Was ik al in december, jammer dat die er nog isquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De eer is aan u
.... ik zie dat je Bert ook weer zat bent
Oke.. dit is het PSV topic... maar wie moet de vervanger worden dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was ik al in december, jammer dat die er nog is
Ik weet niet hoe helsingborg speelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Woensdag Helsingsborg, wat denken jullie?
Ik denk 2-0.
Tegen Willem II zal dat niet zoveel uitmaken lijkt me..Daar moet gewoon van gewonnen worden..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het wel kut dat we volgende week niet op zondag spelen.
Hebben we 1 dag extra rust..
Hebben we hard nodig met dit programma
Sterker nog.. het is zelfs duurderquote:
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Woensdag Helsingsborg, wat denken jullie?
Ik denk 2-0.
Dat was een heel ander Heerenveen dan nu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....
Bijnaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Wij gaan ons best doen om wel te winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was een heel ander Heerenveen dan nu.
Dan moet je er ook wel bij bedenken dat Heerenveen toen totaal niet kon tippen aan het Heerenveen van nuquote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....
In theorie nog niet, praktisch gezien wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ik zou het ook wel mooi vinden als Brandts zou komen als assistent, maar de vraag is echter of ie dat wel wil..quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie liever brandts dan Koster, omdat ik toch denk dat hij meer kan toevoegen aan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |