quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
PS:
Idi, Idi, Idi, Idioot, Idioot, Idiohohoot
ehm nou nee, het dieptepunt is toch wel Brian die 'het dorp' probeert te zingen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Ziet het volgende:
omg... dit is wel het dieptepunt in de muziek in de kooi...
Tuurlijk niet, het zijn geen rappers of dj's waar hij iets mee kan. ( lees voor zijn karretje spannen).quote:Op zondag 10 februari 2008 21:17 schreef Lady-night het volgende:
Stelt Brian zich nou niet voor??
Goedenavond allenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee coldstar, kok Yuri zal er voor gaan. Die gaat zich niet in elkaar laten meppen door een derderangs acteur die door zijn trainer er keer op keer op gewezen is dat hij zijn dekking laat zakken. Daar helpt een week training niks meer aan. En als de partij 'gekocht wordt' gaat RTL op zijn bek en de K1-sport, die Nederlanders wereldberoemd heeft gemaakt door ECHTE prestaties.![]()
Wat ben jij nu voor een mod?quote:
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ga dr lekker ergens 1 zoeken. buiten op straat loopt er volgens mij wel 1, ga eens kijken zou ik zeggen.
ik wordt een beetje zielig van je posts, volgens mij ben je hier om te stoken en niet om echt je mening te geven.
het zou slim zijn om een topic te openen met tips door Hans, voor Yori!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Mooiste opmerking van Hans tegen Brian - Jij kan ook echt weinig op je lichaam hebben, zeg!!!
Ik zou zeggen - Yuri, doe er wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Mooiste opmerking van Hans tegen Brian - Jij kan ook echt weinig op je lichaam hebben, zeg!!!
Ik zou zeggen - Yuri, doe er wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.
Oh God, en de lessen bij Juf Judy!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm nou nee, het dieptepunt is toch wel Brian die 'het dorp' probeert te zingen.
zet er 100cc punten voor in dat oie wedstrijd niet door gaatquote:Op zondag 10 februari 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zult zien dat hij die dag toevallig net met een zware griep het bed moet houden
Hahaha... Ik denk dat ze de witte jassen's van Parnassia op je af sturen..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef coldstar het volgende:
Wat een nonsens, de dierenbescherming te mailen. Geachte dierenbescherming, ze willen een hond expres laten blaffen, kan u er even wat aan doen hahahaha
Aan mij ligt het niet hoor. Het zijn hier altijd dezelfde die altijd met dezelfde kut reacties komen. Ze hebben altijd commentaar op een ander en doen zelf niets anders. Lekker opzoutenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom, kom fokkertjes, dit dreigt weer uit de hand te lopen.
Je kunt hier zeggen : "Ik vind Pietje een lul" en dan zegt de ander gewoon : "Ik vind dat niet, omdat" enz... PUNT
Hou eens op![]()
Fok is leuk, en moet dat blijven![]()
Ik ga eens even op zoek naar "Thuuuuuuis" op Joe Tjoep.quote:
Coldstar, please.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |