je bent liev.... kom op gaan we mee hupsen...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammer![]()
Ik zit hier voor mijn lol en probeer de fokkerts bij elkaar te houden, ongeacht ieders mening over dat zootje ongeregeld in dat hok.![]()
GVD![]()
Een echt carnavalshuppeltje, ik word er ook blij van.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
ja claire heeft gewoon een lekker huppeltje
daar word je vrolijk van
Ik lach niet meerquote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
Oh gut, ik moet toch lachen om Dennis.
Vannacht was hij ook leuk.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
Ik ook ik ook ik wil ook mee hupsen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent liev.... kom op gaan we mee hupsen...
Ga nou niet door.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:40 schreef Ziet het volgende:
japieooo
Beter dan dat geile gedoe van Amanda.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een echt carnavalshuppeltje, ik word er ook blij van.![]()
![]()
Ik ook, dat hoedje!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef noekje het volgende:
dat schijnt er bij te horen...doen ze in de achterhoek ook alemaal als ze met dit nummer komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Brian nou weer stoer met z'n middelvingers te doen?
tuurlijk.... kom op we gaaaaan springen..... idi-idi-idi-ooitquote:Op zondag 10 februari 2008 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik wil ook mee hupsen.....
![]()
![]()
![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:
hij probeert ze te onthouden hoe ze er nu uit zien, nog niet gebroken.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Brian nou weer stoer met z'n middelvingers te doen?
Mijn bovenbuurman is aan het stampen, ik zing te hard meequote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.... kom op we gaaaaan springen..... idi-idi-idi-ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het meiske zal waarschijnlijk nooit goed opgevangen geweest zijn. Heel sneu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen. Ik vind het nog steeds een mooi plaatje (maar besef wel degelijk dat het tussen die mooie oortjes niet "snor" is)
Binnenkot beschuit met muisjes, moedermelk en volgescheten luiers...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik mis bij Dennis nog een vette braadworst en een liter bier.
Oi, ik ging op het hoogtepunt weg, een supergezellige cos op vrijdagavond!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammer![]()
Ik zit hier voor mijn lol en probeer de fokkerts bij elkaar te houden, ongeacht ieders mening over dat zootje ongeregeld in dat hok.![]()
GVD![]()
En lederhösen niet te vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Ik mis bij Dennis nog een vette braadworst en een liter bier.
hm hier rammen ze op de radiator...maar das meer voor de idioot die aan het boren isquote:Op zondag 10 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurman is aan het stampen, ik zing te hard mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |