Kappen, want m'n bijna oneindige geduld is bijna op:quote:Op zondag 10 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet hoor. Het zijn hier altijd dezelfde die altijd met dezelfde kut reacties komen. Ze hebben altijd commentaar op een ander en doen zelf niets anders. Lekker opzouten
Misschien heeft ze even bijgelezen op de foraquote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef Lady-night het volgende:
Is het eigenlijk koopavond in Eemnes....of komt S niet meer terug...make my day
Misschien is ze haar snor aan het bij laten trimmen?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
Heeft Selene de bus gemist?
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Coldstar, please.Geef je mening en post zoveel als je wilt, maar niet op de persoon.
Griep daar doe we niet aanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar je zult zien dat hij die dag toevallig net met een zware griep het bed moet houden
Claire heeft het naar haar zin.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat de westerling niet kent vreet ie niet...
![]()
![]()
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)quote:Op zondag 10 februari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is ze haar snor aan het bij laten trimmen?
Degene die begint met provoceren door op de user te spelen. Diegene moet dat eens achterwege gaan laten.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.
Wie moet er dan ophouden?
ik ga alweerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Degene die begint met provoceren door op de user te spelen. Diegene moet dat eens achterwege gaan laten.
uienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Het volgende nummer is: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus. Wat zijn siepels?
Als iemand zo naar kan doen, gaat het mooie er wel van af.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)
Avonne, ik zit niet in de blauwe brigade, jij zat er in. klaar nu?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
duh.... coldstar maakt één opmerking en mazuru spuit er 10 kwaaie overheen.
Wie moet er dan ophouden?
(ik wil alleen maar bijlezen, hoor)
siepels zijn uienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Het volgende nummer is: Ik ben zo geil als een bossie siepels in augustus. Wat zijn siepels?
Ik zou zeggen lekker op laten raken en mij niet laten denken dat we hier in een kleuterklas zitten......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kappen, want m'n bijna oneindige geduld is bijna op:
Hier geven we Commentaar Op Streams niet op users
Owkeeeej, ik wist niet dat uien ook geil konden zijn.quote:
Brian: Ze hebben me doorgegeven dat ik overdag mijn rust moet nemen,quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef Dark het volgende:
Griep daar doen we niet aan
Ik zie Brian al weken lang op bed liggen - nog meer dan afgelopen weken -
"Elk voordeel heeft zijn nadeel" (quote:Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Als iemand zo naar kan doen, gaat het mooie er wel van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |