het zou slim zijn om een topic te openen met tips door Hans, voor Yori!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Mooiste opmerking van Hans tegen Brian - Jij kan ook echt weinig op je lichaam hebben, zeg!!!
Ik zou zeggen - Yuri, doe er wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedenavond allen
Mooiste opmerking van Hans tegen Brian - Jij kan ook echt weinig op je lichaam hebben, zeg!!!
Ik zou zeggen - Yuri, doe er wat mee!
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.
Oh God, en de lessen bij Juf Judy!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm nou nee, het dieptepunt is toch wel Brian die 'het dorp' probeert te zingen.
zet er 100cc punten voor in dat oie wedstrijd niet door gaatquote:Op zondag 10 februari 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zult zien dat hij die dag toevallig net met een zware griep het bed moet houden
Hahaha... Ik denk dat ze de witte jassen's van Parnassia op je af sturen..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:58 schreef coldstar het volgende:
Wat een nonsens, de dierenbescherming te mailen. Geachte dierenbescherming, ze willen een hond expres laten blaffen, kan u er even wat aan doen hahahaha
Aan mij ligt het niet hoor. Het zijn hier altijd dezelfde die altijd met dezelfde kut reacties komen. Ze hebben altijd commentaar op een ander en doen zelf niets anders. Lekker opzoutenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom, kom fokkertjes, dit dreigt weer uit de hand te lopen.
Je kunt hier zeggen : "Ik vind Pietje een lul" en dan zegt de ander gewoon : "Ik vind dat niet, omdat" enz... PUNT
Hou eens op![]()
Fok is leuk, en moet dat blijven![]()
Ik ga eens even op zoek naar "Thuuuuuuis" op Joe Tjoep.quote:
Coldstar, please.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo stoken, omdat ik niet zo post zoals jij dat wil.......en wat mij betreft kan je niet zielig genoeg worden. Maar volgens mij ben je dat al hoor, zeker als je zo reageerd.
Hier past geen teasersdansje bij he.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef Lady-night het volgende:
Amanda geniet echt...
Ik mis de tijd dat Jaap eieren kapot sloeg op Judith haar hoofd.quote:
Wat de westerling niet kent vreet ie niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Hier past geen teasersdansje bij he.
Die is druk met haar fans.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Selene de bus gemist?
Kappen, want m'n bijna oneindige geduld is bijna op:quote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet hoor. Het zijn hier altijd dezelfde die altijd met dezelfde kut reacties komen. Ze hebben altijd commentaar op een ander en doen zelf niets anders. Lekker opzouten
Misschien heeft ze even bijgelezen op de foraquote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef Lady-night het volgende:
Is het eigenlijk koopavond in Eemnes....of komt S niet meer terug...make my day
Misschien is ze haar snor aan het bij laten trimmen?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Selene de bus gemist?
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Coldstar, please.Geef je mening en post zoveel als je wilt, maar niet op de persoon.
Griep daar doe we niet aanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zult zien dat hij die dag toevallig net met een zware griep het bed moet houden
Claire heeft het naar haar zin.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat de westerling niet kent vreet ie niet...
![]()
![]()
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)quote:Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is ze haar snor aan het bij laten trimmen?
Degene die begint met provoceren door op de user te spelen. Diegene moet dat eens achterwege gaan laten.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.
Wie moet er dan ophouden?
ik ga alweerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Degene die begint met provoceren door op de user te spelen. Diegene moet dat eens achterwege gaan laten.
uienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Het volgende nummer is: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus. Wat zijn siepels?
Als iemand zo naar kan doen, gaat het mooie er wel van af.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)
Avonne, ik zit niet in de blauwe brigade, jij zat er in. klaar nu?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.
Wie moet er dan ophouden?
(ik wil alleen maar bijlezen, hoor)
siepels zijn uienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Het volgende nummer is: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus. Wat zijn siepels?
Ik zou zeggen lekker op laten raken en mij niet laten denken dat we hier in een kleuterklas zitten......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kappen, want m'n bijna oneindige geduld is bijna op:
Hier geven we Commentaar Op Streams niet op users
Owkeeeej, ik wist niet dat uien ook geil konden zijn.quote:
Brian: Ze hebben me doorgegeven dat ik overdag mijn rust moet nemen,quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef Dark het volgende:
Griep daar doen we niet aan
Ik zie Brian al weken lang op bed liggen - nog meer dan afgelopen weken -
"Elk voordeel heeft zijn nadeel" (quote:Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Als iemand zo naar kan doen, gaat het mooie er wel van af.
Ik ook niet, maar het is wel gezellig.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:39 schreef fredfik het volgende:
ik versta er geen flikker vn
Straks blijft er niemand meer over.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.
En dat noemt zich dan een moeder??? Je zou je moeten schamen.
Je posten zijn te belachelijk voor woorden, en je wordt al door de meeste users genegeerd. Dat is niet voor niets.
Ga eens langs een psychiater, die zal je vertellen dat je niet te redden bent.
Ik heb je aanvallen lang genoeg genegeerd. Nou ben ik je echt zat.
In het noorden is het een redelijk bekende uitdrukking...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeej, ik wist niet dat uien ook geil konden zijn.![]()
Feest aan de ene kant en stil aan de overkant.
[ afbeelding ]
Amanda blijft haar teaserdansje doen, ze kan niet anders - schudden met heur nephaarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
Dit vindt Amanda vast drama, ze kan heul niet met haar tetten schudden nu.
En best leuk..... hoop dat er wat meer sfeer in het huis komt...quote:
dus ook niet achter de computerspelletjes, daar wordtie alleen maar para vanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian: Ze hebben me doorgegeven dat ik overdag mijn rust moet nemen,
het is nu 7 dagen, rust, trainen, eten, rust, trainen., K1 .
ja claire heeft gewoon een lekker huppeltjequote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk een vrouw in de kooi die gewoon danst.Claire is zo echt leuk om naar te kijken.
Mijn dank is groot, leuk gifje.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef akveor het volgende:
En best leuk..... hoop dat er wat meer sfeer in het huis komt...
[ afbeelding ]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammerquote:
Vind ik ook !quote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk een vrouw in de kooi die gewoon danst.Claire is zo echt leuk om naar te kijken.
je bent liev.... kom op gaan we mee hupsen...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammer![]()
Ik zit hier voor mijn lol en probeer de fokkerts bij elkaar te houden, ongeacht ieders mening over dat zootje ongeregeld in dat hok.![]()
GVD![]()
Een echt carnavalshuppeltje, ik word er ook blij van.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
ja claire heeft gewoon een lekker huppeltje
daar word je vrolijk van
Ik lach niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
Oh gut, ik moet toch lachen om Dennis.
Vannacht was hij ook leuk.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
Ik ook ik ook ik wil ook mee hupsen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent liev.... kom op gaan we mee hupsen...
Ga nou niet door.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:40 schreef Ziet het volgende:
japieooo
Beter dan dat geile gedoe van Amanda.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een echt carnavalshuppeltje, ik word er ook blij van.![]()
![]()
Ik ook, dat hoedje!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
dat schijnt er bij te horen...doen ze in de achterhoek ook alemaal als ze met dit nummer komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Brian nou weer stoer met z'n middelvingers te doen?
tuurlijk.... kom op we gaaaaan springen..... idi-idi-idi-ooitquote:Op zondag 10 februari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik wil ook mee hupsen.....
![]()
![]()
![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:
hij probeert ze te onthouden hoe ze er nu uit zien, nog niet gebroken.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Brian nou weer stoer met z'n middelvingers te doen?
Mijn bovenbuurman is aan het stampen, ik zing te hard meequote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... kom op we gaaaaan springen..... idi-idi-idi-ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het meiske zal waarschijnlijk nooit goed opgevangen geweest zijn. Heel sneu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)
Binnenkot beschuit met muisjes, moedermelk en volgescheten luiers...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik mis bij Dennis nog een vette braadworst en een liter bier.
Oi, ik ging op het hoogtepunt weg, een supergezellige cos op vrijdagavond!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammer![]()
Ik zit hier voor mijn lol en probeer de fokkerts bij elkaar te houden, ongeacht ieders mening over dat zootje ongeregeld in dat hok.![]()
GVD![]()
En lederhösen niet te vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik mis bij Dennis nog een vette braadworst en een liter bier.
hm hier rammen ze op de radiator...maar das meer voor de idioot die aan het boren isquote:Op zondag 10 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman is aan het stampen, ik zing te hard mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |