Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat NL en de USA zo'n beetje de enige landen ter wereld zijn die geen halve dag lunchpauze houden
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Leviquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Chinezen zijn bij uitstek goed in het houden van pauze, dat is toch wel de meest voorkomende activiteit die ik daar bij mensen heb gezien.En ik maar denken dat die mensen hard werken.
Enge is wel dat ze extreem inefficient zijn en tóch een economische groei van 10% per jaar hebben, god verhoedde dat ze ooit efficiëntie ontdekken...
wijn in de lunchpauzequote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:18 schreef conleche het volgende:
Ik heb in Zuid Frankrijk gewoond en gewerkt en daar had je idd altijd van 12 tot 14 lunchpauze. En ze aten daar dan ook warm tuusen de middag. ('s avonds ook trouwens) Wel was het gewoon 8 uur werken per dag, dus of je begon al om 8 uur en dan was je klaar om 18 uur. Of je begon om 9 uur en dan was je klaar om 19 uur. Dus per saldo zou ik dan liever de Nederlandse tijden aanhouden........
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het ook over Chinese àmbtenaren, Levi
En die doen allemaal niks?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb meer Chinezen gezien dan alleen ambtenaren.
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En die doen allemaal niks?
Maar goed, zelfs al doet maar 1% van de bevolking veel, dan nog zijn ze een economische macht van wereldformaat
Gelukkig zijn er zatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, niet niks... maar ze zijn gewoon extreem inefficiënt. Het aantal Chinezen dat nodig is voor 1 simpele handeling is belachelijk.
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef Faithy het volgende:
* Faithy duimt ook even voor SQ![]()
hello! vanaf 't werk!
Overleg gaat niet door, dus ben tóch lekker vroeg vrij!
ÉN!!!! Ik heb mijn eerste taak gehaald! Voor "Opslaan en Terugvinden" wat betekent dat ik tot nu toe bij het tentamen 0,1 erbij krjig.. en voor elke taak (elke week één) kun je dus of -1 (niet ingeleverd) of 0 (ingeleverd maar niet voldoende (tot aan de 5) en +1 is 8 of hoger! Dus 15 weken lang.. kun je er dus in totaal +1,5 bijsprokkelen!
En de eerste 0,1 is dus binnen!
GMTA!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Opslaan en terugvinden", dat klinkt bijna als hoofdstuk 3 uit "PC's voor dummies"
dat klinkt als een basiscursus magazijnhulpquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:32 schreef Faithy het volgende:
ja, érg hègelukkig is het wat intelligenter
ze hadden het beter 'Storage and Retrieval' kunnen noemen.. klinkt al íets beter
jep, en 147 vakantiedagen enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:tof, dus voortaan heb jij ook tot 14.00uur pauze
Tof! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, en 147 vakantiedagen enzo
En een Porsche van de zaak!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep, en 147 vakantiedagen enzo
Knusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan werk je in het zelfde pand als mijn mannetje
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ja, ik word morgen nog een keer gebeld () door de HRM manager om een afspraak te maken voor het arbeidsvoorwaardengesprek, maar ze gaan me een jaarcontract aanbieden als junior communicatiemedewerker bij de Dienst Landelijk Gebied
![]()
Soppigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Morgen taart bij het zwemmen!
![]()
Boschewaterbollenquote:
Maar je hoeft niet meer thuis te zitten en kan in alle rust op zoek naar iets leukers voor als ze niet alsnog besluiten jou de vaste baan te gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
hm, er zijn dus 2 banen, een vaste en een tijdelijke, en ik krijg natuurlijk de tijdelijke. Dit drukt de blijheid wel weer een beetje
Dat wel, maar ik heb er de laatste tijd flink tegenop gesnoept.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:40 schreef teigan het volgende:
Levitation, ik zou ook je lijf in de gaten houden ipv alleen de weegschaal... waarschijnlijk ben je met al je gesport ook flink spieren aan het kweken joh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |