Je bent terug!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
Hoi!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Vertel maar......eerlijk zijn hoor....
Hij is 17 geen 7
Sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:29 schreef Levitation het volgende:Liejannuh is streng vandaag!
![]()
Maar eerlijk is eerlijk, Juicyhil, Lianne is wel een succes-story.Ze weet waar ze het over heeft.
Wat is daar lullig aan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:15 schreef octopussy het volgende:
Faat, lekker lullig van dat joch zeg!
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.quote:
volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond tochquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
Nouja, als het gewoon etenstijd is en dat is zijn eten, had hij dan ergens anders moeten gaan zitten? Daarnaast, als je tegenover iemand gaat zitten eten, is het dan direct opzichtig? Je kan in de trein toch al makkelijk zien wat de persoon tegenover je doet.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:01 schreef octopussy het volgende:
[..]
Iemand die express opzichtig gaat zitten snoepen tegenover iemand die een bakje sla eet vind ik een vorm van pesterij. Pesterij is lullig.
oh..ik interpreteerde het verhaal van Faat anders, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij at hij het gewoon omdat hij het lekker vond toch
moet iedereen maar tegen kunnen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |