Totdat Selene terugkomt, dan wordt het oorlogquote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef coldstar het volgende:
De topic ook weer door gelezen.....vanacht (vanmorgen)weer een dolle boel geweest in het hok. Springen op bedden, slaan met deksels van de pannen, hard muziek draaien, hahahah wat hadden ze een schik.....Hoe oud waren ze ook al weer? Dit deed me denken aan me mid- weekje vakantie met de laatste klas van de lagere school.
In ieder geval was de hele zaterdagavond eerst erg rustig en kwam mijn post van gisterenavond wel uit. Eric doet dus echt niets alleen en heeft keurig afgewacht tot de twee matties terug kwamen.....
Vananvond zal het weer net zo saaie boel gaan worden als anders vermoed ik. De ene helft is weer domino aan het spelen. een ander zit achter het race spel en Dennis is tot vervelends toe zijn nummertje aan het promoten.....
Ik had haar toch ook wel voor een gesprekje uitgenodigd als zoonliefquote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof inpraten op hem helpt om haar een abortus te laten ondergaan.....
Je kijkt niet goed !!!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Leandra het volgende:
Dat kan nooit Nadia d'r buik zijn... deze heeft maar 1 navel
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kijkt niet goed !!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef STAP01 het volgende:
Het bewijs!
Dennix is NIET de vader!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
wat dan? heb dit gemist....amanda en selena ruzie ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Totdat Selene terugkomt, dan wordt het oorlog![]()
Tenminste als we Amanda moeten geloven.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kijkt niet goed !!!
[ afbeelding ]
ze hebben selene en amanda en brian vannacht wakker gehouden en dat vinden ze niet zo leuk, veel cossers dan weer welquote:Op zondag 10 februari 2008 19:18 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wat dan? heb dit gemist....amanda en selena ruzie ofzo?
Huub: ik wil je geen verhaaltjes vertellen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:20 schreef riri het volgende:
Denk dat Claire's vader zit te koken van woede als hij streams volgt en hoort hoe zijn dochter praat tegen Huub....zeker ook nog eens na dit berichtje van vanmiddag
Villa Vandaag: Valse Huub
Eric komt Huub tegen in de keuken, de twee keuvelen over koetjes en kalfjes totdat Claire het onderwerp van gesprek wordt. "Claire zei dat jullie vannacht een goed gesprek hebben gehad", begint Eric. Huub maakt een vreugdesprongetje. "Wat zei ze precies?", vraagt de Oldenzaler blij aan zijn vriend. "Dat jullie een goed gesprek hebben gehad!", valt Eric in herhaling. De Oldenzaler is blij te horen dat Claire hem gelooft terwijl zijn bedoelingen helemaal niet oprecht zijn.... "Ik ben ook zo goed hè!", glundert Huub
bron: tien.tv
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub: ik wil je geen verhaaltjes vertellen.
Claire zei net ook dat ze het moeilijk vond om met Huub te praten. Maar, voegde ze er aantoe, dat komt wel weerquote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef diedirk het volgende:
Is toch werkelijk te treurig voor woorden...heeft Claire geen vader of broer die eens iets tegen haar kunnen zeggen?
Is toch vernederend om weer gewoon met iemand te praten die net voor je ogen een hoer heeft geneukt? Met de woorden vertrouw me er gaat niks gebeuren....
Hoe laag wil je je dochter /zus laten neerzetten?
Dan grijp je toch in!
Snapt iemand dit?
Niet bepaald wat ik in gedachte hadquote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er klaar voor! Let the terror begin!!![]()
Ik ook en Huub zo te horen ook. Hij wil Zeur keihard gaan aanpakken.....me like.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er klaar voor! Let the terror begin!!![]()
Hoe laat komt die tuttebel terug?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook en Huub zo te horen ook. Hij wil Zeur keihard gaan aanpakken.....me like.![]()
De plasma waarschuwt dat ze het er niet over mogen hebben, beslissingen genomen door de FEBO dus.
Dacht toch echt dat hij zei Brian wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
He, toch gek. Huub heeft nu toch ook informatie van buiten af gekregen. Anders kan Huub niet vertellen dat Selene Hedda uitgenogdigd had.
De hoegmoed slaat hem vervolgens weer naar zijn hersenen, voorzover die er zitten. Hij zegt, zij mag het niet doen ik wel. Natuurlijk zegt Claire, jij neemt deel aan het spel. Nee zegt Huub, ook als Brain het doet mag hij het niet, alleen ik..........Bonkkkkkkk
Geen idee. Eigenlijk hoop ik dat ze helemaal niet meer terugkomt maar als Huub haar gaat aanpakken wil ik haar nog wel een avondje verdragen.quote:
Dat noem je nu selectief gehoor.quote:
Claire haar vader heeft haar al gewaarschuwd voor ze dgk in ging, dat ze alles kon doen maar niet met Huub naar bed. En wat doet Claire?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef diedirk het volgende:
Is toch werkelijk te treurig voor woorden...heeft Claire geen vader of broer die eens iets tegen haar kunnen zeggen?
Is toch vernederend om weer gewoon met iemand te praten die net voor je ogen een hoer heeft geneukt? Met de woorden vertrouw me er gaat niks gebeuren....
Hoe laag wil je je dochter /zus laten neerzetten?
Dan grijp je toch in!
Snapt iemand dit?
Nog 1 nachtje dan. Ze zal ook nog wel boos zijn over haar verstoorde nachtrustquote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Eigenlijk hoop ik dat ze helemaal niet meer terugkomt maar als Huub haar gaat aanpakken wil ik haar nog wel een avondje verdragen.
heeft ie gister van eric gehoortquote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
He, toch gek. Huub heeft nu toch ook informatie van buiten af gekregen. Anders kan Huub niet vertellen dat Selene Hedda uitgenogdigd had.
De hoegmoed slaat hem vervolgens weer naar zijn hersenen, voorzover die er zitten. Hij zegt, zij mag het niet doen ik wel. Natuurlijk zegt Claire, jij neemt deel aan het spel. Nee zegt Huub, ook als Brain het doet mag hij het niet, alleen ik..........Bonkkkkkkk
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef coldstar het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn, maar ik vind het nummer van Dennis niet eens zo gek.....
Eric is gewoon binnen hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
Het is zeker veel beter dan de rest van die baggernummers, maar dat is geen juist criterium.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef coldstar het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn, maar ik vind het nummer van Dennis niet eens zo gek.....
Ik weet niet of je mijn post gelezen hebt maar broer Kenny zat gisteren in de auto te wachten op Brian toen hij naar Beverwijk vertrok. Over spelinfo gesproken.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:00 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft ie gister van eric gehoort
niet zeuren over spelinfo van zoals jij ook weet krijgen b en a ook genoeg spelinfo;)
Dat is nou precies hetgeen zo dom is. Ze heeft alles wat ze niet zou doen, precies wel gedaan. Ook die vader staat toch voor lul, lijkt me. Erger vind ik wel dat ze zo stom is dat ze Eric en Huub nog geloofd ook. die proberen haar iedere keer wijs te maken dat ze zich moet los maken van haar vader. En dat ze haar eigen ding moet doen. Dat ze die band zo laat verstoren door een stel josties begrijp ik helemaal niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire haar vader heeft haar al gewaarschuwd voor ze dgk in ging, dat ze alles kon doen maar niet met Huub naar bed. En wat doet Claire?
Bovendien, Claire zei zelf toen ze dgk in kwam dat ze al die meiden die iets met Huub wilden niet snapte, want die zagen toch ook hoe hij met vrouwen / meisjes om ging? Hoe konden ze dan nog iets in hem zien? En wat doet Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |