Nee, geld gekregenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je je buurman al in elkaar geschopt voor de schade aan je visa?
Ja ik kijk ook absoluut nog niet serieus voor een auto.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:45 schreef BoJo het volgende:
En Bara je hebt altijd nog onverwachte extra uitgaven als je net je nieuwe woning in gaat, trust me
Zolang je genoeg hebt aan een boodschappenautootjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook absoluut nog niet serieus voor een auto.
Blijf voorlopig het opeltje rijden. Is eigenlijk niks mis met dat ding.
Nouja dat kan allemaal te voet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang je genoeg hebt aan een boodschappenautootje
Waarschijnlijk meer dan de auto waard wasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lelijk en je wil niet weten wat zulke onzin kost
*hoek*quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef Paladijn het volgende:
Bo!
Oude auto's en busjes in A'dam niet welkom
Straks mogen je 155's ook de stad niet meer in
Ze willen nu ook (recente) busjes die teveel uitstoten weigeren... en als dat plan mbt. roetfilter doorgaat mag mijn Honda er bv. ook niet in (uitstoot is dermate laag dat er geen roetfilter verplicht is).quote:
Mijn Niksan uit 88 meurde anders ook als de helquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
Mij valt op dat vooral oudere franse auto's echt serieus meuren.
Als je daar achter zit op de snelweg ga je kapot
Oude mercedesen stinken ook. De rest valt eigenlijk wel mee
Weet je zeker dat er geen lijk in je kofferbak lag?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn Niksan uit 88 meurde anders ook als de hel
Fristi meurt ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen lijk in je kofferbak lag?
Mijn Honda dieseltje meurt ook aardig trouwens, de MX valt mee.
Het eerstvolgende weekend dat het weer > 6-8C isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef BoJo het volgende:
Wanneer wilden jullie ook alweer naar de ring?
Nu is het ook fijn denk ik, lekker helder, koele lucht voor de motorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het eerstvolgende weekend dat het weer > 6-8C is
Dobbelsteen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dado Bo........... dado...............
ik ga eind aprilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef BoJo het volgende:
Wanneer wilden jullie ook alweer naar de ring?
Ah, 5 april breng ik de 155 voor de kooi, als het goed is kan ik hem 2 weken later weer halen. Daarna schroefset er nog onder en stoelen monteren. Weet niet of ik het red dat weekend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:42 schreef Paladijn het volgende:
Net even gekeken Bo, het weekend van 26-27 april stond in de planning om gezamelijk te gaan.
Samstag, 26.04.08 08:00 bis 18:00 Uhr BFGoodrich-Langstreckenmeisterschaft - Lauf 3
(Sprintstrecke/Nordschleife)
18:00 bis 19:30 Uhr Touristenfahrten, 26.04.2008
(Nordschleife)
Sonntag, 27.04.08 08:00 bis 19:00 Uhr Touristenfahrten, 27.04.2008
(Nordschleife)
Weekend erop ga ik waarschijnlijk een lang weekend (incl. maandag)
De baan is gesloten als het te glad (ijsvormingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nu is het ook fijn denk ik, lekker helder, koele lucht voor de motor
aaaawquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef Alfisti het volgende:
Die andere betekenis zuster
Morgen geen BAF!-meal voor jou
hmm jah ach de motor ligt er toch nog niet inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De baan is gesloten als het te glad (ijsvorming) is. Vorige week zijn een impreza en een GT3 de vangrail ingestuiterd, ondanks dat het toen rond de 5C was. De baan was die zaterdag ook pas rond 13:00 open...
Komt vanzelfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm jah ach de motor ligt er toch nog niet in
schroefset is nog fijner en stugger waardoor het overhellen minder word. Nu helt ie nog teveel over en rechtsvoor komt de band zo diep de kast in dat ik mijn ruitensproeiertankje telkens aan gort rijdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Komt vanzelf
Stoel heb je er ook zo in, alleen die schroefset zal wel wat moeizamer gaan. Waarom doe je er nieuwe vering onder anyway, je huidige staat al op vibratorstand?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
schroefset is nog fijner en stugger waardoor het overhellen minder word. Nu helt ie nog teveel over en rechtsvoor komt de band zo diep de kast in dat ik mijn ruitensproeiertankje telkens aan gort rijd
[ afbeelding ]
Bij Biesheuvel, is die budget Sparco helm, destijds incl. verzenden 100 euro geloof ik. Had hem gekocht omdat je verplicht een helm op moest in de sport klasse, terwijl ik zonder helm bij het register rijden net zo hard reed.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dat is wel vervelend idd
Waar heb je die helm trouwens weg en hoeveel was je ongeveer kwijt? (Moet zelf ook eens op zoek, maar zit nog te twijfelen tussen motor- en autohelm...)
pik uit de broek!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef Paladijn het volgende:
Laat gewoon zien hoe ze staan, zijn Fuug en Lexxx ook weer tevreden
Een pak is het halve werkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:59 schreef vlad het volgende:
ik moet ook nog op zoek naar een helmen pak, en brommert
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |