Het ergste wat er met dat soort kinderen kan gebeuren is dat ze de godganse dag aan het streamen en cossen zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit he. Hoe kan ZO'N DOM WIJF als die Nadia
nou in godsnaam een kind op gaan voeden ??????????
Senk joe en graag gedaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef Leandra het volgende:
En wederom een geweldige OP, en lekker op tijd BQ![]()
*mompelt iets over mishandelde vrouwen die het tolereren ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
OT: Ik zit met stomme verbazing de SC te lezen, ben ik blij dat ik daar nooit kom, wat een ellende. En ik maar denken dat het er in de COS af en toe vervelend aan toegaat.
Ik ben bang dat het een soort sleutelkindje word, omdat mevrouw Naadquote:Op zondag 10 februari 2008 17:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Het ergste wat er met dat soort kinderen kan gebeuren is dat ze de godganse dag aan het streamen en cossen zijn
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op : [COS # 3268] Laat me vrij
Er was een feestje vannacht, georganiseerd door Eric en Huub. Claire en Jaap deden gezellig mee.
De nachtCOSsers hebben hun best gedaan en ons vermaakt met heerlijke caps en geweldig commentaar.
Bij deze nogmaals dank daarvoor.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifjes van Akveor.
Dit kan Brian natuurlijk niet over zijn kant laten gaan en pakt ze terug met een origineel plan. Keiharde muziek draaien.
[ afbeelding ]
Eric en Huub vinden het allemaal heel vermakelijk en vragen of de muziek harder kan.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda heeft het duidelijk niet naar haar zin en zit met een sjaggo hoofd te gamen.
[ afbeelding ]
Na een heerlijke duik in het zwembad liggen Claire en Eric lekker in het zonnetje terwijl Huub en Mike de keuken opruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]\
Dan is het tijd voor de nieuwe SHE....CHE.
[ afbeelding ]
Fernando is er, hij heeft voor Jaap een extra stevige game stoel gebracht. Leuk gebaar maar Jaap is niet onder de indruk van het spel, jammer.
[ afbeelding ]
Ook Brian en Amanda genieten van de zon, en gitaar virtuoos Brian pingelt er vrolijk op los.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens DGK-Tegengas zijn dit de troubadour en zijn pijpslet.
[ afbeelding ]
Dennix is de hele dag bijna onzichtbaar geweest maar als hij in beeld komt zien we een vertrouwd beeld, een etende Dennix met een hand in zijn zak en in zijn andere hand een broodje.
[ afbeelding ]
Hier geven we Commentaar Op Streams niet op users.
Ik heb dat filmpje ook ff gekeken, en ik vind het stinken:quote:Op zondag 10 februari 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog even het filmpje zitten kijken dat de miljonairs te horen krijgen dat Naad zwanger is.
Geweldig, vooral de geschokte reactie van Eric.
Wel fijn dat Nada nu al iets heeft waar ze zich op kan verheugen, voor je het weet zit zo een kind op kamers.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een soort sleutelkindje word, omdat mevrouw Naad
belangrijkere dingen te doen heeft, zoals ze al in het telefoongesprek met Amanda
zei:"als het kindje al wat groter is dan kan ik van alles weer doen"
Ik ben het helemaal met je eens, prachtige opsomming van feiten en je eindconclusie is hilarisch.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
Ik denk dat nix en nada veel op elkaar lijken:
- nada niet zwanger
- nix geen zwanger
Plus huubke had ook een goed punt tegen nix nadat ie hoorde dat nada zwanger was: "oooo, daarom zijn jullie nog samen, ik snapte er al niks van'quote:Op zondag 10 februari 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, prachtige opsomming van feiten en je eindconclusie is hilarisch.![]()
Toch een klein puntje. Naad wilde heel graag weg toen ze ontdekte dat ze (wel of niet) zwanger was, dat staat me nog heel goed bij. Ik denk dat Flens er alles aan gedaan heeft om haar in dat hok te houden, kijkcijfers hè, maar Naad wilde per sé weg, ze zei zelfs tegen Lieke dat ze bang was voor de boze buurvrouw. Ik weet het niet hoor, een verhaal als dit verzin je toch niet of ze moet binnenkort een( zogenaamde) miskraam krijgen en zit Dennix daar idd alleen maar om zijn single te promoten.
bron: ministerie van volksgezondheid, welzijn en sportquote:Abortus (de wet spreekt over afbreken van zwangerschap) is in Nederland officieel toegestaan tot het moment dat de foetus buiten het lichaam van de moeder levensvatbaar is. De termijn is gesteld op 24 weken zwangerschap.
Hmmmmquote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ook ff gekeken, en ik vind het stinken:
- Nix vertelt niks over de zwangerschap, pas nadat amanda heeft verteld dat nada haar heeft verteld dat nada zwanger is, komt ie met allemaal verhalen over cnn en rtl boulevard en andere onbelangrijke shit. Waarom verteld hij het zelf niet, maar laat ie het amanda doen? (eigenlijk laat hij de febo het amanda vertellen)
- Nix vertelt sowieso bijna niks over nada sinds ie weer ff in de kooi is.
- Amanda heeft weken geprobeerd nada aan de telefoon te krijgen, zonder resultaat. Waarom nu wel zo snel?
- Nada heeft in de kooi iig drie zwangerschapstesten gedaan. 1 in dr eentje, 1 samen met amanda (was brian nog kwaad over dat ie daar buiten gehouden was), en 1tje in het ziekenhuis. Die waren allemaal "niet zwanger". Als ze het wel zwanger was geweest had de febo dat 100% uitgebuit, en 'per ongeluk' door laten lekken naar een miljonair of zoiets.
- Ook kan ik me niet voorstellen dat als nada geweten had dat ze zwanger was ze zoveel door zou blijven zuipen en die wonderdokter haar buiken zou laten elektrokuteren.
Ik denk dat nix en nada veel op elkaar lijken:
- nada niet zwanger
- nix geen zwanger
Dat je het niet kon vinden?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef STAP01 het volgende:
Na wat speurwerk ben ik iets te weten gekomen!
[ afbeelding ]
Dennis zei nadat het kind er is.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Hmmmm
Een ding mis ik nog.... Wanneer wordt bekend gemaakt dat ze gaan trouwen? (Kan nu dan toch eindelijk dat huwelijksscript uitgevoerd worden?)![]()
Verder klopt er van dat vertrek van Nadia en Dennis natuurlijk helemaal niets. Nadia stemt Dennis weg om 4 dagen later zelf op te stappen.
quote:
Ze wist het ook al met oud en nieuw maar nog niet 100% zeker, jaja. Brian zn reactie zei ook genoeg 'surprise, surprise'quote:Op zondag 10 februari 2008 18:24 schreef blomst het volgende:
een badcape met de goudenkooi logo, en Amanda wist het pas gisteren???
Die hadden ze natuurlijk allang achter klaarliggen. Leuk relatiegeschenkje voor de vriendjes van JdM. Het is ok niet echt een cadeautje voor bij een zwangerschap, een rompertje met DGK logo zou veel leuker zijn geweest.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:24 schreef blomst het volgende:
een badcape met de goudenkooi logo, en Amanda wist het pas gisteren???
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Senk joe en graag gedaan.![]()
OT: Ik zit met stomme verbazing de SC te lezen, ben ik blij dat ik daar nooit kom, wat een ellende. En ik maar denken dat het er in de COS af en toe vervelend aan toegaat.
Thnxquote:
Ik denk meer dat Pampers en Bugaboo tijdens de uitzending de hint moeten oppikken dat ze moeten bellen... of de concurrentie natuurlijk....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Naad en Dennix worden helemaal gek gebeld o.a. door Pampers en Bugaboo, ze willen allemaal sponsoren.....sure.![]()
Ik mute maar even, dit is niet om aan te horen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Naad en Dennix worden helemaal gek gebeld o.a. door Pampers en Bugaboo, ze willen allemaal sponsoren.....sure.![]()
Ik mute maar even, dit is niet om aan te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |