quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:43 schreef octopussy het volgende:
Ik ben ook naar de kruidvat gegaan en ik werd afgescheept met: "ja maar kaartje geldt alleen voor de 9maandenbeurs".![]()
Heb thuis nog eens goed het reclamefoldertje gelezen en daar stond in dat het wel degelijk ook voor de huishoudbeurs geldig was. Dus ik de volgende dag terug met bonnetje, manager erbij...toch nog het kaartje gehad![]()
En nu heeft Stefan hier bij de bakker vouchers gekregen voor 2e kassakaartje gratis voor de beurs![]()
Komt wel mooi uit want ik ga nu overdag ipv 's avonds.
Waarom cola bij brood? Vind ik een rare combi. (ik vind cola sowieso niet echt lekker)quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben vandaag maar alvast begonnen, maar ga zo over een half uurtje richting dietist. Maar vanmiddag (toen werd ik pas wakker) 2 bruine boterhammen gegeten, cola light erbij. Toen gaan fitnessen, 20 min. loopband, en nog gewichten een tijdje gedaan. Toen ik terug kwam een krentenbol met cola light.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:30 schreef Troel het volgende:
Spek, kaas, ui en paprika
of appel en kaneel
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm pannekoekenik vind erg veel dingen lekker op/ in een pannenkoek.
Appeltjes, kaas, spek, banaan etc etc![]()
* omearos vult boodschappenlijstje aan met appel, kaas en kwarkquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Levitation het volgende:
Pannenkoek met aardbeienkwark.
Hmm, ik vind water niet echt lekker. En verder kan ik ook voor fruitdrank (light) kiezen, maar dat blijkt ook niet echt helemaal goed. Ik drink meestal op kantoor koffie met 1 zakje suiker (anders vind ik het helemaal niet lekker) en dan in de middag thee (zonder suiker) en aan het einde van de dag een cup a soup.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:57 schreef octopussy het volgende:
Heel goed Juicyhil!
even over die cola light: Kunstmatige zoetstoffen blijken dikmakers
Als je dan toch je eetpatroon gaat aanpassen dan is het misschien handig om jezelf aan te leren om iets anders te nemen dan light frisdrank
Ja, melk drink ik inderdaad ook vaak, meestal `s ochtends.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:06 schreef freecell het volgende:
Thee kan bij broodOf melk!
Allebei gezondere keuzes dan frisdrank.
Met vruchtensap moet je ook een beetje uitkijken. Erg gezond natuurlijk, maar ook erg veel calorieën!
Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keerquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef Troel het volgende:
Pannenkoek met appelmoes is ook erg lekker
En ik neem aan dat je gewoon stroop in huis hebt he?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, melk drink ik inderdaad ook vaak, meestal `s ochtends.
Echte Westerstroop van CSM is de lekkerstequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keer
en ik heb idd stroop in huis, daar heeftwel voor gezorgd
(suikerstroop bedoel ik, appelstroop heb ik ook altijd wel voor op brood, maar dat schijnt weer niet lekker te zijn op pannenkoeken of zo)
Nee... appelstroop!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Echte Westerstroop van CSM is de lekkerste
Ik krijg honger van SQquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[Verraad modus]
SQ heeft (zelf gebakken) chocoladetaart! poffertjes
[/Verraad modus]
Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ook weer iets hoor, afgelopen donderdag een bal op mijn pink tijdens de training. Issie gebroken
Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?
Ik hoorde net dat Pete Murray op Pinkpop komt.Dus ik ga naar Pinkpop.
Met allemaal voetballende collega's.
Tof man!
Auwequote:Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.
Ik heb nu gips, moet morgen terug naar ziekenhuis. Dan nieuw gips of een spalkje...
Gezien leeftijd en gewicht van Juicyhill is het misschien niet eens zo'n gek plan hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Een dieetist die je aanraadt om shakes te nemen?? Daar leer je toch geen goede eetgewoontes van?
Eigenlijk (had ik er niet bij verteld :S ) is het meer om het probleem zelf aan te pakken. En met dat probleem bedoel ik dan, waarom ik telkens faal zodra ik begin met een diet. De kern daarvan is dat ik vaak een gebrek heb aan motivatie, hiermee krijg ik die motivatie. Hij raadde mij dus aan om te beginnen met biamed en vervolgens na 20 kilo o.i.d. te beginnen met Sonja Bakkerren ofzo. Over een half jaartje spreek ik weer met de dieetist om te peilen hoe het is gegaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:13 schreef teigan het volgende:
Wat vond de dietist dan van jouw huidige eetpatroon Juicyhil? Ik vind het inderdaad ook een beetje raar dat hij daar niet eerst eens in gaat aanpassen, maar gelijk een shake dieet aanbeveelt..
Er is onderaan het middelste kootje een stukje afgebroken. Gelukkig niet helemaal door midden dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Auwe
Wat is er stuk? Echt de pink zelf?
Hmmzz, het is m`n huisarts, in dit geval ook dietist. En het was ook echt hier in het gezondheidscentrum.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef Troel het volgende:
Juicyhill, is het echt een dietist (als op HBO-niveau) of is het een Sonja (als op LOI-niveau)?
Want het klinkt een beetje als het laatste, en dan geloof ik dat ik met een halve cursus je beter kan helpen
(Dit klinkt trouwens lulliger als het bedoeld is, als jij er de volste vertrouwen in hebt, is het natuurlijk goed, maar de meesten hier zijn door schade en schande wijs geworden van Sonjadieten en shakedieten)
Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:03 schreef octopussy het volgende:
oh... das dan wel lullig als je om een verwijzing naar een dieetist vraagt.
Dat bestaat niet met een dieet en al helemáál niet met een shakedieet of Sonja Bakker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.
Ik vind het nogal vaag klinken. Maar afijn, er zitten hier voldoende succesvolle dieeters, dus die kunnen je ook wel wat tips geven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaanzolang dat niet het geval is probeer ik het maar. Maar ik ken die begeleider/coach, dus dat moet denk ik wel goed komen. Ik wacht maandag gewoon even af, ze zeggen dat het dan wel snel gaat op deze manier zonder verdere gevolgen dat het terug komt. En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.
Verder ga ik elke ochtend als ontbijt 1 kop meusli met yoghurt nemen met melk, en dan waarschijnlijk met de lunch die maaltijdvervanger en dan `s avonds groente en vlees, ik mag gewoon mee eten, stamppot e.d. zou ook geen probleem moeten opleveren. En wat betreft tussendoortjes, iets van een appel o.i.d.. Verder koffie of thee drinken of water, maar mag ook max. een liter frisdrink drinken, bv. cola light/fanta light etc. ze benadrukte nog, geen fruitdranken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |