Dat is ook nog niet tig keer gezegd natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Imperatore het volgende:
Wat flauw dat ik menigeen wel hoor zeggen 'als Gomes die ballen er niet uit houdt', maar ik hoor welhaast niemand zeggen 'als PSV die kansen op 2-0 en misschien zelfs 3-0 maakt, is de wedstrijd gewoon gespeeld'. Want zo is het ook, schieten Afellay en Doedelzak binnen, dan..
Ik hou niet van dat als gepraat, maar ALS je het dus doet, wees dan consequent!
Ik heb het niet vaak kunnen ontdekken nee, en heb net dit topic doorgespit. Sowieso wordt het lang niet zo vaak gezegd als dat Gomes-verhaal. Met name door ajacieden.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook nog niet tig keer gezegd natuurlijk
Dan hadden we zeer tegen de verhouding in met 3-0 voor gestaan en dan was dat nog steeds aan Gomes te danken omdat die er voor rust minstens zoveel uit hieldquote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Imperatore het volgende:
Wat flauw dat ik menigeen wel hoor zeggen 'als Gomes die ballen er niet uit houdt', maar ik hoor welhaast niemand zeggen 'als PSV die kansen op 2-0 en misschien zelfs 3-0 maakt, is de wedstrijd gewoon gespeeld'. Want zo is het ook, schieten Afellay en Doedelzak binnen, dan..
Bij deze: als alle kansen in de eerste helft erin gegaan waren had het 3-5 oid gestaanquote:Ik hou niet van dat als gepraat, maar ALS je het dus doet, wees dan consequent!
Als ik tieten had gehad..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hadden we zeer tegen de verhouding in met 3-0 voor gestaan en dan was dat nog steeds aan Gomes te danken omdat die er voor rust minstens zoveel uit hield
[..]
Bij deze: als alle kansen in de eerste helft erin gegaan waren had het 3-5 oid gestaan
heerlijk dit soort postsquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.
Wedje?
Wakker worden eend. Het is Patjequote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd waar jullie nog lastig krijegn
Groningen uit en thuis zit nogal een groot contrast tussen.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef rubbereend het volgende:
er komen nog wel wat lastige wedstrijden, straks een rijtje Ajax (thuis), Roda (uit) en Groningen (thuis). Dat is nog een lastig rijtje......
Voorspelbaar +15quote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef Radegast het volgende:
Manco.
Hopelijk doet 'ie zijn naam eer aan.
volgende week willem 2quote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zo 9-3 14.30 PSV - Ajax ERE
zo 16-3 14.30 Roda JC - PSV ERE
za 22-3 19.30 PSV - FC Groningen ERE
zo 13-4 14.30 PSV - FC Twente ERE
zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
Denk ik
Er zal er wel 1 op www.psv.tv komenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
werkt hier allemaal pimaquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Onderbroek het volgende:
staat er ergens een samenvatting online van de wedstrijd?
Die van RTL doet het niet
Jep ik wed dat ze door 80% van de voetbalanalisten bij zowel RTL als NOS werden getipt als de nieuwe kampioen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef BottleKid het volgende:
En ik aan het begin van het seizoen gaan verkondigen dat AZ de grootste concurrent zou worden voor de titel...![]()
![]()
Mooie stand zo. Ik gun het Heerenveen namelijk van harte...
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je zo weinig hoort over de prestaties van NAC, die hebben gewoon evenveel punten als Ajax, Feyenoord en Heerenveen.
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ook bizar dat zowel Brandts als Verbeek moeten vertrekken na dit seizoen.
Ja, gedeeld 2de, maar dat is niet voldoende hequote:Op zondag 10 februari 2008 17:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe slecht ze het doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |