Ja ik zat in het stadion.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in het stadion zat en het daardoor niet goed kon zien, dat was alles behalve een pingel.
Ja was een duidelijk geval van 2e geelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook geen penalty.
Zuiverloon had er wel afgemoeten 20 minuten voor tijd.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook geen penalty.
Zuiverloon had er wel afgemoeten 20 minuten voor tijd.
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.quote:
Was niet Zuiverloon die de overtreding maakte maar Drost. Zuiverloon liep er wel naast.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.
ow ik bedoelde later , toen schopte die iemand hardquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Farfan (?) was er langs, hij legt hem neer, tweede geel.
Heb het over een ander moment. Vlak voor de 16 gooide Zuiverloon het been ervoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was niet Zuiverloon die de overtreding maakte maar Drost. Zuiverloon liep er wel naast.
Waarom geen 2e geel voor Bakkal vlak voor rust?????
Ah ik snap het al. Gele kaarten voor PSV'ers zijn nonsens en de tegenstander hoort er bij elke overtreding één te krijgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heb het over een ander moment. Vlak voor de 16 gooide Zuiverloon het been ervoor.
Waarschijnlijk omdat die eerste gele kaart van Bakkal nonsens was, en hij zich dat realiseerde.
Precies.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ah ik snap het al. Gele kaarten voor PSV'ers zijn nonsens en de tegenstander hoort er bij elke overtreding één te krijgen.
Omdat ze elkaar stonden te duwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Precies.
Waarom kreeg Dzsudzsak geel, terwijl hij gewoon netjes die bal buiten speelt en Zuiverloon als een debiel boos gaat doen tegen hem?
Had hij kunnen doen, maar als er 1 van de twee nou geen geel verdiende in die situatie was het Dzsudzsak, die weerde alleen Zuiverloon af, waarna Zuiverloon hem vervolgens weer een duw gaf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar stonden te duwen.
Luinge had dit ZONDER gele kaarten op kunnen lossen.
fijn dat mn sarcasme begrepen werdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt iets Amsterdams in je karakter zitten.
Luinge en iets oplossenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar stonden te duwen.
Luinge had dit ZONDER gele kaarten op kunnen lossen.
quote:“Ik ben een snelle speler met de nodige techniek en speel het liefst op de rechterflank. Maar op links kan ik ook uit de voeten. Verder wil ik nu liever niet teveel praten, dat zien de supporters wel als ik straks hier heen kom”
Dzsudzsák op links, Manco op rechts, Koevermans in de punt, Aissati/Afellay erachterquote:
Dus niet. Wij gaan 2 punten inlopen.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Met een beetje geluk lopen we nog uit ook !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |