abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56711181
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
Je bent terug!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56711233
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je bent terug!
missed me?
pi_56711458
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
Hoi! Fijn je hier weer te zien.
Maar afijn, overgewicht krijg je niet door een appel te veel te eten op een dag. Dat weten we allemaal. Maar het is best confronterend om op te schrijven wat je nu precies naar binnen stopt. Kan me ontzettend goed voorstellen dat je dat gaat afzwakken.
We zijn natuurlijk niet allemaal zo eerlijk als jij Miss_S.
pi_56711489
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

missed me?
Ontzettend
***Levi was here***
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:48:19 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56712151
Nou ok, ik heb inderdaad nooit zo gelet op wat ik echt precies eet, ik bereken ook niet voor elk broodkruimeltje hoeveel calorieen dat zijn. Dus misschien dat het daardoor is gekomen, maar m`n moeder heeft een maagbandje, dus misschien zit het ook in mijn genen.

Maar wat ik gemiddeld eet op een dag...
2 crackers met pindakaas/hagelslag en een beker melk om de dag in te luiden.
Vervolgens, afhankelijk van de situatie, drink ik een paar (rond de 3-4) koppen koffie met daarin 1 zakje suiker en 1 cupje melk of in het weekend slaap ik tot laat uit dus dan niks. Als lunch, als ik werk is de lunch telkens weer iets anders de ene keer een geroosterd brood met zalm en sla of de andere keer weer een kop soep. Maar het is nooit echt iets ongezonds en dan daarna eet ik meestal 4 boterhammen met kaas of salade of filet american of vleeswaren. En meestal als ik thuis lunch zijn dat 2 boterhammen met kaas of in elk geval wat er in huis is en dan nog een beker melk erbij. Verder `s middags drink ik koffie, frisdrank, thee, water of cup a soup, dat is echt afhankelijk van de situatie. Maar het is nou niet echt dat ik elke 10 minuten weer opnieuw iets pak, als ik bijvoorbeeld geconcentreerd ben kan ik wel eens 3 uur achter elkaar niks gedronken hebben. Verder in de avond is het meestal aardappelen, groenten en vlees. Op vrijdag meestal patat, zaterdag soep. En in de avond altijd frisdrank, maar vaak geen chips o.i.d., soms wel op zaterdagavond iets te snoepen, maar das dan met kleine beetjes.

Tot zover wat ik grotendeels voorheen at.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:24:26 #56
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56713158
Sorry, maar dat vind ik niet echt realistisch klinken. Als je alleen hiermee zo dik bent geworden op zo'n jonge leeftijd dan is er iets mis met je stofwisseling.
pi_56713197
Samengevat:
Ontbijt: 2 crackers met pindakaas of hagelslag + beker melk.
Tussendoor: koffie met suiker en melk
Lunch: Werklunch + 4 boterhammen met kaas, salade oid. Thuislunch: 2 boterhammen met kaas oid + beker melk.
Tussendoor: koffie, frisdrank, thee, water of cup a soup
Diner: Aardappels, groente, vlees. Soms patat of soep.
Tussendoor: frisdrank.

Hier kan ik nog steeds helemaal niets mee. Hoeveel frisdrank drink je op een dag? Wat voor soort vlees eet je? Hoeveel kaas doe je op je brood? Als je patat eet, hoeveel eet je dan? Wat voor melk drink je? Eet je wel eens fruit? Hoeveel eet je eigenlijk 's avonds als je AGV eet?
Als je dit in normale hoeveelheden eet, dan word je echt geen 130 kilo.

En er is wel degelijk een verband tussen overgewicht en erfelijkheid, maar omgevingsfactoren zijn veel belangrijker hierin. Als jouw moeder als slechte/verkeerde eetgewoontes heeft, dan neem jij die vanzelf over.

Gratis tip: Download de eetmeter eens (google is je vriendje) ga een paar weken echt heel goed bijhouden en wegen wat je nu eigenlijk eet en ga dat voor jezelf eens analyseren.
pi_56713294
Liejannuh is streng vandaag!

Maar eerlijk is eerlijk, Juicyhil, Lianne is wel een succes-story. Ze weet waar ze het over heeft.
***Levi was here***
pi_56713894
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef Levitation het volgende:
Liejannuh is streng vandaag!

Maar eerlijk is eerlijk, Juicyhil, Lianne is wel een succes-story. Ze weet waar ze het over heeft.
Sorry. Ik word altijd een beetje geirriteerd als een "dieetiste" shakes gaat aanraden. Of Sonja Bakker.
Als je 130 kilo weegt, dan heb je een eetprobleem en daar moet je aan gaan werken. En dat los je niet op door een paar maaltijden te vervangen door shakes of door te gaan Sonja Bakkeren.
Je kunt best afvallen terwijl je geweldig lekker eet. Je moet alleen "even" leren de juiste keuzes te maken.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:13:28 #60
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56714575
Nou moe, we leven in een omgekeerde wereld. Vanavond in de trein zit ik heel braaf een bak sla
op te eten. Komt er een jongen tegenover me zitten en die kijkt me echt aan alsof ik een bak kots
aan het verorberen ben. Hij pakt een Lion uit zijn tas, eet die vervolgens op en kijkt nogmaals met
een verwrongen gezicht naar mijn sla en naar mij

Toen de Lion op was grabbelde hij weer in zijn tas en begon aan een KitKat Chunky en nogmaals
die echt van afschuw vervulde blik naar mij toe. Ik bleef rustig dooreten trouwens en probeerde een
gevatte opmerking te verzinnen. Helaas kwam er niet echt iets leuks in me op, maar toen hij na die
KitKat weer in zijn tas begon te grabbelen en er een bakje cashewnoten uitkwam sloeg ik helemaal
blanco. Naar mijn idee klopt er iets niet in dit verhaal
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56714647
Whaha Faat
Ik zou er spontaan honger van krijgen als iemand tegenover mij dat deed
pi_56714663
Ik ben nu thuis. Ff wat was doen en dergelijke. Mijn vriend is in het ziekenhuis gebleven. En wanneer of hoelaat hij thuis komt hoor ik wel.

Ben helemaal op. Allemaal trouwens hoor.
pi_56718090
Faat, lekker lullig van dat joch zeg! Misschien had je wat van zijn cashewnoten moeten vragen voor door je sla

Ymme, niet zo verwonderlijk dat je op bent. Sterkte met je schoonvader en wees ook lief voor jezelf!
pi_56719969
goedemorgen

sterkte met alles ymme

Vandaag werkcollege Wiskunde... snap er geen reet van, maar dat gaat misschien nog komen
Zodadelijk maar eens op de motor springen, en dan hopen dat ik vanmiddag optijd op 't werk ben..!

fijne dag allemaal!
Ja doei.
pi_56719973
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 00:15 schreef octopussy het volgende:
Faat, lekker lullig van dat joch zeg!
Wat is daar lullig aan?
pi_56720361
Miss_S, hoe zit het eigenlijk met je goede voornemens?
***Levi was here***
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:37:27 #67
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56720444
Mogge

* Jojogirl gaat zo lekker met Finn naar Blijdorp.
Supersaai weer hier, maar de vissen zijn overdekt en altijd leuk.
pi_56720631
Welkom Juicyhil. En idd: Liejannuh is een succesgeval hier, ik denk ook dat het advies van shakes en Sonja Bakker niet het meest ideale is. Hoeveel sport je nu? Zijn er sporten die je leuk vindt om te doen of die vrienden doen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 februari 2008 @ 08:59:01 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56720677
ymme, wat naar allemaal voor jullie. Zoiets is echt slopend, ik hoop dat je een beetje hebt geslapen

juicyhil, welkom Tips genoeg hier, pik eruit waar je je goed bij voelt! En wees eerlijk tegenover jezelf, vul bijvoorbeeld de genoemde eetmeter in, of meld je aan bij valtaf.nl, die hebben ook een dagmenu dat je kunt invullen. Je kunt dan zien wat je binnenkrijgt aan vitamines en mineralen, en uiteraard ook dingen als eiwitten, vetten, koolhydraten en calorieën.

Probeer gezonde(re) keuzes te maken in wat je eet. En doe het niet te snel, je houdt het beter vol als je elke keer iets simpels aanpast, dan wanneer je rigoureus je hele eetpatroon omgooit. Veel succes!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56720695
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 07:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat is daar lullig aan?
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
pi_56720850
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:

[..]

Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond toch
moet iedereen maar tegen kunnen lijkt me
pi_56721003
Goedemorgen
Vandaag raar en druk heen en weer vlieg dagje hier. Maar nu eerst een kop thee
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:31:29 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_56721170
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nouja, als het gewoon etenstijd is en dat is zijn eten, had hij dan ergens anders moeten gaan zitten? Daarnaast, als je tegenover iemand gaat zitten eten, is het dan direct opzichtig? Je kan in de trein toch al makkelijk zien wat de persoon tegenover je doet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56721225
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond toch
moet iedereen maar tegen kunnen lijkt me
oh..ik interpreteerde het verhaal van Faat anders, maar het zou kunnen.

Ben net terug van de dokter voor mijn 3-daagse shotje B12, hij brandt dit keer flink
Nu even ontbijten en dan ga ik richting A'dam Rai
pi_56721254
veel plezier daar octopussy!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')