Vlaggetjes-effect, +15 pk!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef Fugie het volgende:
stickereffect; +10pk
quote:Vrouwentelegraaflezer zegt:
gemeente delft belde net, ze hebben je ruggegraat teruggevonden![]()
Klefbekquote:
ik moet er twee hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gister een Vanessa Mae CD gekocht
ja staat nu een of andere Joran-Natalee dis opquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
Klefbek![]()
Is je knuffelrock cd al afgelopen?
van het postkantoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hadden jullie ook een kaartje?
quote:
kaartje ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
whehehe ren je nu van me weg?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar is Lipje zonder nestdrang gebleven? die was veul leuker
400 euro aan rekeningen kreeg ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met hartjes en kusjes en tieten
Ik kreeg ook nog iets van de RDW, dat ik een schorsing moet verlengen, maar ik ben de papieren van die auto kwijtquote:
Helemaal niks.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ja onzin zeg, en ook gewoon blijven betalen net als al het andere voetvolkquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog iets van de RDW, dat ik een schorsing moet verlengen, maar ik ben de papieren van die auto kwijt
voor het makkelijk kunnen verwisselen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanks![]()
Waarom zou je die willen verhuizen eigenlijk?
Ahh ja dat klopt, die van mij zit ook achter en onder het blok dus je kan er eigenlijk alleen bij op een brug of een fatsoenlijke krik. Maar olie filter/olie wissel laat ik doen, smerig werkje en weet toch niet wat ik met de oude olie aanmoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor het makkelijk kunnen verwisselen.
meestal zitten die filters op een kutplek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |