Mijn zus zou gebak krijgen van de verloskundige als ze boven de 100 kwam bij de derde, aangezien ze bij de andere twee 25-30 kilo was aangekomen. Ze dacht dat dat een eitje zou zijn... maar bij de derde kwam ze maar 9 kilo aan. Je weet dus maar nooitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:55 schreef Jojogirl het volgende: Op naar de 100 dus.
Neejoh! Dat hoeft toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:55 schreef Jojogirl het volgende:
Nou de eerste halve kilo is erbij.Midden in de week leek het al meer maar toen had ik ook wat last van verstopping (fijn zwangerschapskwaaltje, waar ik toch al gevoelig voor ben). Op naar de 100 dus.
Ja,of de hele dag in bed liggen en alles vreten wat los en vast zit en dan afvallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Neejoh! Dat hoeft toch helemaal niet?
Gewoon voldoende blijven bewegen en "normaal" blijven eten.
zegt zij die nog nooit zwanger is geweest en dus ook geen idee heeft of dat ook maar iets uitmaakt!
sterktequote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef ymme het volgende:
we zitten aan 't sterf bed. opgeven. nu morfine en afwachten
Ik ben gister geweest erg leuk ik vond het drankje met de tomaat erin wat minderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:35 schreef octopussy het volgende:
Ik vond juist de 9maanden beurs een verademing. Lekker rustig en allemaal vrolijke leuke spulletjesOh en je hoeft er je buik niet in te houden
![]()
Oh en we hebben wel lekker gewii'd op de HHBen Sas heeft happen naar Peijnenburg gedaan (filmpje zet ik zo op dieetweb)
en er waren veel lekkere hapjes en ook soms best vieze drankjes (optimel control
) en het lekkerste drankje is te halen bij de Fresh Factory op de 9maanden beurs
![]()
Bij de therme stand krijg je een leuk roze elastiek met neproos en lekker geurtje
hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu officieel voorzien van een computerbril. Ik word oud
pfff, kom ik aan met les 6quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
net Evy 18 gelopenwas bèst lekker
Ik denk dat je het er nu wel weer mag uitspoelen......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb iets in mijn haar gedaan wat werd aangeraden door een kapper van Oprah en ik ben benieuwd. Verslag volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |