Zo'n controller knutsel je zelf toch even in elkaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk gevonden heb wat ik zocht![]()
Om full collor leds in m'n vloer te verwerken een controller daarvoor![]()
Maandag even aan echt technische mensen vragen op m'n werk
Als ik zo'n controller kan kopen voor 40 euro ga ik niet zelf zitten bakken en braden hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo'n controller knutsel je zelf toch even in elkaar?![]()
Gewoon een controllertje schrijven die RGB leds voor je aanstuurtvoor elke emo toestand de juiste verlichting
Leer je ook eens kokenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
voor 40 euro ga ik niet zelf zitten bakken en braden hoor
Kinderen? brrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al hoe je kinderen gaan heten. Poppy Honey en Daisy Boo.
Je bent zó wanhopig dat je aan je eigen kinderen zou beginnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn.
en zodra ze 16 zijn krijg je het er warm van. mits vrouwelijk.
Van je eigen kinderen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn.
en zodra ze 16 zijn krijg je het er warm van. mits vrouwelijk.
Zelfs dat eerste nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
Om er een gesprek mee te voeren wel, maar ik geloof niet dat lex het daar over had
Ik moest bij dat webdesignbureau 24 uur per week halenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
46uur per week werken doe ik eigenlijk helaas elke week![]()
Vrij nemen is haast onmogelijk omdat het de dag erna dan een vreselijke bende is
Ja die reisuren zijn gewoon kut.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moest bij dat webdesignbureau 24 uur per week halen. En ik keek laatst eens terug, en ik zag dat ik dat welgeteld 3x keer écht gedaan heb. De rest van de weken waren minder uren.
Maarja, het breekt me wel een beetje op hoor. Half 6 opstaan en om half 7 (als ik geluk heb) weer thuis en dan bijna meteen naar bed toe.
Whehequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:35 schreef Paladijn het volgende:
Een giechelkip is idd niet echt boeiend
Doe mij maar een studente...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |