Er zitten ook 3 goeie tussen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet alle mediterranen over één kam scheren he!
Die blauwe is luider dan mijn rodequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Bo hoeveel dB komt er uit die 155's van jou?
Dat mag niet van meneer Spee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die blauwe is luider dan mijn rode![]()
Zal ze eens naast elkaar zetten en opnemen als ik de rode terug heb
ik schakel dan ook altijd netjes op of ontkoppel als ik zijn sloofjes in het vizier heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat mag niet van meneer Spee hoorJe moet de originele uitlaat erop zetten
waar moest die bom heen ook alweerquote:
nieuwbouwiets in een of andere brabantse netnietstadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waar moest die bom heen ook alweer
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nieuwbouwiets in een of andere brabantse netnietstad
noteert in to do listquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nieuwbouwiets in een of andere brabantse netnietstad
Groningen? Eindhoven? Maastricht? Haarlem?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
5 na grootste stad van nederland ja!
straks niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:
loop je er nog 3 achterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n controller knutsel je zelf toch even in elkaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik geloof dat ik eindelijk gevonden heb wat ik zocht![]()
Om full collor leds in m'n vloer te verwerken een controller daarvoor![]()
Maandag even aan echt technische mensen vragen op m'n werk
Als ik zo'n controller kan kopen voor 40 euro ga ik niet zelf zitten bakken en braden hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo'n controller knutsel je zelf toch even in elkaar?![]()
Gewoon een controllertje schrijven die RGB leds voor je aanstuurtvoor elke emo toestand de juiste verlichting
Leer je ook eens kokenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
voor 40 euro ga ik niet zelf zitten bakken en braden hoor
Kinderen? brrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan weet ik nu al hoe je kinderen gaan heten. Poppy Honey en Daisy Boo.
Je bent zó wanhopig dat je aan je eigen kinderen zou beginnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn.
en zodra ze 16 zijn krijg je het er warm van. mits vrouwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |