quote:2004 Mac Sherrill 250" Top Dragster Chassis
Best ET on Motor: 6.98 @ 194mph NO SPRAY
Slip-Tube Chassis,
250" Wheelbase,
IHRA Certified beginning of '07
Powder coated Candy Blue
Aluma Star Front Wheels,
16x16 Rear Wheels w/ NEW Goodyear 1490 (3 runs)
Mark Williams Ford 9" Rear End
Digital 7 Ignition,
Auto Meter Data Recorder,
Altronics EGT computer
Nose Mounted 16V AGM Battery
John Kyle/APD 632" 1365HP on Motor:
632 Cubic Inch Motor,
Made 1365 HP (Have the Dyno Sheet to prove it)
Sonny's Sheet Metal Intake- Tunnel Ram with NOS Fogger System
2-APD Dominators
Sonny's/Brodix 14.5 Degree Heads with
Victory Titanium Valves, T&D rocker arms (steel exhaust rocker arms)
Dart Big M Block,
Carillo Rods
Callies Crank
Best of Everything in the short block
Weaver Dry Sump System
35 Passes on Motor
Powerglide Transmission
ATI Supercase
Abruzzi 1.80 Planetary
Rossler 300M Input Shaft
8 Clutch High Gear Drum
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
heeft ie m al gekocht?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij staat bij de overbuurman in de garage.
Fijnzo. Wanneer kom je me met de BX helpen ?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
Ik ben weer helemaal voor jullie
Moet ie kapot? Daar is Alex heel goed inquote:Op maandag 11 februari 2008 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Fijnzo. Wanneer kom je me met de BX helpen ?
Nee. Het is gewoon een aardige buurman met een hele grote garage waar ie toch niet in de weg staat.quote:
Neuh, dat kan ik zelf ook namelijkquote:Op maandag 11 februari 2008 22:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Moet ie kapot? Daar is Alex heel goed in
De sloop wou het ding niet ?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij staat bij de overbuurman in de garage.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind je een irritant mannetje hier. Oh nee, wacht, niet alleen hier.
Die staat al vol met jouw BXquote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik de Visa later in de prak had gereden was er kans geweest dat ik die CRX had willen kopen.
Ik verkoop 'm niet aan iedereenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik de Visa later in de prak had gereden was er kans geweest dat ik die CRX had willen kopen.
Correctie: de sloop staat achter in mijn BXquote:
Tofquote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm niet aan iedereen. Ik vind 't zelfs lastig om er iemand anders in te laten rijden, laat staan een proefrit. Ugh.
Mijn velgen bevatten nog geen enkele kras of stoeprandschade gewoon.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Skoda Fabia, Lada 112/110/111
BX. Kan je het ding voor ¤2950,- opknappenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en mensen. Noem eens een leuke vergelijkbare auto op gas of diesel zoals die Opel Corsa.. of een VW Polo.. of een Seat Ibiza.. offff..... zoiets?
Het moet in ieder geval een kleine auto zijn, want groot hoef ik sowieso niet.
En het mag niet meer dan 3000 euro kosten, want meer heb ik even niet te besteden.
Seat Arosa, Smartquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en mensen. Noem eens een leuke vergelijkbare auto op gas of diesel zoals die Opel Corsa.. of een VW Polo.. of een Seat Ibiza.. offff..... zoiets?
En het mag niet meer dan 3000 euro kosten, want meer heb ik even niet te besteden.
Eigenlijk zijn er maar weinig leuke betaalbare auto's ehquote:Op maandag 11 februari 2008 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Seat Arosa, SmartOf een Frod Feest
Fiat Punto/Bravo
Om over de franse barrels nog maar te zwijgen
Je bent niet de enigequote:Op maandag 11 februari 2008 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind je een irritant mannetje hier. Oh nee, wacht, niet alleen hier.
Er stond vanmiddag een AR-147 met GTA velgen bij het RDW voor met veel velgschade... ding stond ook tegen de stoep aan geparkeerd. Je vraag je echt af wat dat soort mensen bezieltquote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn velgen bevatten nog geen enkele kras of stoeprandschade gewoon.
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofIk verbkoop mn Visas niet aan iedereen
En die zijn gedeukenbatst
![]()
Hoe lang zou het duren voor een CLK betaalbaar is btw?
Rover 600 op gas?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, alleen de MX en Mini zijn metro. De 600 en Accord zijn ouwelullenauto'squote:Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
qua gayheid van autos ga jij hem meer achterna
Te open deurquote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
don;t mention de sexuele geaarrdheid van de meeste visaclubleden!
Een Opel corsaquote:Op maandag 11 februari 2008 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
Boven mijn budget en neequote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dit niet wat voor je?
http://link.marktplaats.nl/136316461
Te groot ja. En een Rover vind ik ook alweer niet zoveel aan...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rover 600 op gas?
Vind je vast weer te groot...
Ibiza is te duur voor je budget lijkt me.
Verder, Rover 400 op gas heb je ook wel < 3k, Honda civic, Mazda 323, Saab 900?
Diesel is < 3k is niets cools te vinden, afgezien van de 190d natuurlijk.
Alleen morgen of voor altijd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag morgen trouwens geen spijkerbroek aan op mijn werk, maar moet nóg netter dan normaal voor de dag komen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind dat soort dingen echt zo'n bullshit healsof een mooie spijkerbroek niet netjes is
Alleen morgen. Nu.nl komt langs.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen morgen of voor altijd?
Kom je in aanraking met klanten ofzo?
Ik vind dat soort dingen echt zo'n bullshit healsof een mooie spijkerbroek niet netjes is
True.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
sommige mensen staat een pak echt niet
casual FTWquote:
Een Rover 400 is uiterlijk praktisch identiek aan een Civic sedan, alleen beter uitgerust voor eenzelfde prijsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Te groot ja. En een Rover vind ik ook alweer niet zoveel aan...
En de Ibiza's vallen nog wel mee. Honda Civic heb ik inderdaad ook aan gedacht.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Audi A9:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
peu my ridequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Audi A9:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt me een A6quote:
De onderste foto verraad 'm.... :quote:
Ik kom op mijn woorden terugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen morgen of voor altijd?
Kom je in aanraking met klanten ofzo?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom op mijn woorden terug. Ze zouden het fijn vinden als we het nu voortaan altijd zo doen.
Een door onze eigen programeurs geschreven programma...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
SAP is zwaar kutwaar kwamen ljullie vandaan?
* hermandeperman geeft je tijdens je vreugdevolle bewegingen een tik tegen je kop waardoor je autistische geneuzel ophoudt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef 2cv het volgende:
Yes ! Gister zijn de koppen van mijn Eend op de post gegaan ! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo ! ! ! ! !
*slaakt vreugdekreten uit en maakt rare doch vreugdevolle bewegingen*
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman geeft je tijdens je vreugdevolle bewegingen een tik tegen je kop waardoor je autistische geneuzel ophoudt.
al die vrolijkheidquote:
Nee man al meer dan een jaar niet geneuktquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
al die vrolijkheid![]()
vandaag geneukt ofzo
Ketel 1quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
rare friezen, beetje teveel jenever gesnoven![]()
Kenkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man al meer dan een jaar niet geneukt
Mja, oke, maar dan nogquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de 5 jaa ervoor compenseren best veel, ik sta nog niet rood, zeg maar
Ach, het eerste half jaar was ik nog niet echt over sandra heen zeg maar. en het tweedehalf jaar hele leuke dingen met hele leuke vrouwen gedaan, maar geen vaginale penetratie met den grote knobbel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, oke, maar dan nogOok al neukte je toen 47 keer per dag, een jaar lang niet is wel erg overdreven...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]als jij mijn kringspierpukkels uitknijpt lik ik je neus schoon
Als je het zo bekijkt valt het idd goed mee. Vrouwen zijn gewoon klootzakken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, het eerste half jaar was ik nog niet echt over sandra heen zeg maar. en het tweedehalf jaar hele leuke dingen met hele leuke vrouwen gedaan, maar geen vaginale penetratie met den grote knobbel.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits jij het oorsmeer uit mijn oren likt
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt valt het idd goed mee. Vrouwen zijn gewoon klootzakken!
Tijdens m'n verblijf in Hanoi was er een Cholera uitbraak. Maar even een weekje niet op straat gegetenquote:
Motor tuning komt volgend jaar wel, heb nog veel plezier met dit blok. Nu hoofdzakelijk onderhoud laten doen zoals nieuwe snaren/riemen/koppeling/kleppenstellen etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef Paladijn het volgende:
Ziet er goed uit Bo!
Wat voor motorische aanpassingen laat je doen?
Klinkt goed, maar de kachelunit is ook vrij zwaar... die laat je er wel in zitten neem ik aan? Q2 diff is welquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Motor tuning komt volgend jaar wel, heb nog veel plezier met dit blok. Nu hoofdzakelijk onderhoud laten doen zoals nieuwe snaren/riemen/koppeling/kleppenstellen etc.
Enige tuning is de grotere olie koeler, ombouw van airco naar niet airco (die airco pomp is echt groot en zwaar) en het Q2 differentieel.
Na de kooi of ervoor komt een schroefset eronder, nog een kuipstoel en 2 setjes gordels. Dan heb ik alles gedaan wat ik dit jaar wilde doen.
Thanksquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:45 schreef Tjabbo het volgende:
vet cool Bo. Erg mooie koeler ook.
Doe ook direct een oil filter relocation kit er bij en je bent helemaal de shiznitz
volgens mijhebikdie accord op de fotoquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:26 schreef Paladijn het volgende:Vanmorgen een puike amerikaanse Accord TL voor mijn neus (gewoon gerebadgde Acura dus)... rij je verder op de Waldwei, zit er een copper 110-120+ op de teller te rijden waardoor een paar snelheidsduiveltjes in paniek raken
Rijdt ie voor afslag drachten opeens een heel stuk 110, dus rij ik er rustig cruisend 120 voorbij, komt ie meteen achter me aan om nadat ik weer rustig 120 cruisend naar rechts ga naast me te gaan hangen. Ik liet vaart zakken ivm aankomende vrachtwagen zodat hij er voorbij kan - blijft ie naast me hangen, dus opzij kijkend zie je'm dan naar zijn snelheidsmeter wijzen
Dus ff braaf geknikt, reed ie rustig verder - niets aan de hand
Vlaggetjes-effect, +15 pk!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef Fugie het volgende:
stickereffect; +10pk
quote:Vrouwentelegraaflezer zegt:
gemeente delft belde net, ze hebben je ruggegraat teruggevonden![]()
Klefbekquote:
ik moet er twee hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gister een Vanessa Mae CD gekocht
ja staat nu een of andere Joran-Natalee dis opquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
Klefbek![]()
Is je knuffelrock cd al afgelopen?
van het postkantoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hadden jullie ook een kaartje?
quote:
kaartje ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
whehehe ren je nu van me weg?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar is Lipje zonder nestdrang gebleven? die was veul leuker
400 euro aan rekeningen kreeg ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met hartjes en kusjes en tieten
Ik kreeg ook nog iets van de RDW, dat ik een schorsing moet verlengen, maar ik ben de papieren van die auto kwijtquote:
Helemaal niks.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ja onzin zeg, en ook gewoon blijven betalen net als al het andere voetvolkquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog iets van de RDW, dat ik een schorsing moet verlengen, maar ik ben de papieren van die auto kwijt
voor het makkelijk kunnen verwisselen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanks![]()
Waarom zou je die willen verhuizen eigenlijk?
Ahh ja dat klopt, die van mij zit ook achter en onder het blok dus je kan er eigenlijk alleen bij op een brug of een fatsoenlijke krik. Maar olie filter/olie wissel laat ik doen, smerig werkje en weet toch niet wat ik met de oude olie aanmoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor het makkelijk kunnen verwisselen.
meestal zitten die filters op een kutplek
wheheh dat doen ze op heidense fora ook altijd als groetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef Sjoewe het volgende:
heil.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef ThaFreak het volgende:
ziet er goed uit bojo![]()
nu nog een vette turbo erop![]()
fatsoenlijk opbouwen en dan moet het goed gaan dacht ik zo met een turbo.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Senks
Van turbo's gaan ze alleen maar stuk, had er eentje een 2.0 V6 turbo in zijn 155 gebouwd en die liep stuk. Hij is hem weliswaar weer aan het opbouwen nu dus ben benieuwd.
Volgend jaar een dikker blok erin lepelen.
rookgordijn, voor snel vluchten na bankoverval blijft een crimineel die bojo hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:57 schreef Sjoewe het volgende:
En dan iedere keer als je moet optrekken twee voorbanden in de fik zetten
Dat zou nu mee moeten vallen met mijn Q2 sper diffquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:57 schreef Sjoewe het volgende:
En dan iedere keer als je moet optrekken twee voorbanden in de fik zetten
Daarom, ik heb nu veel plezier met dit blok. Als straks m'n schroefset en kooi erin zitten dan word het nog fijner.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:05 schreef Sjoewe het volgende:
Mja moet wel lukken natuurlijk. Aan de andere kant, als het nu lekker rijdt, waarom dan al die moeite doen
Dat had niks met de turbo te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Senks
Van turbo's gaan ze alleen maar stuk, had er eentje een 2.0 V6 turbo in zijn 155 gebouwd en die liep stuk. Hij is hem weliswaar weer aan het opbouwen nu dus ben benieuwd.
Volgend jaar een dikker blok erin lepelen.
Q2 is geen sperdiff, het is een koppelverdelend diff ala Quaiffe. Het koppel wordt naar het wiel met de meeste grip gestuurd, de as wordt nooit gesperd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zou nu mee moeten vallen met mijn Q2 sper diff
quote:Quaife ATB differential for the Alfa Romeo 145/146/147 is suitable for variety of models. A direct replacement for the standard Alfa Romeo 145/146/147 open differential, the Quaife ATB differential transforms your car’s performance.
Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential relies on gears rather than clutch plates for its operation. That means it is much smoother in operation.
The Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential never locks harshly with a set pre-load of wheel slip across the driven axle, like a conventional LSD. Rather, the Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential automatically biases the torque away from the spinning wheel across the axle, to a constantly varying degree, and never locks.
The Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential has many benefits over a standard open differential, including maximising traction and minimizing wheel spin, eliminating torque steer and snatching in front wheel drive cars compared to conventional LSD units, and a maintenance-free design which retains the standard oil lubrication.
The Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential is proven in circuit and drag racing, rallying and road use, and is produced from Corus steel billets, and is CAD designed and CNC machined, then inspected to ISO 9001 standards.
With over 250 applications - the Quaife ATB differential is the best option to utilise your cars performance.
Quaife ATB differentials are used by Ford, General Motors and Daimler-Chrysler as original equipment.
The Quaife ATB differential for Alfa Romeo 145/146/147 is also now subject to a lifetime warranty (subject to terms and conditions).
This product is available direct from QUAIFE
3 2.5 cilinders en 3 3.0 cilinders aan elkaar vastgeplaktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had niks met de turbo te makenHet was een origineel 164 2.0 TB blok, waar de vorige eigenaar niet zo goed was omgegaan. Die TB blokken zijn minstends zo betrouwbaar als de gewone V6'n. Sterker nog, er rijden een aantal 2.8 TB's (combinatie van 2.5 en 3.0 v6 + turbo) en die hebben ook al redelijk wat kilometers gemaakt, zonder enige problemen.
3.0 blok + koppen en 2,5 zuigers, krukas, drijfstangen, etc. Dat geeft een 2,8 v6 met een compressie van ongeveer 1 op 9 waar normaal 1 op 10,5 tot 11 is. Hierdoor kan er probleemloos een turbo gemonteerd worden. Vermogens tot +300pk zijn mogelijk ruim binnen alle marges (dus lange levenduur van de motor).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
3 2.5 cilinders en 3 3.0 cilinders aan elkaar vastgeplakt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:23 schreef Alfisti het volgende:
Aanbod voor het plaatwerk staat nog steeds Bo!
was Peu hier dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Q2 is geen sperdiff, het is een koppelverdelend diff ala Quaiffe. Het koppel wordt naar het wiel met de meeste grip gestuurd, de as wordt nooit gesperd.
Van Quaife's website:
[..]
De ATB is vrijwel identiek aan het Q2 diff.
Marokkaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik erger me aan wegmisbruikers, maar godverdomme die turk die net in de uitzendig want moeten ze meteen enkeltje turkijen gevenTakkevolk!
Er zitten ook 3 goeie tussen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet alle mediterranen over één kam scheren he!
Die blauwe is luider dan mijn rodequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Bo hoeveel dB komt er uit die 155's van jou?
Dat mag niet van meneer Spee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die blauwe is luider dan mijn rode![]()
Zal ze eens naast elkaar zetten en opnemen als ik de rode terug heb
ik schakel dan ook altijd netjes op of ontkoppel als ik zijn sloofjes in het vizier heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat mag niet van meneer Spee hoorJe moet de originele uitlaat erop zetten
waar moest die bom heen ook alweerquote:
nieuwbouwiets in een of andere brabantse netnietstadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waar moest die bom heen ook alweer
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nieuwbouwiets in een of andere brabantse netnietstad
noteert in to do listquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nieuwbouwiets in een of andere brabantse netnietstad
Groningen? Eindhoven? Maastricht? Haarlem?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
5 na grootste stad van nederland ja!
straks niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:
loop je er nog 3 achterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n controller knutsel je zelf toch even in elkaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk gevonden heb wat ik zocht![]()
Om full collor leds in m'n vloer te verwerken een controller daarvoor![]()
Maandag even aan echt technische mensen vragen op m'n werk
Als ik zo'n controller kan kopen voor 40 euro ga ik niet zelf zitten bakken en braden hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo'n controller knutsel je zelf toch even in elkaar?![]()
Gewoon een controllertje schrijven die RGB leds voor je aanstuurtvoor elke emo toestand de juiste verlichting
Leer je ook eens kokenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
voor 40 euro ga ik niet zelf zitten bakken en braden hoor
Kinderen? brrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al hoe je kinderen gaan heten. Poppy Honey en Daisy Boo.
Je bent zó wanhopig dat je aan je eigen kinderen zou beginnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn.
en zodra ze 16 zijn krijg je het er warm van. mits vrouwelijk.
Van je eigen kinderen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn.
en zodra ze 16 zijn krijg je het er warm van. mits vrouwelijk.
Zelfs dat eerste nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
Om er een gesprek mee te voeren wel, maar ik geloof niet dat lex het daar over had
Ik moest bij dat webdesignbureau 24 uur per week halenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
46uur per week werken doe ik eigenlijk helaas elke week![]()
Vrij nemen is haast onmogelijk omdat het de dag erna dan een vreselijke bende is
Ja die reisuren zijn gewoon kut.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest bij dat webdesignbureau 24 uur per week halen. En ik keek laatst eens terug, en ik zag dat ik dat welgeteld 3x keer écht gedaan heb. De rest van de weken waren minder uren.
Maarja, het breekt me wel een beetje op hoor. Half 6 opstaan en om half 7 (als ik geluk heb) weer thuis en dan bijna meteen naar bed toe.
Whehequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef Paladijn het volgende:
Een giechelkip is idd niet echt boeiend
Doe mij maar een studente...
Ik rij met de autoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die reisuren zijn gewoon kut.
Hoeveel uur per dag reis je?
I knew itquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lang het een vrouw is hoor je me niet klagen
Dat ken ik jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij met de auto. Een uur en een kwartier op zijn minst.
Het stomme is, als ik om half 7 vertrek, dan duurt het inderdaad een uur en een kwartier. Vertrek ik 5 á 10 minuten later, dan duurt de hele trip meteen anderhalf uur of meer.
Okquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I knew it. Dan doe maar nog steeds Mevr. Alba.
Ik ben inderdaad om 16:30 eigenlijk afgewerktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ken ik ja![]()
Als je naar huis gaat kun je beter om 16:30 gaan dan om 16:00...
Aangezien heel veel mensen om 16:00 klaar zijn en dan gaan rijden.
Om 16:30 zit je precies tussen die 16:00 en 17:00 shift in.
Smorgens precies hetzelfde verhaal.
Je baas zal wel begrijpen als je keertje 10 minuten te laat bent als je zo'n afstand moet overbruggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad om 16:30 eigenlijk afgewerkt. (oeh, wat klinkt dat vies) Maar ik ga meestal pas om 17:30.
Ik rij trouwens wel binnendoor, omdat op de snelweg altijd file staat. Maar binnendoor heb je een brug die open kan en ontiegelijk veel stoplichten.
En af en toe heb je zo'n pechdag dat altijd alles op rood staat en dat die verdomd brug nét open gaat. Maarrr, ik ben nog nooit te laat geweest.
<3 Waar kan ik me opgeven?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I knew it. Dan doe maar nog steeds Mevr. Alba.
Mijn baas komt uit Amsterdam en is er vaak pas tussen half tien - elf uur. Dus die ziet sowieso niet dat ik te laat ben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je baas zal wel begrijpen als je keertje 10 minuten te laat bent als je zo'n afstand moet overbruggen.
En ze moeten al helemaal niet zeiken als je savonds overwerkt.
Kolere elke dag van Amsterdam naar Eindhoven?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn baas komt uit Amsterdam en is er vaak pas tussen half tien - elf uur. Dus die ziet sowieso niet dat ik te laat ben.
Haal een cabrio/targa/roadster, ideaal op dat soort weggetjesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad om 16:30 eigenlijk afgewerkt. (oeh, wat klinkt dat vies) Maar ik ga meestal pas om 17:30.
Ik rij trouwens wel binnendoor, omdat op de snelweg altijd file staat. Maar binnendoor heb je een brug die open kan en ontiegelijk veel stoplichten.
En af en toe heb je zo'n pechdag dat altijd alles op rood staat en dat die verdomd brug nét open gaat. Maarrr, ik ben nog nooit te laat geweest.
Oh ja, dat is hierquote:
ik zeg nietsquote:
Hij gaat met het openbaar vervoerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere elke dag van Amsterdam naar Eindhoven?![]()
Ok rond die tijd is er niet veel te doen maar toch
Ga dan ook in een fatsoenlijke auto rijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn een brief in de bus dat de slopel naar de APK moet![]()
Precies op het moment dat ik al m'n rekening van m'n appartement moet betalen
Ja als ik in Tilburg zit ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga dan ook in een fatsoenlijke auto rijden
Je was toch laatst weer op zoek naar een 850?
Nee, geld gekregenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je je buurman al in elkaar geschopt voor de schade aan je visa?
Ja ik kijk ook absoluut nog niet serieus voor een auto.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:45 schreef BoJo het volgende:
En Bara je hebt altijd nog onverwachte extra uitgaven als je net je nieuwe woning in gaat, trust me
Zolang je genoeg hebt aan een boodschappenautootjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook absoluut nog niet serieus voor een auto.
Blijf voorlopig het opeltje rijden. Is eigenlijk niks mis met dat ding.
Nouja dat kan allemaal te voet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je genoeg hebt aan een boodschappenautootje
Waarschijnlijk meer dan de auto waard wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lelijk en je wil niet weten wat zulke onzin kost
*hoek*quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Bo!
Oude auto's en busjes in A'dam niet welkom
Straks mogen je 155's ook de stad niet meer in
Ze willen nu ook (recente) busjes die teveel uitstoten weigeren... en als dat plan mbt. roetfilter doorgaat mag mijn Honda er bv. ook niet in (uitstoot is dermate laag dat er geen roetfilter verplicht is).quote:
Mijn Niksan uit 88 meurde anders ook als de helquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
Mij valt op dat vooral oudere franse auto's echt serieus meuren.
Als je daar achter zit op de snelweg ga je kapot
Oude mercedesen stinken ook. De rest valt eigenlijk wel mee
Weet je zeker dat er geen lijk in je kofferbak lag?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn Niksan uit 88 meurde anders ook als de hel
Fristi meurt ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen lijk in je kofferbak lag?
Mijn Honda dieseltje meurt ook aardig trouwens, de MX valt mee.
Het eerstvolgende weekend dat het weer > 6-8C isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef BoJo het volgende:
Wanneer wilden jullie ook alweer naar de ring?
Nu is het ook fijn denk ik, lekker helder, koele lucht voor de motorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het eerstvolgende weekend dat het weer > 6-8C is
Dobbelsteen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dado Bo........... dado...............
ik ga eind aprilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef BoJo het volgende:
Wanneer wilden jullie ook alweer naar de ring?
Ah, 5 april breng ik de 155 voor de kooi, als het goed is kan ik hem 2 weken later weer halen. Daarna schroefset er nog onder en stoelen monteren. Weet niet of ik het red dat weekend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:42 schreef Paladijn het volgende:
Net even gekeken Bo, het weekend van 26-27 april stond in de planning om gezamelijk te gaan.
Samstag, 26.04.08 08:00 bis 18:00 Uhr BFGoodrich-Langstreckenmeisterschaft - Lauf 3
(Sprintstrecke/Nordschleife)
18:00 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 26.04.2008
(Nordschleife)
Sonntag, 27.04.08 08:00 bis 19:00 Uhr Touristenfahrten, 27.04.2008
(Nordschleife)
Weekend erop ga ik waarschijnlijk een lang weekend (incl. maandag)
De baan is gesloten als het te glad (ijsvormingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nu is het ook fijn denk ik, lekker helder, koele lucht voor de motor
aaaawquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef Alfisti het volgende:
Die andere betekenis zuster
Morgen geen BAF!-meal voor jou
hmm jah ach de motor ligt er toch nog niet inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De baan is gesloten als het te glad (ijsvorming) is. Vorige week zijn een impreza en een GT3 de vangrail ingestuiterd, ondanks dat het toen rond de 5C was. De baan was die zaterdag ook pas rond 13:00 open...
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm jah ach de motor ligt er toch nog niet in
schroefset is nog fijner en stugger waardoor het overhellen minder word. Nu helt ie nog teveel over en rechtsvoor komt de band zo diep de kast in dat ik mijn ruitensproeiertankje telkens aan gort rijdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Komt vanzelf
Stoel heb je er ook zo in, alleen die schroefset zal wel wat moeizamer gaan. Waarom doe je er nieuwe vering onder anyway, je huidige staat al op vibratorstand?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
schroefset is nog fijner en stugger waardoor het overhellen minder word. Nu helt ie nog teveel over en rechtsvoor komt de band zo diep de kast in dat ik mijn ruitensproeiertankje telkens aan gort rijd
[ afbeelding ]
Bij Biesheuvel, is die budget Sparco helm, destijds incl. verzenden 100 euro geloof ik. Had hem gekocht omdat je verplicht een helm op moest in de sport klasse, terwijl ik zonder helm bij het register rijden net zo hard reed.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dat is wel vervelend idd
Waar heb je die helm trouwens weg en hoeveel was je ongeveer kwijt? (Moet zelf ook eens op zoek, maar zit nog te twijfelen tussen motor- en autohelm...)
pik uit de broek!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef Paladijn het volgende:
Laat gewoon zien hoe ze staan, zijn Fuug en Lexxx ook weer tevreden
Een pak is het halve werkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef vlad het volgende:
ik moet ook nog op zoek naar een helmen pak, en brommert
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |