quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Hey zullen we deze vanavond met z'n allen inzetten?!?
http://www.youtube.com/watch?v=eYnGmlwHpgE
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook vreemd. Die doet het gewoon goed de laatste tijd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:15 schreef dndiek het volgende:
Vreemd dat Afellay niet genoemd wordt in de vermoedelijke opstelling
Ja of rust voor Woensdag geven maarja dan zou ik hem juist de eerste helft mee laten spelen. En als het dan goed gaat de tweede helft hem er eerder uit halen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
Heb verder ook niets van Vergoossen gehoord dat Afellay een blessure zou hebben, dus ik ga er vanuit dat ie gewoon speelt.
Dat zou een Benitez-actie zijn, en tot nu toen vind ik Sef redelijk het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of rust voor Woensdag geven maarja dan zou ik hem juist de eerste helft mee laten spelen. En als het dan goed gaat de tweede helft hem er eerder uit halen.
In theorie wel ja. Praktijk is wat genuanceerder, want als je kijkt naar het rechterrijtje heeft PSV 1x gelijkgespeeld tegen AZ(die daar eigenlijk niet eens thuishoren met hun kwaliteiten) en 1x gelijk tegen VVV. De rest gewonnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:44 schreef patrickt37 het volgende:
Elke club kan PSV punten afsnoepen. Er is geen enkele stabiele club in Nederland. Of zijn we clubs als Groningen, VVV en Roda vergeten?
Gelukkig hoeven we alleen nog uit bij Roda en Utrecht. Al weet ik niet of we die laatste bij de subtoppers moeten scharen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In theorie wel ja. Praktijk is wat genuanceerder, want als je kijkt naar het rechterrijtje heeft PSV 1x gelijkgespeeld tegen AZ(die daar eigenlijk niet eens thuishoren met hun kwaliteiten) en 1x gelijk tegen VVV. De rest gewonnen.
PSV verliest vooral punten uit bij de subtoppers. Nog niets gewonnen daar.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Met z'n allen!!!![]()
Ik ben een Brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabraboooooo
http://nl.youtube.com/watch?v=R6rnfJqVTdk&feature=relatedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Paar seizoenen terug, die vrije trap van alex tegen Heerenveen![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat is altijd al zo geweest toch
En dan volgende middag lachend naar de uitslag kijken van Ajaxquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zaterdagavond is veel leuker, na de wedstrijd meteen uitgaan oid. Op zondag kun je dan lekker uitslapen.
Helemaal mee eens. Zaterdag van tevoren één pintje doen, trein in naar het stadion en daarna de stad in.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Zaterdagavond is veel leuker, na de wedstrijd meteen uitgaan oid. Op zondag kun je dan lekker uitslapen.
En ik ga liever op zaterdag naar een thuiswedstrijd dan zondagmiddagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En het is maar goed ook, heb altijd het idee dat PSV minder speelt als ze 's zondags/'s middags moeten voetballen
Heb er zin in vanavondquote:De supportersvereniging PSV Fans united zal zaterdagavond tijdens het duel met sc Heerenveen een nieuw spandoek onthullen op de Noordtribune. Het doek heeft een afmeting van maarliefst zestig bij vijftien meter.
Op het doek staan het oude en nieuwe logo van de Eindhovenaren, het logo van Fans united en de grootste prijzen die PSV in de loop der jaren heeft gewonnen.
Daarnaast zijn er portretten van 42 prominente PSV’ers op het spandoek te zien, waaronder Ben van Gelder, Coen Dillen, Toon Brusselers, Willy van der Kuijlen, Jan van Beveren, Kees Rijvers, Huub Stevens, Romario, Ronaldo en Ruud van Nistelrooy.
En wat denk jij? Worden jullie kampioen?quote:
Zonder Afellay tegen Ajax was de beste wedstrijd, en Afellay heeft midweeks gespeeld. PSV moet Heerenveen kortom niet in de kaart te spelen door Afellay weer zoveel doelpunten te laten verspillen als hij -onder druk- tegen Feyenoord deed. Bovendien bereikt Afellay alleen Vennegoor en die speelt al even niet meer bij PSV. Farfán en Lazovic hebben meer assists, en die spelen tot nu toe ook niet groots.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef ganzenherder het volgende:
Afellay niet in de basis zou ik niet zo logisch vinden opzich, never change a winning team enzo
Wanneer komt Alex eigenlijk in het rijtje Romario en Ronaldo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb er zin in vanavond![]()
Mooi dat ie op Noord komt, kan ik hem goed zien
Ik hoop het niet. Dan zit ik er onder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mooi dat ie op Noord komt, kan ik hem goed zien
Je kunt gewoon langsgaan bij het stadion. Daar zit zo'n balie aan de noord-/spoorkant waarvoor je daar terecht kan. Zo heb ik het destijds gedaan (lang, láng geleden).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgend seizoen he, wil ik eindelijk eens een keer een seizoenskaart nemen van PSV samen met mn vriendin. Hoe moet dat allemaal enzo.
Serieus moeten ze je ook nog voeren of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgend seizoen he, wil ik eindelijk eens een keer een seizoenskaart nemen van PSV samen met mn vriendin. Hoe moet dat allemaal enzo.
Ik ben ook naar het stadion.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:10 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zeg euh...daar gaan we! It giet oan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |