Waarom staat haar vader voor lul? Omdat zijn dochter niet precies doet wat hij wil?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is nou precies hetgeen zo dom is. Ze heeft alles wat ze niet zou doen, precies wel gedaan. Ook die vader staat toch voor lul, lijkt me. Erger vind ik wel dat ze zo stom is dat ze Eric en Huub nog geloofd ook. die proberen haar iedere keer wijs te maken dat ze zich moet los maken van haar vader. En dat ze haar eigen ding moet doen. Dat ze die band zo laat verstoren door een stel josties begrijp ik helemaal niet.
Dit is iets waar ik ook nog aan gedacht heb. Misschien stelt ze zich wel expres zo naief op tegenover Huub, en is ze inderdaad niet zo achterlijk als ik denk. Als dat zo is dan ben ik wel heel beneiuwd wat ze in petto heeft......ik kan niet wachtenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:06 schreef schatje het volgende:
Ik vond Claire vanochtend om een uur of 7:00 anders wel redelijk sterk. Dat Huub niet moet denken dat ze achterlijk is. Dat ze hem heus wel door heeft. Huub had deze reactie niet verwacht en begon maar te moppelen over jongens die tijdens het optreden naar hem toe waren gekomen.
Nee, moot, omdat ze zelf verteld dat ze haar vader haast heeft moeten zweren niet met Huub naar bed te zullen gaan.....maar daar was je waarschijnlijk zelf toch ook wel op gekomen.......hebben ook al 30000234558 mensen gezegdquote:Op zondag 10 februari 2008 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom staat haar vader voor lul? Omdat zijn dochter niet precies doet wat hij wil?
Dat vind ik wel origineel van ze bedachtquote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef rooie3 het volgende:
Dilana word ingezet om Huub wakker te houden.Idee van Brian en Amanda.
Dieren hoeven wat mij betreft geen onderdeel van het spel te worden.... beetje laf.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian en Amanda hebben een leuk plannetje. Ze willen Dilana 's nachts en 's ochtends laten blaffen en met hem door het huis gaan hollen om Huub te zieken.
Zal mij benieuwen, die 2 zijn niet uit hun bed te rammen, "s nachts neuken ze en 's ochtends moet José tig keer roepen voordat ze uit hun bed komen.
Die hond is al opgefokt. Ze bijt en blaft als een bezetene. Nu gaan ze haar nog meer opfokken. Straks bijt ze echt bij iemand door, en krijgt ze een spuitje.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel origineel van ze bedacht
Tuurlijk, ga je gang.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Prospera het volgende:
BQ is het een idee om jouw OP te kopiëren naar het Updatestopic?
Dat vind ik dus ook, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als jij iemand wakker houdt met pannendeksels en op bed springen van iemand, kan je vewachten dat iemad je terug pakt. En ik moet zeggen dat ik het idee ook wel leuk vind.....Huub ergert zich al weken aan het blaffen van die hond, omdat hij er wakker van wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 20:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel origineel van ze bedacht
Dat van die hond is niet ok natuurlijk, maar ik bedoelde dat ze nu zomaar een origineel idee zelf hebben bedacht, vanwege het kopieergedrag dat ze normaal hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond is al opgefokt. Ze bijt en blaft als een bezetene. Nu gaan ze haar nog meer opfokken. Straks bijt ze echt bij iemand door, en krijgt ze een spuitje.
Wie zijn schuld is het dan??
Brian vindt het een Masterplan, zoooooooo effectief en de FEBO gaat hier natuurlijk gezellig in mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
B: Huub en Eric zijn allebei geen dierenvriend, dat gaan we uitbuiten.
Zooooo ik voel me nu echt heel pissed worden. Dat beest gaan misbruiken voor hen laffe spelletjes.
Het gaat nie tom het bijten, maar om het wakker houden door te blaffen....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hond is al opgefokt. Ze bijt en blaft als een bezetene. Nu gaan ze haar nog meer opfokken. Straks bijt ze echt bij iemand door, en krijgt ze een spuitje.
Wie zijn schuld is het dan??
Dit klinkt wel erg hypocriet. Als het mijn hond zou zijn had ik ze persoonlijk de neuzen afgebeten.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
Zooooo ik voel me nu echt heel pissed worden. Dat beest gaan misbruiken voor hen laffe spelletjes.
Ja, gutgut wat liggen we straks allemaal in een deuk als Dilana doorbijt, en ze afgemaakt moet worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als jij iemand wakker houdt met pannendeksels en op bed springen van iemand, kan je vewachten dat iemad je terug pakt. En ik moet zeggen dat ik het idee ook wel leuk vind.....Huub ergert zich al weken aan het blaffen van die hond, omdat hij er wakker van wordt
Leuk een hond nog opgefokter maken.Had Huub het plan gehad dan was het waardeloos geweest om een hond te gebruiken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:35 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als jij iemand wakker houdt met pannendeksels en op bed springen van iemand, kan je vewachten dat iemad je terug pakt. En ik moet zeggen dat ik het idee ook wel leuk vind.....Huub ergert zich al weken aan het blaffen van die hond, omdat hij er wakker van wordt
Wie is er nu dan eigenlijk geen dierenvriend?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:34 schreef mazaru het volgende:
Dan moet je de hond toch eerst express laten blaffen.Dus gaan ze rennen en juist daar word Dilana nou opgefokt van.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het gaat nie tom het bijten, maar om het wakker houden door te blaffen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |