Ik ook niet, maar het is wel gezellig.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:39 schreef fredfik het volgende:
ik versta er geen flikker vn
Straks blijft er niemand meer over.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er eentje is die zich na moet laten kijken, dan ben jij dat wel.
En dat noemt zich dan een moeder??? Je zou je moeten schamen.
Je posten zijn te belachelijk voor woorden, en je wordt al door de meeste users genegeerd. Dat is niet voor niets.
Ga eens langs een psychiater, die zal je vertellen dat je niet te redden bent.
Ik heb je aanvallen lang genoeg genegeerd. Nou ben ik je echt zat.
In het noorden is het een redelijk bekende uitdrukking...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Owkeeeej, ik wist niet dat uien ook geil konden zijn.![]()
Feest aan de ene kant en stil aan de overkant.
[ afbeelding ]
Amanda blijft haar teaserdansje doen, ze kan niet anders - schudden met heur nephaarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
Dit vindt Amanda vast drama, ze kan heul niet met haar tetten schudden nu.
En best leuk..... hoop dat er wat meer sfeer in het huis komt...quote:
dus ook niet achter de computerspelletjes, daar wordtie alleen maar para vanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian: Ze hebben me doorgegeven dat ik overdag mijn rust moet nemen,
het is nu 7 dagen, rust, trainen, eten, rust, trainen., K1 .
ja claire heeft gewoon een lekker huppeltjequote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk een vrouw in de kooi die gewoon danst.Claire is zo echt leuk om naar te kijken.
Mijn dank is groot, leuk gifje.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef akveor het volgende:
En best leuk..... hoop dat er wat meer sfeer in het huis komt...
[ afbeelding ]
Als ik aan jouw vertrek heb bijgedragen dan vind ik dat jammerquote:
Vind ik ook !quote:Op zondag 10 februari 2008 21:41 schreef rooie3 het volgende:
Eindelijk een vrouw in de kooi die gewoon danst.Claire is zo echt leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |