abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:35:16 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_56705162
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:13 schreef omearos het volgende:

[..]

Appelmoes zal ik onthouden voor de volgende keer

en ik heb idd stroop in huis, daar heeft wel voor gezorgd (suikerstroop bedoel ik, appelstroop heb ik ook altijd wel voor op brood, maar dat schijnt weer niet lekker te zijn op pannenkoeken of zo)
Echte Westerstroop van CSM is de lekkerste
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56705172
Dat klinkt heftig en ernstig ymme, sterkte ermee de komende dagen joh..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56705447
ymme, dat klinkt heftig. Sterkte!

Ik ga zometeen naar Tarzan in het circustheater, voor maar ¤35 (1e rang!). Een van de voordelen van een zwager hebben die bij Fortis werkt
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 16:01:21 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56705695
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Echte Westerstroop van CSM is de lekkerste
Nee... appelstroop!

Ik heb ook weer iets hoor, afgelopen donderdag een bal op mijn pink tijdens de training. Issie gebroken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56706173
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef Levitation het volgende:
[Verraad modus]
SQ heeft (zelf gebakken) chocoladetaart! poffertjes
[/Verraad modus]
Ik krijg honger van SQ
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56706532
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb ook weer iets hoor, afgelopen donderdag een bal op mijn pink tijdens de training. Issie gebroken
Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?

Ik hoorde net dat Pete Murray op Pinkpop komt. Dus ik ga naar Pinkpop. Met allemaal voetballende collega's.
Tof man!
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:52:04 #32
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56706767
Zo, net naar de dieetist geweest. Ging op zich prima, hij heeft aangeraden een dieet te nemen zoals Weightwatchers e.d.. Hij noemde dus ook Biamed, dus dat ga ik volgen. Dat is dus 1 of 2 keer per dag een maaltijdvervanger (shake) en 1 keer in de 2 weken een meting/coachingsgesprek. Best of all, ik mag zo nu en dan nog cola light blijven drinken, ik kan koffie nemen, maar uiteraard wel met mate.

Ik heb maandag om 16 uur de eerste meting en start dan meteen. Hopelijk gaat het nu wel eens een keer lukken!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 17:01:35 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56706966
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:40 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew! Dat is vervelend! Ben je getaped? Of gipsen ze dat?

Ik hoorde net dat Pete Murray op Pinkpop komt. Dus ik ga naar Pinkpop. Met allemaal voetballende collega's.
Tof man!
Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.

Ik heb nu gips, moet morgen terug naar ziekenhuis. Dan nieuw gips of een spalkje...
pi_56706974
Ik heb net (omdat ik met een financieel gat zit van 3 maanden) geprobeerd bijstand aan te vragen.
Van 13:00 tot 16:30 online formuliertjes ingevuld

Ik moet opeens denken aan de uitspraak:
"Als u er in geslaagd bent om een uitkering te bemachtigen, bent u helemaal niet onbemiddelbaar!"

Wat een werk zeg! En ik wilde het even snel tussendoor doen in een uurtje ofzo
pi_56706982
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klinkt in elk geval heel leuk, met zo'n groep... ik ga vaker met een groep vrienden van de buurman (en ook met de buurman dus) naar concerten van De Dijk.

Ik heb nu gips, moet morgen terug naar ziekenhuis. Dan nieuw gips of een spalkje...
Auwe
Wat is er stuk? Echt de pink zelf?
pi_56707017
Een dieetist die je aanraadt om shakes te nemen?? Daar leer je toch geen goede eetgewoontes van?
pi_56707075
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Een dieetist die je aanraadt om shakes te nemen?? Daar leer je toch geen goede eetgewoontes van?
Gezien leeftijd en gewicht van Juicyhill is het misschien niet eens zo'n gek plan hoor
Even een kickstart met meer mensen om je heen die het ook doen en met persoonlijke coaching.
En al leer je niet direct een gezond eetpatroon aan, je hebt wel meteen regelmaat in je voeding!
pi_56707083
Sowieso, een dieetist die een 'kant en klaar' dieet aanbeveelt

Je gaat toch naar een dieetist om een persoonlijk voedingsplan op te stellen
pi_56707189
Wat vond de dietist dan van jouw huidige eetpatroon Juicyhil? Ik vind het inderdaad ook een beetje raar dat hij daar niet eerst eens in gaat aanpassen, maar gelijk een shake dieet aanbeveelt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:25:30 #40
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56707427
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:13 schreef teigan het volgende:
Wat vond de dietist dan van jouw huidige eetpatroon Juicyhil? Ik vind het inderdaad ook een beetje raar dat hij daar niet eerst eens in gaat aanpassen, maar gelijk een shake dieet aanbeveelt..
Eigenlijk (had ik er niet bij verteld :S ) is het meer om het probleem zelf aan te pakken. En met dat probleem bedoel ik dan, waarom ik telkens faal zodra ik begin met een diet. De kern daarvan is dat ik vaak een gebrek heb aan motivatie, hiermee krijg ik die motivatie. Hij raadde mij dus aan om te beginnen met biamed en vervolgens na 20 kilo o.i.d. te beginnen met Sonja Bakkerren ofzo. Over een half jaartje spreek ik weer met de dieetist om te peilen hoe het is gegaan.
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:30:51 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_56707525
Een dietist die je aanraadt Sonja Bakker te gaan doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 februari 2008 @ 17:47:15 #42
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56707822
Wat zij ^^ zegt...
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Auwe
Wat is er stuk? Echt de pink zelf?
Er is onderaan het middelste kootje een stukje afgebroken. Gelukkig niet helemaal door midden dus
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:52:17 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_56707926
Juicyhill, is het echt een dietist (als op HBO-niveau) of is het een Sonja (als op LOI-niveau)?
Want het klinkt een beetje als het laatste, en dan geloof ik dat ik met een halve cursus je beter kan helpen

(Dit klinkt trouwens lulliger als het bedoeld is, als jij er de volste vertrouwen in hebt, is het natuurlijk goed, maar de meesten hier zijn door schade en schande wijs geworden van Sonjadieten en shakedieten)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 februari 2008 @ 17:59:26 #44
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56708046
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:52 schreef Troel het volgende:
Juicyhill, is het echt een dietist (als op HBO-niveau) of is het een Sonja (als op LOI-niveau)?
Want het klinkt een beetje als het laatste, en dan geloof ik dat ik met een halve cursus je beter kan helpen

(Dit klinkt trouwens lulliger als het bedoeld is, als jij er de volste vertrouwen in hebt, is het natuurlijk goed, maar de meesten hier zijn door schade en schande wijs geworden van Sonjadieten en shakedieten)
Hmmzz, het is m`n huisarts, in dit geval ook dietist. En het was ook echt hier in het gezondheidscentrum.
pi_56708143
oh... das dan wel lullig als je om een verwijzing naar een dieetist vraagt.
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:14:35 #46
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56708332
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:03 schreef octopussy het volgende:
oh... das dan wel lullig als je om een verwijzing naar een dieetist vraagt.
Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaan zolang dat niet het geval is probeer ik het maar. Maar ik ken die begeleider/coach, dus dat moet denk ik wel goed komen. Ik wacht maandag gewoon even af, ze zeggen dat het dan wel snel gaat op deze manier zonder verdere gevolgen dat het terug komt. En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.

Verder ga ik elke ochtend als ontbijt 1 kop meusli met yoghurt nemen met melk, en dan waarschijnlijk met de lunch die maaltijdvervanger en dan `s avonds groente en vlees, ik mag gewoon mee eten, stamppot e.d. zou ook geen probleem moeten opleveren. En wat betreft tussendoortjes, iets van een appel o.i.d.. Verder koffie of thee drinken of water, maar mag ook max. een liter frisdrink drinken, bv. cola light/fanta light etc. ze benadrukte nog, geen fruitdranken.
pi_56710016
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:

En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.
Dat bestaat niet met een dieet en al helemáál niet met een shakedieet of Sonja Bakker.

En heeft die huisarts een opleiding tot dietist gedaan? Anders heb ik er weinig vertrouwen in dat er genoeg kennis van zaken is, ik weet hoeveel artsen en huisartsen over voeding leren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56710268
ik stond daarnet bij 'Isabeau" aan de kassa bij de AH...

ze was alleen niet zo snugger als 'deze'

hardlopen was weer heerlijk Les 17 alweer, en weer uitgelopen
morgen zwemmen, en dan zaterdag Evy 18, want vrijdag moeten we naar Zwolle, naar m'n schoonzus en haar vriend..
Ja doei.
pi_56710962
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hahaa, maar ik ga eerst wel kijken of dit werkt, zal er heus niet aan dood gaan zolang dat niet het geval is probeer ik het maar. Maar ik ken die begeleider/coach, dus dat moet denk ik wel goed komen. Ik wacht maandag gewoon even af, ze zeggen dat het dan wel snel gaat op deze manier zonder verdere gevolgen dat het terug komt. En het is echt alleen maar vet verliezen zonder dat er spierweefsels verloren gaan.

Verder ga ik elke ochtend als ontbijt 1 kop meusli met yoghurt nemen met melk, en dan waarschijnlijk met de lunch die maaltijdvervanger en dan `s avonds groente en vlees, ik mag gewoon mee eten, stamppot e.d. zou ook geen probleem moeten opleveren. En wat betreft tussendoortjes, iets van een appel o.i.d.. Verder koffie of thee drinken of water, maar mag ook max. een liter frisdrink drinken, bv. cola light/fanta light etc. ze benadrukte nog, geen fruitdranken.
Ik vind het nogal vaag klinken. Maar afijn, er zitten hier voldoende succesvolle dieeters, dus die kunnen je ook wel wat tips geven.

Om te beginnen; waar is het mis gegaan. Je hebt flink overgewicht op je 17e, dat heb je er niet in 2 weken tijd aan gegeten en daar zit vast een heel verhaal achter.
Vertel maar. Waarom eet je te veel?

Vervolgens: wat eet je nu op een dag? Eerlijk zijn hoor. Ook de dingen vertellen waarvan je weet dat het eigenlijk niet goed voor je is.

En wat vind je erg lekker om te eten, en waar hou je niet van?

Beweging, je fitnesst zag ik? Hoe vaak doe je dat? Hoe lang doe je dat al? Vind je het leuk? Doe je nog meer aan beweging?

Dit lijken me toch wel de basis ingredienten om voor iemand een fatsoenlijk eetpatroon te kunnen samenstellen. En dat kan echt een stuk leuker en lekkerder dan iets met shakes of Sonja Bakker.

Owja, en Isabeau heeft helemaal gelijk als het gaat om artsen en voeding.
pi_56711158
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')