quote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef freecell het volgende:
[..]
lekker is dat hè?Je riem een gaatje strakker
Ik moest op een gegeven moment gaatjes bij laten maken, was ook een heerlijk gevoel
En je ademhaling: in de tweede serie zegt Evy dat je ademhaling zo moet zijn dat je altijd kan praten onder het hardlopen. Als dat niet lukt ga je te hard. Die tip hielp voor mij heel erg goed
Fattyquote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef conleche het volgende:
Ahum,
Dit kreeg ik als add hieronder:
"Bedweegschaal
weegvermogen tot 600kg heel gemakkelijk verplaatsbaar
www.BosSystemen.nl"
Dat gaat wat ver
wonderdieten bestaan nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:55 schreef morgaine21 het volgende:
@moneytalks: 12kg in 5 weken is wel erg veel, dat moet haast wel een wonderdieet zijn dat Cambridge gebeuren. Ga me dr eens in inlezen.
Wat is het voor een dieetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:27 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik doe nu het Cambridge Dieet en ben in 5 weken nou 12 kilo afgevallen.
Ben je niet meer bezig met je dieet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef Riann het volgende:
[..]
Wat is het voor een dieet
is wel heeeel erg veel
ik wil trouwens nu naar een dietiste gaan geen in het ziekenhuis want vaak vind ik die niks. Maar zo eentje een dorp verderop een kennis van me is er erg tevreden over. Niet zo zeer om nu superveel af te vallen. Zoals ik nu ben mag ik niet klagen. Maar meer om het gewicht zo te houden en langzaam proberen nog wat kilo's af te vallen.
Ik ben het aan het afbouwen nog een weekje en dan zit ik helemaal weer op normaal voedsel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben je niet meer bezig met je dieet?
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:25 schreef Zeeltje het volgende:
goede morgen allemaal..
damn ik kan met niet wegen omdat als ik opsta dan eet ik eerst en dan douch ik meteen, kleed me aan..
Want als ik opsta moet ik eerst plassen, en ik hoorde laatst dat je dan even moet wachten omdat je lichaamsvocht zich verspreid,
wanneer wegen jullie?
Zoeken ze er nog semi-it-ers?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens D-Day, vandaag word ik gebeld of ik een baan heb, heel goed gevoel gehad bij de sollicitatie vorige week, het salaris is geil en de secundaire voorwaarden nog geiler (overheid, ftw), dus als jullie nog een duim over hebben zou ik het supertof vinden als je die in wil zetten voor me
Mijn ideequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat?Klink niet zo heel wetenschappelijk.
Volgens mij maakt het sowieso geen donder uit wáár je vocht zit, zolang het in je lijf zit, zal je weegschaal het gewoon netjes wegen.
![]()
Anyway, ik weeg me na het opstaan, direct na het plegen van een plasje, zonder kleren aan, altijd op de zelfde plek. Zoals ik al eerder zei, gewoon zorgen dat je wegingen constant zijn, uit eindelijk gaat het om het verlies aan gewicht... de exacte waarden maken niet zo veel uit.
www.werkenbijhetrijk.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zoeken ze er nog semi-it-ers?Ik wil ook zulke arbeidsvoorwaarden!
Nu ben ik geen wiskundige... maar volgens mij staat -2 kg afvallen gelijk aan 2 kg aankomen. En dát moet lukken in 3 dagen!quote:
2 kilo afvallen ook wel met een goede laxeerpilquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:42 schreef Levitation het volgende:
Google ads:![]()
[..]
Nu ben ik geen wiskundige... maar volgens mij staat -2 kg afvallen gelijk aan 2 kg aankomen. En dát moet lukken in 3 dagen!Mensen zijn zo slordig met taal...
Ik quote ze in andere topics ook vaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:13 schreef freecell het volgende:Ik zal nog eens weer beginnen over google-ads
Klopt! Bij Cambridge krijg je echt bizar weinig calorieen binnen gedurende een bepaalde periode. Volgens mij iets van 300 calorieen per dag ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Cambridge is zo'n dieet waarbij je alleen maar 3 keer per dag een shake mag en verder mag je nog geen plak komkommer eten, niet echt een aanrader lijkt me tenzij je echt mega veel overgewicht hebt, dan is het wel een lekkere kickstart wellicht.
Spannend! Ik ga voor je duimen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens D-Day, vandaag word ik gebeld of ik een baan heb, heel goed gevoel gehad bij de sollicitatie vorige week, het salaris is geil en de secundaire voorwaarden nog geiler (overheid, ftw), dus als jullie nog een duim over hebben zou ik het supertof vinden als je die in wil zetten voor me
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Spannend! Ik ga voor je duimen!
Ik ga vandaag ook weer eens een brief schrijven voor een hele toffe functie in Scheveningen Haven.Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:27 schreef Liejannuh het volgende:
Zie je het al voor je? Iedere dag door de duinen naar je werk fietsen?
Anders maak je even van de gelegenheid gebruik om een stuk of 10 goede wekkers te kopenquote:
Nou, ik denk niet dat ik twee keer in dezelfde val loop.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Faat het volgende:
[..]
Anders maak je even van de gelegenheid gebruik om een stuk of 10 goede wekkers te kopen
Het is wel dichter bij dan Voorburg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lianne gebukt tegen de wind in zwoegend door de regen en de hagel!
Ik zie het inderdaad al helemaal voor me.
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij dan Voorburg.![]()
En heerlijk, dat gezwoeg op de fiets.
Owja, ik zou nog met de sportschool gaan bellen, ik moet maar eens wat meer gaan bewegen.anders bewegen dan vooral, kijken of ik de boel nog een beetje strakker kan trekken
Ja, na het werk enzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nóg meer bewegen? Heb je nog uren in je dag over?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet eens meer roken om de stress te verdrijven, heb het net geprobeerd maar vind het ineens zooo goor![]()
Go girl!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet eens meer roken om de stress te verdrijven, heb het net geprobeerd maar vind het ineens zooo goor![]()
Nee.... stel dat ze net dan bellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Go girl!![]()
![]()
Ga anders straks even mee wandelen, rond half 2 ga ik met een collegaatje een rondje wandelen.
In China hadden ze op het politiebureau in Beijing lunchpauze van 11.30 tot 14.00 uur.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel, het blijft overheid he, die hebben nu toch pauze tot 14:00
Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
In China hadden ze op het politiebureau in Beijing lunchpauze van 11.30 tot 14.00 uur.Best handig als je om kwart voor 12 aangifte komt doen en je nog een nachttrein moet halen.
Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houden
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Leviquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien.En ik maar denken dat die mensen hard werken.
Enge is wel dat ze extreem inefficient zijn en tóch een economische groei van 10% per jaar hebben, god verhoedde dat ze ooit efficiëntie ontdekken...
wijn in de lunchpauzequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb in Zuid Frankrijk gewoond en gewerkt en daar had je idd altijd van 12 tot 14 lunchpauze. En ze aten daar dan ook warm tuusen de middag. ('s avonds ook trouwens) Wel was het gewoon 8 uur werken per dag, dus of je begon al om 8 uur en dan was je klaar om 18 uur. Of je begon om 9 uur en dan was je klaar om 19 uur. Dus per saldo zou ik dan liever de Nederlandse tijden aanhouden........
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Levi
En die doen allemaal niks?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die doen allemaal niks?
Maar goed, zelfs al doet maar 1% van de bevolking veel, dan nog zijn ze een economische macht van wereldformaat
Gelukkig zijn er zatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef Faithy het volgende:
* Faithy duimt ook even voor SQ![]()
hello! vanaf 't werk!
Overleg gaat niet door, dus ben tóch lekker vroeg vrij!
ÉN!!!! Ik heb mijn eerste taak gehaald! Voor "Opslaan en Terugvinden" wat betekent dat ik tot nu toe bij het tentamen 0,1 erbij krjig.. en voor elke taak (elke week één) kun je dus of -1 (niet ingeleverd) of 0 (ingeleverd maar niet voldoende (tot aan de 5) en +1 is 8 of hoger! Dus 15 weken lang.. kun je er dus in totaal +1,5 bijsprokkelen!
En de eerste 0,1 is dus binnen!
GMTA!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"
dat klinkt als een basiscursus magazijnhulpquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:32 schreef Faithy het volgende:
ja, érg hègelukkig is het wat intelligenter
ze hadden het beter 'Storage and Retrieval' kunnen noemen.. klinkt al íets beter
jep, en 147 vakantiedagen enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:tof, dus voortaan heb jij ook tot 14.00uur pauze
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, en 147 vakantiedagen enzo
En een Porsche van de zaak!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, en 147 vakantiedagen enzo
Knusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan werk je in het zelfde pand als mijn mannetje
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, ik word morgen nog een keer gebeld () door de HRM manager om een afspraak te maken voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar ze gaan me een jaarcontract aanbieden als junior communicatiemedewerker bij de Dienst Landelijk Gebied
![]()
Soppigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Morgen taart bij het zwemmen!
![]()
Boschewaterbollenquote:
Maar je hoeft niet meer thuis te zitten en kan in alle rust op zoek naar iets leukers voor als ze niet alsnog besluiten jou de vaste baan te gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
hm, er zijn dus 2 banen, een vaste en een tijdelijke, en ik krijg natuurlijk de tijdelijke. Dit drukt de blijheid wel weer een beetje
Dat wel, maar ik heb er de laatste tijd flink tegenop gesnoept.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:40 schreef teigan het volgende:
Levitation, ik zou ook je lijf in de gaten houden ipv alleen de weegschaal... waarschijnlijk ben je met al je gesport ook flink spieren aan het kweken joh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |