quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Hey zullen we deze vanavond met z'n allen inzetten?!?
http://www.youtube.com/watch?v=eYnGmlwHpgE
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook vreemd. Die doet het gewoon goed de laatste tijd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:15 schreef dndiek het volgende:
Vreemd dat Afellay niet genoemd wordt in de vermoedelijke opstelling
Ja of rust voor Woensdag geven maarja dan zou ik hem juist de eerste helft mee laten spelen. En als het dan goed gaat de tweede helft hem er eerder uit halen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
Heb verder ook niets van Vergoossen gehoord dat Afellay een blessure zou hebben, dus ik ga er vanuit dat ie gewoon speelt.
Dat zou een Benitez-actie zijn, en tot nu toen vind ik Sef redelijk het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of rust voor Woensdag geven maarja dan zou ik hem juist de eerste helft mee laten spelen. En als het dan goed gaat de tweede helft hem er eerder uit halen.
In theorie wel ja. Praktijk is wat genuanceerder, want als je kijkt naar het rechterrijtje heeft PSV 1x gelijkgespeeld tegen AZ(die daar eigenlijk niet eens thuishoren met hun kwaliteiten) en 1x gelijk tegen VVV. De rest gewonnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:44 schreef patrickt37 het volgende:
Elke club kan PSV punten afsnoepen. Er is geen enkele stabiele club in Nederland. Of zijn we clubs als Groningen, VVV en Roda vergeten?
Gelukkig hoeven we alleen nog uit bij Roda en Utrecht. Al weet ik niet of we die laatste bij de subtoppers moeten scharen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In theorie wel ja. Praktijk is wat genuanceerder, want als je kijkt naar het rechterrijtje heeft PSV 1x gelijkgespeeld tegen AZ(die daar eigenlijk niet eens thuishoren met hun kwaliteiten) en 1x gelijk tegen VVV. De rest gewonnen.
PSV verliest vooral punten uit bij de subtoppers. Nog niets gewonnen daar.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Met z'n allen!!!![]()
Ik ben een Brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabraboooooo
http://nl.youtube.com/watch?v=R6rnfJqVTdk&feature=relatedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Paar seizoenen terug, die vrije trap van alex tegen Heerenveen![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is altijd al zo geweest toch
En dan volgende middag lachend naar de uitslag kijken van Ajaxquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zaterdagavond is veel leuker, na de wedstrijd meteen uitgaan oid. Op zondag kun je dan lekker uitslapen.
Helemaal mee eens. Zaterdag van tevoren één pintje doen, trein in naar het stadion en daarna de stad in.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zaterdagavond is veel leuker, na de wedstrijd meteen uitgaan oid. Op zondag kun je dan lekker uitslapen.
En ik ga liever op zaterdag naar een thuiswedstrijd dan zondagmiddagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En het is maar goed ook, heb altijd het idee dat PSV minder speelt als ze 's zondags/'s middags moeten voetballen
Heb er zin in vanavondquote:De supportersvereniging PSV Fans united zal zaterdagavond tijdens het duel met sc Heerenveen een nieuw spandoek onthullen op de Noordtribune. Het doek heeft een afmeting van maarliefst zestig bij vijftien meter.
Op het doek staan het oude en nieuwe logo van de Eindhovenaren, het logo van Fans united en de grootste prijzen die PSV in de loop der jaren heeft gewonnen.
Daarnaast zijn er portretten van 42 prominente PSV’ers op het spandoek te zien, waaronder Ben van Gelder, Coen Dillen, Toon Brusselers, Willy van der Kuijlen, Jan van Beveren, Kees Rijvers, Huub Stevens, Romario, Ronaldo en Ruud van Nistelrooy.
En wat denk jij? Worden jullie kampioen?quote:
Zonder Afellay tegen Ajax was de beste wedstrijd, en Afellay heeft midweeks gespeeld. PSV moet Heerenveen kortom niet in de kaart te spelen door Afellay weer zoveel doelpunten te laten verspillen als hij -onder druk- tegen Feyenoord deed. Bovendien bereikt Afellay alleen Vennegoor en die speelt al even niet meer bij PSV. Farfán en Lazovic hebben meer assists, en die spelen tot nu toe ook niet groots.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef ganzenherder het volgende:
Afellay niet in de basis zou ik niet zo logisch vinden opzich, never change a winning team enzo
Wanneer komt Alex eigenlijk in het rijtje Romario en Ronaldo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb er zin in vanavond![]()
Mooi dat ie op Noord komt, kan ik hem goed zien
Ik hoop het niet. Dan zit ik er onder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi dat ie op Noord komt, kan ik hem goed zien
Je kunt gewoon langsgaan bij het stadion. Daar zit zo'n balie aan de noord-/spoorkant waarvoor je daar terecht kan. Zo heb ik het destijds gedaan (lang, láng geleden).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgend seizoen he, wil ik eindelijk eens een keer een seizoenskaart nemen van PSV samen met mn vriendin. Hoe moet dat allemaal enzo.
Serieus moeten ze je ook nog voeren of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgend seizoen he, wil ik eindelijk eens een keer een seizoenskaart nemen van PSV samen met mn vriendin. Hoe moet dat allemaal enzo.
Ik ben ook naar het stadion.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:10 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zeg euh...daar gaan we! It giet oan!!
Jep, ik ga ook richting het stadion.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook naar het stadion.
Ik heb er zin in
Najah, ik dacht hier zitten wel een paar ervaringsdeskundigenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Serieus moeten ze je ook nog voeren of hoe zit dat?
Misschien een idee om naar de officiele PSV site te gaan.
En aangezien ik zo aardig ben mag je ook hier klikken.
Ben je er klaar voor SCHatjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:29 schreef SCH het volgende:
Zo!
Wat ben je nerveusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor SCHatje
wow echt de vaste basis weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:59 schreef ruud.nl het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina, Aissati en Jonathan.
Valt mee hoorquote:
capturequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Valt mee hoorben alleen nerveus of we met 3-0 en 4-0 gaan winnen
Shit, Mendez speelt nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow echt de vaste basis weersinds Vergoosen is de opstelling ineens weer voorspelbaar
Zit je hier nu serieus PSV af te korten met "P"?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
een typefout op het PN
als ze zelf verliezen profiteren ze er niet vanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:14 schreef SCH het volgende:
Het enige is dat Ajax van onze overwinning zal profiteren terwijl die prutsers zelf verliezen
Inderdaad.. Jemig wat een kansen voor heerenveen zeg..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:06 schreef VoreG het volgende:
Het is dat jullie Gomes al een paar jaar in de goal hebben staan, zonder hem zouden jullie nooit 4x op rij kampioen zijn geworden
Niet alleen voor Heerenveen. Er zijn talloze voorbeelden waarbij PSV het ontzettend lastig heeft en de tegenstander gewoon 99% kansen voor de gelijkmaker of de winst mist, omdat die Gomes alles pakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef notunreal het volgende:
[..]
Inderdaad.. Jemig wat een kansen voor heerenveen zeg..
En zonder Cocu? En zonder Alex? En zonder Hiddink?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:06 schreef VoreG het volgende:
Het is dat jullie Gomes al een paar jaar in de goal hebben staan, zonder hem zouden jullie nooit 4x op rij kampioen zijn geworden
Inderdaad. Zonder Gomes was het heel anders gelopen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef ganzenherder het volgende:
Gelijkspel kan ik goed mee leven na het grootste gedeelte van de wedstrijd gezien te hebben
Cocu en Alex zijn lang niet zo belangrijk als Gomes. Als je ziet wat die gozer eruit haalt. Er is vrijwel geen enkele keeper die 10 ballen die er 8 van de 10 keer gewoon invliegen ze allemaal pakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En zonder Cocu? En zonder Alex? En zonder Hiddink?
Gomes is een absolute held, geen misverstand, en ruggegraat van PSV. Maar het is en blijft een teamsport.
Puntje vanavond is verder geen ramp, alleen jammer dat het geconcentreerde spel van de uitwedstrijden dit jaar kon niet gehaald worden. Op het einde was het moeheid, maar ik zag toch veel te vaak open ruimtes op het middenveld, waardoor je totaal overlopen werd.
Je hebt iets Amsterdams in je karakter zittenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef rubbereend het volgende:
prima, morgen verlies Ajax dus lopen we uit
ajax heeft het er meestal wel lastigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt iets Amsterdams in je karakter zitten.
Penalty onthouden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:06 schreef -SG- het volgende:
1-1...
Heereveen speelde heel sterk maar wat is Gomes toch een held. Jammer dat dszudszak die 2-0 scoorde. 1-1 Kan ik opzich wel mee leven al hadden we er meer uit kunnen halen.
Ik heb het niet zo om scheidsrechters de schuld te geven maar wat fluitte Luinge toch slecht zeg. Hij heeft ons volgens mij 2, naja zeker 1, penalty onthouden. En waarom kreeg dszudszak een gele kaart?
Eerste helft lazovic. Duidelijke penalty.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Penalty onthouden?
Er was helemaal niets dat een penalty waard was.
Dat was niet echt een penalty hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eerste helft lazovic. Duidelijke penalty.
Was duidelijk GEEN penaltyquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik zat in het stadion.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in het stadion zat en het daardoor niet goed kon zien, dat was alles behalve een pingel.
Ja was een duidelijk geval van 2e geelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook geen penalty.
Zuiverloon had er wel afgemoeten 20 minuten voor tijd.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook geen penalty.
Zuiverloon had er wel afgemoeten 20 minuten voor tijd.
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.quote:
Was niet Zuiverloon die de overtreding maakte maar Drost. Zuiverloon liep er wel naast.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.
ow ik bedoelde later , toen schopte die iemand hardquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.
Heb het over een ander moment. Vlak voor de 16 gooide Zuiverloon het been ervoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was niet Zuiverloon die de overtreding maakte maar Drost. Zuiverloon liep er wel naast.
Waarom geen 2e geel voor Bakkal vlak voor rust?????
Ah ik snap het al. Gele kaarten voor PSV'ers zijn nonsens en de tegenstander hoort er bij elke overtreding één te krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb het over een ander moment. Vlak voor de 16 gooide Zuiverloon het been ervoor.
Waarschijnlijk omdat die eerste gele kaart van Bakkal nonsens was, en hij zich dat realiseerde.
Precies.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ah ik snap het al. Gele kaarten voor PSV'ers zijn nonsens en de tegenstander hoort er bij elke overtreding één te krijgen.
Omdat ze elkaar stonden te duwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies.
Waarom kreeg Dzsudzsak geel, terwijl hij gewoon netjes die bal buiten speelt en Zuiverloon als een debiel boos gaat doen tegen hem?
Had hij kunnen doen, maar als er 1 van de twee nou geen geel verdiende in die situatie was het Dzsudzsak, die weerde alleen Zuiverloon af, waarna Zuiverloon hem vervolgens weer een duw gaf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar stonden te duwen.
Luinge had dit ZONDER gele kaarten op kunnen lossen.
fijn dat mn sarcasme begrepen werdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt iets Amsterdams in je karakter zitten.
Luinge en iets oplossenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar stonden te duwen.
Luinge had dit ZONDER gele kaarten op kunnen lossen.
quote:“Ik ben een snelle speler met de nodige techniek en speel het liefst op de rechterflank. Maar op links kan ik ook uit de voeten. Verder wil ik nu liever niet teveel praten, dat zien de supporters wel als ik straks hier heen kom”
Dzsudzsák op links, Manco op rechts, Koevermans in de punt, Aissati/Afellay erachterquote:
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Met een beetje geluk lopen we nog uit ook !
ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
Ssssst!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja net zoals jullie toen van Nec gingen winnen
dat is de schade van Carnaval!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat PSV het in conditioneel opzicht flink aflegt tegen Heerenveen. Wat vinden jullie hier van?
Brazilianen vieren ook Carnavalquote:Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zoveel spelers uit Brabant dan?![]()
Die spelers waren echt aan het zuipen van de week.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even serieus, dat is toch vreemd, dat PSV dat overkomt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Zuiverloon was ook irritant bezig, heeft ie wel vaker last van
"Uilenberg: Onze arbiters zijn van Europese top".quote:Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....
Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:15 schreef Morrigun99 het volgende:
Kan met de uitslag leven. Verder ook geen kritiek op Heerenveen ofzo, maar die KUT Luinge....
Man, wat is dát een waardeloze scheidsrechter zeg. Die heeft zijn stempel wéér op een topper gedrukt. Zo'n man moet toch meteen uit z'n functie ontheven worden. Zó veel wedstrijden waarin hij een one-man show weg staat te geven. Bah.
Hij kan heel irritant doen en dat duwtje was daar gisteren een voorbeeld van. Had ie gewoon weer even niet in de gaten wat er aan de hand was. Maar verder ook geen drama.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Zuiverloon. Ik snap niet dat die vent bij Heerenveen in de basis staat. Wat een waardeloze voetballer. En dan ook nog eens zo irritant gaan doen.
Hij floot gewoon waardeloos, nou geloof ik niet dat het verder belangrijk was voor het wedstrijdverloop maar het is gewoon bijzonder irritant.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat deed Luinge dan verkeerd? Volgens mij hadden PSV-supporters niks over hem te klagen. Wij ook niet hoor maar als er dan toch geklaagd moet worden dan horen wij dat te doen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we een keeper hadden gehad die net wat minder goed was dan Gomes verlies je gewoon met 1-3 of erger.
Ik geef alleen aan dat Gomes gisteren heel belangrijk was, zie niet in wat daar flauw aan is.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
Weet niet of dat wel helemaal klopt. Gomes heeft gewoon ballen die andere keepers niet hebben, en zeker vrije trappen. Heeft niet zoveel met de verdediging te maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:27 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort argumenten altijd zo flauw. Als een Feyenoord in 2002 geen v.Hooydonck hadden gehad, of een Ajax Cruijff in de 70'er jaren hadden ze ook minder prijzen gewonnen... Zoals al eerder genoemd in dit topic, is het natuurlijk een teamsport. Gomes zou ook heus wel meer ballen doorlaten als er een Hofland en Bahia voor hem zouden staan, of minder als Alex hier nog zou spelen..
2 grote kansen op 2-0 ja. Maar we mochten verdomd blij zijn dat we de rust haalden met 1-0. Als het 1-2 had gestaan hadden we niks kunnen zeggen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb helaas niks van de wedstrijd kunnen zien, maar ik begreep dat PSV in de eerste helft een paar keer een grote kans op de 2-0 had? Als die valt, dan was het wel wat anders geweest natuurlijk.
Zijn contract gaat komende zomer pas in en duurt dan 5 jaar. Dus hij loopt af half 2013quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
PSV heeft die Manco voor 5 jr vastgelegd lees ik net. Maar eerder van de week las ik dat ze zouden wachten tot ie 18 is, dat is in Augustus. Hoe zit dat?
Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand onder de 18 geen contract mag tekenen, maar wel voor zijn 18e een contract mag tekenen dat vanaf zijn 18e ingaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Zijn contract gaat komende zomer pas in en duurt dan 5 jaar. Dus hij loopt af half 2013
Weddenschap verlorenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wedje?
mag ook niet, zie leandro zaak..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd dat iemand onder de 18 geen contract mag tekenen, maar wel voor zijn 18e een contract mag tekenen dat vanaf zijn 18e ingaat.
ik zal het wat nuanceren: veel mensen doen alsof het puur aan Gomes ligt, wat ten eerste niet zo is, en ten tweede, ieder team heeft wel zo zn sterren.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat Gomes gisteren heel belangrijk was, zie niet in wat daar flauw aan is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Loop je toch weer een puntje uit ondanks puntverlies
* ff afkloppen natuurlijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef -SG- het volgende:
[ afbeelding ]
De nummer 1 tot en met 7 is toch niet meer belangrijk
Kijk is hoe mooi.
Sterker nog, we spelen best slecht, kan je nagaan hoe de rest het doetquote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef neilpad het volgende:
Eigenlijk best bizar, zo sta je stuivertje te wisselen voor de top met Ajax en Feyenoord en zo sta je negen punten los zonder echt heel goed te spelen.
Dat is ook nog niet tig keer gezegd natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Imperatore het volgende:
Wat flauw dat ik menigeen wel hoor zeggen 'als Gomes die ballen er niet uit houdt', maar ik hoor welhaast niemand zeggen 'als PSV die kansen op 2-0 en misschien zelfs 3-0 maakt, is de wedstrijd gewoon gespeeld'. Want zo is het ook, schieten Afellay en Doedelzak binnen, dan..
Ik hou niet van dat als gepraat, maar ALS je het dus doet, wees dan consequent!
Ik heb het niet vaak kunnen ontdekken nee, en heb net dit topic doorgespit. Sowieso wordt het lang niet zo vaak gezegd als dat Gomes-verhaal. Met name door ajacieden.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet tig keer gezegd natuurlijk
Dan hadden we zeer tegen de verhouding in met 3-0 voor gestaan en dan was dat nog steeds aan Gomes te danken omdat die er voor rust minstens zoveel uit hieldquote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Imperatore het volgende:
Wat flauw dat ik menigeen wel hoor zeggen 'als Gomes die ballen er niet uit houdt', maar ik hoor welhaast niemand zeggen 'als PSV die kansen op 2-0 en misschien zelfs 3-0 maakt, is de wedstrijd gewoon gespeeld'. Want zo is het ook, schieten Afellay en Doedelzak binnen, dan..
Bij deze: als alle kansen in de eerste helft erin gegaan waren had het 3-5 oid gestaanquote:Ik hou niet van dat als gepraat, maar ALS je het dus doet, wees dan consequent!
Als ik tieten had gehad..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hadden we zeer tegen de verhouding in met 3-0 voor gestaan en dan was dat nog steeds aan Gomes te danken omdat die er voor rust minstens zoveel uit hield
[..]
Bij deze: als alle kansen in de eerste helft erin gegaan waren had het 3-5 oid gestaan
heerlijk dit soort postsquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wedje?
Wakker worden eend. Het is Patjequote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd waar jullie nog lastig krijegn
Groningen uit en thuis zit nogal een groot contrast tussen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef rubbereend het volgende:
er komen nog wel wat lastige wedstrijden, straks een rijtje Ajax (thuis), Roda (uit) en Groningen (thuis). Dat is nog een lastig rijtje......
Voorspelbaar +15quote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef Radegast het volgende:
Manco.
Hopelijk doet 'ie zijn naam eer aan.
volgende week willem 2quote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 9-3 14.30 PSV - Ajax ERE
zo 16-3 14.30 Roda JC - PSV ERE
za 22-3 19.30 PSV - FC Groningen ERE
zo 13-4 14.30 PSV - FC Twente ERE
zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
Denk ik
Er zal er wel 1 op www.psv.tv komenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
werkt hier allemaal pimaquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
Jep ik wed dat ze door 80% van de voetbalanalisten bij zowel RTL als NOS werden getipt als de nieuwe kampioen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef BottleKid het volgende:
En ik aan het begin van het seizoen gaan verkondigen dat AZ de grootste concurrent zou worden voor de titel...![]()
![]()
Mooie stand zo. Ik gun het Heerenveen namelijk van harte...
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je zo weinig hoort over de prestaties van NAC, die hebben gewoon evenveel punten als Ajax, Feyenoord en Heerenveen.
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.
Ja, gedeeld 2de, maar dat is niet voldoende hequote:Op zondag 10 februari 2008 17:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!
Inderdaad, al is dit waarschijnlijk de reden bij NAC.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat wij het al jaren moeilijk tegen jullie hebben. We hebben er ons inmiddels al bij neergelegd.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Jullie legden je neer bij de nederlaag tegen ons. Jullie zochten geen uitvluchten. Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
De tijd dat wij bibberend Eindhoven binnenrijden keert ook wel weer terug.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat wij het al jaren moeilijk tegen jullie hebben. We hebben er ons inmiddels al bij neergelegd.
Dat vond ik écht irritant toen ik die afgelopen zomer opensloeg. Stelletje amateurs.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef dndiek het volgende:
In de seizoensgids van de VI had niemand PSV als kampioen bij de voorspellingen
Blijft vreemd inderdaad. Alhoewel Brandts in de ploeg gewoon niet echt goed lijkt te liggen. Dan kan ik het me nog wel voorstellen. Maar Verbeek...natuurlijk is die beslissing gemaakt toen het Heerenveen nog niet zó voor de wind ging, maar echt slecht ging het toch niet?? Mij lijkt het dat je deze trainer toch moet proberen te behouden hoor (alhoewel dat nu te laat is natuurlijk).quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de wedstrijd tegen Ajax ging, maar wij werden kansloos weggetikt door jullie, we kwamen zelfs nog goed wegquote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Jullie legden je neer bij de nederlaag tegen ons. Jullie zochten geen uitvluchten. Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
Brandts volgend jaar assistent van Stevensquote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Weet alleen niet of Brandts dat zo leuk zou vinden...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brandts volgend jaar assistent van Stevens
Niet iedereen kan dat. Er lopen hier ook nog genoeg Ajacieden rond die niet arrogant zijn, niet compleet uit hun bol gaan bij een achterstand van PSV/Feyenoord en die gewoon een eerlijke mening geven als er gelijkgespeeld of verloren wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
hij wordt als serieuze kandidaat genoemdquote:Op zondag 10 februari 2008 18:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Weet alleen niet of Brandts dat zo leuk zou vinden...
Bron?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij wordt als serieuze kandidaat genoemd
o.a. deze: http://www.soccernews.nl/news/40859 werd toen op meedere sites gemeld (mede omdat iedereen elkaar napraat natuurlijk)quote:
Ik zie liever brandts dan Koster, omdat ik toch denk dat hij meer kan toevoegen aan PSV.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o.a. deze: http://www.soccernews.nl/news/40859 werd toen op meedere sites gemeld (mede omdat iedereen elkaar napraat natuurlijk)
Dat had er mee te maken dat hij en Gerets niet meer door één deur konden. Toen was de situatie zo: óf Brandts weg óf Gerets. En dat werd, logischerwijs, dus Brandts.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef mcyodogg het volgende:
Brandts is toch niet heel lekker weggegaan destijds?
quote:Ik weet het wel.
Omdat Philips de grootste sponsor van de KNVB is.
En ja, dat meen en geloof ik echt. Want ga eens na, maakt een scheids in onze wedstrijd een fout of blunder, dan is het 9 van de 10 keer in ons nadeel.
Maken ze bij PSV een blunder dan is dat 10 van de 10 keer in het VOORDEEL van PSV.
En dat al 5 jaar lang.
Ik heb al 3 jaar gedacht van "Nee joh, dat is gewoon toeval", maar ik kan het nu niet meer afdoen als toeval.
Wij mogen geen kampioen worden
Nepcompetitie.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef BottleKid het volgende:
Dat er wel eens surrealistisch gedacht wordt, weten we allemaal. Maar dit is wel érg 'the truth is in here...'
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:43 schreef knep het volgende:
Daar past maar 1 plaatje bij, wie post het even?
De eer is aan uquote:
Was ik al in december, jammer dat die er nog isquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De eer is aan u
.... ik zie dat je Bert ook weer zat bent
Oke.. dit is het PSV topic... maar wie moet de vervanger worden dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was ik al in december, jammer dat die er nog is
Ik weet niet hoe helsingborg speelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Woensdag Helsingsborg, wat denken jullie?
Ik denk 2-0.
Tegen Willem II zal dat niet zoveel uitmaken lijkt me..Daar moet gewoon van gewonnen worden..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het wel kut dat we volgende week niet op zondag spelen.
Hebben we 1 dag extra rust..
Hebben we hard nodig met dit programma
Sterker nog.. het is zelfs duurderquote:
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Woensdag Helsingsborg, wat denken jullie?
Ik denk 2-0.
Dat was een heel ander Heerenveen dan nu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....
Bijnaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Wij gaan ons best doen om wel te winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was een heel ander Heerenveen dan nu.
Dan moet je er ook wel bij bedenken dat Heerenveen toen totaal niet kon tippen aan het Heerenveen van nuquote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....
In theorie nog niet, praktisch gezien wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ik zou het ook wel mooi vinden als Brandts zou komen als assistent, maar de vraag is echter of ie dat wel wil..quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie liever brandts dan Koster, omdat ik toch denk dat hij meer kan toevoegen aan PSV.
kwestie van zorgen dat je er heel goed voor staat danquote:Op zondag 10 februari 2008 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh Maart gaat wel een zware maand worden
Wat wil je daarmee beweren?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef okee6 het volgende:
Ondanks Afellay gelijk tegen Heerenveen, het is niet andersHet had al beslist gekund.
dat lijkt me duidelijkquote:
dat is wel vaker zo hierquote:Op zondag 10 februari 2008 23:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zal hij wel een van de weinigen zijn met die mening
Het schijnt dat Stan na een paar biertjes vorig jaar zijn computer heeft onder gezeken, waardoor hij alle files kwijt isquote:Op zondag 10 februari 2008 23:38 schreef dndiek het volgende:
Van der Zee heeft die Hongaar afgekeurd voor Ajax
Dat dachten we van januari ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh Maart gaat wel een zware maand worden
ajax - Roda is ook nooit combi, psv - Roda daarentegen altijd.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:36 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Dank je. Ben benieuwd wat wij krijgen. PSV is niet zo standvastig met zulke dingen... (Autocombi naar Willem II met 2x omwisselen bijvoorbeeld. Feyenoord heeft vrij vervoer...)
Verklaart ook een hoop.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ajax - Roda is ook nooit combi, psv - Roda daarentegen altijd.
Naar Ajax met Sneijder gekeken verleden jaar? Als Sef dat wil moet hij zo doorgaan, al zijn de tegenstanders weer zwakker dan toen. Afellay trekt alle ballen naar zich toe, assists, doelpunten, heel weinig rendement. Als hij maar 75% had kunnen halen, dan was PSV er al geweest.quote:
75%? Dat van elke 100 ballen die hij krijgt er 75 een doelpunt of een kans opleveren? Of hoe moeten we dat zien?quote:Op maandag 11 februari 2008 12:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
Naar Ajax met Sneijder gekeken verleden jaar? Als Sef dat wil moet hij zo doorgaan, al zijn de tegenstanders weer zwakker dan toen. Afellay trekt alle ballen naar zich toe, assists, doelpunten, heel weinig rendement. Als hij maar 75% had kunnen halen, dan was PSV er al geweest.
Zijn prestatie, een voetballer wordt geacht voor 100% zijn taak te kunnen uitvoeren, Afellay draait 50% wedstrijdjes. In de Kuip had hij zelfkritiek, uit eigen beweging gelukkig. In Venlo viel zijn prestatie weg bij die van de Hongaar, maar kreeg hij naderhand lof waar hij twee punten dumpte. Daar kwam een onnodige gele kaart en schorsing voor Ajax uit bij, wat PSV ten goede kwam in de Arena. Ik kan me de insteek van de trainer prima begrijpen, Afellay moet groeien in die rol, maar ondanks publiek en media moet je ook veeleisend zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
75%? Dat van elke 100 ballen die hij krijgt er 75 een doelpunt of een kans opleveren? Of hoe moeten we dat zien?
Tja, dat hij nog niet zo constant is is een feit maar dat geldt voor de hele ploegquote:Op maandag 11 februari 2008 13:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zijn prestatie, een voetballer wordt geacht voor 100% zijn taak te kunnen uitvoeren, Afellay draait 50% wedstrijdjes. In de Kuip had hij zelfkritiek, uit eigen beweging gelukkig. In Venlo viel zijn prestatie weg bij die van de Hongaar, maar kreeg hij naderhand lof waar hij twee punten dumpte. Daar kwam een onnodige gele kaart en schorsing voor Ajax uit bij, wat PSV ten goede kwam in de Arena. Ik kan me de insteek van de trainer prima begrijpen, Afellay moet groeien in die rol, maar ondanks publiek en media moet je ook veeleisend zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2008 23:38 schreef dndiek het volgende:
Van der Zee heeft die Hongaar afgekeurd voor Ajax
Een aantal uitgaven terug had Co Lumn (quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef dndiek het volgende:
In de seizoensgids van de VI had niemand PSV als kampioen bij de voorspellingen
True, maar ik ben het wel een beetje eens met Okee6 ditmaal. Afellay speelt goed, mooie acties enz enz, maar het rendement is nog lang niet hoog genoeg om het team te kunnen dragen.quote:
Zijn acties zijn mooi maar veel te lang. Hij komt de bal liever brengen dan dat hij de bal direct geeft. Dat vertraagt het spel.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
True, maar ik ben het wel een beetje eens met Okee6 ditmaal. Afellay speelt goed, mooie acties enz enz, maar het rendement is nog lang niet hoog genoeg om het team te kunnen dragen.
Dat is wel want minder extreem dan wat Okee6 zegt, maar in essentie ben ik het wel met hem eens.
Overigen ben ik wel van mening dat Afellay mits goed begeleid over 2 jaar wel die speler kan zijn.
volgens mij heb ik die toevallig nog liggenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:39 schreef ErikT het volgende:
Het stukje staat in Nr 2 van dit seizoen, het septembernummer. blz 29
Ik ga het niet helemaal overtypen, maar de essentie: de afgelopen zes keer dat PSV kampioen werd is dat 2 keer voorspeld door de meerderheid van VI pannel. En dit jaar, zoals je al zei, zei zelfs niemand PSV. 4x AZ, 6x Ajax en 2x Feyenoord.
Bron: www.voetbalprimeur.nlquote:Braziliaanse keeperstrainer naar PSV
Flávio Tenius, de keeperstrainer van Cruzeiro, vertrekt naar Eindhoven om dezelfde functie te vervullen bij PSV. De coach leidde eerder Heurelho Gomes op, voordat die de overstap naar Nederland maakte.
De PSV-goalie was ook degene die Flávio Tenius benaderde voor de overgang. Vandaag maakte hij zijn keuze bekend aan zijn club Cruzeiro, dat het nieuws inmiddels ook al op de eigen website bevestigd heeft.
De 43-jarige Braziliaanse coach zal naast Gomes ook de 20-jarige Cássio Ramos, een andere landgenoot, gaan trainen. Ramos tekende afgelopen zomer al een contract voor vijf seizoenen bij de Eindhovenaren.
bijzondere ontwikkeling. Hij heeft dus blijkbaar een wat andere benadering......quote:11/2/2008 - PSV haalt Braziliaanse keeperstrainer
(Gepost door RvN)
PSV heeft een verrassende zet gedaan door de Braziliaanse keeperstrainer Flávio Tenius aan te trekken. De keeperstrainer van Cruzeiro leidde eerder Gomes op. het was de PSV doelman die de keeperstrainer benaderde voor de overstap. Afgelopen weekend zou Flávio Tenius het tweejarig aanbod hebben ontvangen en dat vandaag aan zijn club bekend hebben gemaakt. Cruzeiro heeft het nieuws inmiddels op haar officiële website bevestigd.
PSV Netwerk
Met de komst van de Braziliaan lijkt het ook Gomes nog nauwer aan de club te verbinden. Ook voor de ontwikkeling van Cassio lijkt dit een extra stimulans te geven. Qua communicatie is het echter de vraag hoe dit opgepakt gaat worden.
PSV Netwerk
Flávio Tenius liet in een reactie al weten vooral te kijken naar de ontwikkeling van keepers op lange termijn. Volgens hem zijn ze daar in Brazilië verder in dan in Europa en hij wil zijn kennis betreffende verdere ontwikkeling van keepers graag hier toepassen.
Feyenoord direct kampioenskandidaat noemen is al een lachtertje natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2008 16:39 schreef ErikT het volgende:
Het stukje staat in Nr 2 van dit seizoen, het septembernummer. blz 29
Ik ga het niet helemaal overtypen, maar de essentie: de afgelopen zes keer dat PSV kampioen werd is dat 2 keer voorspeld door de meerderheid van VI pannel. En dit jaar, zoals je al zei, zei zelfs niemand PSV. 4x AZ, 6x Ajax en 2x Feyenoord.
in de laatste PSV Suporter stond een heel stuk over de club dus ik ben helemaal bijquote:Op maandag 11 februari 2008 21:21 schreef sander4444 het volgende:
ok, hier enige info over Helsingborgs IF
Helsingsborgs IF komt uit in de Allsvenskan, de hoogste afdeling in Zweden. Deze competitie is echter een lente-herfst competitie, wat inhoud dat deze in de lente begint, in de zomer slechts stil wordt gelegd voor eventueel EK of WK (zoals dit jaar dus) en in de winter er een langere break is, zoals in Nederland de zomerstop. Helsingborgs IF zal de 1e competitiewedstrijd pas weer eind maart spelen, uit tegen nieuwkopers GIF Sundsvall. De laatste competitiewedstrijd was op 28 oktober 2007, waarin thuis Halmstads BK met 9-0 werd vernederd. Dit leverde uiteindelijk de 8e plaats in de eindrangschikking op, hetgeen geen recht geeft op een nieuw Europees ticket en ook niet op deelname aan de Royal League, een competitie van ploegen uit Zweden, Noorwegen en Denemarken. Helsingborgs IF heeft het afgelopen tijd dus met oefenwedstrijden moeten doen.
De meest recente 2 oefenwedstrijden waren tegen de Noorse clubs Brann Bergen en Stromsgodset IF. Tegen Brann Bergen werd gelijkgespeeld met 1-1 en van Stromsgodset werd met 4-3 verloren. Opvallend in beide wedstrijden was dat Henke Larsson nogsteeds de belangrijkste man is bij de Zweden met 3 van de 4 goals (waarvan 1 uit een strafschop). Hij zal dus ook zeer waarschijnlijk de grootste bedreiging voor PSV gaan vormen. Zijn maatje voorin Omotoyossi deed in de oefenwedstrijden echter niet mee, aangezien hij met Benin actief was op de Afrika Cup. Hij is afgelopen woensdag weer bij de groep aangesloten en zal tegen PSV gewoon kunnen spelen.
Ander opvallend feit was dat HIF het in beide wedstrijden in het begin liet liggen. Zo kwam HIF tegen Brann al na 6 minuten op achterstand. Larsson wist na een kwartier nog wel voor de gelijkmaker te tekenen, maar verder kwam HIF niet meer.
Tegen Stromgodset werd het zelfs nog een tikkeltje erger. Keeper Andersson kon binnen 10 minuten al 3 keer de bal uit het net halen en HIF mocht beginnen aan een enorme inhaalrace. Na opnieuw een kwartier zorgde opnieuw Larsson voor een HIF-treffer, waarna via verdediger Jakobsson en wederom Larsson terug werd geknokt naar 3-3. Na deze knappe gelijkmaker wisten de Noren echter al snel de voorsprong weer terug te winnen om deze vervolgens ook niet meer af te staan.
De Zweden zullen ook 2 spelers missen. Reservekeeper Oscar Berglund is geblesserd, net zoals verdediger Ronningberg, die in het duel met Brann Bergen geblesseerd raakte. De kans is groot dat hij, net zoals tegen Stromgodset, zal worden vervanger door Ekstrand.
Als PSV dit duel wil winnen, dan zal het wel agressief van start moeten gaan. Staat het bij rust nog 0-0, dan zullen ze flinke problemen kunnen krijgen. Zweedse team zijn vaak conditioneel erg sterk en HIF zal ook flink uitgerust aan de start verschijnen. De Eindhovenaren zullen mogelijk moe zijn van het drukke programma, wat ook in de wedstrijd tegen SC Heerenveen te zien was. Hoe langer het 0-0 blijft, de groter in de kansen voor HIF inschat op een mooie aanval/counter
Wel een goede zet lijkt me, met 2 Braziliaanse keepers.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef rubbereend het volgende:
meer nieuws:
[..]
bijzondere ontwikkeling. Hij heeft dus blijkbaar een wat andere benadering......
waarom? Ze zijn nu net zover als Ajax en verder dan AZ, alleen PSV staat er nog boven! Dan zitten ze er toch dichtbij.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Feyenoord direct kampioenskandidaat noemen is al een lachtertje natuurlijk
als hij goed is, vind ik het prima. Maar Braziliaanse keepers staan nou niet bepaald bekend om hun meevoetballende kwaliteiten. Die heeft Gomes in Eindhoven echt moeten ontwikkelen.......quote:Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wel een goede zet lijkt me, met 2 Braziliaanse keepers.
Had verwacht dat ze Lodewijks zouden benaderen eerlijk gezegd.
Sibonquote:Op maandag 11 februari 2008 19:32 schreef Frey het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5632
Gomes
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Even ouwe beelden bekeken van wedstrijden
http://youtube.com/watch?v=R_3MVU7658g
Die 3-1, wat een vrije trap, geweldig
Zo zie je ze nooit meerquote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Normaal loopt er wel iemand uit de muur om ervoor te springen.quote:
Er staat mij iets bij dat ze hem in die tijd 2x zo gedaan hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet nog wel dat we op het pleintje geregeld die vrije trap probeerden na te doen.
Heeft PSV hem ook niet ooit zoeens gemaakt tegen Heerenveen?
quote:Stevens zegt niets te weten van komst Flavio Tenius
(Gepost door RvN)
Huub Stevens heeft in De Telegraaf aangegeven niets te weten van de eventuele komst van de Braziliaanse keeperstrainer Flavio Tenius. "Het lijkt me toch dat ik het zou moeten weten als er een keeperstrainer wordt aangetrokken. Vorige week heb ik met Jan Reker en Stan Valckx wel over bepaalde profielen gesproken, maar niet over namen", zegt de huidige HSV-coach Stevens.
PSV Netwerk
Op de officiële website van Cruzeiro kondigt de keeperstrainer echter zijn zijn overgang aan en spreekt de club zijn spijt uit hem te moeten laten gaan, zoals PSV Netwerk gisteren al kon melden.
Lekker gecommuniceerd weer.quote:AD: PSV sluit komst Nederlandse keeperstrainer niet uit
Volgens het Algemeen Dagblad heeft PSV in een reactie benadrukt dat Gomes geen invloed heeft gehad op de keuze voor Flávio Tenius. Het is niet uitgesloten dat er ook nog een Nederlandse keeperstrainer wordt aangetrokken, zo meldt de krant.
Tegen Volendam, zeggen ze ook in het filmpjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
Ik weet nog wel dat we op het pleintje geregeld die vrije trap probeerden na te doen.
Heeft PSV hem ook niet ooit zoeens gemaakt tegen Heerenveen?
Ook leuk om Lucky luckquote:Op maandag 11 februari 2008 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Elke keer als ik die man zie denk ik dat hij binnen 5 minuten dood neervaltquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef Cyber2003 het volgende:
Voor degene die onze meesterscout en held Piet de Visser willen zien: hij zit bij Pauw & Witteman vanavond
Tja, die zal ook wel vertrekken na dit seizoen. Maar dit is wel erg makkelijk gezegd door Van Gaal natuurlijk. Die kon van tevoren ook niet weten dat zijn spitsen zo extreem matig zouden gaan presteren.quote:'Koevermans zou alles hebben gespeeld bij AZ'
Uitgegeven: 12 februari 2008 10:32
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 10:56
RIJSWIJK - Als Danny Koevermans bij AZ was gebleven, had hij dit seizoen alles gespeeld en een hoop doelpunten gemaakt. Dat zegt coach Louis van Gaal in de laatste editie van het tijdschrift Sportweek dat dinsdag is verschenen.
"Koevermans had voor mij niet weg gehoeven", zegt de AZ-trainer in het interview. "Maar hij wilde zelf weg. Hij kreeg niet de garantie dat hij basisspeler zou zijn, maar die geef ik niemand. Een andere rol wilde hij niet, dat probleem heeft hij nu ook bij PSV."
Koevermans maakte vorig seizoen 22 doelpunten voor AZ. Routinier Shota Arveladze scoorde veertien keer. Hun vervangers Pellè (drie treffers) en Ari (acht) hebben het vertrokken aanvalsduo nog niet kunnen doen vergeten. AZ staat momenteel elfde in de eredivisie, op zes punten van een plaats in de tweede playoffserie.
Resultaten
Van Gaal benadrukte in Sportweek dat de clubleiding van AZ hem nooit zal ontslaan enkel en alleen vanwege slechte resultaten. "Het management en het bestuur geloven in mij. En dat is wederzijds. Als het grootste gedeelte van de spelersgroep echter niet meer wil doen wat ik van ze verwacht, dan stap ik op. Dat was ook de reden van mijn ontslag destijds bij de KNVB."
Van Gaal ligt tot medio 2010 vast bij AZ. Alleen als hij bondscoach kan worden van Nederland, Duitsland, Engeland, Argentinië of Spanje mag hij al in 2009 vertrekken om zijn grote wens, het meemaken van een WK, in vervulling te laten gaan. "Als geen van die landen op mijn pad komt, dan blijf ik net zo lief tot m'n 65e bij AZ. Als de Ferguson van Alkmaar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |