Ik rij met de autoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die reisuren zijn gewoon kut.
Hoeveel uur per dag reis je?
I knew itquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lang het een vrouw is hoor je me niet klagen
Dat ken ik jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik rij met de auto. Een uur en een kwartier op zijn minst.
Het stomme is, als ik om half 7 vertrek, dan duurt het inderdaad een uur en een kwartier. Vertrek ik 5 á 10 minuten later, dan duurt de hele trip meteen anderhalf uur of meer.
Okquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I knew it. Dan doe maar nog steeds Mevr. Alba.
Ik ben inderdaad om 16:30 eigenlijk afgewerktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ken ik ja![]()
Als je naar huis gaat kun je beter om 16:30 gaan dan om 16:00...
Aangezien heel veel mensen om 16:00 klaar zijn en dan gaan rijden.
Om 16:30 zit je precies tussen die 16:00 en 17:00 shift in.
Smorgens precies hetzelfde verhaal.
Je baas zal wel begrijpen als je keertje 10 minuten te laat bent als je zo'n afstand moet overbruggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad om 16:30 eigenlijk afgewerkt. (oeh, wat klinkt dat vies) Maar ik ga meestal pas om 17:30.
Ik rij trouwens wel binnendoor, omdat op de snelweg altijd file staat. Maar binnendoor heb je een brug die open kan en ontiegelijk veel stoplichten.
En af en toe heb je zo'n pechdag dat altijd alles op rood staat en dat die verdomd brug nét open gaat. Maarrr, ik ben nog nooit te laat geweest.
<3 Waar kan ik me opgeven?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I knew it. Dan doe maar nog steeds Mevr. Alba.
Mijn baas komt uit Amsterdam en is er vaak pas tussen half tien - elf uur. Dus die ziet sowieso niet dat ik te laat ben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je baas zal wel begrijpen als je keertje 10 minuten te laat bent als je zo'n afstand moet overbruggen.
En ze moeten al helemaal niet zeiken als je savonds overwerkt.
Kolere elke dag van Amsterdam naar Eindhoven?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn baas komt uit Amsterdam en is er vaak pas tussen half tien - elf uur. Dus die ziet sowieso niet dat ik te laat ben.
Haal een cabrio/targa/roadster, ideaal op dat soort weggetjesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad om 16:30 eigenlijk afgewerkt. (oeh, wat klinkt dat vies) Maar ik ga meestal pas om 17:30.
Ik rij trouwens wel binnendoor, omdat op de snelweg altijd file staat. Maar binnendoor heb je een brug die open kan en ontiegelijk veel stoplichten.
En af en toe heb je zo'n pechdag dat altijd alles op rood staat en dat die verdomd brug nét open gaat. Maarrr, ik ben nog nooit te laat geweest.
Oh ja, dat is hierquote:
ik zeg nietsquote:
Hij gaat met het openbaar vervoerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere elke dag van Amsterdam naar Eindhoven?![]()
Ok rond die tijd is er niet veel te doen maar toch
Ga dan ook in een fatsoenlijke auto rijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn een brief in de bus dat de slopel naar de APK moet![]()
Precies op het moment dat ik al m'n rekening van m'n appartement moet betalen
Ja als ik in Tilburg zit ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga dan ook in een fatsoenlijke auto rijden
Je was toch laatst weer op zoek naar een 850?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |