog semi-it-ers?Ik wil ook zulke arbeidsvoorwaarden!
Nu ben ik geen wiskundige... maar volgens mij staat -2 kg afvallen gelijk aan 2 kg aankomen. En dát moet lukken in 3 dagen!quote:
2 kilo afvallen ook wel met een goede laxeerpilquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:42 schreef Levitation het volgende:
Google ads:![]()
[..]
Nu ben ik geen wiskundige... maar volgens mij staat -2 kg afvallen gelijk aan 2 kg aankomen. En dát moet lukken in 3 dagen!Mensen zijn zo slordig met taal...
Ik quote ze in andere topics ook vaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:13 schreef freecell het volgende:Ik zal nog eens weer beginnen over google-ads
Klopt! Bij Cambridge krijg je echt bizar weinig calorieen binnen gedurende een bepaalde periode. Volgens mij iets van 300 calorieen per dag ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Cambridge is zo'n dieet waarbij je alleen maar 3 keer per dag een shake mag en verder mag je nog geen plak komkommer eten, niet echt een aanrader lijkt me tenzij je echt mega veel overgewicht hebt, dan is het wel een lekkere kickstart wellicht.
Spannend! Ik ga voor je duimen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens D-Day, vandaag word ik gebeld of ik een baan heb, heel goed gevoel gehad bij de sollicitatie vorige week, het salaris is geil en de secundaire voorwaarden nog geiler (overheid, ftw), dus als jullie nog een duim over hebben zou ik het supertof vinden als je die in wil zetten voor me
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Spannend! Ik ga voor je duimen!
Ik ga vandaag ook weer eens een brief schrijven voor een hele toffe functie in Scheveningen Haven.Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
Anders maak je even van de gelegenheid gebruik om een stuk of 10 goede wekkers te kopenquote:
Nou, ik denk niet dat ik twee keer in dezelfde val loop.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Faat het volgende:
[..]
Anders maak je even van de gelegenheid gebruik om een stuk of 10 goede wekkers te kopen
Het is wel dichter bij dan Voorburg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lianne gebukt tegen de wind in zwoegend door de regen en de hagel!
Ik zie het inderdaad al helemaal voor me.
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij dan Voorburg.![]()
En heerlijk, dat gezwoeg op de fiets.
Owja, ik zou nog met de sportschool gaan bellen, ik moet maar eens wat meer gaan bewegen.anders bewegen dan vooral, kijken of ik de boel nog een beetje strakker kan trekken
Ja, na het werk enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nóg meer bewegen? Heb je nog uren in je dag over?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet eens meer roken om de stress te verdrijven, heb het net geprobeerd maar vind het ineens zooo goor![]()
Go girl!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet eens meer roken om de stress te verdrijven, heb het net geprobeerd maar vind het ineens zooo goor![]()
Nee.... stel dat ze net dan bellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Go girl!![]()
![]()
Ga anders straks even mee wandelen, rond half 2 ga ik met een collegaatje een rondje wandelen.
In China hadden ze op het politiebureau in Beijing lunchpauze van 11.30 tot 14.00 uur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel, het blijft overheid he, die hebben nu toch pauze tot 14:00
Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
In China hadden ze op het politiebureau in Beijing lunchpauze van 11.30 tot 14.00 uur.Best handig als je om kwart voor 12 aangifte komt doen en je nog een nachttrein moet halen.
Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houden
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Leviquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien.En ik maar denken dat die mensen hard werken.
Enge is wel dat ze extreem inefficient zijn en tóch een economische groei van 10% per jaar hebben, god verhoedde dat ze ooit efficiëntie ontdekken...
wijn in de lunchpauzequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb in Zuid Frankrijk gewoond en gewerkt en daar had je idd altijd van 12 tot 14 lunchpauze. En ze aten daar dan ook warm tuusen de middag. ('s avonds ook trouwens) Wel was het gewoon 8 uur werken per dag, dus of je begon al om 8 uur en dan was je klaar om 18 uur. Of je begon om 9 uur en dan was je klaar om 19 uur. Dus per saldo zou ik dan liever de Nederlandse tijden aanhouden........
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Levi
En die doen allemaal niks?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die doen allemaal niks?
Maar goed, zelfs al doet maar 1% van de bevolking veel, dan nog zijn ze een economische macht van wereldformaat
Gelukkig zijn er zatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef Faithy het volgende:
* Faithy duimt ook even voor SQ![]()
hello! vanaf 't werk!
Overleg gaat niet door, dus ben tóch lekker vroeg vrij!
ÉN!!!! Ik heb mijn eerste taak gehaald! Voor "Opslaan en Terugvinden" wat betekent dat ik tot nu toe bij het tentamen 0,1 erbij krjig.. en voor elke taak (elke week één) kun je dus of -1 (niet ingeleverd) of 0 (ingeleverd maar niet voldoende (tot aan de 5) en +1 is 8 of hoger! Dus 15 weken lang.. kun je er dus in totaal +1,5 bijsprokkelen!
En de eerste 0,1 is dus binnen!
GMTA!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"
dat klinkt als een basiscursus magazijnhulpquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:32 schreef Faithy het volgende:
ja, érg hègelukkig is het wat intelligenter
ze hadden het beter 'Storage and Retrieval' kunnen noemen.. klinkt al íets beter
jep, en 147 vakantiedagen enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:tof, dus voortaan heb jij ook tot 14.00uur pauze
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, en 147 vakantiedagen enzo
En een Porsche van de zaak!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, en 147 vakantiedagen enzo
Knusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan werk je in het zelfde pand als mijn mannetje
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, ik word morgen nog een keer gebeld () door de HRM manager om een afspraak te maken voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar ze gaan me een jaarcontract aanbieden als junior communicatiemedewerker bij de Dienst Landelijk Gebied
![]()
Soppigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Morgen taart bij het zwemmen!
![]()
Boschewaterbollenquote:
Maar je hoeft niet meer thuis te zitten en kan in alle rust op zoek naar iets leukers voor als ze niet alsnog besluiten jou de vaste baan te gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
hm, er zijn dus 2 banen, een vaste en een tijdelijke, en ik krijg natuurlijk de tijdelijke. Dit drukt de blijheid wel weer een beetje
Dat wel, maar ik heb er de laatste tijd flink tegenop gesnoept.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:40 schreef teigan het volgende:
Levitation, ik zou ook je lijf in de gaten houden ipv alleen de weegschaal... waarschijnlijk ben je met al je gesport ook flink spieren aan het kweken joh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |