Mja, oke, maar dan nogquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de 5 jaa ervoor compenseren best veel, ik sta nog niet rood, zeg maar
Ach, het eerste half jaar was ik nog niet echt over sandra heen zeg maar. en het tweedehalf jaar hele leuke dingen met hele leuke vrouwen gedaan, maar geen vaginale penetratie met den grote knobbel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, oke, maar dan nogOok al neukte je toen 47 keer per dag, een jaar lang niet is wel erg overdreven...
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]als jij mijn kringspierpukkels uitknijpt lik ik je neus schoon
Als je het zo bekijkt valt het idd goed mee. Vrouwen zijn gewoon klootzakken!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, het eerste half jaar was ik nog niet echt over sandra heen zeg maar. en het tweedehalf jaar hele leuke dingen met hele leuke vrouwen gedaan, maar geen vaginale penetratie met den grote knobbel.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits jij het oorsmeer uit mijn oren likt
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt valt het idd goed mee. Vrouwen zijn gewoon klootzakken!
Tijdens m'n verblijf in Hanoi was er een Cholera uitbraak. Maar even een weekje niet op straat gegetenquote:
Motor tuning komt volgend jaar wel, heb nog veel plezier met dit blok. Nu hoofdzakelijk onderhoud laten doen zoals nieuwe snaren/riemen/koppeling/kleppenstellen etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:48 schreef Paladijn het volgende:
Ziet er goed uit Bo!
Wat voor motorische aanpassingen laat je doen?
Klinkt goed, maar de kachelunit is ook vrij zwaar... die laat je er wel in zitten neem ik aan? Q2 diff is welquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Motor tuning komt volgend jaar wel, heb nog veel plezier met dit blok. Nu hoofdzakelijk onderhoud laten doen zoals nieuwe snaren/riemen/koppeling/kleppenstellen etc.
Enige tuning is de grotere olie koeler, ombouw van airco naar niet airco (die airco pomp is echt groot en zwaar) en het Q2 differentieel.
Na de kooi of ervoor komt een schroefset eronder, nog een kuipstoel en 2 setjes gordels. Dan heb ik alles gedaan wat ik dit jaar wilde doen.
Thanksquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:45 schreef Tjabbo het volgende:
vet cool Bo. Erg mooie koeler ook.
Doe ook direct een oil filter relocation kit er bij en je bent helemaal de shiznitz
volgens mijhebikdie accord op de fotoquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:26 schreef Paladijn het volgende:Vanmorgen een puike amerikaanse Accord TL voor mijn neus (gewoon gerebadgde Acura dus)... rij je verder op de Waldwei, zit er een copper 110-120+ op de teller te rijden waardoor een paar snelheidsduiveltjes in paniek raken
Rijdt ie voor afslag drachten opeens een heel stuk 110, dus rij ik er rustig cruisend 120 voorbij, komt ie meteen achter me aan om nadat ik weer rustig 120 cruisend naar rechts ga naast me te gaan hangen. Ik liet vaart zakken ivm aankomende vrachtwagen zodat hij er voorbij kan - blijft ie naast me hangen, dus opzij kijkend zie je'm dan naar zijn snelheidsmeter wijzen
Dus ff braaf geknikt, reed ie rustig verder - niets aan de hand
Vlaggetjes-effect, +15 pk!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef Fugie het volgende:
stickereffect; +10pk
quote:Vrouwentelegraaflezer zegt:
gemeente delft belde net, ze hebben je ruggegraat teruggevonden![]()
Klefbekquote:
ik moet er twee hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gister een Vanessa Mae CD gekocht
ja staat nu een of andere Joran-Natalee dis opquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
Klefbek![]()
Is je knuffelrock cd al afgelopen?
van het postkantoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
hadden jullie ook een kaartje?
quote:
kaartje ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
whehehe ren je nu van me weg?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar is Lipje zonder nestdrang gebleven? die was veul leuker
400 euro aan rekeningen kreeg ikquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met hartjes en kusjes en tieten
Ik kreeg ook nog iets van de RDW, dat ik een schorsing moet verlengen, maar ik ben de papieren van die auto kwijtquote:
Helemaal niks.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
ja onzin zeg, en ook gewoon blijven betalen net als al het andere voetvolkquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog iets van de RDW, dat ik een schorsing moet verlengen, maar ik ben de papieren van die auto kwijt
voor het makkelijk kunnen verwisselen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanks![]()
Waarom zou je die willen verhuizen eigenlijk?
Ahh ja dat klopt, die van mij zit ook achter en onder het blok dus je kan er eigenlijk alleen bij op een brug of een fatsoenlijke krik. Maar olie filter/olie wissel laat ik doen, smerig werkje en weet toch niet wat ik met de oude olie aanmoet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
voor het makkelijk kunnen verwisselen.
meestal zitten die filters op een kutplek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |