Inderdaad, al is dit waarschijnlijk de reden bij NAC.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.
Omdat wij het al jaren moeilijk tegen jullie hebben. We hebben er ons inmiddels al bij neergelegd.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Jullie legden je neer bij de nederlaag tegen ons. Jullie zochten geen uitvluchten. Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
De tijd dat wij bibberend Eindhoven binnenrijden keert ook wel weer terug.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat wij het al jaren moeilijk tegen jullie hebben. We hebben er ons inmiddels al bij neergelegd.
Dat vond ik écht irritant toen ik die afgelopen zomer opensloeg. Stelletje amateurs.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef dndiek het volgende:
In de seizoensgids van de VI had niemand PSV als kampioen bij de voorspellingen
Blijft vreemd inderdaad. Alhoewel Brandts in de ploeg gewoon niet echt goed lijkt te liggen. Dan kan ik het me nog wel voorstellen. Maar Verbeek...natuurlijk is die beslissing gemaakt toen het Heerenveen nog niet zó voor de wind ging, maar echt slecht ging het toch niet?? Mij lijkt het dat je deze trainer toch moet proberen te behouden hoor (alhoewel dat nu te laat is natuurlijk).quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de wedstrijd tegen Ajax ging, maar wij werden kansloos weggetikt door jullie, we kwamen zelfs nog goed wegquote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Jullie legden je neer bij de nederlaag tegen ons. Jullie zochten geen uitvluchten. Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
Brandts volgend jaar assistent van Stevensquote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Weet alleen niet of Brandts dat zo leuk zou vinden...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Brandts volgend jaar assistent van Stevens
Niet iedereen kan dat. Er lopen hier ook nog genoeg Ajacieden rond die niet arrogant zijn, niet compleet uit hun bol gaan bij een achterstand van PSV/Feyenoord en die gewoon een eerlijke mening geven als er gelijkgespeeld of verloren wordtquote:Op zondag 10 februari 2008 18:02 schreef DarkShine het volgende:
Waarom vraag ik me vandaag toch weer af waarom die topclub uit Amsterdam dat niet kan?
hij wordt als serieuze kandidaat genoemdquote:Op zondag 10 februari 2008 18:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee. Weet alleen niet of Brandts dat zo leuk zou vinden...
Bron?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij wordt als serieuze kandidaat genoemd
o.a. deze: http://www.soccernews.nl/news/40859 werd toen op meedere sites gemeld (mede omdat iedereen elkaar napraat natuurlijk)quote:
Ik zie liever brandts dan Koster, omdat ik toch denk dat hij meer kan toevoegen aan PSV.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
o.a. deze: http://www.soccernews.nl/news/40859 werd toen op meedere sites gemeld (mede omdat iedereen elkaar napraat natuurlijk)
Dat had er mee te maken dat hij en Gerets niet meer door één deur konden. Toen was de situatie zo: óf Brandts weg óf Gerets. En dat werd, logischerwijs, dus Brandts.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef mcyodogg het volgende:
Brandts is toch niet heel lekker weggegaan destijds?
quote:Ik weet het wel.
Omdat Philips de grootste sponsor van de KNVB is.
En ja, dat meen en geloof ik echt. Want ga eens na, maakt een scheids in onze wedstrijd een fout of blunder, dan is het 9 van de 10 keer in ons nadeel.
Maken ze bij PSV een blunder dan is dat 10 van de 10 keer in het VOORDEEL van PSV.
En dat al 5 jaar lang.
Ik heb al 3 jaar gedacht van "Nee joh, dat is gewoon toeval", maar ik kan het nu niet meer afdoen als toeval.
Wij mogen geen kampioen worden
Nepcompetitie.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef BottleKid het volgende:
Dat er wel eens surrealistisch gedacht wordt, weten we allemaal. Maar dit is wel érg 'the truth is in here...'
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:43 schreef knep het volgende:
Daar past maar 1 plaatje bij, wie post het even?
De eer is aan uquote:
Was ik al in december, jammer dat die er nog isquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De eer is aan u
.... ik zie dat je Bert ook weer zat bent
Oke.. dit is het PSV topic... maar wie moet de vervanger worden dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was ik al in december, jammer dat die er nog is
Ik weet niet hoe helsingborg speelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Woensdag Helsingsborg, wat denken jullie?
Ik denk 2-0.
Tegen Willem II zal dat niet zoveel uitmaken lijkt me..Daar moet gewoon van gewonnen worden..quote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het wel kut dat we volgende week niet op zondag spelen.
Hebben we 1 dag extra rust..
Hebben we hard nodig met dit programma
Sterker nog.. het is zelfs duurderquote:
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Woensdag Helsingsborg, wat denken jullie?
Ik denk 2-0.
Dat was een heel ander Heerenveen dan nu.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....
Bijnaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Wij gaan ons best doen om wel te winnenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was een heel ander Heerenveen dan nu.
Dan moet je er ook wel bij bedenken dat Heerenveen toen totaal niet kon tippen aan het Heerenveen van nuquote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als je bedenkt dat zij Heerenveen kansloos uitgeschakeld hebben en wij met enig fortuin slechts 1 punt van datzelfde Heerenveen weten te pakken dit jaar....
In theorie nog niet, praktisch gezien wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ik zou het ook wel mooi vinden als Brandts zou komen als assistent, maar de vraag is echter of ie dat wel wil..quote:Op zondag 10 februari 2008 19:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zie liever brandts dan Koster, omdat ik toch denk dat hij meer kan toevoegen aan PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |