Dan moet je de hond toch eerst express laten blaffen.Dus gaan ze rennen en juist daar word Dilana nou opgefokt van.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het gaat nie tom het bijten, maar om het wakker houden door te blaffen....
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
Door de focus op het plan van Brian lees ik hier niet dat Mikey meteen vertelde dat hij het expres laten blaffen van de hond s'ochtends al expres deed om Huub te treiteren
Mooi alle ballen op die zwerver.... kan ie weer snel de straat op.... hoop dat iemand hem verteld dat Brian niets voor hem geregeld heeft maar dat ie alles te danken heeft aan de febo.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
Door de focus op het plan van Brian lees ik hier niet dat Mikey meteen vertelde dat hij het expres laten blaffen van de hond s'ochtends al expres deed om Huub te treiteren
Mikey is een eikel en niet omdat hij een hekel heeft aan Huub maar omdat hij een Brianlover is, opzouten met die wannabee zwerver.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
Dat bedoel ik! Dit is vragen om problemen. Maar het is wel Dilana die ze moeten laten inslapen als ze straks echt iemand gaat doorbijtenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:42 schreef tipsch het volgende:
Met Dilana is zo'n plannetje bovendien echt bloedjelink. Ze bijt al, maak haar dol en...
Jeetje wat overtrokken, zou het plan van Huub afgekomen zijn was, had het weer een schiterend idee geweest. Overdrijven is ook een vak.............quote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, gutgut wat liggen we straks allemaal in een deuk als Dilana doorbijt, en ze afgemaakt moet worden.
Tjongejonge wat hebben we een lol
Die smerige rat en zijn hoer moeten zelf eens wat durven te doen. Alles en iedereen wordt voor hen karretje gespannen, en hen liggen in bad met een kaviaarmaskertje.
Dat zal zelfs Mikey toch ook begrijpen?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi alle ballen op die zwerver.... kan ie weer snel de straat op.... hoop dat iemand hem verteld dat Brian niets voor hem geregeld heeft maar dat ie alles te danken heeft aan de febo.
Dan nog snap ik niet waarom haar vader voor lul staat? Omdat ze van hem heeft moeten zweren niks met Huub te doen en het toch heeft gedaan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, moot, omdat ze zelf verteld dat ze haar vader haast heeft moeten zweren niet met Huub naar bed te zullen gaan.....maar daar was je waarschijnlijk zelf toch ook wel op gekomen.......hebben ook al 30000234558 mensen gezegd
Wat lul je nou??quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jeetje wat overtrokken, zou het plan van Huub afgekomen zijn was, had het weer een schiterend idee geweest. Overdrijven is ook een vak.............
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb maar een mailtje naar de dierenbescherming gestuurd.
Omdat die zwerver in de overtuiging dat Brian dus alles voor hem regeld.... wordt tijd dat hem de waarheid verteld wordt. Schijtziek wordt ik van al die credits die Brian op mag strijkenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mikey is een eikel en niet omdat hij een hekel heeft aan Huub maar omdat hij een Brianlover is, opzouten met die wannabee zwerver.![]()
Laat ik nou het idee krijgen dat dit idee niet van Amanda komt maar van de FEBO. Denk even na, eenhersencellige Amanda en een plan, puhlease.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE zal dit gedoe met de hond ongetwijfeld tegenhouden door een leuk berichtje op de plasma.
Door hun recente verschijning hier bij ons () vertrouw ik daar op.
Mooi, je hebt groot gelijk. Wat heb je geschreven?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb maar een mailtje naar de dierenbescherming gestuurd.
Wat een onzin dat gedoe met die kikkers hebben ook vele users hier zich tegen verzet.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jeetje wat overtrokken, zou het plan van Huub afgekomen zijn was, had het weer een schiterend idee geweest. Overdrijven is ook een vak.............
Ik ben in een positieve bui vanavond, ook dankzij de actie en de leuke cossen van afgelopen nacht (quote:Op zondag 10 februari 2008 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat die zwerver in de overtuiging dat Brian dus alles voor hem regeld.... wordt tijd dat hem de waarheid verteld wordt. Schijtziek wordt ik van al die credits die Brian op mag strijken
laatste keer dat ze hier waren is toch al weer 1 dag en 22 uur geleden, kijk maar DGK_REDACTIEquote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE zal dit gedoe met de hond ongetwijfeld tegenhouden door een leuk berichtje op de plasma.
Door hun recente verschijning hier bij ons () vertrouw ik daar op.
Dat er een hond voor speltechnische redenen wordt gebruikt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, je hebt groot gelijk. Wat heb je geschreven?
sorry Mootie, ik begin eerlijk gezegd ook van jou een beetje moe te worden......blijf jij nou bij jou Huub en jou mening en laat mij het bij de mijne houden...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet waarom haar vader voor lul staat? Omdat ze van hem heeft moeten zweren niks met Huub te doen en het toch heeft gedaan?
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben in een positieve bui vanavond, ook dankzij de actie en de leuke cossen van afgelopen nacht ()
Daarom verlang ik ook zo naar de 17de, dan worden de gelaatstrekken van Brian gladgestreken door de zwellingen die Yuri in zijn gezicht veroozaakt.![]()
Dan weet je ook wel hoe lang ze zich daarvoor zich hier niet meer hebben laten zien.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
laatste keer dat ze hier waren is toch al weer 1 dag en 22 uur geleden, kijk maar DGK_REDACTIE
Maakt niet uit meis, het gaat om het idee. Heb je wel de FOK! site genoemd, kunnen ze het nalezen.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:55 schreef schatje het volgende:
Dat er een hond voor speltechnische redenen wordt gebruikt.
Ik baal dat ik vergeten ben dat ze Dilena ook opfokken om daar achter de katten aan te gaan.
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik help het je hopen.... maar is het live.... of is het allemaal knip en plak werk? (En dan bedoel ik niet Brian's gezicht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |