Wat nou Ruud, als Brain wel wint en de zwellingen van Yuri gladgestreken heeft, ....dan hebben ze hem szeker weer laten winnen. Of is de FEBO weer in aktie gekomen.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben in een positieve bui vanavond, ook dankzij de actie en de leuke cossen van afgelopen nacht ()
Daarom verlang ik ook zo naar de 17de, dan worden de gelaatstrekken van Brian gladgestreken door de zwellingen die Yuri in zijn gezicht veroozaakt.![]()
Nee coldstar, kok Yuri zal er voor gaan. Die gaat zich niet in elkaar laten meppen door een derderangs acteur die door zijn trainer er keer op keer op gewezen is dat hij zijn dekking laat zakken. Daar helpt een week training niks meer aan. En als de partij 'gekocht wordt' gaat RTL op zijn bek en de K1-sport, die Nederlanders wereldberoemd heeft gemaakt door ECHTE prestaties.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat nou Ruud, als Brain wel wint en de zwellingen van Yuri gladgestreken heeft, ....dan hebben ze hem szeker weer laten winnen. Of is de FEBO weer in aktie gekomen.
Dat nummer van hen vind ik echt heel leuk.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Aha, Mooi Wark in da house. Ze zitten al gezellig aan het bier. Amanda kust voor het eerst niet, het bin boer'n natuurlijk.
De dingen die jij schrijft, vind ik over de grens gaan. Als je zo reageerd moet je waaschijnlijk jezelf eens na laten kijken. Zowel huub als Brain zijn niet mijn vriendjes en wat dat aan gaat moet ik ze allebei niet zo. maar zulke dingen die jij post, zeggen heel veel over de persoon die jij bent.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef mazaru het volgende:
Wat jammer nou toch dat die zich niet echt kan doodrijden in zo'n stoeltje
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, dat zijn (als B & D in zich zelf geloven) COLLEGA'S in het muziekvak.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
Aha, Mooi Wark in da house. Ze zitten al gezellig aan het bier. Amanda kust voor het eerst niet, het bin boer'n natuurlijk.
Brian en Dennix nemen niet eens de moeite om de gasten te begroeten. Over boeren gesproken.
Oke, ik ben ook benieuwd. Ik zag bij ons de reclameborden van het K1 al langs de weg staan. Ik wacht met spanning af.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee coldstar, kok Yuri zal er voor gaan. Die gaat zich niet in elkaar laten meppen door een derderangs acteur die door zijn trainer er keer op keer op gewezen is dat hij zijn dekking laat zakken. Daar helpt een week training niks meer aan. En als de partij 'gekocht wordt' gaat RTL op zijn bek en de K1-sport, die Nederlanders wereldberoemd heeft gemaakt door ECHTE prestaties.![]()
ga dr lekker ergens 1 zoeken. buiten op straat loopt er volgens mij wel 1, ga eens kijken zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
De dingen die jij schrijft, vind ik over de grens gaan. Als je zo reageerd moet je waaschijnlijk jezelf eens na laten kijken. Zowel huub als Brain zijn niet mijn vriendjes en wat dat aan gaat moet ik ze allebei niet zo. maar zulke dingen die jij post, zeggen heel veel over de persoon die jij bent.
Ik vind dat hier de MOD iets van moeten zeggen.........
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
De dingen die jij schrijft, vind ik over de grens gaan. Als je zo reageerd moet je waaschijnlijk jezelf eens na laten kijken. Zowel huub als Brain zijn niet mijn vriendjes en wat dat aan gaat moet ik ze allebei niet zo. maar zulke dingen die jij post, zeggen heel veel over de persoon die jij bent.
Höken, höken, höken !!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Ziet het volgende:
omg... dit is wel het dieptepunt in de muziek in de kooi...
Hmmm?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Echt niet.... Dit is zoveel beter dan die 13 uit een dozijn bandjes...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef Ziet het volgende:
omg... dit is wel het dieptepunt in de muziek in de kooi...
Lagaanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.
En dat noemt zich dan een moeder??? Je zou je moeten schamen.
Je posten zijn te belachelijk voor woorden, en je wordt al door de meeste users genegeerd. Dat is niet voor niets.
Ga eens langs een psychiater, die zal je vertellen dat je niet te redden bent.
Ik heb je aanvallen lang genoeg genegeerd. Nou ben ik je echt zat.
geweldigquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Echt niet.... Dit is zoveel beter dan die 13 uit een dozijn bandjes...
Ik waan me al helemaal in een feesttent en de meters bier zijn niet aan te slepen.....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |