quote:Op zondag 10 februari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Senk joe en graag gedaan.![]()
OT: Ik zit met stomme verbazing de SC te lezen, ben ik blij dat ik daar nooit kom, wat een ellende. En ik maar denken dat het er in de COS af en toe vervelend aan toegaat.
Thnxquote:
Ik denk meer dat Pampers en Bugaboo tijdens de uitzending de hint moeten oppikken dat ze moeten bellen... of de concurrentie natuurlijk....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Naad en Dennix worden helemaal gek gebeld o.a. door Pampers en Bugaboo, ze willen allemaal sponsoren.....sure.![]()
Ik mute maar even, dit is niet om aan te horen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ooooooh, Naad en Dennix worden helemaal gek gebeld o.a. door Pampers en Bugaboo, ze willen allemaal sponsoren.....sure.![]()
Ik mute maar even, dit is niet om aan te horen.
http://www.tinypic.com/quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef STAP01 het volgende:
Hoe heet dat programma waar je fotos kunt uploaden
Photobucket of TinyPic.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef STAP01 het volgende:
edit: three is a crowd.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:37 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die het überhaupt ook over de baby of is het één en al aandachtshoerding?
Dat laatste... DGK is soms net FOK! hèquote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft die het überhaupt ook over de baby of is het één en al aandachtshoerding?
Ze eten een snackje of iets met een dipsausje, Brian gaat straks koken zegt hij terwijl Huub en Mike vanochtend een boodschappenlijst hebben gemaakt en samen zouden koken. Volgens mij zijn er nog geen boodschappen binnengekomen. Geen idee waar Claire en Jaap zijn, Dennix draait zijn single in de Chill.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
Zitten Amanada, Brian en Mike nou te eten terwijl Eric en Huub zitten te racen??
En waar zijn Claire, Dennis en Jaap??
Bedankt maar het duurt heel erg lang, is dat normaal?quote:
Bron: VV.quote:Brian, Amanda en het korset zoeken een plekje in de tuin. “Oh, en toen met die acrylnagels!”, schatert de Amsterdamse, die het binnenpretje niet voor zich kan houden. Brian lacht met haar mee, maar wanneer Amanda even later over een haaienverhaal begint, grijpt hij in. “Je moet met nieuwe dingen komen. Ik weet alles al”, grinnikt de Antilliaan. Ach gut… Zijn de twee nu al uitgepraat? Amanda geeft Brian snel een kusje. Gelukkig krijgt haar vriendje daar nóóit genoeg van!
Nog 2 koppen uit VV, wat zijn ze toch objectief.quote:Amanda kan maar geen keus maken. Wordt het de witte blouse, haar zwarte top of toch dat leuke jurkje? In haar ondergoed graait ze door haar kast. “En ik moet ook een nieuwe beha!”, piept ze. Brian hoort haar aan, maar in plaats van zich te storen aan het gemekker van zijn vriendinnetje, helpt hij haar. Met de grootste precisie sluit hij de haakjes van Amanda’s korset. Wat een lief vriendje!
Wat duurt lang, het Uploaden? Als dat zo is, nee dat is niet normaal. Bij mij duurt het hooguit 10 seconden.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:56 schreef STAP01 het volgende:
Bedankt maar het duurt heel erg lang, is dat normaal?
En waarschijnlijk krijgt die vader al maanden van Dennis te horen dat hij het zeker weten 100% morgen gaat regelen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg: Als ik toch de vader van Nix was geweest
had ik toch NET ZOLANG op hem ingesproken totdat ze het kind lieten weghalen !
Alsof inpraten op hem helpt om haar een abortus te laten ondergaan.....quote:Op zondag 10 februari 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg: Als ik toch de vader van Nix was geweest
had ik toch NET ZOLANG op hem ingesproken totdat ze het kind lieten weghalen !
Dat kan nooit Nadia d'r buik zijn... deze heeft maar 1 navelquote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef STAP01 het volgende:
Het bewijs!
Dennix is NIET de vader!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |