Het ergste wat er met dat soort kinderen kan gebeuren is dat ze de godganse dag aan het streamen en cossen zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit he. Hoe kan ZO'N DOM WIJF als die Nadia
nou in godsnaam een kind op gaan voeden ??????????
Senk joe en graag gedaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef Leandra het volgende:
En wederom een geweldige OP, en lekker op tijd BQ![]()
*mompelt iets over mishandelde vrouwen die het tolereren ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik zit met stomme verbazing de SC te lezen, ben ik blij dat ik daar nooit kom, wat een ellende. En ik maar denken dat het er in de COS af en toe vervelend aan toegaat.
Ik ben bang dat het een soort sleutelkindje word, omdat mevrouw Naadquote:Op zondag 10 februari 2008 17:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Het ergste wat er met dat soort kinderen kan gebeuren is dat ze de godganse dag aan het streamen en cossen zijn
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op : [COS # 3268] Laat me vrij
Er was een feestje vannacht, georganiseerd door Eric en Huub. Claire en Jaap deden gezellig mee.
De nachtCOSsers hebben hun best gedaan en ons vermaakt met heerlijke caps en geweldig commentaar.
Bij deze nogmaals dank daarvoor.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifjes van Akveor.
Dit kan Brian natuurlijk niet over zijn kant laten gaan en pakt ze terug met een origineel plan. Keiharde muziek draaien.
[ afbeelding ]
Eric en Huub vinden het allemaal heel vermakelijk en vragen of de muziek harder kan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda heeft het duidelijk niet naar haar zin en zit met een sjaggo hoofd te gamen.
[ afbeelding ]
Na een heerlijke duik in het zwembad liggen Claire en Eric lekker in het zonnetje terwijl Huub en Mike de keuken opruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\
Dan is het tijd voor de nieuwe SHE....CHE.
[ afbeelding ]
Fernando is er, hij heeft voor Jaap een extra stevige game stoel gebracht. Leuk gebaar maar Jaap is niet onder de indruk van het spel, jammer.
[ afbeelding ]
Ook Brian en Amanda genieten van de zon, en gitaar virtuoos Brian pingelt er vrolijk op los.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens DGK-Tegengas zijn dit de troubadour en zijn pijpslet.
[ afbeelding ]
Dennix is de hele dag bijna onzichtbaar geweest maar als hij in beeld komt zien we een vertrouwd beeld, een etende Dennix met een hand in zijn zak en in zijn andere hand een broodje.
[ afbeelding ]
Hier geven we Commentaar Op Streams niet op users.
Ik heb dat filmpje ook ff gekeken, en ik vind het stinken:quote:Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog even het filmpje zitten kijken dat de miljonairs te horen krijgen dat Naad zwanger is.
Geweldig, vooral de geschokte reactie van Eric.
Wel fijn dat Nada nu al iets heeft waar ze zich op kan verheugen, voor je het weet zit zo een kind op kamers.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een soort sleutelkindje word, omdat mevrouw Naad
belangrijkere dingen te doen heeft, zoals ze al in het telefoongesprek met Amanda
zei:"als het kindje al wat groter is dan kan ik van alles weer doen"
Ik ben het helemaal met je eens, prachtige opsomming van feiten en je eindconclusie is hilarisch.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
Ik denk dat nix en nada veel op elkaar lijken:
- nada niet zwanger
- nix geen zwanger
Plus huubke had ook een goed punt tegen nix nadat ie hoorde dat nada zwanger was: "oooo, daarom zijn jullie nog samen, ik snapte er al niks van'quote:Op zondag 10 februari 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, prachtige opsomming van feiten en je eindconclusie is hilarisch.![]()
Toch een klein puntje. Naad wilde heel graag weg toen ze ontdekte dat ze (wel of niet) zwanger was, dat staat me nog heel goed bij. Ik denk dat Flens er alles aan gedaan heeft om haar in dat hok te houden, kijkcijfers hè, maar Naad wilde per sé weg, ze zei zelfs tegen Lieke dat ze bang was voor de boze buurvrouw. Ik weet het niet hoor, een verhaal als dit verzin je toch niet of ze moet binnenkort een( zogenaamde) miskraam krijgen en zit Dennix daar idd alleen maar om zijn single te promoten.
bron: ministerie van volksgezondheid, welzijn en sportquote:Abortus (de wet spreekt over afbreken van zwangerschap) is in Nederland officieel toegestaan tot het moment dat de foetus buiten het lichaam van de moeder levensvatbaar is. De termijn is gesteld op 24 weken zwangerschap.
Hmmmmquote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ook ff gekeken, en ik vind het stinken:
- Nix vertelt niks over de zwangerschap, pas nadat amanda heeft verteld dat nada haar heeft verteld dat nada zwanger is, komt ie met allemaal verhalen over cnn en rtl boulevard en andere onbelangrijke shit. Waarom verteld hij het zelf niet, maar laat ie het amanda doen? (eigenlijk laat hij de febo het amanda vertellen)
- Nix vertelt sowieso bijna niks over nada sinds ie weer ff in de kooi is.
- Amanda heeft weken geprobeerd nada aan de telefoon te krijgen, zonder resultaat. Waarom nu wel zo snel?
- Nada heeft in de kooi iig drie zwangerschapstesten gedaan. 1 in dr eentje, 1 samen met amanda (was brian nog kwaad over dat ie daar buiten gehouden was), en 1tje in het ziekenhuis. Die waren allemaal "niet zwanger". Als ze het wel zwanger was geweest had de febo dat 100% uitgebuit, en 'per ongeluk' door laten lekken naar een miljonair of zoiets.
- Ook kan ik me niet voorstellen dat als nada geweten had dat ze zwanger was ze zoveel door zou blijven zuipen en die wonderdokter haar buiken zou laten elektrokuteren.
Ik denk dat nix en nada veel op elkaar lijken:
- nada niet zwanger
- nix geen zwanger
Dat je het niet kon vinden?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef STAP01 het volgende:
Na wat speurwerk ben ik iets te weten gekomen!
[ afbeelding ]
Dennis zei nadat het kind er is.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Hmmmm
Een ding mis ik nog.... Wanneer wordt bekend gemaakt dat ze gaan trouwen? (Kan nu dan toch eindelijk dat huwelijksscript uitgevoerd worden?)![]()
Verder klopt er van dat vertrek van Nadia en Dennis natuurlijk helemaal niets. Nadia stemt Dennis weg om 4 dagen later zelf op te stappen.
quote:
Ze wist het ook al met oud en nieuw maar nog niet 100% zeker, jaja. Brian zn reactie zei ook genoeg 'surprise, surprise'quote:Op zondag 10 februari 2008 18:24 schreef blomst het volgende:
een badcape met de goudenkooi logo, en Amanda wist het pas gisteren???
Die hadden ze natuurlijk allang achter klaarliggen. Leuk relatiegeschenkje voor de vriendjes van JdM. Het is ok niet echt een cadeautje voor bij een zwangerschap, een rompertje met DGK logo zou veel leuker zijn geweest.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:24 schreef blomst het volgende:
een badcape met de goudenkooi logo, en Amanda wist het pas gisteren???
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Senk joe en graag gedaan.![]()
OT: Ik zit met stomme verbazing de SC te lezen, ben ik blij dat ik daar nooit kom, wat een ellende. En ik maar denken dat het er in de COS af en toe vervelend aan toegaat.
Thnxquote:
Ik denk meer dat Pampers en Bugaboo tijdens de uitzending de hint moeten oppikken dat ze moeten bellen... of de concurrentie natuurlijk....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Naad en Dennix worden helemaal gek gebeld o.a. door Pampers en Bugaboo, ze willen allemaal sponsoren.....sure.![]()
Ik mute maar even, dit is niet om aan te horen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Naad en Dennix worden helemaal gek gebeld o.a. door Pampers en Bugaboo, ze willen allemaal sponsoren.....sure.![]()
Ik mute maar even, dit is niet om aan te horen.
http://www.tinypic.com/quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef STAP01 het volgende:
Hoe heet dat programma waar je fotos kunt uploaden
Photobucket of TinyPic.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef STAP01 het volgende:
edit: three is a crowd.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die het überhaupt ook over de baby of is het één en al aandachtshoerding?
Dat laatste... DGK is soms net FOK! hèquote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft die het überhaupt ook over de baby of is het één en al aandachtshoerding?
Ze eten een snackje of iets met een dipsausje, Brian gaat straks koken zegt hij terwijl Huub en Mike vanochtend een boodschappenlijst hebben gemaakt en samen zouden koken. Volgens mij zijn er nog geen boodschappen binnengekomen. Geen idee waar Claire en Jaap zijn, Dennix draait zijn single in de Chill.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
Zitten Amanada, Brian en Mike nou te eten terwijl Eric en Huub zitten te racen??
En waar zijn Claire, Dennis en Jaap??
Bedankt maar het duurt heel erg lang, is dat normaal?quote:
Bron: VV.quote:Brian, Amanda en het korset zoeken een plekje in de tuin. “Oh, en toen met die acrylnagels!”, schatert de Amsterdamse, die het binnenpretje niet voor zich kan houden. Brian lacht met haar mee, maar wanneer Amanda even later over een haaienverhaal begint, grijpt hij in. “Je moet met nieuwe dingen komen. Ik weet alles al”, grinnikt de Antilliaan. Ach gut… Zijn de twee nu al uitgepraat? Amanda geeft Brian snel een kusje. Gelukkig krijgt haar vriendje daar nóóit genoeg van!
Nog 2 koppen uit VV, wat zijn ze toch objectief.quote:Amanda kan maar geen keus maken. Wordt het de witte blouse, haar zwarte top of toch dat leuke jurkje? In haar ondergoed graait ze door haar kast. “En ik moet ook een nieuwe beha!”, piept ze. Brian hoort haar aan, maar in plaats van zich te storen aan het gemekker van zijn vriendinnetje, helpt hij haar. Met de grootste precisie sluit hij de haakjes van Amanda’s korset. Wat een lief vriendje!
Wat duurt lang, het Uploaden? Als dat zo is, nee dat is niet normaal. Bij mij duurt het hooguit 10 seconden.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Bedankt maar het duurt heel erg lang, is dat normaal?
En waarschijnlijk krijgt die vader al maanden van Dennis te horen dat hij het zeker weten 100% morgen gaat regelen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg: Als ik toch de vader van Nix was geweest
had ik toch NET ZOLANG op hem ingesproken totdat ze het kind lieten weghalen !
Alsof inpraten op hem helpt om haar een abortus te laten ondergaan.....quote:Op zondag 10 februari 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg: Als ik toch de vader van Nix was geweest
had ik toch NET ZOLANG op hem ingesproken totdat ze het kind lieten weghalen !
Dat kan nooit Nadia d'r buik zijn... deze heeft maar 1 navelquote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef STAP01 het volgende:
Het bewijs!
Dennix is NIET de vader!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Totdat Selene terugkomt, dan wordt het oorlogquote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef coldstar het volgende:
De topic ook weer door gelezen.....vanacht (vanmorgen)weer een dolle boel geweest in het hok. Springen op bedden, slaan met deksels van de pannen, hard muziek draaien, hahahah wat hadden ze een schik.....Hoe oud waren ze ook al weer? Dit deed me denken aan me mid- weekje vakantie met de laatste klas van de lagere school.
In ieder geval was de hele zaterdagavond eerst erg rustig en kwam mijn post van gisterenavond wel uit. Eric doet dus echt niets alleen en heeft keurig afgewacht tot de twee matties terug kwamen.....
Vananvond zal het weer net zo saaie boel gaan worden als anders vermoed ik. De ene helft is weer domino aan het spelen. een ander zit achter het race spel en Dennis is tot vervelends toe zijn nummertje aan het promoten.....
Ik had haar toch ook wel voor een gesprekje uitgenodigd als zoonliefquote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof inpraten op hem helpt om haar een abortus te laten ondergaan.....
Je kijkt niet goed !!!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Leandra het volgende:
Dat kan nooit Nadia d'r buik zijn... deze heeft maar 1 navel
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kijkt niet goed !!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef STAP01 het volgende:
Het bewijs!
Dennix is NIET de vader!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
wat dan? heb dit gemist....amanda en selena ruzie ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Totdat Selene terugkomt, dan wordt het oorlog![]()
Tenminste als we Amanda moeten geloven.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kijkt niet goed !!!
[ afbeelding ]
ze hebben selene en amanda en brian vannacht wakker gehouden en dat vinden ze niet zo leuk, veel cossers dan weer welquote:Op zondag 10 februari 2008 19:18 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wat dan? heb dit gemist....amanda en selena ruzie ofzo?
Huub: ik wil je geen verhaaltjes vertellen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:20 schreef riri het volgende:
Denk dat Claire's vader zit te koken van woede als hij streams volgt en hoort hoe zijn dochter praat tegen Huub....zeker ook nog eens na dit berichtje van vanmiddag
Villa Vandaag: Valse Huub
Eric komt Huub tegen in de keuken, de twee keuvelen over koetjes en kalfjes totdat Claire het onderwerp van gesprek wordt. "Claire zei dat jullie vannacht een goed gesprek hebben gehad", begint Eric. Huub maakt een vreugdesprongetje. "Wat zei ze precies?", vraagt de Oldenzaler blij aan zijn vriend. "Dat jullie een goed gesprek hebben gehad!", valt Eric in herhaling. De Oldenzaler is blij te horen dat Claire hem gelooft terwijl zijn bedoelingen helemaal niet oprecht zijn.... "Ik ben ook zo goed hè!", glundert Huub
bron: tien.tv
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub: ik wil je geen verhaaltjes vertellen.
Claire zei net ook dat ze het moeilijk vond om met Huub te praten. Maar, voegde ze er aantoe, dat komt wel weerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef diedirk het volgende:
Is toch werkelijk te treurig voor woorden...heeft Claire geen vader of broer die eens iets tegen haar kunnen zeggen?
Is toch vernederend om weer gewoon met iemand te praten die net voor je ogen een hoer heeft geneukt? Met de woorden vertrouw me er gaat niks gebeuren....
Hoe laag wil je je dochter /zus laten neerzetten?
Dan grijp je toch in!
Snapt iemand dit?
Niet bepaald wat ik in gedachte hadquote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er klaar voor! Let the terror begin!!![]()
Ik ook en Huub zo te horen ook. Hij wil Zeur keihard gaan aanpakken.....me like.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er klaar voor! Let the terror begin!!![]()
Hoe laat komt die tuttebel terug?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook en Huub zo te horen ook. Hij wil Zeur keihard gaan aanpakken.....me like.![]()
De plasma waarschuwt dat ze het er niet over mogen hebben, beslissingen genomen door de FEBO dus.
Dacht toch echt dat hij zei Brian wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
He, toch gek. Huub heeft nu toch ook informatie van buiten af gekregen. Anders kan Huub niet vertellen dat Selene Hedda uitgenogdigd had.
De hoegmoed slaat hem vervolgens weer naar zijn hersenen, voorzover die er zitten. Hij zegt, zij mag het niet doen ik wel. Natuurlijk zegt Claire, jij neemt deel aan het spel. Nee zegt Huub, ook als Brain het doet mag hij het niet, alleen ik..........Bonkkkkkkk
Geen idee. Eigenlijk hoop ik dat ze helemaal niet meer terugkomt maar als Huub haar gaat aanpakken wil ik haar nog wel een avondje verdragen.quote:
Dat noem je nu selectief gehoor.quote:
Claire haar vader heeft haar al gewaarschuwd voor ze dgk in ging, dat ze alles kon doen maar niet met Huub naar bed. En wat doet Claire?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef diedirk het volgende:
Is toch werkelijk te treurig voor woorden...heeft Claire geen vader of broer die eens iets tegen haar kunnen zeggen?
Is toch vernederend om weer gewoon met iemand te praten die net voor je ogen een hoer heeft geneukt? Met de woorden vertrouw me er gaat niks gebeuren....
Hoe laag wil je je dochter /zus laten neerzetten?
Dan grijp je toch in!
Snapt iemand dit?
Nog 1 nachtje dan. Ze zal ook nog wel boos zijn over haar verstoorde nachtrustquote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Eigenlijk hoop ik dat ze helemaal niet meer terugkomt maar als Huub haar gaat aanpakken wil ik haar nog wel een avondje verdragen.
heeft ie gister van eric gehoortquote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
He, toch gek. Huub heeft nu toch ook informatie van buiten af gekregen. Anders kan Huub niet vertellen dat Selene Hedda uitgenogdigd had.
De hoegmoed slaat hem vervolgens weer naar zijn hersenen, voorzover die er zitten. Hij zegt, zij mag het niet doen ik wel. Natuurlijk zegt Claire, jij neemt deel aan het spel. Nee zegt Huub, ook als Brain het doet mag hij het niet, alleen ik..........Bonkkkkkkk
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef coldstar het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn, maar ik vind het nummer van Dennis niet eens zo gek.....
Eric is gewoon binnen hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
Het is zeker veel beter dan de rest van die baggernummers, maar dat is geen juist criterium.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef coldstar het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn, maar ik vind het nummer van Dennis niet eens zo gek.....
Ik weet niet of je mijn post gelezen hebt maar broer Kenny zat gisteren in de auto te wachten op Brian toen hij naar Beverwijk vertrok. Over spelinfo gesproken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft ie gister van eric gehoort
niet zeuren over spelinfo van zoals jij ook weet krijgen b en a ook genoeg spelinfo;)
Dat is nou precies hetgeen zo dom is. Ze heeft alles wat ze niet zou doen, precies wel gedaan. Ook die vader staat toch voor lul, lijkt me. Erger vind ik wel dat ze zo stom is dat ze Eric en Huub nog geloofd ook. die proberen haar iedere keer wijs te maken dat ze zich moet los maken van haar vader. En dat ze haar eigen ding moet doen. Dat ze die band zo laat verstoren door een stel josties begrijp ik helemaal niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire haar vader heeft haar al gewaarschuwd voor ze dgk in ging, dat ze alles kon doen maar niet met Huub naar bed. En wat doet Claire?
Bovendien, Claire zei zelf toen ze dgk in kwam dat ze al die meiden die iets met Huub wilden niet snapte, want die zagen toch ook hoe hij met vrouwen / meisjes om ging? Hoe konden ze dan nog iets in hem zien? En wat doet Claire?
Waarom staat haar vader voor lul? Omdat zijn dochter niet precies doet wat hij wil?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetgeen zo dom is. Ze heeft alles wat ze niet zou doen, precies wel gedaan. Ook die vader staat toch voor lul, lijkt me. Erger vind ik wel dat ze zo stom is dat ze Eric en Huub nog geloofd ook. die proberen haar iedere keer wijs te maken dat ze zich moet los maken van haar vader. En dat ze haar eigen ding moet doen. Dat ze die band zo laat verstoren door een stel josties begrijp ik helemaal niet.
Dit is iets waar ik ook nog aan gedacht heb. Misschien stelt ze zich wel expres zo naief op tegenover Huub, en is ze inderdaad niet zo achterlijk als ik denk. Als dat zo is dan ben ik wel heel beneiuwd wat ze in petto heeft......ik kan niet wachtenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:06 schreef schatje het volgende:
Ik vond Claire vanochtend om een uur of 7:00 anders wel redelijk sterk. Dat Huub niet moet denken dat ze achterlijk is. Dat ze hem heus wel door heeft. Huub had deze reactie niet verwacht en begon maar te moppelen over jongens die tijdens het optreden naar hem toe waren gekomen.
Nee, moot, omdat ze zelf verteld dat ze haar vader haast heeft moeten zweren niet met Huub naar bed te zullen gaan.....maar daar was je waarschijnlijk zelf toch ook wel op gekomen.......hebben ook al 30000234558 mensen gezegdquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom staat haar vader voor lul? Omdat zijn dochter niet precies doet wat hij wil?
Dat vind ik wel origineel van ze bedachtquote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef rooie3 het volgende:
Dilana word ingezet om Huub wakker te houden.Idee van Brian en Amanda.
Dieren hoeven wat mij betreft geen onderdeel van het spel te worden.... beetje laf.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian en Amanda hebben een leuk plannetje. Ze willen Dilana 's nachts en 's ochtends laten blaffen en met hem door het huis gaan hollen om Huub te zieken.
Zal mij benieuwen, die 2 zijn niet uit hun bed te rammen, "s nachts neuken ze en 's ochtends moet José tig keer roepen voordat ze uit hun bed komen.
Die hond is al opgefokt. Ze bijt en blaft als een bezetene. Nu gaan ze haar nog meer opfokken. Straks bijt ze echt bij iemand door, en krijgt ze een spuitje.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel origineel van ze bedacht
Tuurlijk, ga je gang.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Prospera het volgende:
BQ is het een idee om jouw OP te kopiëren naar het Updatestopic?
Dat vind ik dus ook, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als jij iemand wakker houdt met pannendeksels en op bed springen van iemand, kan je vewachten dat iemad je terug pakt. En ik moet zeggen dat ik het idee ook wel leuk vind.....Huub ergert zich al weken aan het blaffen van die hond, omdat hij er wakker van wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 20:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel origineel van ze bedacht
Dat van die hond is niet ok natuurlijk, maar ik bedoelde dat ze nu zomaar een origineel idee zelf hebben bedacht, vanwege het kopieergedrag dat ze normaal hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond is al opgefokt. Ze bijt en blaft als een bezetene. Nu gaan ze haar nog meer opfokken. Straks bijt ze echt bij iemand door, en krijgt ze een spuitje.
Wie zijn schuld is het dan??
Brian vindt het een Masterplan, zoooooooo effectief en de FEBO gaat hier natuurlijk gezellig in mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
B: Huub en Eric zijn allebei geen dierenvriend, dat gaan we uitbuiten.
Zooooo ik voel me nu echt heel pissed worden. Dat beest gaan misbruiken voor hen laffe spelletjes.
Het gaat nie tom het bijten, maar om het wakker houden door te blaffen....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond is al opgefokt. Ze bijt en blaft als een bezetene. Nu gaan ze haar nog meer opfokken. Straks bijt ze echt bij iemand door, en krijgt ze een spuitje.
Wie zijn schuld is het dan??
Dit klinkt wel erg hypocriet. Als het mijn hond zou zijn had ik ze persoonlijk de neuzen afgebeten.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
Zooooo ik voel me nu echt heel pissed worden. Dat beest gaan misbruiken voor hen laffe spelletjes.
Ja, gutgut wat liggen we straks allemaal in een deuk als Dilana doorbijt, en ze afgemaakt moet worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als jij iemand wakker houdt met pannendeksels en op bed springen van iemand, kan je vewachten dat iemad je terug pakt. En ik moet zeggen dat ik het idee ook wel leuk vind.....Huub ergert zich al weken aan het blaffen van die hond, omdat hij er wakker van wordt
Leuk een hond nog opgefokter maken.Had Huub het plan gehad dan was het waardeloos geweest om een hond te gebruiken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als jij iemand wakker houdt met pannendeksels en op bed springen van iemand, kan je vewachten dat iemad je terug pakt. En ik moet zeggen dat ik het idee ook wel leuk vind.....Huub ergert zich al weken aan het blaffen van die hond, omdat hij er wakker van wordt
Wie is er nu dan eigenlijk geen dierenvriend?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
Dan moet je de hond toch eerst express laten blaffen.Dus gaan ze rennen en juist daar word Dilana nou opgefokt van.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het gaat nie tom het bijten, maar om het wakker houden door te blaffen....
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
Door de focus op het plan van Brian lees ik hier niet dat Mikey meteen vertelde dat hij het expres laten blaffen van de hond s'ochtends al expres deed om Huub te treiteren
Mooi alle ballen op die zwerver.... kan ie weer snel de straat op.... hoop dat iemand hem verteld dat Brian niets voor hem geregeld heeft maar dat ie alles te danken heeft aan de febo.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
Door de focus op het plan van Brian lees ik hier niet dat Mikey meteen vertelde dat hij het expres laten blaffen van de hond s'ochtends al expres deed om Huub te treiteren
Mikey is een eikel en niet omdat hij een hekel heeft aan Huub maar omdat hij een Brianlover is, opzouten met die wannabee zwerver.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
Dat bedoel ik! Dit is vragen om problemen. Maar het is wel Dilana die ze moeten laten inslapen als ze straks echt iemand gaat doorbijtenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:42 schreef tipsch het volgende:
Met Dilana is zo'n plannetje bovendien echt bloedjelink. Ze bijt al, maak haar dol en...
Jeetje wat overtrokken, zou het plan van Huub afgekomen zijn was, had het weer een schiterend idee geweest. Overdrijven is ook een vak.............quote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, gutgut wat liggen we straks allemaal in een deuk als Dilana doorbijt, en ze afgemaakt moet worden.
Tjongejonge wat hebben we een lol
Die smerige rat en zijn hoer moeten zelf eens wat durven te doen. Alles en iedereen wordt voor hen karretje gespannen, en hen liggen in bad met een kaviaarmaskertje.
Dat zal zelfs Mikey toch ook begrijpen?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi alle ballen op die zwerver.... kan ie weer snel de straat op.... hoop dat iemand hem verteld dat Brian niets voor hem geregeld heeft maar dat ie alles te danken heeft aan de febo.
Dan nog snap ik niet waarom haar vader voor lul staat? Omdat ze van hem heeft moeten zweren niks met Huub te doen en het toch heeft gedaan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, moot, omdat ze zelf verteld dat ze haar vader haast heeft moeten zweren niet met Huub naar bed te zullen gaan.....maar daar was je waarschijnlijk zelf toch ook wel op gekomen.......hebben ook al 30000234558 mensen gezegd
Wat lul je nou??quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jeetje wat overtrokken, zou het plan van Huub afgekomen zijn was, had het weer een schiterend idee geweest. Overdrijven is ook een vak.............
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb maar een mailtje naar de dierenbescherming gestuurd.
Omdat die zwerver in de overtuiging dat Brian dus alles voor hem regeld.... wordt tijd dat hem de waarheid verteld wordt. Schijtziek wordt ik van al die credits die Brian op mag strijkenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mikey is een eikel en niet omdat hij een hekel heeft aan Huub maar omdat hij een Brianlover is, opzouten met die wannabee zwerver.![]()
Laat ik nou het idee krijgen dat dit idee niet van Amanda komt maar van de FEBO. Denk even na, eenhersencellige Amanda en een plan, puhlease.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE zal dit gedoe met de hond ongetwijfeld tegenhouden door een leuk berichtje op de plasma.
Door hun recente verschijning hier bij ons () vertrouw ik daar op.
Mooi, je hebt groot gelijk. Wat heb je geschreven?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb maar een mailtje naar de dierenbescherming gestuurd.
Wat een onzin dat gedoe met die kikkers hebben ook vele users hier zich tegen verzet.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jeetje wat overtrokken, zou het plan van Huub afgekomen zijn was, had het weer een schiterend idee geweest. Overdrijven is ook een vak.............
Ik ben in een positieve bui vanavond, ook dankzij de actie en de leuke cossen van afgelopen nacht (quote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat die zwerver in de overtuiging dat Brian dus alles voor hem regeld.... wordt tijd dat hem de waarheid verteld wordt. Schijtziek wordt ik van al die credits die Brian op mag strijken
laatste keer dat ze hier waren is toch al weer 1 dag en 22 uur geleden, kijk maar DGK_REDACTIEquote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE zal dit gedoe met de hond ongetwijfeld tegenhouden door een leuk berichtje op de plasma.
Door hun recente verschijning hier bij ons () vertrouw ik daar op.
Dat er een hond voor speltechnische redenen wordt gebruikt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, je hebt groot gelijk. Wat heb je geschreven?
sorry Mootie, ik begin eerlijk gezegd ook van jou een beetje moe te worden......blijf jij nou bij jou Huub en jou mening en laat mij het bij de mijne houden...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom haar vader voor lul staat? Omdat ze van hem heeft moeten zweren niks met Huub te doen en het toch heeft gedaan?
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben in een positieve bui vanavond, ook dankzij de actie en de leuke cossen van afgelopen nacht ()
Daarom verlang ik ook zo naar de 17de, dan worden de gelaatstrekken van Brian gladgestreken door de zwellingen die Yuri in zijn gezicht veroozaakt.![]()
Dan weet je ook wel hoe lang ze zich daarvoor zich hier niet meer hebben laten zien.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
laatste keer dat ze hier waren is toch al weer 1 dag en 22 uur geleden, kijk maar DGK_REDACTIE
Maakt niet uit meis, het gaat om het idee. Heb je wel de FOK! site genoemd, kunnen ze het nalezen.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef schatje het volgende:
Dat er een hond voor speltechnische redenen wordt gebruikt.
Ik baal dat ik vergeten ben dat ze Dilena ook opfokken om daar achter de katten aan te gaan.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik help het je hopen.... maar is het live.... of is het allemaal knip en plak werk? (En dan bedoel ik niet Brian's gezicht)
Wat nou Ruud, als Brain wel wint en de zwellingen van Yuri gladgestreken heeft, ....dan hebben ze hem szeker weer laten winnen. Of is de FEBO weer in aktie gekomen.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben in een positieve bui vanavond, ook dankzij de actie en de leuke cossen van afgelopen nacht ()
Daarom verlang ik ook zo naar de 17de, dan worden de gelaatstrekken van Brian gladgestreken door de zwellingen die Yuri in zijn gezicht veroozaakt.![]()
Nee coldstar, kok Yuri zal er voor gaan. Die gaat zich niet in elkaar laten meppen door een derderangs acteur die door zijn trainer er keer op keer op gewezen is dat hij zijn dekking laat zakken. Daar helpt een week training niks meer aan. En als de partij 'gekocht wordt' gaat RTL op zijn bek en de K1-sport, die Nederlanders wereldberoemd heeft gemaakt door ECHTE prestaties.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat nou Ruud, als Brain wel wint en de zwellingen van Yuri gladgestreken heeft, ....dan hebben ze hem szeker weer laten winnen. Of is de FEBO weer in aktie gekomen.
Dat nummer van hen vind ik echt heel leuk.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Aha, Mooi Wark in da house. Ze zitten al gezellig aan het bier. Amanda kust voor het eerst niet, het bin boer'n natuurlijk.
De dingen die jij schrijft, vind ik over de grens gaan. Als je zo reageerd moet je waaschijnlijk jezelf eens na laten kijken. Zowel huub als Brain zijn niet mijn vriendjes en wat dat aan gaat moet ik ze allebei niet zo. maar zulke dingen die jij post, zeggen heel veel over de persoon die jij bent.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
Wat jammer nou toch dat die zich niet echt kan doodrijden in zo'n stoeltje
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, dat zijn (als B & D in zich zelf geloven) COLLEGA'S in het muziekvak.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Aha, Mooi Wark in da house. Ze zitten al gezellig aan het bier. Amanda kust voor het eerst niet, het bin boer'n natuurlijk.
Brian en Dennix nemen niet eens de moeite om de gasten te begroeten. Over boeren gesproken.
Oke, ik ben ook benieuwd. Ik zag bij ons de reclameborden van het K1 al langs de weg staan. Ik wacht met spanning af.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee coldstar, kok Yuri zal er voor gaan. Die gaat zich niet in elkaar laten meppen door een derderangs acteur die door zijn trainer er keer op keer op gewezen is dat hij zijn dekking laat zakken. Daar helpt een week training niks meer aan. En als de partij 'gekocht wordt' gaat RTL op zijn bek en de K1-sport, die Nederlanders wereldberoemd heeft gemaakt door ECHTE prestaties.![]()
ga dr lekker ergens 1 zoeken. buiten op straat loopt er volgens mij wel 1, ga eens kijken zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
De dingen die jij schrijft, vind ik over de grens gaan. Als je zo reageerd moet je waaschijnlijk jezelf eens na laten kijken. Zowel huub als Brain zijn niet mijn vriendjes en wat dat aan gaat moet ik ze allebei niet zo. maar zulke dingen die jij post, zeggen heel veel over de persoon die jij bent.
Ik vind dat hier de MOD iets van moeten zeggen.........
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
De dingen die jij schrijft, vind ik over de grens gaan. Als je zo reageerd moet je waaschijnlijk jezelf eens na laten kijken. Zowel huub als Brain zijn niet mijn vriendjes en wat dat aan gaat moet ik ze allebei niet zo. maar zulke dingen die jij post, zeggen heel veel over de persoon die jij bent.
Höken, höken, höken !!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Ziet het volgende:
omg... dit is wel het dieptepunt in de muziek in de kooi...
Hmmm?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Echt niet.... Dit is zoveel beter dan die 13 uit een dozijn bandjes...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Ziet het volgende:
Lagaanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.
En dat noemt zich dan een moeder??? Je zou je moeten schamen.
Je posten zijn te belachelijk voor woorden, en je wordt al door de meeste users genegeerd. Dat is niet voor niets.
Ga eens langs een psychiater, die zal je vertellen dat je niet te redden bent.
Ik heb je aanvallen lang genoeg genegeerd. Nou ben ik je echt zat.
geweldigquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet.... Dit is zoveel beter dan die 13 uit een dozijn bandjes...
Ik waan me al helemaal in een feesttent en de meters bier zijn niet aan te slepen.....![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
PS:
Idi, Idi, Idi, Idioot, Idioot, Idiohohoot
ehm nou nee, het dieptepunt is toch wel Brian die 'het dorp' probeert te zingen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Ziet het volgende:
Tuurlijk niet, het zijn geen rappers of dj's waar hij iets mee kan. ( lees voor zijn karretje spannen).quote:Op zondag 10 februari 2008 21:17 schreef Lady-night het volgende:
Stelt Brian zich nou niet voor??
Goedenavond allenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee coldstar, kok Yuri zal er voor gaan. Die gaat zich niet in elkaar laten meppen door een derderangs acteur die door zijn trainer er keer op keer op gewezen is dat hij zijn dekking laat zakken. Daar helpt een week training niks meer aan. En als de partij 'gekocht wordt' gaat RTL op zijn bek en de K1-sport, die Nederlanders wereldberoemd heeft gemaakt door ECHTE prestaties.![]()
Wat ben jij nu voor een mod?quote:
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ga dr lekker ergens 1 zoeken. buiten op straat loopt er volgens mij wel 1, ga eens kijken zou ik zeggen.
ik wordt een beetje zielig van je posts, volgens mij ben je hier om te stoken en niet om echt je mening te geven.
het zou slim zijn om een topic te openen met tips door Hans, voor Yori!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Mooiste opmerking van Hans tegen Brian - Jij kan ook echt weinig op je lichaam hebben, zeg!!!
Ik zou zeggen - Yuri, doe er wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Mooiste opmerking van Hans tegen Brian - Jij kan ook echt weinig op je lichaam hebben, zeg!!!
Ik zou zeggen - Yuri, doe er wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.
Oh God, en de lessen bij Juf Judy!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm nou nee, het dieptepunt is toch wel Brian die 'het dorp' probeert te zingen.
zet er 100cc punten voor in dat oie wedstrijd niet door gaatquote:Op zondag 10 februari 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zult zien dat hij die dag toevallig net met een zware griep het bed moet houden
Hahaha... Ik denk dat ze de witte jassen's van Parnassia op je af sturen..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef coldstar het volgende:
Wat een nonsens, de dierenbescherming te mailen. Geachte dierenbescherming, ze willen een hond expres laten blaffen, kan u er even wat aan doen hahahaha
Aan mij ligt het niet hoor. Het zijn hier altijd dezelfde die altijd met dezelfde kut reacties komen. Ze hebben altijd commentaar op een ander en doen zelf niets anders. Lekker opzoutenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom, kom fokkertjes, dit dreigt weer uit de hand te lopen.
Je kunt hier zeggen : "Ik vind Pietje een lul" en dan zegt de ander gewoon : "Ik vind dat niet, omdat" enz... PUNT
Hou eens op![]()
Fok is leuk, en moet dat blijven![]()
Ik ga eens even op zoek naar "Thuuuuuuis" op Joe Tjoep.quote:
Coldstar, please.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.
Hier past geen teasersdansje bij he.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef Lady-night het volgende:
Amanda geniet echt...
Ik mis de tijd dat Jaap eieren kapot sloeg op Judith haar hoofd.quote:
Wat de westerling niet kent vreet ie niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Hier past geen teasersdansje bij he.
Die is druk met haar fans.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Selene de bus gemist?
Kappen, want m'n bijna oneindige geduld is bijna op:quote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet hoor. Het zijn hier altijd dezelfde die altijd met dezelfde kut reacties komen. Ze hebben altijd commentaar op een ander en doen zelf niets anders. Lekker opzouten
Misschien heeft ze even bijgelezen op de foraquote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef Lady-night het volgende:
Is het eigenlijk koopavond in Eemnes....of komt S niet meer terug...make my day
Misschien is ze haar snor aan het bij laten trimmen?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Selene de bus gemist?
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Coldstar, please.Geef je mening en post zoveel als je wilt, maar niet op de persoon.
Griep daar doe we niet aanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zult zien dat hij die dag toevallig net met een zware griep het bed moet houden
Claire heeft het naar haar zin.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat de westerling niet kent vreet ie niet...
![]()
![]()
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)quote:Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is ze haar snor aan het bij laten trimmen?
Degene die begint met provoceren door op de user te spelen. Diegene moet dat eens achterwege gaan laten.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.
Wie moet er dan ophouden?
ik ga alweerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Degene die begint met provoceren door op de user te spelen. Diegene moet dat eens achterwege gaan laten.
uienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Het volgende nummer is: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus. Wat zijn siepels?
Als iemand zo naar kan doen, gaat het mooie er wel van af.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)
Avonne, ik zit niet in de blauwe brigade, jij zat er in. klaar nu?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.
Wie moet er dan ophouden?
(ik wil alleen maar bijlezen, hoor)
siepels zijn uienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Het volgende nummer is: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus. Wat zijn siepels?
Ik zou zeggen lekker op laten raken en mij niet laten denken dat we hier in een kleuterklas zitten......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kappen, want m'n bijna oneindige geduld is bijna op:
Hier geven we Commentaar Op Streams niet op users
Owkeeeej, ik wist niet dat uien ook geil konden zijn.quote:
Brian: Ze hebben me doorgegeven dat ik overdag mijn rust moet nemen,quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef Dark het volgende:
Griep daar doen we niet aan
Ik zie Brian al weken lang op bed liggen - nog meer dan afgelopen weken -
"Elk voordeel heeft zijn nadeel" (quote:Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Als iemand zo naar kan doen, gaat het mooie er wel van af.
Ik ook niet, maar het is wel gezellig.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:39 schreef fredfik het volgende:
ik versta er geen flikker vn
Straks blijft er niemand meer over.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.
En dat noemt zich dan een moeder??? Je zou je moeten schamen.
Je posten zijn te belachelijk voor woorden, en je wordt al door de meeste users genegeerd. Dat is niet voor niets.
Ga eens langs een psychiater, die zal je vertellen dat je niet te redden bent.
Ik heb je aanvallen lang genoeg genegeerd. Nou ben ik je echt zat.
In het noorden is het een redelijk bekende uitdrukking...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeej, ik wist niet dat uien ook geil konden zijn.![]()
Feest aan de ene kant en stil aan de overkant.
[ afbeelding ]
Amanda blijft haar teaserdansje doen, ze kan niet anders - schudden met heur nephaarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
Dit vindt Amanda vast drama, ze kan heul niet met haar tetten schudden nu.
En best leuk..... hoop dat er wat meer sfeer in het huis komt...quote:
dus ook niet achter de computerspelletjes, daar wordtie alleen maar para vanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian: Ze hebben me doorgegeven dat ik overdag mijn rust moet nemen,
het is nu 7 dagen, rust, trainen, eten, rust, trainen., K1 .
ja claire heeft gewoon een lekker huppeltjequote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk een vrouw in de kooi die gewoon danst.Claire is zo echt leuk om naar te kijken.
Mijn dank is groot, leuk gifje.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef akveor het volgende:
En best leuk..... hoop dat er wat meer sfeer in het huis komt...
[ afbeelding ]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammerquote:
Vind ik ook !quote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk een vrouw in de kooi die gewoon danst.Claire is zo echt leuk om naar te kijken.
je bent liev.... kom op gaan we mee hupsen...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammer![]()
Ik zit hier voor mijn lol en probeer de fokkerts bij elkaar te houden, ongeacht ieders mening over dat zootje ongeregeld in dat hok.![]()
GVD![]()
Een echt carnavalshuppeltje, ik word er ook blij van.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
ja claire heeft gewoon een lekker huppeltje
daar word je vrolijk van
Ik lach niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
Oh gut, ik moet toch lachen om Dennis.
Vannacht was hij ook leuk.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
Ik ook ik ook ik wil ook mee hupsen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent liev.... kom op gaan we mee hupsen...
Ga nou niet door.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:40 schreef Ziet het volgende:
japieooo
Beter dan dat geile gedoe van Amanda.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een echt carnavalshuppeltje, ik word er ook blij van.![]()
![]()
Ik ook, dat hoedje!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
dat schijnt er bij te horen...doen ze in de achterhoek ook alemaal als ze met dit nummer komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Brian nou weer stoer met z'n middelvingers te doen?
tuurlijk.... kom op we gaaaaan springen..... idi-idi-idi-ooitquote:Op zondag 10 februari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik wil ook mee hupsen.....
![]()
![]()
![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:
hij probeert ze te onthouden hoe ze er nu uit zien, nog niet gebroken.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Brian nou weer stoer met z'n middelvingers te doen?
Mijn bovenbuurman is aan het stampen, ik zing te hard meequote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... kom op we gaaaaan springen..... idi-idi-idi-ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het meiske zal waarschijnlijk nooit goed opgevangen geweest zijn. Heel sneu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)
Binnenkot beschuit met muisjes, moedermelk en volgescheten luiers...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik mis bij Dennis nog een vette braadworst en een liter bier.
Oi, ik ging op het hoogtepunt weg, een supergezellige cos op vrijdagavond!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammer![]()
Ik zit hier voor mijn lol en probeer de fokkerts bij elkaar te houden, ongeacht ieders mening over dat zootje ongeregeld in dat hok.![]()
GVD![]()
En lederhösen niet te vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik mis bij Dennis nog een vette braadworst en een liter bier.
hm hier rammen ze op de radiator...maar das meer voor de idioot die aan het boren isquote:Op zondag 10 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman is aan het stampen, ik zing te hard mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |