Nee, geld gekregenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je je buurman al in elkaar geschopt voor de schade aan je visa?
Ja ik kijk ook absoluut nog niet serieus voor een auto.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:45 schreef BoJo het volgende:
En Bara je hebt altijd nog onverwachte extra uitgaven als je net je nieuwe woning in gaat, trust me
Zolang je genoeg hebt aan een boodschappenautootjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook absoluut nog niet serieus voor een auto.
Blijf voorlopig het opeltje rijden. Is eigenlijk niks mis met dat ding.
Nouja dat kan allemaal te voet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je genoeg hebt aan een boodschappenautootje
Waarschijnlijk meer dan de auto waard wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lelijk en je wil niet weten wat zulke onzin kost
*hoek*quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Bo!
Oude auto's en busjes in A'dam niet welkom
Straks mogen je 155's ook de stad niet meer in
Ze willen nu ook (recente) busjes die teveel uitstoten weigeren... en als dat plan mbt. roetfilter doorgaat mag mijn Honda er bv. ook niet in (uitstoot is dermate laag dat er geen roetfilter verplicht is).quote:
Mijn Niksan uit 88 meurde anders ook als de helquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
Mij valt op dat vooral oudere franse auto's echt serieus meuren.
Als je daar achter zit op de snelweg ga je kapot
Oude mercedesen stinken ook. De rest valt eigenlijk wel mee
Weet je zeker dat er geen lijk in je kofferbak lag?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn Niksan uit 88 meurde anders ook als de hel
Fristi meurt ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen lijk in je kofferbak lag?
Mijn Honda dieseltje meurt ook aardig trouwens, de MX valt mee.
Het eerstvolgende weekend dat het weer > 6-8C isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef BoJo het volgende:
Wanneer wilden jullie ook alweer naar de ring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |