wheheh dat doen ze op heidense fora ook altijd als groetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:29 schreef Sjoewe het volgende:
heil.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:25 schreef ThaFreak het volgende:
ziet er goed uit bojo![]()
nu nog een vette turbo erop![]()
fatsoenlijk opbouwen en dan moet het goed gaan dacht ik zo met een turbo.....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Senks
Van turbo's gaan ze alleen maar stuk, had er eentje een 2.0 V6 turbo in zijn 155 gebouwd en die liep stuk. Hij is hem weliswaar weer aan het opbouwen nu dus ben benieuwd.
Volgend jaar een dikker blok erin lepelen.
rookgordijn, voor snel vluchten na bankoverval blijft een crimineel die bojo hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:57 schreef Sjoewe het volgende:
En dan iedere keer als je moet optrekken twee voorbanden in de fik zetten
Dat zou nu mee moeten vallen met mijn Q2 sper diffquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:57 schreef Sjoewe het volgende:
En dan iedere keer als je moet optrekken twee voorbanden in de fik zetten
Daarom, ik heb nu veel plezier met dit blok. Als straks m'n schroefset en kooi erin zitten dan word het nog fijner.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:05 schreef Sjoewe het volgende:
Mja moet wel lukken natuurlijk. Aan de andere kant, als het nu lekker rijdt, waarom dan al die moeite doen
Dat had niks met de turbo te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Senks
Van turbo's gaan ze alleen maar stuk, had er eentje een 2.0 V6 turbo in zijn 155 gebouwd en die liep stuk. Hij is hem weliswaar weer aan het opbouwen nu dus ben benieuwd.
Volgend jaar een dikker blok erin lepelen.
Q2 is geen sperdiff, het is een koppelverdelend diff ala Quaiffe. Het koppel wordt naar het wiel met de meeste grip gestuurd, de as wordt nooit gesperd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zou nu mee moeten vallen met mijn Q2 sper diff
quote:Quaife ATB differential for the Alfa Romeo 145/146/147 is suitable for variety of models. A direct replacement for the standard Alfa Romeo 145/146/147 open differential, the Quaife ATB differential transforms your car’s performance.
Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential relies on gears rather than clutch plates for its operation. That means it is much smoother in operation.
The Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential never locks harshly with a set pre-load of wheel slip across the driven axle, like a conventional LSD. Rather, the Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential automatically biases the torque away from the spinning wheel across the axle, to a constantly varying degree, and never locks.
The Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential has many benefits over a standard open differential, including maximising traction and minimizing wheel spin, eliminating torque steer and snatching in front wheel drive cars compared to conventional LSD units, and a maintenance-free design which retains the standard oil lubrication.
The Alfa Romeo 145/146/147 Quaife ATB differential is proven in circuit and drag racing, rallying and road use, and is produced from Corus steel billets, and is CAD designed and CNC machined, then inspected to ISO 9001 standards.
With over 250 applications - the Quaife ATB differential is the best option to utilise your cars performance.
Quaife ATB differentials are used by Ford, General Motors and Daimler-Chrysler as original equipment.
The Quaife ATB differential for Alfa Romeo 145/146/147 is also now subject to a lifetime warranty (subject to terms and conditions).
This product is available direct from QUAIFE
3 2.5 cilinders en 3 3.0 cilinders aan elkaar vastgeplaktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had niks met de turbo te makenHet was een origineel 164 2.0 TB blok, waar de vorige eigenaar niet zo goed was omgegaan. Die TB blokken zijn minstends zo betrouwbaar als de gewone V6'n. Sterker nog, er rijden een aantal 2.8 TB's (combinatie van 2.5 en 3.0 v6 + turbo) en die hebben ook al redelijk wat kilometers gemaakt, zonder enige problemen.
3.0 blok + koppen en 2,5 zuigers, krukas, drijfstangen, etc. Dat geeft een 2,8 v6 met een compressie van ongeveer 1 op 9 waar normaal 1 op 10,5 tot 11 is. Hierdoor kan er probleemloos een turbo gemonteerd worden. Vermogens tot +300pk zijn mogelijk ruim binnen alle marges (dus lange levenduur van de motor).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
3 2.5 cilinders en 3 3.0 cilinders aan elkaar vastgeplakt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:23 schreef Alfisti het volgende:
Aanbod voor het plaatwerk staat nog steeds Bo!
was Peu hier dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |